יום שבת, 01.06.2024 שעה 13:41
ליגת העל 23-24
 פלייאוף עליון 
8525-7536מכבי ת"א1
7428-7536מכבי חיפה2
6140-5536הפועל ב"ש3
5947-4836הפועל חיפה4
4444-3836מכבי בני ריינה5
4446-3936בני סכנין6
 פלייאוף תחתון 
4339-3833הפועל ירושלים1
4057-4433מכבי פ"ת2
3848-3633מכבי נתניה3
3745-2933מ.ס אשדוד4
3640-4533בית"ר ירושלים5
3649-2833הפועל חדרה6
3351-3533הפועל ת"א7
2451-2533הפועל פ"ת8
לוח משחקים
  • בני סכנין
  • 1 - 4
  • הפועל ב"ש
  • מכבי חיפה
  • 2 - 0
  • הפועל חיפה
  • מכבי ת"א
  • 0 - 2
  • מכבי בני ריינה

בילנקי ובילו בהרכב מכבי נתניה למשחק מול חדרה

מכבי נתניה רוצה לעשות צעד נוסף לעבר הפלייאוף העליון הערב ב-19:00 מול חדרה, כששני שחקני הרכש החדשים בהרכב. בורארד וברסקי יפתחו אצל קורצקי

|
שחקני נתניה חוגגים עם טוואמסי (עמרי שטיין)
שחקני נתניה חוגגים עם טוואמסי (עמרי שטיין)

התרגשות גדולה במכבי נתניה לקראת ההצגה הכפולה מול הפועל חדרה היום (שבת). ראשית, קבוצת הנוער של המועדון, שבמומנטום מדהים ורק נקודה אחת מפסגת הליגה,תפגוש את זו של החבורה מהשרון (15:00) כשלאחר מכן שתי הקבוצות הבוגרות ייפגשו במסגרת ליגת העל (19:00).

בכל מקרה, החבורה של רן קוז’וק תנסה לנקום בחדרה על ההפסד בסיבוב הקודם, כשהיא תעלה למשחק בידיעה ששלוש נקודות יקרבו אותה באופן כמעט סופי למקום בפלייאוף העליון, מטרה שהייתה נראית רחוקה עד לפני שלושה חודשים.

הרכב מכבי נתניה: איתמר ניצן, שי קונסטנטין, רז שלמה, יובל שדה, נפתלי בלאי, בוריס ינו, איתן אזולאי, עוז בילו, פטריק טוואמס, אחמד סלמן וסנטיסלב בילנקי.

הרכב הפועל חדרה: רובי לבקוביץ’, דיא לבאבידי, עידו לוי, פיליפ איפולה, רותם קלר, רוסלן ברסקי, מנשה זלקה, סמי בורארד, אלברט איופי, סער פדידה וסטיבן אלפרד. 

לאור העומס הצפוי לקבוצה בשבוע הקרוב (שלושה משחקים בשבעה ימים) המאמן, ששינה את פני הקבוצה מאז מונה, צפוי לבצע לפחות שלושה שינויים בהרכב הפותח. הבלם פלאמן גלאבוב, שעדיין סובל מכאבים מעל ברכו, לא ערך אימון מלא וייעדר מהסגל, כשבקבוצה לא צפויים לסכנו. בנוגע לנאסים אואמאו, הצרפתי ייכלל בסגל, אך לא יפתח כשנפתלי בלאי יחליפו.

גאנדלמן ואואמאו (אורן בן חקון)גאנדלמן ואואמאו (אורן בן חקון)

הבשורה הפחות טובה מגיעה מכיוונו של הקפטן אביב אברהם, שתוכנן לפתוח, אך נעדר משני האימונים האחרונים בשל מחלה וייעדר מהסגל, כשאיתן אזולאי יפתח במקומו. גם עוז בילו עשוי לפתוח במקומו של לירן רוטמן, כשהתלבטויות נוספות קיימות בין עמרי גאנדלמן לאחמד סלמן ובין איגור זלאטנוביץ' לסטניסלב בילנקי.

"זה משחק סופר קשה. הפועל חדרה היא קבוצה מאומנת, קבוצה קשה וכזו שיודעת מה היא רוצה מעצמה. מצפה לנו משחק לא קל. עומס? אני קודם כל רוצה להתייחס לחדרה וזה מה שמעניין אותנו. כמובן שבתוך הצוות המקצועי נעשה את ההתאמות שלנו כי אנחנו יודעים שצריך לחלק את העומסים", אמר קוז’וק לקראת ההתמודדות.

רן קוז'וק (חג'אג' רחאל)רן קוז'וק (חג'אג' רחאל)

הקפטן אביב אברהם הוסיף: "לקחנו מהמשחק מול ריינה את האופי ואת שלוש הנקודות החשובות. המשחק מול חדרה הוא בין המשחקים החשובים שלנו שיכולים להכריע. אני מקווה שנראה כמה שיותר קהל, נביא שלוש נקודות ונעשה צעד חשוב מאוד אל עבר הפלייאוף העליון. 

בילנקי ורוטמן חוגגים, החלוץ יפתח? (עמרי שטיין)בילנקי ורוטמן חוגגים, החלוץ יפתח? (עמרי שטיין)

בהקשר של הפועל חדרה, לאחר ההפסד בשבוע שעבר מול בני סכנין במועדון הבינו כמעט סופית כי לא ישחקו בפלייאוף העליון, אך בקבוצה זוכרים היטב את המשחק הביתי בסיבוב שעבר מול מכבי נתניה, שהיה אחד הטובים של הקבוצה העונה, כשמחר מחכה לקבוצה מפגש כפול מול היריבה מהשרון, תחילה בנוער ולאחר ממכן בבוגרים.

עבור המועדון גם למשחק הנוער יש חשיבות, שכן הקבוצה מדורגת בצמרת הטבלה, אך כל הזרקורים יופנו למשחק קבוצות הבוגרים, בו בחדרה ינסו לברוח עוד צעד מהתחתית ולהתקרב להבטחת ההישארות בליגה, מוקדם ככל שניתן.

השבוע האחרון לא היה פשוט עבור המאמן מנחם קורצקי, שלא נהנה מסגל מלא. הבשורה הטובה מגיעה מכיוונו של הקשר סמי בורארד, שנפצע בראשון מול סכנין ואף הוחלף, אך עבר צילום שנמצא תקין ויהיה כשיר לפתוח בהרכב.

סמי בורארד חוגג. יוביל את חדרה לניצחון על נתניה? (ראובן שוורץ)סמי בורארד חוגג. יוביל את חדרה לניצחון על נתניה? (ראובן שוורץ)

מנגד, ג'ונתן סיסה שפצוע בברכו, הקפטן מנשה זלקה, השוער רובי לבקוביץ' שעדיין שסובל ממתיחה בשריר הארבע, הקשר גלעד אברמוב שסובל מרגישות וסתיו נחמני שמתאמן עם כאבים בקרסול וצפוי לעבור צילום, לא כשירים לחלוטין. למרות זאת, החמישה ערכו את האימון המסכם ויעלו למשחק עם זריקות. אם סיסה לא יהיה כשיר, מנשה זלקה יפתח כבלם ואלברט איופי ישובץ בקישור.

"במיוחד אחרי איבוד הנקודות מול סכנין, אנחנו חייבים לפצות על המשחק האחרון. מחכה לנו משחק קשה, אבל אנחנו צריכים לבוא יותר טוב ולבוא יותר מוכנים למשחק האגרסיבי של נתניה. נתניה נמצאת בתקופה נפלאה, במומנטום חיובי ואחרי ארבעה ניצחונות".

על ההפסד לסכנין: "עשינו טעויות שהפסידו לנו את המשחק. מלבד זאת, זה לא היה המשחק הרגיל שלנו ואנחנו יודעים שאנחנו יכולים לשחק טוב יותר. נרצה להוכיח את זה במשחק הקרוב ולחזור עם נקודות. ההיעדרויות? מבחינתנו נעלה עם ה-11 הכי טובים, אנחנו סומכים עליהם ובטוחים שהם יעשו הכול כדי לעשות את העבודה".

שחקני הפועל חדרה מאוכזבים (ראובן שוורץ)שחקני הפועל חדרה מאוכזבים (ראובן שוורץ)

הבלם עידו לוי הוסיף: "נתניה נמצאת בכושר הכי טוב בליגה, אבל אנחנו מסתכלים על עצמנו. היה לנו משחק פחות טוב מול סכנין וכמובן שנרצה בשבת להגיע בגישה אחרת על מנת לחזור לעקרונות החשובים שלנו ולחזור לקחת נקודות. תהיה אווירה טובה וחמה ביציעים, אנחנו אוהבים לשחק באווירה כזו, ורוצים לשמח את האוהדים שלנו".

אסור לפספס
נגןכואב: ספיד נפצע בתחרות גלגול הגבינה מההר
כואב: ספיד נפצע בתחרות גלגול הגבינה מההר
נגןקאסמירו עובד עם היורש על ביעטה מעל החומה
קאסמירו מלמד את הבן שלו לבעוט מעל החומה
נגןהאם זה השער העצמי היפה ביותר בהיסטוריה?
האם זה השער העצמי היפה ביותר בהיסטוריה?
נגןהפרסומת החדשה של מסי ביחד עם וויל סמית'
הפרסומת החדשה של מסי ביחד עם וויל סמית'
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */