יום שבת, 20.04.2024 שעה 02:25
ליגת העל 23-24
 פלייאוף עליון 
6622-5829מכבי ת"א1
5921-5829מכבי חיפה2
5521-4829הפועל ב"ש3
5036-4229הפועל חיפה4
4029-3029מכבי בני ריינה5
3635-2829בני סכנין6
 פלייאוף תחתון 
3733-3228הפועל ירושלים1
3239-2328הפועל חדרה2
3051-3128מכבי פ"ת3
2944-2928מכבי נתניה4
2835-3728בית"ר ירושלים5
2740-3028הפועל ת"א6
2642-2128מ.ס אשדוד7
2141-2228הפועל פ"ת8
לוח משחקים
  • מכבי ת"א
  • שבת, 20/04, 17:00
  • הפועל חיפה
  • בני סכנין
  • שבת, 20/04, 18:00
  • מכבי בני ריינה
  • מכבי חיפה
  • שבת, 20/04, 20:00
  • הפועל ב"ש
  • הפועל ירושלים
  • שבת, 27/04, 17:30
  • הפועל חדרה
  • מכבי פ"ת
  • שבת, 27/04, 18:00
  • מכבי נתניה
  • הפועל ת"א
  • שבת, 27/04, 20:00
  • בית"ר ירושלים
  • מ.ס אשדוד
  • שבת, 27/04, 20:00
  • הפועל פ"ת

הפועל הודיעה ששער 13 לא ייפתח לאוהדי מכבי

מנכ"ל המועדון לירן מוכתר שלח מכתב לאוהדים לקראת הדרבי והבהיר: "צו 8 לכולנו, צבעו את בלומפילד באדום". בן ביטון צפוי להיעדר בשבועות הקרובים

|
אוהדי הפועל תל אביב (ראובן שוורץ)
אוהדי הפועל תל אביב (ראובן שוורץ)

בהפועל תל אביב ממשיכים בהכנות לקראת הדרבי הגדול במוצאי שבת, כאשר הבלם אנטואן קונטה נחת שלשום וחזר לאימוני הקבוצה. בצוות הרפואי סקפטיים לגבי כשירותו של המגן הימני בן ביטון והוא צפוי להיעדר בשבועות הקרובים.

בינתיים, לאור התקופה הקשה שעוברת הפועל תל אביב, מנכ”ל המועדון לירן מוכתר החליט לפנות לאוהדי הקבוצה על מנת לקבל את תמיכתם והגב שלהם בזמן שהקבוצה רחוקה מלהציג יכולת משביעת רצון. במכתב בין היתר נכתב על סוגיית הרכש, העברת הבעלות וענייני הדרבי.

במכתב כתב מוכתר: “אוהדי הפועל תל אביב היקרים, שלום רב. המועדון שלנו ניצב בפני תקופה מאתגרת, ניהולית ומקצועית – ואנו ערוכים לשינויים רבים שעשויים להגיע כבר בתקופה הקרובה. כחלק מהשקיפות שהבטחתי והוצגה עם כניסתי לתפקיד, ברצוני להביא בפניכם מספר עדכונים מהשבועות האחרונים שכן אני רואה בכם, אוהדי הקבוצה, חלק חשוב ומשמעותי בהצלחת המועדון.

בן ביטון בפעולה (אורן בן חקון)בן ביטון בפעולה (אורן בן חקון)

“חלון העברות ראשית, ברצוני לגעת בחלון ההעברות הנוכחי והשינויים בסגל הקבוצה. הצוות המקצועי עובד מסביב לשעון על מנת למצוא שחקנים שיחזקו את הקבוצה. עם זאת, אנו נמצאים בתקופה רגישה של שינויים אפשריים במבנה הבעלות של המועדון וכפועל יוצא עובדים בצורה זהירה ואחראית כפי שהמציאות מחייבת אותנו לפעול - וזאת תחת מגבלות כגון חוזים קצרי טווח כדי למנוע השפעה עתידית על תקציב הקבוצה בעונה הבאה וזאת במידה ועסקת הרכישה תצא לפועל.

“עד כה חתמו בשורות המועדון שני שחקנים: השוער אמיליוס זובאס והקשר ארוויה איליץ' וכולי תקווה שעד סוף חלון ההעברות נתחזק בעוד 1-2 שחקנים. בנג'מין טיידי – המועדון סיכם עם השחקן בתחילת חודש דצמבר את כל תנאיו הכספיים. המועדון חיכה כחודש ימים עד להגעתו ארצה של השחקן וזאת על מנת שיהווה גורם משמעותי בחוליית הקישור של הקבוצה. מועדון הכדורגל הפועל תל אביב משקיע אלפי שקלים בבדיקות מקיפות לכל שחקן ישראלי או זר בטרם חתימה על חוזה במועדון.

לירן מוכתר (שחר גרוס)לירן מוכתר (שחר גרוס)

“לצערי הרב, השחקן לא עבר את הבדיקות הרפואיות שערכנו לו) בדיקות מקיפות, מקצועיות וקפדניות (ועל אף הרצון שיצטרף לסגל, יש דברים שאינם בשליטנו ולראייה, גם ההתאחדות לכדורגל לא אישרה לבסוף את רישומו. מעבר לכך לא ארחיב מטעם צנעת הפרט וכולנו נאחל בריאות והצלחה רבה לשחקן.

“שינוי במבנה הבעלות – בשבוע שעבר ביקרו נציגים מקבוצת הבעלות שעתידה לרכוש את המועדון וכפועל יוצא, לקחת על עצמם את מלוא זכויות הניהול במועדון החל מהעונה הבאה. במהלך ביקורם, ערכו פגישות עם מספר גורמים הרלוונטיים לקבלת ההחלטה הסופית, לרבות סיור באצטדיון בלומפילד ובמתחם חודורוב. חשוב לעדכן שבבדיקת הנאותות שנערכה באמצעות חברת 'דלויט', לא התגלו ליקויים מהותיים ונקבע כי הפועל תל אביב נמצאת במצב כלכלי טוב וזאת בהתאם לדוחות הכספיים של המועדון.

אוהדי הפועל תל אביב (חגי מיכאלי)אוהדי הפועל תל אביב (חגי מיכאלי)

“במהלך השבועות הקרובים אנו אמורים לסיים מספר תנאים מתלים לסגירת העסקה ורק לאחר מכן תצא הכרזה רשמית מטעם המועדון. דרבי בטרם אגע בכמה נקודות ספציפיות לקראת הדרבי הקרוב, חשוב לי לעדכן כי לאחרונה נרכשה בהשקעה כספית רבה מנואלה ליצירת תפאורה וגלילת דגל פריסה ענקי לטובת אוהדי הקבוצה, אשר תמוקם מול שערים 5-4 .

“לקראת הדרבי התל אביבי שייערך ביום שבת (28.1) אבקש לעדכן במספר נקודות חשובות: 1. כמחווה לאוהדי הקבוצה המסורים והנאמנים ומתוך רצון כנה ואמיתי שהקהל האדום יהווה רוב מוחלט ביציעים וייצור אווירה ביתית משמעותית, תוך שליטה אבסולוטית של אוהדי הקבוצה, החלטנו – שער 13 לא ייפתח לאוהדי היריבה. אם יהיה בכך צורך, היציע ייפתח עבור אוהדי הפועל תל אביב. אני קורא מכאן לכל אוהדי הקבוצה, לצבוע את בלומפילד באדום בדרבי הביתי של שנת ה-100 שלנו. זה צו 8 עבור כולנו.

אוהדי הפועל תל אביב (ראובן שוורץ)אוהדי הפועל תל אביב (ראובן שוורץ)

“2. שער 8 נפתח למכירה לאוהדי הפועל תל אביב, אשר ייכנסו ליציע עם חולצה אדומה בלבד ויוכלו לרכוש כרטיסים רק עם היסטוריית רכישה למשחקי הקבוצה, זאת במטרה למנוע מאוהדי היריבה להיכנס ליציעים שלנו, כלקח משנים עברו. כמו כן, הנחנו את גורמי האבטחה להוציא אוהדים של הקבוצה היריבה וזאת על מנת לשמור על סדר וביטחון האוהדים.

“אני קורא מכאן לכל אוהדי הקבוצה להגיע ולתמוך בשחקנים ובצוות במשחק החשוב, אך מאידך, עלינו לזכור כי כנגד המועדון עומדים עונשים על תנאי, לרבות הפחתת נקודת ליגה אחת בפועל, במקרה של השלכת כדורים, כפי שהיה בדרבי הקודם - ועל כן אני מזכיר שבכל מקרה של התנהגות בלתי הולמת, המועדון עלול לספוג עונשים כבדים, לרבות עונשי רדיוס וסגירת יציעים.

“אני בטוח שאיש מאיתנו לא רוצה לפגוע במועדון שכולנו אוהבים וחפצים ביקרו. אוהדות ואוהדים, אדומות ואדומים. בואו נשמור על רוח הספורט, נבוא וניתן את כל כולנו בשביל שהדרבי הזה יהיה אדום. אך מאידך, שמרו על עצמכם ועל סביבתכם. הרצון לראות את כולכם חוזרים לביתכם בשלום, נמצא בראש סדר העדיפויות שלנו. נא לא להיגרר לפרובוקציות מיותרות, שמרו על עצמכם. יאללה הפועל! בברכה, לירן מוכתר מנכ"ל מועדון הכדורגל הפועל תל אביב”.

אוהדי הפועל תל אביב (רדאד ג'בארה)אוהדי הפועל תל אביב (רדאד ג'בארה)
אסור לפספס
נגןהכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
הכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
נגןמלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
מלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
נגןמסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
מסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
נגןטניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
טניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */