יום שישי, 19.04.2024 שעה 20:46

"חסרת השראה", "איזו אנגליה היא האמיתית?"

בבריטניה המשיכו לבקר את הנבחרת ("אריה חסר שיניים. האופוריה ירדה כמו המחיר בבלאק פריידי") אך התנחמו בתקדימי העבר בטורנירים בהם רשמו 0:0 מוקדם

|
אנגליה מאוכזבת (רויטרס)
אנגליה מאוכזבת (רויטרס)

שלושה מפגשים מול ארצות הברית במונדיאל, אפס ניצחונות. נבחרת אנגליה התקשתה מול האמריקאים גם אתמול (חמישי) בדרך ל-0:0, כאשר רק מול ברזיל יש לה מאזן גרוע יותר בגביע העולם (אפס ניצחונות מארבעה מפגשים). גם הבוקר, התקשורת בבריטניה לא ריחמה על הבחורים של גארת’ סאות’גייט.

ב’סאן’ נכתב: “אז איזו אנגליה היא האמיתית, זו שדרסה את איראן או זו שנראתה מאוד ממוצעת מול ארה”ב? כי עם כמה שאנגליה הייתה מרושלת וחסרת השראה, היא לא מספיק גרועה כדי להפסיד 4:0 לוויילס, וזה מה שצריך לקרות כדי ששלושת האריות ייפלו בבתים”.

באנגליה טענו שה-0:0 יכול להיות אפילו מקור לאופטימיות, כי גם בטורניר בו זכו ב-1966 הנבחרת סיימה בתיקו ללא שערים בשלב מוקדם, אז מול אורוגוואי במשחק הפתיחה. כמו כן, ביורו האחרון בו הגיעו עד לגמר, האנגלים רשמו 0:0 עם סקוטלנד במשחקם השני בשלב הבתים.

שחקני אנגליה מאוכזבים (רויטרס)שחקני אנגליה מאוכזבים (רויטרס)

ב’דיילי מייל’ נכתב: “אריות חסרי שיניים. אנגליה צלעה לנקודה מול ארצות הברית בהופעה גרועה באצטדיון אל ביית. דווקא ביום שבו הייתה חסרה לאנגליה יצירתיות, סאות’גייט לא הכניס את פיל פודן. אנגליה עוברת מהופעה עילאית למשחק משעמם ואחרי שדרסה את איראן סיימה ב-0:0 משמים ומדכא עם ארצות הברית, אבל שלושת האריות עדיין שולטים בגורל שלהם לקראת וויילס”.

“מגווייר היה השחקן הטוב ביותר במשחק בו ארה”ב הייתה עדיפה עלינו”, הוסיפו ב’דיילי מייל’ שם הציון לבלם יונייטד היה 6. פיקפורד קיבל 5, טריפייר עם 4.5, סטונס ושו עם 5, רק 4.5 לבלינגהאם, רייס ומאונט, בוקאיו סאקה שהצטיין מול איראן קיבל 4, גם סטרלינג, וקיין קיבל את הציון 5.

בוקאיו סאקה ולוק שואו מאוכזבים (רדאד ג'בארה)בוקאיו סאקה ולוק שואו מאוכזבים (רדאד ג'בארה)

ב’מארקה’ סיכמו: “יותר סוקר מאשר פוטבול”. אחרי ה-2:6 על איראן אנגליה הוגדרה כפייבוריטית, אבל ה-0:0 מול ארה”ב הוריד את האופוריה בדיוק כמו שהמחירים יורדים בבלאק פריידיי. החבורה של סאות’גייט השאירה את המהירות, הדינמיות וההזדמנויות שהיו לה באצטדיון ח’אליפה בו פגשה את איראן. הגרסה של האמריקאים ב-2022 רעננה, הם מעזים, מחשמלים ואמיצים ויהיו טובים יותר ב-2026. הם מכינים את המונדיאל שהם מארחים דרך הטורניר הזה”.

שחקן העבר והפרשן גארי נוויל הוסיף: “זה שפיל פודן לא משחק בנבחרת זו ממש בושה כי הוא כישרון ענק. אני חושב שהוא השחקן הכי טוב שלנו, הכישרון הכי טוב שלנו בקילומטר". מאמנה של נבחרת אנגליה, גארת’ סאות’גייט הגיב והסביר למה לא השתמש בקשרה של מנצ’סטר סיטי: “רצינו להמשיך עם אותו ההרכב של המשחק שעבר. בחילופים, הלכנו עם ג’ק גריליש ומרקוס רשפורד ולא עם פיל פודן כי הרגשנו שגריליש ישמור על הכדור בצורה טובה והמהירות של רשפורד תהיה איום באזור המסוכן".

צפו בטירוף של האיראנים בסיום המשחק
אסור לפספס
נגןהכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
הכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
נגןמלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
מלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
נגןמסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
מסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
נגןטניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
טניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */