יום שלישי, 19.03.2024 שעה 06:59
ליגת העל 23-24
6220-5526מכבי ת"א1
5518-5526מכבי חיפה2
4919-4526הפועל ב"ש3
4732-3826הפועל חיפה4
3426-2726מכבי בני ריינה5
3331-2626בני סכנין6
3133-2826הפועל ירושלים7
3048-3126מכבי פ"ת8
2841-2926מכבי נתניה9
2838-2126הפועל חדרה10
2637-2926הפועל ת"א11
2534-3426בית"ר ירושלים12
2242-2026מ.ס אשדוד13
1940-2026הפועל פ"ת14
לוח משחקים
  • הפועל ירושלים
  • 2 - 3
  • הפועל פ"ת
  • הפועל ב"ש
  • 0 - 1
  • מ.ס אשדוד
  • מכבי נתניה
  • 3 - 1
  • הפועל חדרה
  • מכבי פ"ת
  • 3 - 0
  • בית"ר ירושלים
  • בני סכנין
  • 0 - 0
  • מכבי בני ריינה
  • מכבי ת"א
  • 1 - 3
  • הפועל חיפה
  • מכבי חיפה
  • 0 - 0
  • הפועל ת"א

מרסלו, סוקרטיס, סולומון וזהבי: ליידנר פותח הכל

המגן בראיון בלעדי ל-ONE: "חזרה לארץ - הדבר האחרון בסדר העדיפויות". וגם: החיים באוסטריה, הקשר עם עדי ביטי, שריפת חודורוב ולאן הוא רוצה לעבור?

|
דורון ליידנר (שחר גרוס)
דורון ליידנר (שחר גרוס)

בעוד שבוע וחצי שחקני נבחרת ישראל יתכנסו לקראת צמד משחקי מוקדמות יורו 2024 נגד נבחרות קוסובו ושווייץ, כאשר אפשר להרגיש בתקופה האחרונה רוח מיוחדת שמלווה את שחקני העתיד של הכדורגל הישראלי. בזמן שאוסקר גלוך, תאי בריבו ומנור סולומון מככבים בקבוצותיהם, המגן השמאלי דורון ליידנר אחרי קיץ לא פשוט מבחינתו, מתחיל להתאקלם סוף סוף באוסטריה וינה. 

המגן השמאלי מתחיל לקבל דקות משחק משמעותיות שיביאו אותו מוכן לפתיחת הקמפיין, אבל הקיץ מבחינתו לא היה קל. ליידנר בן ה-20 חתם בקול תרועה גדול במועדון הפאר היווני אולימפיאקוס, אבל המתנה ארוכה להנפקת דרכון רומני שתאפשר לו לא להיחשב כזר, גרמה לשינוי בתוכניות. באולימפיאקוס מאמינים מאוד בליידנר עד לכדי מצב שסירבו בתוקף להצעה מקולורדו ראפידס מה-MLS, אבל במקביל ידעו שהוא צריך לשחק כמה שיותר. 

ליידנר עבר בחלון ההעברות של ינואר בהשאלה ללא אופציה לאוסטריה וינה הידועה כמועדון שטיפח בעבר שחקנים ישראלים. לאחרונה ליידנר נכנס לעניינים בגדול, בדיוק בזמן הנכון לפני פתיחת קמפיין יורו 2024. בראיון בלעדי ומיוחד ל-ONE, המגן הצעיר מסכם את התקופה עד כה מחוץ לישראל ומדבר על הכל – החוויה באולימפיאקוס, השיחה עם סוקרטיס, המעבר לאוסטריה וינה, שריפת חודורוב, זוגיות, מטרות, חלומות ונבחרת ישראל. 

דורון ליידנר (אוסטריה וינה)דורון ליידנר (אוסטריה וינה)

קודם כל, אחרי קיץ וחורף עמוסים מבחינתך, איך אתה מרגיש בימים אלו?
"מרגיש טוב. כשחזרתי לשחק אני מרגיש שחוזר לי הביטחון עוד יותר. נכנסתי במשחק הראשון למשך 25 דקות ואחר כך קיבלתי 35 דקות, במשחק האחרון שיחקתי למשך מחצית שלמה. נכנסתי במצב של 1:1 וניצחנו 1:3. זה חשוב לי לצבור את הביטחון לפני המשחקים של הנבחרת. מבחינה גופנית אני מרגיש טוב, במשחקים הראשונים התעייפתי יותר, אבל אחרי המחצית ששיחקתי אני מרגיש שאני יכול לשחק כבר משחק מלא".

עברת תקופה לא פשוטה בכלל עם כל ההמתנה לדרכון הרומני, מה עשית בכל הזמן הזה?
"למען האמת זאת לא הייתה תקופה קשה כל כך. מדובר בתהליך שהיינו מוכנים אליו. הוא קצת הוא ארך יותר מדי, זה נכון, אבל הייתי מתאמן עם הקבוצה הראשונה ומשחק עם הקבוצה השנייה כדי לקבל כושר משחק. אני חושב שבכל זאת גם בלי דרכון יכולתי לשחק על תקן זר, אז אני לא מסתכל על זה ככה. ההמתנה העסיקה אותי אבל ידעתי שזה לא בשליטתי, התאמנתי כמו שצריך והיו לי תנאים ממש טובים". 

דורון ליידנר (ראובן שוורץ)דורון ליידנר (ראובן שוורץ)

ועדיין לא היה לך קל בהתחלה. היה לך איזה רגע מכונן באולימפיאקוס שלמדת ממנו?
"בתקופה של קרלוס קורבראן, הפסדנו לפרייבורג 3:0 בליגה האירופית בבית ואז היה רגע שהפסדנו עוד משחק בליגה והקבוצה נראתה ממש רע. באתי לאימון, אמרתי לעצמי ‘אולי הפעם המאמן ינסה אותי, יבדוק אותי’. אני מגיע לאימון, עושה את החלק הראשון עם הקבוצה ואז הוא שולח אותי ועוד שני שחקנים נוספים להתאמן בצד עם מאמן כושר, יחד עם קונאר דה לה פואנטה ואגיבו קמארה. אנחנו מתאמנים ושם כבר התאכזבתי מאוד, סיימתי את האימון לפני יתר הקבוצה. הייתי עצבני וירדו לי כבר דמעות. סוקרטוס בא אליי שאל אותי מה קרה. אני חושב על זה ואשכרה סוקרטיס בא ומנסה לעזור לי". 

מה אמר לך סוקרטיס?
"הוא אמר לי 'במשך כל הקריירה שלי עברתי בדיוק את הדברים האלה וזה הפך אותי למה שאני היום. זה דברים שיחשלו אותך. התחלתי במילאן והיינו הקבוצה הכי טובה שיש, רונאלדיניו, איברהימוביץ', הייתי בן 20, המאמן נתן לי הזדמנות משחק אחד, עשיתי טעות והפסדנו 1:0. המאמן בא אליי וירד עליי בקללות, הלכתי הביתה ונגחתי בקירות. אמרתי ‘אני לוקח את הרגליים והולך מפה’. עברתי לגרמניה שם עשיתי עונה טובה, דורטמונד קנתה אותי. מה שאני בא להגיד, זה שיש דברים שאפשר לשלוט בהם ויש כאלה שלא, אני יודע שאתה שחקן טוב”.

דורון ליידנר וסוכנו עידן בן אבו (פרטי)דורון ליידנר וסוכנו עידן בן אבו (פרטי)

“אמרתי לו ‘איך אתה יודע שאני שחקן טוב?’, אז הוא אמר לי 'שיחקת נגד קלמאטה נכון? אני גדלתי שם, תראה מה אמרו לי ובעיקר שאלו איך אתה לא משחק בקבוצה הראשונה?'. סוקרטיס הראה לי שיחות מוטיבציה שלו עם סאנצ'ו שעבר ליונייטד. כששחקן כמו סוקרטיס בא ומדבר איתך, זה שווה הכל. התייעצתי איתו איפה לשחק, הוא המליץ לי לעבור לאוסטריה. היום סוקרטיס מבלם חמישי הפך לבלם פותח באולימפיאקוס. השיחה הזאת עם סוקרטיס לא רק עודדה אותי למשחק הבא, אלא נתנה לי שיעור לחיים".

איך היו התנאים באולימפיאקוס?
"אין תנאים כאלה בישראל. מגרשי אימון ברמה גבוהה, ארוחות בוקר צהריים ערב, התאוששויות מתחם גדול של בריכות, אם חסר לי משהו בבית באותו רגע דואגים לי". 

מה אתה יכול להגיד שהכי למדת מהחוויה הזאת של לשחק בחו"ל עד עכשיו?
"האמת שביוון ובאוסטריה זה היה שונה. ברור שזה יותר קשה פתאום לדאוג לעצמך, אבל בכנות הייתי בטוח שזה יהיה יותר קשה. אני יודע להסתדר והרגשתי בבית בשני המקומות. ביוון מהרגע הראשון הרגשתי נוח מאוד, באוסטריה זה קצת שונה כי המזג האוויר חורפי. כשהגעתי היה ממש קר, הייתי הולך עם כמה מעילים והקור עדיין היה חודר. המשחק הראשון שלי היה משחק אימון לפני שחזרה הליגה והייתה מעלה אחת עם גשם, פעם ראשונה שלי בקור כזה. לא הרגשתי את האצבעות ברגליים מרוב הקור". 

התקשה עם מזג האוויר באוסטריה. ליידנר (אוסטריה וינה)התקשה עם מזג האוויר באוסטריה. ליידנר (אוסטריה וינה)

איך היה להתאמן עם שחקנים בעלי שם גדול כמו מרסלו?
"בהתחלה זה היה שוק. אני מגיע לאימון הראשון ואני רואה שחקנים שהייתי משחק איתם בפיפ”א כמו סוקרטיס, ורסאליקו, מרסלו, חאמס רודריגס. בסופו של דבר, אתה מתחיל אימון ומנסה להיות הכי טוב שיש. בהתחלה זה היה הזיה. עם מרסלו היה קשר מהרגע הראשון. ביום הראשון שהוא הגיע, אני חזרתי מישראל והוא נחת מברזיל. עשינו אימון ראשון רק שנינו וישר התחיל לעשות צחוקים. סיפר לי סיפורים מריאל מדריד וזאת הייתה חוויה אדירה". 

יש לך איזה סיפור אחד לשתף?
"הוא סיפר שהוא קיבל כדור באוויר ואז הוא אמר לי ככה טוני היה עוצר. אמרתי לו איזה טוני? הכרתי אז רק טוני וואקמה. הוא אמר לי טוני קרוס. אמר לי טוני כאילו גדלתי איתו. באמת זאת חוויה ענקית להתאמן עם שחקן כזה ובכלל עם עוד שחקנים מהגדולים שיש". 

"חוויה להתאמן עם שחקן כזה". מרסלו (רויטרס)"חוויה להתאמן עם שחקן כזה". מרסלו (רויטרס)

אתה מאוכזב שהוא ביטל את החוזה שלו באולימפיאקוס?
"בסוף מרסלו עשה מה שטוב לו. אני הבנתי שהוא לא היה כמה משחקים בסגל והוא החליט לעבור. בסופו של דבר גם מרסלו לא לקח חלק בהרבה משחקים וגם באלה ששיחק הוא נכנס כשחקן כנף ולא כמגן שמאלי. אני במדינה אחרת ובקבוצה אחרת אז זה קשור אליי". 

הגעת בדיוק אחרי ההדחה של אולימפיאקוס למכבי חיפה, מה היה שם?
"הרגעים שאחרי התבוסה בבית היו קשים מאוד, להפסיד 4:0 בבית למכבי חיפה, כולם היו המומים מזה. בסוף, כשעבר זמן ומכבי חיפה הגיעה עד לשלב הבתים, הבינו שמדובר בקבוצה מאוד חזקה והחמיאו להם, גם אחרי המשחק שלהם נגד פאריס סן זרמן היה איזה שיח בחדר ההלבשה שלנו. החמיאו להם מאוד. עברתי שלושה מאמנים בפרק זמן. המאמן הראשון הפסיד למכבי חיפה ואחרי שבוע פוטר, אחר כך הגיע מאמן שהחזיק 12 משחקים ואז המאמן השלישי מיצ'ל הגיע ואפילו עזר לי מאוד לצאת להשאלה. מיצ’ל עזר לי מאוד, גם ברמה של שיחות, עודד אותי , חיזק אותי, וזה שאולימפיאקוס אישרו את המעבר לווינה ולא לקבוצה מקומית ביוון – אני זוקף גם לזכותו". 

מיצ'ל (La Liga)מיצ'ל (La Liga)

איך המעבר הזה מיוון לאוסטריה קרה?
"הרבה בזכות הסוכן שלי עידן בן אבו. אני שמח שהמעבר הזה יצא לפועל כי ברגע שנפתחה לי האפשרות לצאת להשאלה זה היה היעד שרציתי. החלופה שהוצעה לי בתוך יוון הייתה פחות אטרקטיבית בשבילי ואני שמח שעידן התעקש כי לא מעט שחקנים שיצאו להשאלה נשארו ביוון ובקבוצות פחות אטרקטיביות". 

מתי נפל לך האסימון שאתה צריך לחזור לשחק?
"תמיד הרגשתי שאני רוצה לשחק. התאמנתי והרגשתי שאני ברמה של אולימפיאקוס. שחקנים אמרו לי שאני צריך סבלנות וזה יגיע. כל שחקן כדורגל רוצה לשחק".  

הרגשת שאתה חוזר לאחור אם אתה עובר מאולימפיאקוס לאוסטריה וינה?
"ממש לא. כשהייתי בהפועל תל אביב בקיץ, אוסטריה וינה התעניינה ובאתי לראות את העיר, את המתחם אימונים ואת האצטדיון. אחרי שהחלטתי לעבור לאולימפיאקוס אז עידן הסוכן שלי היה עדיין בקשר עם הבעלים של אוסטריה וינה. כשהחלטתי לקבל דקות אז שמחתי שיש את האופציה הזו - קבוצה גדולה באוסטריה שבה אני יכול לשחק". 

"שמחתי שיש אופציה כזו". דורון ליידנר (חגי מיכאלי)"שמחתי שיש אופציה כזו". דורון ליידנר (חגי מיכאלי)

מה אתה יכול לספר על הקבוצה החדשה שלך אוסטריה וינה?
"הקבוצה פה מאוד צעירה. רוב השחקנים בני 21-22, ובגלל זה הקבוצה מאוד אינטנסיבית. העיר וינה טובה, חיה, לא כמו אתונה שהיא הרבה יותר קיצית ומזג אוויר שמאוד מזכיר את ישראל. בווינה זאת חוויה שונה". 

אתה הישראלי השני בקבוצה ביחד עם מתן בלטקסה, אתם משחקים באותה עמדה? איך היחסים ביניכם?
"אנחנו משחקים באוסטריה וינה במערך של שלושה בלמים, מתן משחק את הבלם השמאלי ואני משחק את המגן השמאלי. בהתחלה כשבאתי מתן עזר לי ללמוד את האנשים, איך מתנהגים. היחסים בינינו ממש טובים וזה כיף שיש מישהו ישראלי איתך בקבוצה מחוץ לישראל". 

מתן בלטקסה (מיכה בננו)מתן בלטקסה (מיכה בננו)

איך זה להעביר את התקופה הזו בחיים לבד גם ביוון גם באוסטריה?
"המשפחה שלי באה לבקר אותי, גם לא מעט חברים. אמא שלי ואחי הקטן היו פה לפני שבוע וחצי. חברים שלי סגרו לבוא לביקור בדרבי נגד ראפיד בעוד שבוע וחצי. אני לא מרגיש לבד, אבל גם אם יש ימים או שבוע שאני לבד, אין מה לעשות זה חלק מהחיים. באתונה זה היה משהו אחר כי כולם רצו לבוא בגלל שכולם אהבו מאוד את העיר. אני בסך הכל לא לבד לגמרי, אני מסתדר טוב עם חברים מהקבוצה שלי, יוצאים ומבלים ביחד לפעמים ומכירים עוד אנשים".

נשנה קצת נושא לרגע לטובת הגליצ'ים, היו שמועות שאתה במערכת יחסים עם עדי ביטי, מה אתה יכול לשתף על זה?
"היא באה לאתונה עם המשפחה ושלחתי לה הודעה לאינסטגרם. יצאנו כמה פעמים, לעדי בכל זאת יש את המקצועי שלה בארץ ואני חי במדינה אחרת".

עדי ביטי (אינסטגרם)עדי ביטי (אינסטגרם)

חסרה לך זוגיות?
"כל דבר בזמנו. ברור שהייתי שמח לעשות את כל התהליך הזה עם בת זוג, אבל אני רק בן 20, אז כל דבר בעיתו". 

אכלת שניצל וינאי?
"כל יום אני אוכל שניצל וינאי. אני לא יודע איך הם עושים אותו אבל הוא פשוט טעים. תאי בריבו בא לבקר אותי וישבנו לאכול שניצל וינאי". 

מה אתה עושה בשעות הפנאי?
"זה משתנה מה בא לי באותו רגע. זה יכול להיות לצאת לטייל, לשחק בסוני עם חברים מהקבוצה, פשוט מה שבא לי באותו רגע". 

עדי ביטי במהלך הביקור ביוון (אינסטגרם)עדי ביטי במהלך הביקור ביוון (אינסטגרם)

איך לדעתך באים לידי ביטוי הבדלים בין הליגות בישראל, ביוון ובאוסטריה? 
"הליגה האוסטרית היא אולי פחות איכותית וטכנית מהליגה היוונית והישראלית, אבל האינטנסיביות הרבה יותר גדולה. כל קבוצה רוצה להבקיע ולנצח. באוסטריה הכדורגל זה לדעתי לא הענף הכי אהוב, כמו שבישראל וביוון כולם חמים על כדורגל. הכדורגל ביוון חם באווירה ומאוד מזכיר את ישראל". 

ביוון שומרים איתך על קשר? אתה מרגיש שהם עוקבים אחריך?
"אני יודע שהם מדברים עם עידן בן אבו הסוכן שלי מדי פעם, איתי לא. שחקנים חברים שלי שמשחקים באולימפיאקוס איתי בקשר מדי פעם. לפני שעזבתי המאמן והמנהל המקצועי אמרו לי שהם מתכוונים לעקוב, אני יודע שעידן בקשר איתם". 

דורון ליידנר וסוכנו עידן בן אבו (פרטי)דורון ליידנר וסוכנו עידן בן אבו (פרטי)

איפה אתה רוצה להיות בעונה הבאה?
"כרגע אני באוסטריה וינה ואני רוצה לעזור כמה שיותר כדי להגיע להישגים ולהצליח. אולימיאקוס אפילו שהייתי שם אני לא יכול להגיד מילה רעה אחת. אני בינתיים מתרכז בכאן ועכשיו, היה לי טוב פה והיה לי טוב שם, מה שיהיה יהיה".

יש מושבה ישראלית באוסטריה, בריבו, גלוך, נוי, בלטקסה, כמה אתם נפגשים?
"אני בקשר עם כולם, איתמר נוי משחק בקבוצה בווינה מהליגה השנייה, אני ומתן גם ביחד הרבה. את אוסקר עוד לא יצא לי לראות, אבל אני בקשר איתו". 

מה אתה אומר על המעבר שלו?
"אני חושב שהוא עשה את המעבר הכי טוב שהוא יכול. באוסטריה מדברים על זלצבורג כקבוצה הכי טובה שיש לטיפוח שחקנים ואני הכי מאחל לו להצליח. אני מאוד מאמין באוסקר, זאת ליגה מאוד התקפית, כל קבוצה רוצה לנצח, במיוחד כמו רד בול זלצבורג". 

אוסקר גלוך (אינסטגרם)אוסקר גלוך (אינסטגרם)

אפרופו ישראלי מוכשר ומצליח, מה אתה אומר על הנסיקה של מנור סולומון בפולהאם?
"כשהגעתי לנבחרת שיחקתי איתו פעם ראשונה ואמרתי לכל החברים הקרובים שלי שהוא באמת שחקן טופ בכדורגל העולמי. לא שחקן של קבוצה רגילה בליגת האלופות, אלא של הקבוצות הגדולות ביותר כמו ליברפול, ריאל מדריד, ברצלונה. כשהוא נפצע התבאסתי בשבילו כי ידעתי למה הוא מסוגל. מה שהוא היה עושה באימונים ובמשחקים, לא הייתי רואה שחקן כזה ואני לא מופתע שהוא ככה מתפוצץ בפרמייר ליג". 

מה סדר היום שלך באוסטריה לעומת יוון?
"יש פעמים שיש לנו שני אימונים ביום בווינה, אז יש ימים שאני כל היום במתחם מהבוקר ועד הערב. אחרי האימון אני עובד בחדר כושר וכשאני חוזר הביתה אני נח קצת, ואם מתחשק אז יוצאים כמה חברים מהקבוצה. באתונה הייתי יוצא הרבה יותר, העיר מאוד כיפית ומזג האוויר נותן לך חשק לצאת להיות בחוץ ולא בבית". 

לקראת צמד משחקי הנבחרת נגד קוסובו ושווייץ, איך אתה מגיע מבחינה אישית?
"עכשיו חזרתי לשחק ואני אבוא עם ביטחון. הליגה האוסטרית היא ליגה יותר אינטנסיבית מהליגה הישראלית. ביום ראשון אני אמור לפתוח וזה יעזור לי לבוא יותר בכושר. בסך הכל אני מרגיש טוב עם עצמי לקראת משחקי הנבחרת ואני מחכה לזה בקוצר רוח". 

דורון ליידנר ואלון חזן (שחר גרוס)דורון ליידנר ואלון חזן (שחר גרוס)

איך אתה רואה את האמון שנותנים בך בנבחרת?
"זה כיף לדעת שככה מהרגע הראשון שאני בנבחרת כולם מאמינים וסבלניים איתי. זה משמח לדעת שמאמינים בך. דיברתי עם אלון חזן לפני שעברתי לאוסטריה וינה והתייעצתי איתו, הוא אמר לי שזה מעבר טוב ואם יש לי את ההזדמנות לשחק זה משהו שהוא מציע לי לעשות". 

מה דעתך על הסערה התקשורתית סביב הפרישה של ערן זהבי מהנבחרת בגלל חדר?
"בסופו של דבר אם ערן החליט לפרוש הוא ידע מה הוא עושה מבחינתו, אני מאחל לו המון בהצלחה". 

אתה לא חושב שאתם צריכים מנהיג כמו ערן זהבי שיכול ללכד ולהוסיף?
"אני חושב שאנחנו כבר נבחרת מלוכדת, בסופו של דבר אני לא יודע מה היה שם. זה דבר שהיה ביניהם. בסוף יש אנשים שמקבלים החלטות". 

ערן זהבי (רדאד ג'בארה)ערן זהבי (רדאד ג'בארה)

לא מפריע לך שמדברים כל הזמן הזה אם זהבי ישן לבד או לא, במקום להתמקד בכשרונות הקיימים בנבחרת?
"אני מסכים שדיברו על זהבי הרבה. לנבחרת הזאת יש פוטנציאל לעלות ליורו. היה נחמד יותר אם היו מתעסקים פחות בנושא החדר, הייתי רוצה שיבליטו יותר את השחקנים הקיימים שכן יהיו בנבחרת ושאפשר לעשות איתם משהו גדול". 

אתה חושב שיש שחקנים שצריכים לקבל תנאים אחרים?
"לא מתעסק בזה, אבל כשיוסי ואלון הגיעו, הם העבירו לנו את התחושה שכולם בעלי אותו מעמד ושהנבחרת כנבחרת היא הכוכב". 

יש דור מאוד מסקרן בנבחרת. אוסקר גלוך עבר לזלצבורג, מנור סולומון עושה חיל בפרמייר ליג, אתה. יש תחושה שיש פה דור שיכול לעשות טורניר גדול?
"אני חושב שכן. ראינו את זה גם בנבחרות הצעירות גם עד גיל 19 וגם עד גיל 21, רואים שיש פה תהליך והתקדמות. אני מאמין שנעשה משהו גדול בעתיד". 

שחקני נבחרת הנוער של ישראל (ההתאחדות לכדורגל)שחקני נבחרת הנוער של ישראל (ההתאחדות לכדורגל)

מה אתה אומר על הרפורמה המשפטית? אתה רואה מה קורה בארץ, בטוח זה גולש לסביבה הקרובה שלך.
"אני מבין שיש בלגן במדינה, אבל אני לא באמת מבין בדיוק מה קורה עם זה. אני מקווה שיהיו ימים טובים יותר ושנהיה יותר מאוחדים". 

מה דעתך על העברת הבעלות של הפועל תל אביב לקבוצת מינצברג?
"אני מקווה שזה יעשה טוב להפועל תל אביב. כל משחק אני רואה דרך האינטרנט ועוקב אחרי הקבוצה. אני מקווה מאוד שהם יחזרו לשנים הטובות שלהם. הפועל עוברת עונה קשה ואני מקווה שיצאו מזה סופית לדרך חדשה עם הבעלים החדשים". 

זאת הייתה עונה לא פשוטה עבור הפועל תל אביב, עודנה בעצם. אתה בטוח מכיר לא מעט חברים אוהדי הפועל, יצא לך לספוג מהם קצת מה הם עוברים העונה?
"חברים שלי שמשחקים שיתפו על העונה הקשה שהם עוברים, אבל אין מה לעשות. זה הכדורגל וצריך לעבור את זה". 

שחקני הפועל תל אביב (אורן בן חקון)שחקני הפועל תל אביב (אורן בן חקון)

ראית מה קרה לחודורוב לפני המשחק נגד בית"ר ירושלים. מה זה עשה לך? דיברת עם שחקנים בהפועל?
"ראיתי את זה וישר התעצבנתי. זה מעבר לכדורגל. עוד לא עברתי את זה, אבל אני מבין את התחושות של כולם. כל כדורגלן רוצה להיות באזור שלו, בטח לפני משחקים. לראות את התמונות של המתחם שרוף היה קשה מאוד. בכל זאת זה מקום שהתאמנתי בו כמה שנים, אני שמח שהם ניצחו במשחק ועשו טוב לאוהדים". 

אתה רואה את עצמך חוזר לישראל בקרוב?
"הדבר האחרון בסדר העדיפויות שלי זה לחזור לישראל כרגע. אני רוצה לממש את היכולות שלי באירופה ובזה אני מתרכז". 

מה היעד הסופי שלך ברמה האישית?
"החלום שלי בסופו של דבר הוא להגיע לפרמייר ליג. זאת הליגה הכי טובה בעולם, אבל יש לי עוד דרך ארוכה לעבור".

אסור לפספס
נגןהצצה לחופשה החלומית של משפחת רונאלדו
הצצה לחופשה החלומית של משפחת רונאלדו
נגןהסדרן נרדם בזמן המשחק, הקהל המציא לו שיר
הסדרן נרדם בזמן המשחק, הקהל המציא לו שיר
נגןספיד כובש שער מרהיב עם סלטה במספרת
ספיד כובש שער מרהיב עם סלטה במספרת
נגןחלטורה: רונאלדו הולך במרפסת ומצלם פרסומת
חלטורה: רונאלדו הולך במרפסת ומצלם פרסומת
/* LAST / NEXT ROUNDs */