יום שני, 03.06.2024 שעה 08:08
לוח משחקים
  • מכבי פ"ת
  • 0 - 1
  • הפועל ב"ש

אבוקסיס: אם כבר להפסיד - אז אחרי שניצחת 0:4

מאמן בית"ר ירושלים לאחר ההפסד 2:1 להפועל עפולה: "אף קבוצה בעולם לא תשחק אותו הדבר עם שמונה שינויים בהרכב". ויזינגר: "לא הגיע לנו להפסיד"

|
יוסי אבוקסיס (אורן בן חקון)
יוסי אבוקסיס (אורן בן חקון)

בית”ר ירושלים אמנם עלתה בהרכב משני והראתה יכולת די חלשה כשהפסידה הערב (רביעי) 2:1 להפועל עפולה, אך למרות זאת העפילה לחצי גמר גביע המדינה בזכות 0:4 מהמשחק הראשון ו-2:5 בסיכום שני המשחקים. בר כהן קבע יתרון בדקה ה-12, אך לביא שוקרון השווה חמש דקות לאחר מכן ועילאי חג’ג’ קבע מהפך בדקה ה-84, אך זה לא עזר לצפוניים והם הודחו מהמפעל.

מאמן בית”ר ירושלים, יוסי אבוקסיס, סיכם את ההעפלה: “כשאתה עושה כל כך הרבה שינויים אז קשה לקבוצה להיות בקצב שלה. היו דקות טובות ששלטנו, אבל לא הגענו להרבה מצבים. הם סגרו אותנו טוב וכאמור היינו בהרכב משני בעקבות צהובים, אדומים, מנוחה ופציעות. לקחנו בחשבון שהמשחק יהיה פחות טוב, אבל ידענו שהמשחק הקודם מעלה אותנו וזה מה שחשוב.

“יש שחקנים ששיחקו מתחילת העונה ומעט אכזבו, בשביל זה צירפנו שחקנים אחר כך ואני חושב שיש עוד שחקנים שעשו משחק לא רע, אבל נכון, בסך הכל היה משחק פחות טוב. כשאתה עושה שבעה-שמונה שינויים בהרכב זה לא יהיה אותו הדבר באף קבוצה בעולם. אוששנו עוד שחקנים, אחר כך עשינו עוד חילופים, לא רצינו להפסיד, אבל אם כבר להפסיד אז אחרי שניצחת 0:4”.

יוסי אבוקסיס (עמרי שטיין)יוסי אבוקסיס (עמרי שטיין)

על המשחק מול הפועל ת”א ביום ראשון הקרוב אמר: “יש משחקים עוד לפנינו בשבת, אז נדע אם המשחק שלנו יהיה יותר או פחות משמעותי, בכל מקרה נצטרך להתרכז בעצמנו. זה משחק מאוד חשוב שמסכם את כל העונה אם נהיה בפלייאוף עליון או תחתון. נצטרך לבוא מוכנים, וזו גם הסיבה שאוששתי שחקנים שהיו עם חצאי פציעות ואדומים, כדי להיות מוכנים לדבר הזה”.

על פרדי פריידיי, שחזר מפציעה, הוסיף המאמן: “בחצי השני הוא הגיע לשני מצבים טובים והיה יותר טוב, אבל הוא עדיין בשלבים שמכינים אותו. בכוונה סחטתי אותו עם כל העייפות והקושי, כי ידעתי כמה חשוב שיעזור לנו בהמשך”.

מאמן הפועל עפולה, שחר ויזינגר, אמר בסיום: “בגדול אני יכול לצאת מרוצה. התוצאה קצת הדהדה לנו בראש, לא הגיע לנו להפסיד 4:0, קצת חבל על המשחק הראשון, אבל באנו לנצח. לא כל יום מועדון כמו עפולה בא לטדי ומנצח. אני גאה בשחקנים, המטרה שלנו פלייאוף עליון ואנחנו עם הפנים לשם”.

שחר ויזינגר (חג'אג' רחאל)שחר ויזינגר (חג'אג' רחאל)

עוד המשיך: “היו לנו שלושה שינויים בעל כורחנו בינואר ולקח לנו זמן להתאקלם, אבל בחודש האחרון התחברנו ועשינו משחקים טובים עם מספר נקודות יפה. מאוד מקווה שנגיע לפלייאוף עליון ולא נהיה נאיביים, מקווה שנעשה את שלושת המשחקים טוב. אני מאמין שנעשה את זה”.

כובש שער הניצחון, עילאי חג’ג’, אמר בסיום: “ניצחון יפה. באנו מההתחלה להציג את הכדורגל שלנו, ואני שמח על הניצחון. אני שחקן של מכבי חיפה והמטרה העיקרית להגיע לשם בסופו של דבר, אמשיך לתת את כל כולי. יש לנו סיכויים גבוהים להגיע לפלייאוף העליון, מקווים לנצח מול הפועל רמת גן ולהגשים את המטרה שלנו”.

עילאי חג'ג' (חג'אג' רחאל)עילאי חג'ג' (חג'אג' רחאל)

כובש השער של בית”ר, בר כהן, הוסיף: “אני שמח שלקחתי את הצ’אנס, אבל אנחנו מאוד מאוכזבים מהתוצאה. רצינו לבוא ולנצח. יש לנו פה עוד שני גמרים, מול הפועל ת”א ובני סכנין. אנחנו כרגע מתמקדים בזה. אני חושב שהמטרות מגיעות ממשחק למשחק, ואנחנו צריכים להמשיך לעבוד קשה ולהמשיך עם המטרות שלנו. אנחנו באים לנצח. לא תיקו ולא הפסד באים בחשבון. אנחנו באים להראות מה אנחנו יודעים”.

בר כהן ותמיר עדי (אורן בן חקון)בר כהן ותמיר עדי (אורן בן חקון)
אסור לפספס
נגןהתנין הנשכן חיכה לשחקני נבחרת אנגליה
מי משחקני נבחרת אנגליה קיבל ביס מהתנין?
נגןנחש מה בקופסה עם דניאל פרץ ושחקני באיירן
נחש מה בקופסה עם דניאל פרץ ושחקני באיירן
נגןכואב: ספיד נפצע בתחרות גלגול הגבינה מההר
כואב: ספיד נפצע בתחרות גלגול הגבינה מההר
נגןקאסמירו עובד עם היורש על ביעטה מעל החומה
קאסמירו מלמד את הבן שלו לבעוט מעל החומה
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */