יום שבת, 20.04.2024 שעה 09:25

המטרה של הצעירה: העברת ההכרעה לבלומפילד

הנבחרת הצעירה תעלה ב-21:00 למשחק הפלייאוף הראשון על העלייה ליורו מול אירלנד. גלוך ישחק מתחת לחלוצים, לוזון יכול להתניע מחדש את קריירת האימון

|
שחקני נבחרת ישראל הצעירה (חגי מיכאלי)
שחקני נבחרת ישראל הצעירה (חגי מיכאלי)

הנבחרת הצעירה תעלה הערב (שישי, 21:00) למשחק הפלייאוף הראשון מבין שניים מול אירלנד בדבלין, כאשר המפגשים יכריעו את העלייה ליורו 2023. הנבחרת הצעירה רחוקה שני משחקים בלבד מהשתתפות בפעם השלישית בגמר משחקי היורו, כאשר פעם אחת עלינו מהשלבים המוקדמים כאשר גיא לוי אימן את הנבחרת ופעם נוספת כשישראל אירחה את האליפות.

גיא לוזון שקיבל את הנבחרת לאחר שאלון חזן הוקפץ לנבחרת הבוגרת, יכול לרשום מבחינתו יורו שני, לאחר שאימן את הנבחרת ביורו שהתקיים בזמנו בישראל והנבחרת עלתה אליו אוטומטית.

מבחינת המאמן, הצלחה עם הנבחרת יכולה להזניק מחדש את הקריירה שלו שידעה שנים פחות טובות. הצלחה עם הצעירה גם יכולה בעתיד להקפיץ את לוזון לעמדת מאמן הנבחרת הלאומית לאחר עידן אלון חזן.

גיא לוזון (שחר גרוס)גיא לוזון (שחר גרוס)

לוזון למעשה הרכיב נבחרת די חדשה לאור פציעות (עומרי גאנדלמן, סוף פודגוראנו) ושחקנים שלא בכושר, וכמובן שחקנים שעלו לנבחרת הבוגרת, והוא גם מתבסס על מספר שחקנים שכיכבו בנבחרת הנוער שזכתה בסגנות אליפות אירופה כמו הכוכב אוסקר גלוך, סתיו למקין, אל ים קנצפולסקי, תאי עבד ועידן טוקלומטי.

מצד אחד, ללוזון חסרים מספר שחקנים, אך מנגד הוא גם קיבל את הכוכבים של הנבחרת, דניאל פרץ שאמור כבר לשחק בנבחרת הבוגרת ואוסקר גלוך שבכל מקום אחר היה פותח בשבת במדי הבוגרת מול אלבניה. אך בהתאחדות לכדורגל רוצים דאבל, עלייה של הבוגרת וגם הצעירה לגמר היורו, וגם כמו שגיא לוזון שהוא מאמן ראוי, אבל לפתע הוצנח לתפקיד, אז לא משאירים אותו ללא שחקנים, כי גם ככה יש לו נבחרת חדשה.

אוסקר גלוך (ההתאחדות לכדורגל)אוסקר גלוך (ההתאחדות לכדורגל)

בשלושת הימים האחרונים לוזון עבד סביב השעון בעיקר בשיחות של פעמיים ביום עם מצגת וידאו לשחקני הנבחרת, כדי להרכיב ולגבש נבחרת מחדש למעשה בלי אימונים. לוזון הראה את הדגשים, עקרונות המשחק שהוא דורש משחקניו, לצד ניתוח מעמיק של הנבחרת האירית.

בנבחרת יודעים שאם ישיגו תוצאה טובה במשחק הראשון הערב, בגומלין ביום שלישי בבלומפילד יצטרפו לנבחרת, ליאל עבדה, דורון ליידנר ועדן קארצב שירדו מהנבחרת הבוגרת, וזה יהיה חיזוק משמעותי לנבחרת של לוזון. האצטדיון בדבלין בו תשחק הערב הנבחרת צפוי להיות מלא בקהל של כ-7,000 אוהדים מקומיים במזג אוויר קריר.

יסייע בגומלין. עבדה (חגי מיכאלי)יסייע בגומלין. עבדה (חגי מיכאלי)

לוזון הזהיר את שחקנים מהכדורים הארוכים שהאירים משחקים, מבחינת הסגירות. כמו כן ביקש מהשחקנים להיות ערניים מהלחץ שינסו האירים להפעיל בתחילת המשחק. אוסקר גלוך אמור לשחק מתחת לצמד החלוצים, ככה שיהיה יותר חופשי מבחינת סגנון המשחק שלו, והציפיה שיביא את הכושר בו הוא נמצא גם לנבחרת.

בנבחרת גם למדו היטב את החולשות שיש לנבחרת המארחת, וגיא לוזון נתן דגשים לשחקנים כמו גם השחקנים המרכזים הטובים שיש לאירים כמו הקשר וויל סמולבון.

הרכב הנבחרת: דניאל פרץ, רועי הרמן, סתיו למקין, זיו מורגן, גיל כהן, עידו שחר, אל ים קנצפולסקי, מוחמד כנעאן, אוסקר גלוך, אושר דוידה ועידן טוקלומטי.

דניאל פרץ לקראת המשחק מחר מול אירלנד
אסור לפספס
נגןהכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
הכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
נגןמלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
מלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
נגןמסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
מסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
נגןטניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
טניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */