יום חמישי, 18.04.2024 שעה 22:54
לוח משחקים
  • פורטוגל
  • 1 - 5
  • איטליה
  • מלטה
  • 2 - 0
  • פולין

פוסטר: לא בטוח שאנחנו פייבוריטים למשחק

לקראת גמר היורו שייערך מחר ב-21:00, מאמן נבחרת אנגליה עד גיל 19 דיבר במסיבת העיתונאים: "נבחרת ישראל מאורגנת היטב ויכולה לפגוע בנו כמו שצריך"

|
איאן פוסטר (Seb Day - UEFA via Sportsfile)
איאן פוסטר (Seb Day - UEFA via Sportsfile)

יממה לפני שיעלו שתי הנבחרות לשחק בגמר היורו עד גיל 19, נבחרת אנגליה ערכה היום (חמישי) את מסיבת העיתונאים שלה לקראת ההתמודדות מול נבחרת ישראל מחר ב-21:00. למסע”ת התייצבו המאמן, איאן פוסטר וקפטן הנבחרת, הארווי וייל.

המסע”ת התחילה עם וייל שאמר: “היו המון פרגונים מהבית ומהמועדון, שהביעו את תמיכתם והגאווה בנו. אני מחכה כבר למשחק מחר. לרוב השחקנים בנבחרת זה הולך להיות המשחק הגדול ביותר בקריירה שלהם עד כה. אני חושב שהמפתח זה ליהנות מהמשחק, ואני בטוח שאם נשחק כמו ששיחקנו עד כה ובצורה הטובה ביותר, נוכל להיות מוצלחים.

“אני מנסה שלא לחשוב על דברים אחרים, המשפחה משאירה אותי עם רגליים על הקרע. מפוקס רק למטרה הבאה. אני זוכר שצפיתי בזכייה של הנבחרת ב-2017 ותהיתי אם גם אני אגיע לרגע שכזה. דיברתי עם מייסון מאונט שזכה עם אותה הנבחרת והוא ייעץ לי איך להתכונן לקראת הגמר, זה היה לי חשוב. כקפטן הנבחרת, אני חושב שיש לי תפקיד חשוב בלהעביר את המסר לשאר הסגל, זה בא בעיקר לידי ביטוי בעזרה לשחקנים חדשים שמצטרפים”. 

הארווי וייל במסע"ת לפני גמר היורו עד גיל 19 (Photo by Seb Day - UEFA via Sportsfile)הארווי וייל במסע"ת לפני גמר היורו עד גיל 19 (Photo by Seb Day - UEFA via Sportsfile)

“המאמן שלנו מאוד כנה, הוא לא מרחיק את עצמו מהשחקנים, הוא מבין טוב מאוד את המשחק ושחקנים מרגישים בטוח לדבר איתו גם אם ישנם דברים שלא מובנים להם. אם נעקוב אחר הדברים שלו ונהיה קשובים לו, סביר להניח שנעלה בצורה הטובה ביותר שלנו. בתור שחקן שגדל באקדמיה של צ’לסי, כבר מהרגע הראשון אתה מרגיש שהרבה דברים מונחים על הכתפיים שלך. אופי הניצחון של המועדון זה משהו שמלמדים כבר מגיל צעיר, וזה בא לידי ביטוי בתארים שהמועדון זכה בהם בשנים האחרונות. הם לא רוצים רק לוודא שנהיה שחקנים טובים, הם רוצים לוודא שנהיה גם אנשים טובים”.

אני חושב שקשה להסתכל ולנתח את המשחק הקודם נגד ישראל בשלב הבתים, תנאי המגרש שהיו באותה התמודדות לא היו אידאליים בגלל שהיה גשום, וגם למעמד המשחק יש משמעות. לדוגמה: במשחק הקודם, הם יכלו להפסיד ועדיין להעפיל לחצי הגמר. כאן זה שונה. אני חושב שישראל נבחרת מאוד חזקה, היו לא מעט קבוצות במהלך הטורניר וכדי להגיע לגמר אי אפשר להסתמך רק על מזל. הם מאוד מאורגנים ויש להם שחקנים עם טכניקה טובה”.

איאן פוסטר והארווי וייל במסע"ת לפני גמר היורו עד גיל 19 (Photo by Seb Day - UEFA via Sportsfile)איאן פוסטר והארווי וייל במסע"ת לפני גמר היורו עד גיל 19 (Photo by Seb Day - UEFA via Sportsfile)

קפטן הנבחרת סיכם: “זה כבוד בשבילי לשחק עם שחקנים מהטובים בעולם, אבל בזמן שאני בנבחרת אנגליה אני מפוקס רק בנבחרת. גם מאמן הנבחרת הבוגרת הגיע לדבר איתנו לקראת המשחק ואנחנו מרגישים את התמיכה הגדולה מכולם באנגליה. זה עצמתי. שיחקתי בלא מעט תפקידים ועמדות עד כה והתפתחתי גם כקפטן הנבחרת על שלל תפקידיו. זה הרבה אחריות”.

מאמן הנבחרת, איאן פוסטר, המשיך ואמר: “החברה תיפקדו מצוין בזמן ההתאוששות, גם בזכות הצוות הרפואי שעשה עבודה טובה. ההתאוששות המנטלית לא התשנה כל כך מהמשחק הראשון ועד המשחק הרביעי. לכשנגמר חצי הגמר, התחלנו להתכונן לגמר. היה לנו יום טוב אתמול תחת השמש הנהדרת של סלובקיה. ניתן לכל שחקן את ההזדמנות הטובה ביותר להשתלב במהלך המשחק”.

גביע היורו עד גיל 19 (Photo by Seb Day - UEFA via Sportsfile)גביע היורו עד גיל 19 (Photo by Seb Day - UEFA via Sportsfile)

“יש לנו תוכנית, אסטרטגיה ותהליך עליו עבדנו. אני חושב שזה לא פשוט עבור השחקנים האלה לשחק כמות משחקים כזאת במספר מועט של ימים. תפקידי כמאמן זה לתת להם את ההזדמנות הטובה ביותר ולהכין אותם גם מהבחינה הפיזית, וראייה: כל השחקנים בסגל זכו לדקות משחק. עבדנו גם על הפנדלים והשחקנים מבינים את התהליך בו הם נמצאים. לרובם זו יכולה להיות הפעם הראשונה שהם מעורבים בפנדלים. השחקנים ערים לעובדה שהמשחקים האחרונים יכולים להסתיים בבעיטות עונשין מ-11 מטרים ואנו מוכנים לכך”.

למדנו ממקרי עבר בפנדלים ועבדנו על דברים כדי לשפר אותם, מן הסתם לא נוכל לחשוף בפניכם את אופן ההכנה, אבל ניתן דגש מיוחד לפנדלים בשנים האחרונות כי זה דבר חשוב במשחק, ולקבל הזדמנות להשתתף בדו קרב פנדלים במעמד כזה, זה טוב גם כהכנה לעתיד. מעורבים גם היבטים פסיכולוגים כהכנה לכך, ולא רק הטכניקה היא מה שיכולה לקבוע איך נתמודד בדו קרב שכזה. שחקנים נמדדים ברגעי הלחץ, אז לתרגל מצב אמת באימונים זה כמעט בלתי אפשרי. אבל כמו שאמרתי, יש לנו תוכנית ותהליך איתם השחקנים הולכים בשבועות האחרונים, ואנחנו ננסה להימנע מפנדלים בכל מחיר”.

תאי עבד ואלפי דווין נאבקים על הכדור (Photo by Seb Day - UEFA via Sportsfile)תאי עבד ואלפי דווין נאבקים על הכדור (Photo by Seb Day - UEFA via Sportsfile)

“גארת’ סאות'גייט העביר לנו מסר לקראת הגמר, ואמר שיגיע לשם וידבר עם השחקנים במלון לפני ההתמודדות. הסברנו לשחקנים שלא מדובר כרגע בקבוצה בוגרת ובקבוצה צעירה – כולם כאחד. תפקידי לתת להם לחוות את הדבר הזה שיעזור להם גם בעתיד, זה החותם שאני רוצה להעביר לשחקנים בגיל צעיר”.

“אני לא בטוח שאנחנו פייבוריטים לקראת המשחק. ראיתי איך ישראל הופיעה בצורה מאוד מאוד טובה נגד צרפת, ראינו איך הם הופיעו בשלבי העפלה לטורניר בנובמבר. לא נמעיט בערכם ובעוצמה שלהם ובטכניקה שלהם. הם הרשימו מאוד עד כה. אני יודע עד כמה משמעותי המשחק מחר בעבור השחקנים ובעובדה שהם מייצגים את המדינה. הם עבדו מאוד קשה כדי להגיע למעמד הזה, וכמו שהארווי אמר, זה מאוד קשה להעפיל לטורניר כזה. אני יודע כמה זה משמעותי להגיע לגמר בהתחשב בעובדה שישנם אנשים שעדיין מדברים על הזכייה ב-2017. אנחנו לא רוצים לבזבז את ההזדמנות שניתנה לנו, אנחנו יודעים מה המשמעות של התוצאה”.

אל ים קנספולסקי וג’ארל קוואנסה נאבקים על הכדור (Photo by Seb Day - UEFA via Sportsfile)אל ים קנספולסקי וג’ארל קוואנסה נאבקים על הכדור (Photo by Seb Day - UEFA via Sportsfile)

“אני חושב שישראל מאוד אנגלית מבחינת צורה העבודה שלהם  והצורה בה הם משחקים מאוד כנה, בשילוב הטכניקה הנהדרת שיש להם. ראינו אותם משחקים, שיחקנו נגדם, הם מאורגנים היטב והם יכולים לפגוע בך כמו שצריך. זה אף פעם לא פשוט לשחק נגד נבחרות שכאלה אבל אנחנו מצפים לאתגר הזה”.

אסור לפספס
נגןהכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
הכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
נגןמלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
מלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
נגןמסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
מסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
נגןטניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
טניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */