יום שישי, 14.06.2024 שעה 09:54
ליגת העל 23-24
 פלייאוף עליון 
8525-7536מכבי ת"א1
7428-7536מכבי חיפה2
6140-5536הפועל ב"ש3
5947-4836הפועל חיפה4
4444-3836מכבי בני ריינה5
4446-3936בני סכנין6
 פלייאוף תחתון 
4339-3833הפועל ירושלים1
4057-4433מכבי פ"ת2
3848-3633מכבי נתניה3
3745-2933מ.ס אשדוד4
3640-4533בית"ר ירושלים5
3649-2833הפועל חדרה6
3351-3533הפועל ת"א7
2451-2533הפועל פ"ת8
לוח משחקים
  • בני סכנין
  • 1 - 4
  • הפועל ב"ש
  • מכבי חיפה
  • 2 - 0
  • הפועל חיפה
  • מכבי ת"א
  • 0 - 2
  • מכבי בני ריינה

אוהדי הפועל ת"א שלחו מסר, רפואה: "אנחנו רכים"

הקהל האדום השליך אביזרי ים לכר הדשא במשחק שהסתיים בהפסד 2:0 לסכנין ולאחר מכן הקיף את רכבו של רפואה ומנעו ממנו לעזוב את האצטדיון. צפו באירוע

|
אוהדי הפועל תל אביב משליכים את כדורי הים (ראובן שוורץ)
אוהדי הפועל תל אביב משליכים את כדורי הים (ראובן שוורץ)

אירוע ביזארי התרחש הערב (שבת) בפתיחת המשחק של הפועל תל אביב ובני סכנין, שחגגה בסיום עם 0:2. אוהדי האדומים בחרו להעביר מסר, השליכו אביזרים מאות כדורי ים אל כר הדשא, וגרמו לעצירת המשחק כבר בדקה הראשונה.

שופט המשחק, רועי ריינשרייבר, בחר להוריד את השחקנים אל המנהרה לאחר שהאוהדים לא הפסיקו לזרוק את כדורי הים חזרה למגרש. רק בדקה השמינית, ולאחר שעוזר מאמן הקבוצה, סלים טועמה, הגיע לבקש מהאוהדים להפסיק, המשחק חודש. בסיום המשחק, כשהשחקנים הגיעו להודות לקהל, הם הגיבו בשריקות בוז צורמות שהמחישו את גודל האכזבה שלהם מהקבוצה.

לאחר המשחק, האוהדים האדומים המשיכו להראות את אכזבתם מהקבוצה והקיפו את רכבו של מאמן הקבוצה, קובי רפואה, כאשר ניסה לצאת מהחנייה. צפו באירוע:

אוהדי הפועל ת"א מקיפים את רכבו של רפואה

רפואה עצמו אמר לאחר ההפסד: “אף אחד לא האמין שזה יקרה, אבל בכדורגל דברים קורים. אפשר לשחק לא טוב אבל ברגע שקל מאוד לשחק נגדנו ולוחצים אותנו בקלות, זה מה שמדאיג אותי. ההסבר? צריך לחשוב ולשפר את הדברים, לבדוק אותם. כשאתה מגיע למשחק או אימון או לכל דבר ואתה רך מדי אז זה מה שקורה. אנחנו מקבלים גולים שטותיים שלא מתאימים בכלל לרמות האלה, נותנים מתנות בכל שבוע. הלחץ מקשה עלינו לחזור למשחק, צריכים להיות אגרסיבים”. 

קובי רפואה זועם (ראובן שוורץ)קובי רפואה זועם (ראובן שוורץ)

על שינויים בסגל אמר: “נחשוב על זה. יש אנשים שעובדים איתי ונחשוב על זה ביחד. אנחנו רוצים להביא חיזוקים אבל זה לא שיבוא לפה שחקן וישנה דברים. אתה צריך להיות חזק ואגרסיבי וזה מה שהציק לי היום. לקבל גולים כאלה? לוקסוס ליריבות שלנו”.

על שילוב השחקנים הצעירים בסגל במהלך התקופה הקשה: “הרגשתי את הלחץ שיש על רן בנימין אז החלטנו שהוא ישחק עם הנוער. צריך לעשות את הדברים במינונים. הם כולם שחקנים מצוינים. המועדון לא יפסיד אותם ואני יודע איך לשלב אותם. צריך להיזהר עם זה ואנחנו נחשוב טוב על איך נחזור לנצח יחד איתם”.

מאמנה של בני סכנין, חיים סילבס, התייחס לניצחון: ”מושלם לפתוח ככה. להגיע למגרש כזה, מול קבוצה שתילחם איתנו על אותם אזורים ולנצח אותה משחק הראשון שלנו. שימחנו את הקהל ואת עצמנו. סיכמנו את עצמנו טיפה, אבל אני גאה מאוד בבחורים ויכולנו אפילו להגדיל את התוצאה. עוד שלושה ימים יש לנו את מכבי חיפה וזה שלב מאוד קשה מבחינה גופנית ובמיוחד עם סגל קצר כמו שלנו. מה שנגיע – נתמודד איתו”.

חיים סילבס (ראובן שוורץ)חיים סילבס (ראובן שוורץ)

“יש לי קבוצה עם שחקנים טובים בוגרים, מנהיגים שיודעים ממה עשוי הישג”, המשיך המאמן, “ידענו שהפועל תל אביב יבואו ללחוץ והפכנו את המונמנטום, ניצחנו בצדק. הסגל עוד לא שלם, אנחנו מאמינים בכל מי שכאן ב-100%. הייתי צריך לחשב את השחקנים שצריך להגביל להם את הדקות וגם צריך לחשוב על להעיר את המשחק. במחצית השנייה היה לנו משחק פחות טוב ולמרות זאת הגענו למצבים טובים”.

על כובש הצמד: “ניקולאי קרדוסו הוא שחקן שאנחנו שמחים שכאן, משלים טוב את הפאזל שלנו ושהוא הבקיע, החבורה כאן מחוברת. פעם הוא יבקיע ופעם אחרים יבקיעו. המטרה? בשביל סכנין המטרה זה פלייאוף עליון ואנחנו הולכים אליה”. 

טאלב טוואטחה, שערך את הופעת הבכורה שלו במדי סכנין, אמר: “פעם אחרונה ששיחקתי בליגה הייתה בדצמבר 2021, מהבוקר אני בהתרגשות, כיף גדול, כיף לנצח, אני מקווה מפה שנמשיך ונחייך הרבה השנה”. 

שחקני בני סכנין חוגגים (ראובן שוורץ)שחקני בני סכנין חוגגים (ראובן שוורץ)

על היריבה הבאה אמר: “לא היה קל במכבי חיפה, היו הרבה דברים שלא התחברו. מה שעבר עבר, עכשיו אני פה בסכנין וכולם נותנים לי הכל, את השקט והאהבה באימונים והמשחקים. התחברתי לכאן מהרגע הראשון. השחקנים והצוות חברים שלי וחיברו אותי ישר כאן לעניינים. מכבי חיפה עוד שלושה ימים? קודם כל נשמח 24 שעות, אני מאמין שממחר אחר הצהריים אחושב עליו. תהיה התרגשות, אפגוש שוב את החברים משם ונקווה לנצח. מכבי חיפה קבוצה מצוינת ולימדו אותי שבכדורגל תמיד אפשר לנצח”.

בלם הפועל ת”א, אדי גוטליב, התייחס גם הוא למשחק: “אנחנו מאוכזבים מאוד. לא רצינו לפתוח ככה את העונה עם שני הפסדים. אנחנו פשט לא משחקים טוב ולא מייצרים שום מצב. נראים מיואשים, אבודים ואנחנו צריכים לעבוד על עצמנו”.

אדי גוטליב מאוכזב (ראובן שוורץ)אדי גוטליב מאוכזב (ראובן שוורץ)

על חוסר האגרסיביות של ההגנה אמר: “אני מאוד מאוכזב וצריך לעבוד על זה באימונים ולהרים את הראש. הקהל? זה הכדורגל, כשאתה לא טוב אז הקהל נגדך, כשאתה טוב הוא איתך, אין מה לעשות. למקין? אין סיבה להאשים שחקן כזה או אחר, כשמישהו אחד טועה אז כולנו טועים. נתניה? שום משחק לא קל בליגה הזאת, במיוחד כמו שאנחנו נראים כרגע. נצטרך לעשות חושבים ולהתכונן לכך”.

חיים סילבס וקובי רפואה לאחר המשחק
אסור לפספס
נגןמחזירים לו: זידאן אוכל את תרגיל הסיבוב
סוף סוף: מישהו עשה לזידאן תרגיל "זידאן"
נגןנשבר שיא חדש! לאופניים הגבוהים בעולם
נשבר שיא מטורף! האופניים הגבוהים בעולם
נגןאנדריק מול לאמין ימאל: מי מקפיץ יותר טוב
אנדריק מול לאמין ימאל: מי מקפיץ יותר טוב
נגןניימאר משתף על החיים היפים בערב הסעודית
ניימאר משתף על החיים היפים בערב הסעודית
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */