יום שבת, 20.04.2024 שעה 12:15
לוח משחקים
  • בורג אן ברס
  • 89 - 81
  • פאריס

בהפועל ת"א שבעי רצון: ניצחון של קבוצה גדולה

לאחר המותחן הדרמטי שהסתיים ב-82:84 לאדומים על טורק טלקום והביא לחבורה של פרנקו את המקום ה-2 ביורוקאפ, במועדון מרוצים: "ניצחון אופי, ווינרים"

|
שחקני הפועל תל אביב קופצים על אקסבייר מנפורד (איציק בלניצקי)
שחקני הפועל תל אביב קופצים על אקסבייר מנפורד (איציק בלניצקי)

שתי דקות לסיום המשחק בהיכל קבוצת שלמה, כשלוח התוצאות מראה פיגור של 8 נקודות, זה היה נראה כמו הפסד להפועל ת”א. טורק טלקום עשתה קאמבק מפיגור 15 והובילה בבטחה על האדומים שהחזיקו ביתרון במשך רוב שלבי המשחק, למרות חסרונם של ג'ורדן מקריי, ג'יי.פי טוקוטו ועידן זלמנסון החולים.

זה כבר הלך לא טוב, אלא שלאקסבייר מנפורד היו תוכניות משלו: עד לבאזר הוא קלע עוד שלוש שלשות והוביל ריצת 0:10 שקבעה קאמבק יוצא מן הכלל, כולל שלשת ניצחון עם חמש שניות על השעון שקבעה 82:84 ענק לאדומים. ג'ריאן גרנט, שהיה בערב נפלא, עוד קלע בצד השני מחצי מרחק, אלא שרגע לפני ההארכה הגיעה הבדיקה במוניטור שהעלתה שהכדור עוד היה בידו כאשר הפנסים שמבשרים על סוף השעון נדלקו.

בעקבות הניצחון, שהוא גם החמישי של האדומים ברציפות במפעל, החבורה של דני פרנקו השתוותה במאזנה לזה של אנקרה במקום השני, 4:8. חניכיו של דני פרנקו נמצאים בעמדה טובה מאוד להשיג ביתיות לכל הפחות בשלב שמינית גמר הפלייאוף ובשבוע הבא ינסו להמשיך את המומנטום באיטליה נגד טרנטו.

אקסבייר מנפורד מחויך בסיום (איציק בלניצקי)אקסבייר מנפורד מחויך בסיום (איציק בלניצקי)

בסביבת הקבוצה אמרו: “חיסרון של 3 שחקנים מרכזיים מול אולי הקבוצה שמתיימרת להיות הטובה במפעל. מקום שני עם מאזן כמו פנרחבצ’ה בליגה הטורקית זה לא משהו לזלזל בו. יומיים אחריי ניצחון כזה שלנו בדרבי כל הסיבות להפסד והתירוצים היו מוכנים. הרבה שחקנים לא היו ביום טוב ועדיין זה ניצחון של אופי ושל קבוצה גדולה.

“אם אנחנו מנצחים קבוצה כזו איכותית וכזו קשוחה במצב שאנחנו חסרים המון שחקנים, וגם צ'יף שיחק רק 15 דקות בעקבות בעיית עבירות, זה אומר הרבה עלינו. זה לא רק אקסבייר, בדקות האחרונות זה היה מהגנה טובה שנתנה לנו ביטחון בהתקפה. שמחים שהבאנו את הניצחון הסופר חשוב הזה להמשך הדרך שלנו באירופה. ננוח מחר ובחמישי נחזור לעבוד לקראת משחק חשוב מול נס ציונה”. בסביבת הקבוצה הוסיפו ואמרו: "לנצח ביומיים שני משחקים כאלה גדולים ועוד בשלשת ניצחון, זה מראה את ההתקדמות של המועדון ונותן הרבה מאוד תקווה לעתיד. קבוצה של ווינרים!".

אחד ממצטייני הדרבי האחרון, גיל בני, שמח בסיום: “אני שמח מאוד, בעיקר בזה שאנחנו בשבוע טוב מאוד מבחינה קבוצתית, אני עובר עונה לא קלה, אני כל הזמן מוכן, לא חושב שאני צריך להוכיח משהו מיוחד, אני שמח שאני עוזר לקבוצה שלי להיראות טוב. שנמשיך ככה”.

דני פרנקו (איציק בלניצקי)דני פרנקו (איציק בלניצקי)

עוד הוסיף בני: “שמנו את המשחק נגד ירושלים מאחורה, באנו למשחקים קשים, זה לא היה נעים לאף אחד, ציפינו ליותר, זה קרה, אין מה לעשות, אנחנו עושים את העבודה שלנו טוב כרגע. יש לנו כל כך הרבה שחקנים טובים, ג'ייקובן, אקס, ג'ורדן, בר, כל אחד יכול להתפוצץ ביום נתון. תענוג לשחק איתם, הוא לקח על עצמו את המשחק בסוף, שאפו לו, אני שמח בשבילו ובשבילי גם. אני מרגיש אנרגיות מטורפות, כל פעם שאנחנו עולים לשחק פה, אושר ענק לשחק פה. אני בטוח שאנחנו משמחים את הקהל”.

אסור לפספס
נגןהכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
הכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
נגןמלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
מלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
נגןמסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
מסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
נגןטניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
טניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */