יום רביעי, 12.06.2024 שעה 23:01
לוח משחקים
  • פורטוגל
  • 1 - 5
  • איטליה
  • מלטה
  • 2 - 0
  • פולין

"מאוכזב, היינו יותר טובים ולא גמרנו את המשחק"

אופיר חיים לאחר ה-2:2 של נבחרת הנוער מול סרביה: "הם הגיעו בקלות רבה מדי לרחבה שלנו, היה לחץ והתרגשות". מדמון: "אנחנו לא נופלים מאף נבחרת"

|
אופיר חיים וצוות האימון  (Photo by Seb Day - UEFA via Sportsfile)
אופיר חיים וצוות האימון (Photo by Seb Day - UEFA via Sportsfile)

נכון, היה מצופה מנבחרת הנוער להחזיק עוד דקה ולצאת עם ניצחון במשחק הפתיחה שלה ביורו עד גיל 19, אבל באותה נשימה צריך להגיד שמדובר באחת הנבחרות הכי מלהיבות שראינו בשנים האחרונות. הערב (ראשון), החבורה של אופיר חיים יצאה רק עם 2:2 לאחר שספגה גול בדקה ה-93 מול סרביה, אך היכולת הטובה שהציגה לבטח מהווה הצהרות כוונות להמשך הקמפיין.

מאמן הנבחרת, אופיר חיים, שיתף בסיום: “זה מצחיק להגיד את זה – ברור שאני מאוכזב מהתוצאה, אבל אני חושב שיכולנו לשחק הרבה יותר טוב. אני קצת מאוכזב מהתוצאה, לכשעצמו זה נשמע לא נורמלי כי שיחקנו נגד נבחרת סרביה ואתם רואים כמה הם איכותיים וקצביים אבל אני חושב שיכולנו לשחק הרבה יותר טוב היום. היה טיפה לחץ והתרגשות אבל אני מאוכזב מהתוצאה. זה לא קל אבל יש לנו משחק עוד שלושה ימים וצריכים להרים לשחקנים, להכין אותם למשחק ולבוא ולנצח את אוסטריה”.

אופיר חיים ואיליי מדמון לאחר משחק הנבחרת

עוד הוסיף חיים על הרמה הגבוהה: “אני חושב שהרמות הן מאוד גבוהות. כן, היינו יותר טובים מהסרבים אבל זה לא הספיק לנו לניצחון. הדברים המהותיים שעשו פה את ההבדל זה הכדור השני, החזרה לעמדות – דבר שלא עשינו מספיק טוב. זה היה בעוכרינו. הם הגיעו ביותר מדי קלות לרחבה שלנו, אבל בסופו של דבר אנחנו יוצאים מאוכזבים. סופגים בדקה ה-90 נגד סרביה – זה אומר שאנחנו במצב טוב. גם בשלב העלית פתחנו מול הונגריה ב-0:0 ואז ניצחנו את טורקיה ואת סקוטלנד. אנחנו צריכים לנצח את המשחק הבא כדי להעפיל לעוד שלב או להגיע בכלל לשישייה הראשונה”.

על ההכנות לקראת יום רביעי אמר המאמן: “אני לא מחפש תירוצים לכישלון אלא סיבות להצלחה. לא אתרץ על עייפות או שאוסקר (גלוך) היה בחוץ. היינו צריכים לגמור את המשחק הזה בדקה ה-90 בשתי הזדמנויות. יציאה טובה קדימה והמשחק הזה נגמר, אבל עם כל האכזבה אני לוקח גם הרבה דברים טובים. שיחקנו טוב, אנחנו יכולים לשחק הרבה יותר טוב”.

שחקני סרביה חוגגים (Photo by Seb Day - UEFA via Sportsfile)שחקני סרביה חוגגים (Photo by Seb Day - UEFA via Sportsfile)

קפטן נבחרת הנוער, איליי מדמון, הוסיף: “התחלנו את המשחק טוב עם דקות מאוד טובות שלנו. הם הבקיעו גול ממצב נייח שלנו, אבל נשארנו במשחק, השוונו ונשארו במומנטום הטוב כל המחצית. יכולנו לתת עוד גול, אבל ירדנו למחצית ב-1:1. התחלנו את המחצית השנייה פחות טוב, אבל הצלחנו להתעלות עם כמה חילופים טובים. עשינו את ה-1:2 ובסוף טיפה עייפות ונאיביות הובילו ל-2:2, אבל הראש כבר באוסטריה. מה שהיה נגמר ושלוש נקודות באוסטריה זה מה שמעניין אותנו עכשיו. גם לפני המשחק הזה ידענו מה אנחנו שווים. באנו בביטחון שיא והוכחנו שאנחנו לא נופלים מאף נבחרת. למדנו את סרביה, ראינו שאנחנו לא פחות טובים מהם וככה זה גם היה על המגרש. אנחנו ממשיכים עם הביטחון שלנו בראש מורם לקראת אוסטריה”.

איליי מדמון ונהוראי יפרח (Photo by Seb Day - UEFA via Sportsfile)איליי מדמון ונהוראי יפרח (Photo by Seb Day - UEFA via Sportsfile)
אסור לפספס
נגןניימאר משתף על החיים היפים בערב הסעודית
ניימאר משתף על החיים היפים בערב הסעודית
נגןמוכנים לחיות ככה? החיים של מסי בפרסומת
מוכנים לחיות ככה? החיים של מסי בפרסומת
נגןהציב רף גבוה במיוחד: רפאלוב מפנק את אשתו
הציב רף גבוה במיוחד: רפאלוב מפנק את אשתו
נגןהצצה לדבר האמיתי: המשחק החדש של היורו
הצצה לדבר האמיתי: המשחק החדש של היורו
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */