יום שבת, 01.06.2024 שעה 12:37
ליגת העל 23-24
 פלייאוף עליון 
8525-7536מכבי ת"א1
7428-7536מכבי חיפה2
6140-5536הפועל ב"ש3
5947-4836הפועל חיפה4
4444-3836מכבי בני ריינה5
4446-3936בני סכנין6
 פלייאוף תחתון 
4339-3833הפועל ירושלים1
4057-4433מכבי פ"ת2
3848-3633מכבי נתניה3
3745-2933מ.ס אשדוד4
3640-4533בית"ר ירושלים5
3649-2833הפועל חדרה6
3351-3533הפועל ת"א7
2451-2533הפועל פ"ת8
לוח משחקים
  • בני סכנין
  • 1 - 4
  • הפועל ב"ש
  • מכבי חיפה
  • 2 - 0
  • הפועל חיפה
  • מכבי ת"א
  • 0 - 2
  • מכבי בני ריינה

אצילי: חיפה זאת הקבוצה הכי טובה ששיחקתי בה

כוכב מכבי חיפה, שלהט עם שלושער ובישול ב-1:4 על נתניה: "היה קשה לשבת על הספסל, אבל יודע ששום דבר לא אישי", בכר: "עובד קשה כדי לחזור, מגיע לו"

|
שחקני מכבי חיפה חוגגים עם עומר אצילי (עמרי שטיין)
שחקני מכבי חיפה חוגגים עם עומר אצילי (עמרי שטיין)

אחרי האופוריה בהעפלה לליגת האלופות וההגרלה שזימנה לה מפגש מול פאריס סן ז’רמן, יובנטוס ובנפיקה, מכבי חיפה פתחה את משחקיה לעונת 202/23 בליגת העל וממש לא נתנה לאותה אופוריה להשפיע עליה. החבורה של ברק בכר חזרה מפיגור בדרך ל-1:4 על מכבי נתניה בזכות שלושער ובישול של עומר אצילי וסימנה וי על פתיחת עונה מוצלחת. 

כוכב הניצחון, עומר אצילי אמר: “מגיע לכולם, עשינו פה דרך מדהימה. כולנו נהנינו מהעלייה הזאת לליגת האלופות, כיף לחזור להרכב בסמי עופר, מאוד נהנה פה, שמח על התוצאה. התחלנו את אירופה פה נגד אולימפיאקוס בבית, הייתה לי פציעה ועוד עניין אישי, ניצחנו 0:4 בחוץ, הקבוצה רצה, ברור שמבחינה אישית היה לי קשה, אבל בתוך תוכי אני יודע שכולם פה רוצים בהצלחת המועדון. שמתי את זה בצד וידעתי תמיד שמתי שאעלה אני צריך לתת את ה-100% שלנו ואני שמח שזה הגיע ברגע הכי חשוב שלנו”.

“זאת הקבוצה הכי טובה ששיחקתי בה, אנחנו נראים מדהים, יש פה שחקנים ברמה מאוד מאוד גבוהה ורואים את זה בכל משחק שאנחנו נותנים שלישיות ורביעיות”. 

עומר אצילי חוגג עם צ'ירון שרי (עמרי שטיין)עומר אצילי חוגג עם צ'ירון שרי (עמרי שטיין)

“השינוי במחצית נבע משלושה דברים, אבל זה קודם כל הכושר הגופני” אמר מאמן הקבוצה ברק בכר. “הצוות שלנו מוכיח שהוא הכי טוב שיש, כמובן שיש גם את העניין המנטלי, קבוצה חזקה שיודעת לחזור מפיגור בכל מעמד, גם היום מול קבוצה חזקה שלוחצת ובמשחק כזה, אחרי כל מה שהיה, מול קבוצה כזאת, לתת לה רביעייה. ניסינו כל מני שיטות, בחצי השני חזרנו לבסיס, כמובן שהחילופים גם עזרו מאוד לנצח את המשחק”.

על עומר אצילי: “כל שחקן פה צריך להוכיח את עצמו, גם עומר, אפילו שהגיע אחרי עונה טובה. הוא עובד מאוד קשה כדי לחזור לעצמו. הוא נתן את הבישול הכי חשוב בתולדות המועדון (נגד הכוכב האדום). לא פשוט לשחק ככה אחרי כל כך הרבה משחקים שלא פתח, הוא נתן הצגה עם שלושער ובישול, זה מגיע לו”.

“אני לא יודע מה יהיה, אני יכול להגיד שניסינו לעשות את ההכנה הכי טובה שיש וזה לא קל. כמובן שגם אנחנו מתעסקים בזה, אבל החכמה היא לדעת לעשות את הסוויטץ’. גם בחצי הראשון אני לא חושב שבאנו בגישה לא טובה. עוד שלושה ימים יש לנו משחק בדוחא, אני כבר יודע שזה הולך להיות המשחק הכי קשה שלנו העונה, אבל אני סומך על הצוות שלי והשחקנים שידעו לעשות את הסוויטץ’ הזה”. 

ברק בכר (עמרי שטיין)ברק בכר (עמרי שטיין)

על ההגנה והמחליף לפלאניץ’: “אנחנו עובדים על זה, יש פה מערך סקאוטינג לא רע שימצא את הפתרונות, בשיתוף איתי אנחנו כל היום על זה. אין לי ספק שיגיע שחקן או שניים שיתאימו פה גם למרקם החברתי וגם למרקם המקצועי, מבחינת הכל”.

מאמן נתניה, בני לם אמר: “זה הכדורגל, הפנדל פירק אותנו. זה לא צריך לקרות לנו, אני מאוכזב. יכול היה להיגמר 1:2 לחיפה, אבל לא היה צריך להיגמר 4. נכון שחיפה שיחקה מצוין והגיעה למצבים, אבל מה שהיה פה לא מאפיין את הקבוצה שלנו, אני מקווה שנשפר את זה. עמדנו יפה בחצי הראשון ושיחקנו בסדר, הובלנו, אין סיבה שלא נמשיך לעשות את זה גם בחצי השנה. נפלנו בגול השני. אף פעם לא אמרנו שנתניה בליגה של הגדולות, זה אתם העיתונאים. מכבי נתניה תחזור לעצמה במשחק הבא, יכול להיות שעדיף לקבל פעם אחת ארבע בתחילת העונה ונבוא מוכנים להפועל תל אביב במחזור הבא”.

שי קונסטנטין אמר: “התפרקנו. זה לא משהו שאמור לקרות לנו, אנחנו לא קבוצה כזאת. אני חושב שכל שנה שעברה זה לא קרה לנו אפילו פעם אחת. אנחנו נעשה את החושבים שלנו עם הצוות המקצועי ונתקן את הטעויות שעשינו בסוף. לא הופתעתי, מכבי חיפה קבוצה מעולה וזה לא משנה מי משחק, אבל אצלינו לא לקחנו את המשחק הזה בשום הקשר של מה שהם עשו לפני, אנחנו מגיעים לכל משחק בשיא הרצינות. אנחנו לא אמורים לקבל רביעייה מאף קבוצה, אני מאמין שזה לא יחזור לעצמנו”.

אסור לפספס
נגןכואב: ספיד נפצע בתחרות גלגול הגבינה מההר
כואב: ספיד נפצע בתחרות גלגול הגבינה מההר
נגןקאסמירו עובד עם היורש על ביעטה מעל החומה
קאסמירו מלמד את הבן שלו לבעוט מעל החומה
נגןהאם זה השער העצמי היפה ביותר בהיסטוריה?
האם זה השער העצמי היפה ביותר בהיסטוריה?
נגןהפרסומת החדשה של מסי ביחד עם וויל סמית'
הפרסומת החדשה של מסי ביחד עם וויל סמית'
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */