יום רביעי, 15.05.2024 שעה 23:33
ליגת העל 23-24
 פלייאוף עליון 
7625-6733מכבי ת"א1
6824-6933מכבי חיפה2
6129-5333הפועל ב"ש3
5344-4533הפועל חיפה4
4339-3633מכבי בני ריינה5
4041-3233בני סכנין6
 פלייאוף תחתון 
4336-3732הפועל ירושלים1
3956-4332מכבי פ"ת2
3648-2832הפועל חדרה3
3539-4432בית"ר ירושלים4
3547-3332מכבי נתניה5
3444-2632מ.ס אשדוד6
3051-3432הפועל ת"א7
2448-2432הפועל פ"ת8
לוח משחקים
  • הפועל חיפה
  • 2 - 1
  • בני סכנין
  • הפועל ב"ש
  • 1 - 2
  • מכבי בני ריינה
  • מכבי חיפה
  • 1 - 0
  • מכבי ת"א
  • הפועל חדרה
  • שבת, 18/05, 18:00
  • הפועל ת"א
  • מ.ס אשדוד
  • שבת, 18/05, 18:00
  • הפועל ירושלים
  • הפועל פ"ת
  • ראשון, 19/05, 20:00
  • מכבי נתניה
  • בית"ר ירושלים
  • שני, 20/05, 20:00
  • מכבי פ"ת

"מעולם לא אימנתי סגל שראוי לזכייה באליפות"

רן בן שמעון התארח בפודקאסט 'שיחת היום' לראיון מרתק על כנעאן ("יכול להגיע לרמות הגבוהות של אירופה"), העונה התלולה, שחף ועוד. חלק א', האזינו

|
רן בן שמעון (ראובן שוורץ)
רן בן שמעון (ראובן שוורץ)

יש שבחרו ברן בן שמעון כמאמן העונה הסדירה של ליגת העל ויש כאלה שבחרו באחרים, אך מה שבטוח הוא שתחתיו מ.ס. אשדוד חווה עד כה את אחת העונות היותר מוצלחות שלה. הקבוצה עלתה לפלייאוף העליון, העפילה לחצי גמר גביע המדינה מול מכבי נתניה ועשתה זאת תוך כדי שהיא מציגה כדורגל מהנה.

המאמן התארח בפודקאסט 'שיחת היום' של ONE יחד עם גידי ליפקין ואיציק כלפי לשיחה מרתקת על העונה שהוא עובר, העליות והירידות. הוא דיבר בפתיחות על מה שעבר עליו, על הקבוצה ונתן דוגמאות מעניינות על שחקני אשדוד. חלק א' של הראיון הלא שגרתי עם מאמן מ.ס. אשדוד. האזינו:


רן, אתה עדיין מאמן מ.ס אשדוד, אבל לא לעוד הרבה זמן.
”אני אומר לכם דבר אחד, אני אדם שאין לו טאבו על כלום. אני מדבר תמיד פתוח ואני חושב שהמערכת שאנחנו בנינו באשדוד בנויה על הדברים הקטנים, לשחקנים שלי מגיע מאמן שיהיה מרוכז רק בהם. אפשר לדבר על הכל מסביב, אבל ברגע שתיכנס לי חולשה למוח אהיה פחות ראוי לכל מה שיבוא. ברגע שאשען אחורה וארגיש זחוח ונינוח, הקבוצה לא תהיה טובה. אתם בתקשורת תדברו על מה שאתם רוצים, אבל אני כרגע מחויב למקום שאני נמצא בו".

שחקני מ.ס אשדוד, "מגיע להם מאמן שמרוכז בהם" (חגי מיכאלי)שחקני מ.ס אשדוד, "מגיע להם מאמן שמרוכז בהם" (חגי מיכאלי)

אבל אם אחת הקבוצות תפנה אליך, אתה לא תחכה ליוני. זה טוב שאתה מתרכז בגביע, אבל אם תהיה לך פנייה מאחת הגדולות לא תחשוב פעמיים. 
”א’ – אני אגיד ‘לא’. ב’ – כרגע זה לא קרה ואם זה יגיע נדע איך להתמודד עם זה, אבל אני אומר לך את האמת, אני חי בתוך עולמי ולא מנסה להתייפייף. זה לא רק הגביע, אני יודע כמה מהר מסתובב הכדורגל. מבחינתי אני לא יכול להתעסק בדברים היפותטיים”.

עברת עונה לא קלה למרות ההישג. גם בעונה שעברה עם כל המאבקים הייתם טובים. כבר היית בדרך הביתה כמה פעמים העונה, שתף אותנו קצת.
”בפודקאסט צריך לגעת בדברים הקיצוניים. לא הייתי על סף ללכת הבייתה למרות שהיו נקודות קשות ומחשבות בראש. גם בעונה שעברה היו נקודות קשות כמו שאתם אומרים”.

כמו השישייה בסמי עופר?
”אבל בשביל מה להזכיר את זה?(אומר בחיוך, א.כ.) כל חיי אני למדתי ולומד, אני בן 52 וכל פעם שאני מתפרק אחרי הפסדים אני צריך להתחבר לאדם חזק יותר. לגבי העליות והירידות? אשדוד היא קבוצה מאתגרת ולא קלה, אבל יש לה גם הרבה מאוד יתרונות. באשדוד קיבלתי כבוד מהרגע הראשון ואני לא אומר שפעם אחת לא התייחסו אליי כמו שצריך. לא היו פיטורים על הפרק. ג’קי בן זקן אדם נאמן למי שעובד תחתיו וזה עוד לפני התקופה שלי. גם אני למדתי לבלוע רוק ולצלוח משברים”.

רן בן שמעון, "אשדוד היא קבוצה מאתגרת" (ראובן שוורץ)רן בן שמעון, "אשדוד היא קבוצה מאתגרת" (ראובן שוורץ)

לא פשוט להתמודד עם המערכת של ג’קי. אני יודע שיותר מפעם אחת חשבת שאתה לא יכול יותר ואשתך עצרה אותך מלעשות דברים.
”הכל תיאוריות, חוץ מהדומיננטיות של אסתר. יש תמיד מחשבות, אבל יש גם מחשבות לצד השני וכשלפעמים אני לא מצליח להביא תוצאות שמצופות גם שם יש מחשבות. אבל בשני הצדדים כשהדברים פחות הלכו ידענו שהסיטואציה נכונה עבורנו. היו גם ימים קשים, אבל הרוב המוחלט של הימים הם כיף גדול וקיבלתי המון באשדוד”.

איך הרגשת כשהצלחת להבטיח את הפלייאוף העליון? ועוד ב-0:2 מול מכבי נתניה? 
”לא חיכינו להפסד של בית”ר בסכנין. אני חושב שהיינו הקבוצה היחידה שהייתה יותר אגרסיבית מנתניה בזמן האחרון. במשחק הזה התרכזו הרבה מאוד רגשות ואני חושב שזה כבר התחיל בשנה שעברה. אחרי שהקבוצה הגדולה שהגיעה לאירופה התפרקה היה קשה מאוד לחבר את החלקים. היינו צריכים אנרגיות מטורפות בשביל לגרום לאנשים להאמין שוב. הקבוצה שהייתה לנו בעונה שעברה הייתה מאוד לא מאוזנת והצלחנו להימנע ממאבקי תחתית למרות זאת, כך שאיך שאנחנו רואים את הדברים, היה הישג יפה. השנה המשכנו עם כדורגל יוצא מן הכלל, התוצאות היו קצת פחות טובות, אבל בסוף הן הדביקו את היכולת”.

גם השחקנים שלך עוברים איזשהו תהליך של התבגרות? נאור סבג זה כמו רועי גורדנה שאתה אמרת בראיון שהוא הקשר 50-50 הכי טוב שיש לדוגמה.
”אני כל יום בודק את עצמי עם כל ביקורת שנאמרת כדי לבדוק את התהליכים האישיים והקבוצתיים שקורים בקבוצה. אני כל יום שואל את עצמי האם אני מצליח להשפיע על המערכות שבהן אני נמצא, ולהביא אותן למקומות שאתה רוצה להיות בהן”.

נאור סבג (שחר גרוס)נאור סבג (שחר גרוס)

אתם אולי משחקים את הכדורגל הכי יפה בארץ היום.
”אני יכול להגיד לך שההישג הכי גדול שלנו יהיה שאם תשאל עשרה אנשים ברחוב איך אנחנו הולכים לשחק בסמי עופר, כולם יגידו לך שאנחנו הולכים לשחק התקפי. כלומר, כבר גרמנו לכל מי שרואה אותנו להבין שיש כאן קבוצה שמנסה לשחק כדורגל”.

איך אתה הולך להתרכז גם בליגה וגם בגביע? 
”את המקצוע שלי, בניגוד לכל השאר, אני לוקח מאוד ברצינות. אין אצלי דבר כזה לא להתמקד. נהנינו באימון הראשון אחרי ההעפלה לפלייאוף העליון והיה כיף גדול, אבל הדרישה באימון הייתה רצינית ומקצוענית. אין דבר כזה לומר ‘אתה לא מרוכז’. לכל משחק יש את ההכנה שלו והדרך שלו, אני יכול להגיד לך שבגלל הדרך שעלינו לפלייאוף אז הדברים נעשים עם טיפה יותר חיוך וטיפה פחות לחץ”.

כמה זה מתסכל שלא מגיע קהל למשחקים והקבוצה נראית טוב?
”אני חושב שזה לא כמו הקטנות ביותר, אבל אני יכול לומר לך שקורים דברים לאחרונה ואני כן מרגיש שאנשים יותר מתחברים לקבוצה, זה משהו שמרגישים בעיר. דבר שני, אני חושב שהמתקנים שנבנים מול מגרש האימונים שלנו וגישה טובה יותר תחזיר את הקהל למגרשים שלנו”.

שחקני מ.ס אשדוד עם הקהל (ראובן שוורץ)שחקני מ.ס אשדוד עם הקהל (ראובן שוורץ)

מה ההבדל בין ההעפלה לפלייאוף העליון העונה להעפלה ההיא?
”אלה שני דברים שונים כי אז הגעתי באמצע העונה. היו שם מפלצות אבודות. הרבה מאוד שחקנים עם יכולות עצומות כמו דין דוד ורועי גורדנה, אבל הם היו עסוקים בהרבה דברים שליליים והצלחנו לחבר את זה מאוד מהר. היה בקבוצה הזו כישרון ברמה מפחידה, אני רואה מצד אחד באימון דברים שלא ראיתי כמעט באף קבוצת כדורגל ובאים בשבת לאחר מכן והחיבור של הדברים לא עבד, אבל הצלחנו לתקן והקבוצה הייתה מפלצתית.

“העונה באמת בנינו את הדברים מאפס. לא היה לנו את הכישרון הבסיסי בהתחלה וכמו שאומרים הבנייה הייתה צריכה להיות מאוד מדויקת. יש תוצאות לא טובות, אבל לא צריך להתייאש ואסור לתת לחבר’ה להישבר. אני חושב שיש הרבה שחקנים צעירים אצלנו שמחזירים למועדון על מה שעשינו העונה”.

היה איזה רגע העונה שהרגשת שהדברים הולכים להתפספס? 
“לא מעט. היה הרבה כיף, אבל היו דקות קשות. יש מקומות שהכל הפוך, אבל הפעם היו הרבה דקות טובות, כמו למשל במשחק מול הפועל ירושלים שאני ראיתי אותו כמאבק ישיר על הפלייאוף. הובלנו 0:1 והיינו צריכים להוביל בחמישה שערים, ואז בדקה ה-93 הם יצאנו להתקפה סתמית ובמקום שהפער ירד לארבע נקודות הוא הפך לתשע. סתם דוגמה לרגע כזה”.

בוא נדבר רגע על מוחמד כנעאן. הוא כישרון ענק, אבל אנחנו רואים שהוא פציע ואני יודע שעשו לו תוכנית שיקום מיוחדת. איך אתה שומר על כישרון כזה ומביא אותו למקומות גדולים?
”קודם כל, הוא שם. אנחנו מדברים בזמן שהעריכות וידאו שלי מראות דברים שלא נתקלתי בהם הרבה. בתחילת הדרך הייתה לו בעיה אחת – הוא לא היה עושה את הדברים הגדולים שהוא עושה לפרקים ארוכים. בעונה שעברה הרבה דברים היו מוציאים אותו מפוקוס ובתחילת העונה עשינו עם חמודי איזשהי היערכות שונה. חשבנו איך לקחת את היתרונות העצומים שלו ולהביא אותם לידי ביטוי”.

מוחמד כנעאן, "חשבנו איך להביא את היתרונות שלו לידי ביטוי" (שחר גרוס)מוחמד כנעאן, "חשבנו איך להביא את היתרונות שלו לידי ביטוי" (שחר גרוס)

אתה יושב איתו? תפרט לנו קצת.
”כל הזמן. אלו כמה דברים – ברמה הפיזית ובשיחות אישיות. מראים לו מה קורה כשמשחקים איתו קצת אגרסיבי ואיך הוא בורח לצדדים. זה מביא את האיכויות שלו לכנפיים ואז הבעיטות הולכות ליציע, זה ברמה האישית איך הוא מקבל הסברים על הדברים. ברמה המנטלית אני שולח לו כל יום סרטוני וידאו ויושב איתו באקדמיה ובבתי קפה. בבסיס של הדברים הפרמטר הראשון צריך להיות היכולת לקבל ביקורת”.

וזה קרה איתו?
“בגדול. חמודי הוא ילד מקסים עם משפחה מדהימה שעושה עלי גפן נהדרים, רק בגלל זה הוא משחק בהרכב (צוחק). חוץ מזה, יש לך בתור מאמן שאיפה שילדים כאלה רק יצליחו. הוא ציני וחביב מאוד, אני לא אימנתי שחקנים רבים כאלה בחיי”.

לאן הוא יכול להגיע לדעתך?
”לרמות הגבוהות של אירופה. אני צופה לו דברים מדהימים. זה צריך להצטרף גם למומנטום של מקום טוב, זמן נכון ומאמן נכון”.

מוחמד כנעאן, "לרמות הגבוהות של אירופה" (חגי מיכאלי)מוחמד כנעאן, "לרמות הגבוהות של אירופה" (חגי מיכאלי)

לדעתך הוא לא צריך לעבור קודם בקבוצה ישראלית גדולה יותר?
”יש לו את היכולות לעשות את המעבר הזה בצורה ישירה, אבל אי אפשר לדעת לאן הדרך תוביל אותו. אם באירופה יראו את הכישרון שלו, שלא נופל מהחבר’ה האחרונים שיצאו לאירופה, אני מאמין שמגוון הנשקים שלו יביא אותו בדיוק לרמות האלו. צעד ראשון, כוח מתפרץ ומהירות נצברת שאין הרבה שחקנים בארץ שיודעים לעשות את זה”.

לא סתם ג’קי מבקש עליו סכומים של מיליוני אירו.
”אני לא סוכן. אני מקווה שהוא ירוויח כמה שיותר. אני יכול לומר לך שיש לחמודי דברים שלא אני ולא פפ גווארדיולה יכולים ללמד אותו לעשות. ההוא מלמעלה נגע בו עם מקל”.

דיברת על ג’קי. איך באמת כל המשפחתיות הזו שם באה לידי ביטוי?
“המורכבות היא לא קטנה. יש את הצד הרגשי ויש את הצד המקצועי. אני יכול להגיד לך שהילדים במשפחת בן זקן הם מדהימים, מחונכים ומקסימים. לדעתי האנרגיה שהם מביאים לנו היא אחת הברכות של המועדון. מבחינה אישית, אני חושב שג’קי לאורך כל הדרך מתנהג בצורה אצילה. אין קשר לטום כי הוא שחקן הקבוצה וצריך לעמוד בדרישות. מערכת היחסים שלי עם ג’קי היא אחת, ועם טום היא אחרת לחלוטין”.

ג'קי בן זקן, "מתנהג בצורה אצילה" (שחר גרוס)ג'קי בן זקן, "מתנהג בצורה אצילה" (שחר גרוס)

איך אתה רואה את המטרות לפלייאוף העליון? תצטרך שהקבוצה תגיע בשיא גם לחצי גמר הגביע, אז אתה עלול לפספס את שני הדברים.
”יש כמה תיאוריות ואפשר עד מחר לדבר על פילוסופיות, אבל אני אומר כזה דבר – גם השושלת הגדולה של הלייקרס, הייתה להם עונה רגילה שבה הם ניצחו 80 אחוז מהמשחקים. המאמן פט ריילי יצר משבר בכוונה עד הסוף ורב עם אנשים. אני יודע איך לגשת למשחק בצורה הרצינית ביותר ואבחר את השחקנים המקצוענים ביותר באותו רגע. המטרה שלי היא אחת, אני רוצה לנצח כל משחק בפני עצמו. אני לא יודע לקחת חבילות. אני אוהב בכל מטרה להרכיב את מי שהיה טוב ביותר בעיניי ואני אמשיך להשתמש בחושים שלי כדי לעשות את זה על הצד הטוב ביותר. אני באמת לא מאמין בהורדת מתח ואז פתאום שהכל ישתנה בפעם אחת”.

מה אתה יכול לספר לנו על אלעד שחף? 
“זה סיפוק ענק לראות אותו. אני טוען שרק אדם שנמצא בתוך המערכת יכול להבין את התרומה של הילד הזה לקבוצה שלנו. הוא אנדרייטד מטורף. אני והצוות בשיחות הסגורות שלנו נפעמים ממה הילד הזה הצליח לשנות בקבוצה שלנו ואני יודע שהוא כל כך צנוע ורעב לעבודה אז לא אכפת לי לדבר ככה עליו”.

אנשים לא זיהו את הפוטנציאל?
”צריך להפריד את זה. אלעד יודע שיש לו עוד חלקים שהוא צריך לשדרג, אבל בקצב שהוא עשה את הדברים שעשה בקבוצה שלנו הוא לימד אותנו מחדש עוד שיעור על השקעה שלא נגמרת. לאחרונה הייתה אסיפה שלנו עם ארבעה קטעים שבכל המשחקים הוא חוזר להגנה בצורה המהירה ביותר אחרי הדקה ה-90. הסימנים אצלו הם כ”כ בריאים ואני באמת אסיר תודה על התרומה שלו למועדון”.

אלעד שחף, "לימד אותנו שיעור על השקעה בלתי נגמרת" (ראובן שוורץ)אלעד שחף, "לימד אותנו שיעור על השקעה בלתי נגמרת" (ראובן שוורץ)

לאן הוא יגיע?
”אני לא שם לשחקנים תקרות אבל אני יודע שיש לו הרבה לאן להתקדם”.

ומה עם ננאד סבטקוביץ’? אמרו שהייתה לו ירידה מסוימת. 
”במקרה דיברנו על שני שחקנים שהתרומה שלהם היא מטורפת. אני אשאר באותה רמת פירגון. מי שאמר אי פעם שיש לו ירידה, פשוט לא מכיר את הסיפור שלו. אני לא זוכר בשנים שאני באשדוד שהייתה ירידה שלא קשורה לפציעות. אני אומר לכם כזה דבר – אני חשבתי שאני הייתי מקצוען בקריירה, אבל ננאד הוא גדול המקצוענים שפגשתי בחיי. הוא עושה את הכל בצורה הכי נכונה שאפשר והוא סופר אינטליגנט. לא הייתה פעם אחת שהוא עלה על דשא וחשב שהמשחק פחות חשוב מקודמו. הוא ירוץ אותו דבר ב-0:4 לטובתנו או נגדנו, זו השקעה שאינה תלויה בדבר. הוא עושה את הכל נכון, מגיע ראשון לאימון ויוצא אחרון.

“מבחינתי, את הצעירים אצלנו אנחנו שופטים מ-0 ועד 10. 0 זה כשאתה נותן ביקורת במהלך משחק והשחקן חושב שזה אישי נגדו. בתשע למשל זה שחקנים שמוכנים לשמוע ומפנימים, כאלה שהם כל הזמן רוצים לשמוע מה יש לך להגיד. ועשר זה ננאד שכל הזמן רודף אחרי ביקורת בגלל זה גם אותי, שאני מקצוען גדול, הוא לימד שיעור במקצוענות”.

ננאד סבטקוביץ', "גדול המקצוענים שפגשתי" (איציק בלניצקי)ננאד סבטקוביץ', "גדול המקצוענים שפגשתי" (איציק בלניצקי)

אז לצד כל הדברים האלה, מה קרה עם עוז בילו? הוא כישרוני מאוד ולא הסתדרתם.
”אין כזה דבר לא הסתדרתם. אני והוא לא עומדים באותו מקום. אני מתווה דרך מקצועית כפי שאני רואה”.

מה הוא רצה? הוא כישרון גדול.
”אין לי ספק שעוז יצליח והוא בהחלט כישרון גדול, גם כשנסענו למקומות הוא תמיד התנהג יפה ואני רואה אותו לפעמים, הוא ילד טוב בלב שלו ושנינו רצינו בהצלחתו. אני חשבתי שהדרך שלו להצלחה צריכה לעלות מדרגה מדרגה, הוא רצה לעלות במעלית”.

אני חושב שיש בעיה בכדורגל הישראלי, כמו עם גלוך, אם התקשורת לא לוחצת מייבשים אותו. אתה כבר היית בהרכב מכבי פתח תקווה בגיל 17.
”בשלות היא עניין מנטלי. כשאני רואה את גיל כהן למשל בוגר ואחראי, זה לא עניין של גיל. ככה אנחנו עובדים באשדוד, להיות שחקן כדורגל מקצוען זה בניגוד לטבע. כשבגיל 15 ילד מגלה מסיבות והסחות דעת הוא צריך להיות אחראי ולא לצאת לטיולים, ההתבגרות של שחקן כדורגל היא בניגוד לטבע.

“תראה את כלפי בגיל 34 עוד לא גילה את הבגרות שלו (צוחק, א.כ). הגיל הנכון להתבגר הוא כשאתה נעשה בשל יותר לכך ובמקרה של עוז אני חושב שהוא היה צריך לעבור עוד כמה שלבים בדרך וברגע שהוא לא קיבל הרכב הוא פחות היה פתוח לקבל ביקורת דרכי, הוא רצה לקבל את הביקורת רק כשהוא מקבל הרכב. אני יכול לומר לך שהוא יודע שאני אוהב אותו וזה בסדר לפעמים לשנות סביבה ולהצליח”.

עוז בילו, "רצה לקבל ביקורת רק כשהוא פותח בהרכב" (שחר גרוס)עוז בילו, "רצה לקבל ביקורת רק כשהוא פותח בהרכב" (שחר גרוס)

בוא נדבר רגע בפן האישי שלך. יצאה לך סטיגמה שלא הצלחת בקבוצות גדולות.
”פעם כשהייתי שומע את זה הייתי מתרגז. מעולם לא אימנתי סגל שראוי לאליפות, זו עובדה ולא דעה. לא במכבי ת”א, לא בהפועל ת”א ולא בבית”ר ירושלים”.

אני חושב שעשית איזה שינוי בראש. כשהגעת להפועל ת”א ישבנו כאן למטה ודיברנו וכשעליתי למעלה אמרתי למישהו שאין סיכוי שאתה מסיים את העונה שם כי אתה לחוץ.
”עד שהגעתי למועדונים הגדולים, התסכול שלי גדל פי 10 כי הסגל שהיה לי לא התאים לרמת הציפיות. אין לי ספק שאם אגיע למקום כזה אני כן אדע להגדיר את הסגל לרמת הציפיות. הפער הזה בין הרמה ומה שהייתי צריך להשיג היה ענק. אין לי ספק שככל שעובר הזמן אתה נהפך ליותר מאוזן ומכיל, אבל אני מעולם לא אימנתי סגל שראוי ליותר ממה שהוצאתי. אני מוכן לקחת על עצמי את הכישלון בהפועל ת”א וזה על פי נתונים סטטיסטיים. קיבלתי את הקבוצה באירופה והחזרתי אותה לאירופה ויש הרבה מאוד אוהדים שמדברים איתי ואומרים שזו הקבוצה הכי טובה שהייתה שם מאז התקופה של אלי גוטמן. היו שם שחקנים טובים מאוד וכאלה שטעיתי בבחירה שלהם”.

ואיך זה יהיה היום?
”היום אני חושב שזה יהיה קצת אחרת. נקודה ההתחלה והבסיס שונות”.

אסור לפספס
נגןכוכב הטיקטוק שהקפיץ את זלאטן למספרת
כוכב הטיקטוק שהקפיץ את זלאטן למספרת
נגןהחצוצרן של טוטנהאם מנגן על גג האצטדיון
החצוצרן של טוטנהאם מנגן על גג האצטדיון
נגןהרגע המביך שהשאיר את לוקה דונצ'יץ' בהלם
הרגע המביך שהשאיר את לוקה דונצ'יץ' בהלם
נגןויניסיוס הפרנזטור של פפסי בפרסומת חדשה
ויניסיוס הפרנזטור של פפסי בפרסומת חדשה
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */