יום שישי, 19.04.2024 שעה 19:15
לוח תוצאות

עידן טוקלומטי: מאליפות התיכונים עד לגמר היורו

האב ששיחק בנתניה, תואר השחקן המצטיין באליפות התיכונים עם שלושער, הגמר הבלתי נשכח עם נבחרת הנוער בטרנבה והעתיד במכבי פ"ת. ועוד כל העתיד לפניו

|
עידן טוקלומטי (ארז עוזיר)
עידן טוקלומטי (ארז עוזיר)

חודש פברואר האחרון. ספורטק באר שבע. גמר אליפות התיכוניים בכדורגל לתלמידים לשנת תשפ"ב. נבחרת אורט יד ליבוביץ זוכה בתואר היוקרתי אליו שואפת כל קבוצה: אלופת התיכוניים. 

השחקנים מנתניה שהיו מועמדים לתואר קטפו אותו לאחר שניצחו בצורה משכנעת את היריבה מכפר גלים חוף הכרמל המורכבת ברובה משחקני קבוצת הנוער של מכבי חיפה, מחזיקת התואר עד אז, והראו לכולם עד כמה היהלום הנתנייתי מלוטש תוך תצוגת תכלית שהובילה להישג .

בין הבולטים היו שחקן ההתקפה עידן ג'רנו (טוקלומטי) אותו קשה היה לפספס, מה גם שאנשי מקצוע ביציע העניקו לו מחמאות רבות עם משחק מצוין ושלושער שזיכה באותו המשחק בתואר השחקן המצטיין.

 "כיף גדול, חיכינו לזה הרבה זמן", אמר אז טוקלומטי בהתרגשות בסיום המשחק כשהוא מוסיף: "הוכחנו שאנחנו הכי טובים מכל הקבוצות והיום פשוט התפוצצנו. תודה לכל מי שהיה שותף לזה. נשמח ונחגוג כמו שצריך שנחזור הביתה".

עידן טוקלומטי (ארז עוזיר)עידן טוקלומטי (ארז עוזיר)

ארבעה חודשים מאוחר יותר. דקה 66 באצטדיון בטרנבה. אותו טוקלומטי נשלח על ידי מאמנו , אופיר חיים לכר הדשא על רקע תרועת האוהדים הישראלים ויחד עם חבריו לנבחרת מרגש מדינה שלמה כשהוא לובש את חולצת נבחרת ישראל ושותף להישג החסר תקדים שלה עם ההעפלה לגמר במסגרתו הפסידה 3:1  לנבחרת אנגליה בגמר היורו עד 19.

כמו בהתאחדות בתי הספר,  גם בנתניה דאגו לפרגן שם מכירים היטב את השם "טוקלומטי", ומבינים שהתפוח לא נפל רחוק מהעץ במקרה, שלו בעיקר בזכות אביו טוני טוקלומטי.

האב, סיפק בעבר כותרות פחות חיוביות בהיותו בלם מכבי נתניה לאחר שנרשם בהתאחדות לכדורגל כבן 19 ובפועל התברר בהמשך כי גילו 31 – מה שהוביל לשחרורו המיידי מהמועדון ולחזרתו למולדתו, בנין.

עידן טוקלומטי (ארז עוזיר)עידן טוקלומטי (ארז עוזיר)

טוקלומטי האב השאיר מאחוריו את בת זוגתו דאז, איריס ג'ורנו, כשהיא בהריון, בסיומו כאמור נולד עידן שנשאר לחיות לצד ימו בארץ ומשם הכל כבר היסטוריה – המרוויח הגדול מכל הסיפור המרתק הזה הוא כמובן הכדורגל הישראלי  .

עידן (18) גדל ונשם כדורגל מגיל קטן מאוד והפך להיות תחת חסותו המקצועי של אשר אלון בעלי נתניה דאז. לאחר עזיבתו של אלון הדברים השתנו והחלוץ עבר לנס טובורק ומשם בעונה שעברה חבר למכבי פתח תקווה שהחתימה אותו לשלוש שנים ורואה בו חלק מעתיד המועדון של הלוזונים, בדיוק כמו שראשי הנבחרת מנבאים לו בהקשר למשימות הלאומיות .

מנכ”ל התאחדות הספורט לבתי ספר, זיו ישראלי: "בשם התאחדות הספורט לבתי הספר ומשרד החינוך אני שמח ונרגש ששחקן נבחרת ישראל בכדורגל לקח חלק במסגרת גמר התיכוניים בכדורגל ואף זכה בשחקן המצטיין במשחק זה . אכן זה מראה את החשיבות שלנו בספורט הישראלי".

אסור לפספס
נגןהכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
הכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
נגןמלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
מלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
נגןמסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
מסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
נגןטניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
טניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */