יום ראשון, 16.06.2024 שעה 20:41
ליגת העל 23-24
 פלייאוף עליון 
8525-7536מכבי ת"א1
7428-7536מכבי חיפה2
6140-5536הפועל ב"ש3
5947-4836הפועל חיפה4
4444-3836מכבי בני ריינה5
4446-3936בני סכנין6
 פלייאוף תחתון 
4339-3833הפועל ירושלים1
4057-4433מכבי פ"ת2
3848-3633מכבי נתניה3
3745-2933מ.ס אשדוד4
3640-4533בית"ר ירושלים5
3649-2833הפועל חדרה6
3351-3533הפועל ת"א7
2451-2533הפועל פ"ת8
לוח משחקים
  • בני סכנין
  • 1 - 4
  • הפועל ב"ש
  • מכבי חיפה
  • 2 - 0
  • הפועל חיפה
  • מכבי ת"א
  • 0 - 2
  • מכבי בני ריינה

בהפועל ת"א חגגו: ניצחון על בית"ר זה הכי מתוק

האדומים מאושרים מה-1:2 על הירושלמים: "משהו התפרץ, הביטחון יביא את היכולת". מחמאות לכובשים אוז'בולט וזריהן, סקפטיות לגבי שני המשקיעים הבריטים

|
שחקני הפועל תל אביב חוגגים (רדאד ג'בארה)
שחקני הפועל תל אביב חוגגים (רדאד ג'בארה)

אחרי ההפסד הדרמטי למ.ס אשדוד במחזור הקודם, בהפועל תל אביב הגיבו אמש עם ניצחון דרמטי משלהם. החבורה של סלובודאן דראפיץ' גברה 1:2 באצטדיון בלומפילד ללא קהל על בית"ר ירושלים והתקרבה לחלק העליון של הטבלה. האדומים ממוקמים כעת במקום השמיני עם 13 נקודות, שלוש נקודות מהקו האדום וארבע נקודות מהמקום המוביל לפלייאוף העליון.

"ניצחון על בית"ר זה הכי מתוק", אמרו בהפועל תל אביב, "פעם המזל נגדך ופעם המזל איתך, משהו התפרץ עם הניצחון הזה. ההפסד באשדוד בדקה ה-90 היה מאוד מתסכל, לא פשוט לקום מזה, אבל ידענו שאם ננצח את בית"ר זה יישכח. יש לנו עוד הרבה מה להשתפר והפועל תל אביב מסוגלת וצריכה לשחק הרבה יותר טוב. אם נתקדם צעד צעד ונדע לקחת נקודות הביטחון יביא את היכולת".

הניצחון על הצהובים שחורים שהגיע לקראת סיום המשחק משער של ניב זריהן בסיוע של האקס הטרי שי אייזן, הובילה לחגיגות גדולות שעוד לא נראו העונה בהפועל תל אביב. השחקנים שחגגו על הדשא עם הצוות המקצועי הלכו לחגוג מיד לאחר מכן עם 150 האוהדים שצפו באחד הברים הסמוכים לבלומפילד, מראה ביזארי ועצוב שממחיש כמה עונש רדיוס ללא קהל צריך להיעלם מארסנל העונשים.

דראפיץ': עדיין אנחנו צריכים להראות הרבה

בקבוצה החמיאו לצמד הכובשים אלן אוז’בולט וניב זריהן, שהכריעו את המשחק. זריהן כבש את השער הראשון שלו במדים האדומים ונגד היריבה הגדולה מירושלים, ממנה הגיע. בכלל, זריהן ידוע בכיבושיו נגד בית"ר ירושלים עוד מימיו בהפועל באר שבע והפעם עשה זאת במדי הפועל תל אביב. דן איינבינדר, יהב גורפינקל ודוד קלטינס גם זכו למחמאות, כמו כן סטפן מרינוביץ’ שהשאיר את חבריו במשחק. שביט מזל המשיך לקבל מחמאות ממאמנו דראפיץ'.

חשיבות הניצחון של האדומים הייתה ידועה עוד לפני המשחק, אבל בכל מה שקשור ליכולת - מבינים שזה כלל לא מספיק. דראפיץ’ בחר ברגע האחרון לחזור לקו של ארבעה שחקני הגנה במערך של 4-3-3 ו-4-4-2 יהלום, זה עבד לו עד השער הראשון של אוז’בולט אבל מאז חניכיו נעלמו ואפשרו לבית"ר לחזור למשחק ועם הרבה מזל נמנעו מירידה למחצית בפיגור.

סלובודאן דראפיץ' (רדאד ג'בארה)סלובודאן דראפיץ' (רדאד ג'בארה)

המאמן נתן לראשונה בעידן שלו דקות משחק לקשר שלומי אזולאי שזכה לקבל למעלה מ-15 דקות ולהוכיח את יכולתו. מי שלא היו בסגל הם שחקני הרכש סינטיהו סלליך ופאבלו גונזאלס. הספרדי וסוכנו ביקשו השבוע הבהרות לאור כמות הדקות המעטות שהוא מקבל והפעם אפילו לא נכלל בסגל, כשבמועדון אמרו שמדובר בחלק מהרוטציה של הצוות המקצועי. בכלל, המנהל המקצועי עומר בוקסנבוים ידון בשינויים של החלון הקרוב רק לאחר חצי גמר גביע הטוטו נגד הפועל באר שבע.

דראפיץ’ דורש מהמועדון לצאת למחנה אימונים אחרי שהשחקנים יחזרו מחופש, כדי לחבר את השחקנים שהגיעו מאוחר ולצמצם את הפערים שיש לטענתו. במועדון לא מתכוונים להעמיד תקציב למחנה אימונים בחו"ל, אלא בישראל, כשהתכנון הוא ללון בבית מלון במרכז ולצאת לאימונים באצטדיון בבת ים. כמו כן, נבדקות אופציות נוספות אחרות.

שחקני הפועל תל אביב (רדאד ג'בארה)שחקני הפועל תל אביב (רדאד ג'בארה)

בעניין אחר, ביציע הכבוד באצטדיון בלומפילד אפשר היה לצפות אמש במנכ"ל הנכנס לירן מוכתר ואחיינו של מאיר תושב, בועז תושב, עם שני אנשי עסקים בריטים שהביעו התעניינות להשקיע במועדון. השניים, שהגיעו לישראל להתרשמות לפני מספר ימים, לוו על ידי מוכתר ותושב, אבל במועדון מתרשמים שלא מדובר במשהו רציני והדרך לשלב אותם כחלק מקבוצת משקיעים ארוכה מאוד. כמו כן, אמרו שאם ישנם אנשים רוצים לרכוש את המועדון - יעשו זאת בצורה שקטה ודיסקרטית.

צריך לזכור שבשלב הזה אין אף הצעה כספית על השולחן או אנשים שמוכנים לקנות את הקבוצה. עדיין, כל עוד אין אדם או קבוצה שמתכוונים לרכוש את המועדון, נבחנת אפשרות לצרף משקיעים. כמו שבועז תושב מנסה לצרף כאלה, גם האחים ניסנוב בצד שלהם בודקים אפשרויות מטעמם. שני הצדדים לא נמצאים בהתקשרות ישירה אלא דרך גורם צד שלישי, מה שיסרבל בכל מקרה מהלכים מן הסוג הזה. 

אסור לפספס
נגןבצילו של מסי: החיים ה"קשים" של סאורס
בצילו של מסי: החיים ה"קשים" של סוארס
נגןמחזירים לו: זידאן אוכל את תרגיל הסיבוב
סוף סוף: מישהו עשה לזידאן תרגיל "זידאן"
נגןנשבר שיא חדש! לאופניים הגבוהים בעולם
נשבר שיא מטורף! האופניים הגבוהים בעולם
נגןאנדריק מול לאמין ימאל: מי מקפיץ יותר טוב
אנדריק מול לאמין ימאל: מי מקפיץ יותר טוב
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
יורו 2024
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */