יום ראשון, 02.06.2024 שעה 11:42
ליגת ווינר סל 23-24
 בית עליון 
86%2310-267029מכבי ת"א
72%2348-266329הפועל ת"א
64%2220-232628הפועל ירושלים
62%2348-242729עירוני רמת גן
55%2321-235729הפועל חולון
45%2493-238829עירוני קריית אתא
 בית תחתון 
48%2588-240329הפועל חיפה
47%2461-246530עירוני נס ציונה
40%2503-244930בני הרצליה
38%2370-232629הפועל עפולה
33%2598-246930הפועל גליל עליון
31%2475-225729הפועל אילת
30%2646-248130הפועל ב"ש/דימונה
לוח משחקים
  • עירוני רמת גן
  • ראשון, 02/06, 18:00
  • עירוני קריית אתא
  • מכבי ת"א
  • ראשון, 02/06, 19:00
  • עירוני נס ציונה
  • הפועל ירושלים
  • ראשון, 02/06, 20:40
  • הפועל חולון
  • הפועל ת"א
  • ראשון, 02/06, 21:05
  • הפועל חיפה

8.5 למגי ורגלנד וכמה לגודס? ציוני עונת האליפות

הרכזים הרכיבו קו אחורי מפלצתי, המאמן הוכיח את דרכו. 8 לג'ונסון וקייזר שהצטיינו בקו הקדמי. וגם: תמונת מצב לקראת העונה הבאה. ציוני הפועל חולון

|
ג'ו רגלנד (איציק בלניצקי)
ג'ו רגלנד (איציק בלניצקי)

העונה של הפועל חולון הסתיימה הערב (חמישי) באופן חלומי עם זכייה שנייה בתולדות המועדון באליפות. הדרך לשם הייתה רצופת עליות ומורדות, בעיקר עליות, רגעים שבהם אופיים של לא מעט שחקנים נמדד, וחולוניה כקבוצה הצליחה לצאת כמעט כל פעם עם ידה על העליונה, בדרך לפיינל פור היסטורי במפעל אירופי וסיום מתוק מאין כמותו עם התואר החשוב ביותר.

במבט להמשך, תקציבם של הסגולים, שעמד השנה על סכום שנע בין 13-12 מיליון שקלים, צפוי להישאר אותו הדבר גם בעונה הבאה. יחד עם זאת, במועדון מקווים שיצליחו למנף את ההצלחה מהעונה הנוכחית ולהגדיל את החסויות. מטרת העל מבחינת האלופה הטרייה תהיה לשמור על השלד עד כמה שאפשר, במיוחד הישראלי, ומשם להמשיך הלאה.

אי אפשר גם שלא לומר מילה טובה על הנהלת הקבוצה, שבשקט בשקט בנתה קבוצה שבשנתיים האחרונות מיצבה את עצמה בטופ של הכדורסל הישראלי ובנוסף קיבעה את מעמדה גם באירופה, בליגת האלופות של פיב"א. 

גיא גודס – ציון 9 

כשמסתכלים על העונה של גודס, מדהים לראות היכן היא התחילה, כיצד היא המשיכה ומעל לכל את הדרך שבה הסתיימה – ממכבי ראשון לציון, דרך הפרידה, המשא ומתן עם חולון שכמעט נפל בגלל אופציה שבסופו של דבר הובטחה, ולבסוף כמובן הזכייה באליפות. גודס הראה, בפעם המי יודע כמה, בדיוק מה הוא שווה בתור מאמן. הוא הגיע לקבוצה שכזכור הייתה במשבר, עם הגב אל הקיר, בסיטואציה לא פשוטה בכלל וכמיטב דרכו של המאמן הלאומי, קבוצתו עשתה צעד אחד קדימה בכל פעם, המשיכה להשתפר יום אחר יום והפכה ליחידה מלוכדת שהגיעה לשיא שלה בדיוק ברגע הנכון. גם עוזרו של גודס, עמית שרף, זוכה להערכה רבה במועדון, שם יותר ממעוניינים להשאירו והוא צפוי להמשיך.
סטטוס חוזי: חוזה מובטח לשנה הבאה

גיא גודס (חגי מיכאלי)גיא גודס (חגי מיכאלי)

ג'ו רגלנד - ציון 8.5 

משחקים: 34
אדריכל ההצלחה, רכז במלוא מובן המילה, בעל הבית על הפרקט, מחלק סוכריות (אסיסטים), קולע מבחוץ, חודר ועל הדרך מוריד על הראש של הפועל ירושלים, במשחקים 1 ו-3 בסדרת חצי הגמר, 70 נקודות. התצוגות של רגלנד בשתי המסגרות ללא כל ספק העלו את ערכו בשוק וחולוניה, שמאוד רוצה להשאירו, תקווה שגם תצליח, מה גם שהישארותו תשפיע מאוד על המשך הבנייה לעונה הבאה.
סטטוס חוזי: מעוניינים להמשיך איתו, אך ברור שהעונה האחרונה העלתה את מחירו

ג'ו רגלנד (איציק בלניצקי)ג'ו רגלנד (איציק בלניצקי)

טיירוס מגי – ציון 8.5

משחקים: 20
מגי, הגארד עם הקרח בוורידים ומי שתמיד ממליץ לאנשים לשתות מים, במיוחד בימי הקיץ החמים, הגיע לחולוניה עם הרכבת האווירית מבורגוס והראה כבר מהשנייה הראשונה שהוא כאילו מעולם לא עזב. הסגולים קיבלו את הגארד שיודע ללחוץ על הכדור, לקלוע מעבר לקשת זריקות בדרגת קושי בלתי נתפסת, לסיים ליד הטבעת ולקלוע מקו העונשין בין שנשארה שניה על שעון המשחק או פחות. השילוב של מגי עם רגלנד עבד נהדר והשניים הגיעו לעשות את העבודה בדיוק כשהיה צריך והשלימו אחד את השני בצורה פשוט נהדרת.
סטטוס חוזי: מסיים חוזה, המשך דרכו תלויה בראש ובראשונה ברצונו של השחקן, במועדון ישמחו לראות אותו ממשיך אך מבינים שהמשימה תהיה קשה במיוחד

טיירוס מגי חוגג (חגי מיכאלי)טיירוס מגי חוגג (חגי מיכאלי)

כריס ג'ונסון – ציון 8

משחקים: 33
שחקן ההגנה של העונה, שחקן עם לב ענק, שמעבר למספרים היה הדבק של גיא גודס, של מאוריציו בוסקאליה וגם של סטפאנוס דדאס בעונה החולפת. כשמתכוננים למשחק מול חולוניה הנחת היסוד הראשונה היא שהוא יהיה הציוות ההגנתי לשחקן ההתקפי הכי חשוב של היריבה. בנוסף לכל אלה, ג'ונסון משתייך לזן שמשחק במקסימום מאמץ – הוא לא יודע מה זה לשחק ב-20%, 50% או 80%, אצלו זה תמיד 100%. לאורך העונה ביותר מהזדמנות אחת ג'ונסון, שיכול לשמור על מגוון עמדות ושחקנים, היה שם ובגדול עבור גיא גודס גם בצד ההתקפי.
סטטוס חוזי: חוזה מובטח לעונה הבאה

כריס ג'ונסון (חגי מיכאלי)כריס ג'ונסון (חגי מיכאלי)

מיקייל קייזר - ציון 8

משחקים: 33
קייזר הוא שחקן ספציפי עם סיומת טובה מעל הטבעת, יכולת מרשימה בריבאונד, קליעה מחצי מרחק ויכולת חסימה שלמעשה הבטיחה גם את הניצחון במשחק השלישי והמכריע בסדרת חצי הגמר מול הפועל ירושלים. לפורוורד/סנטר, שתלוי מאוד ברכז שמשחק לצידו, היו תקריות הן עם מאוריציו בוסקאליה והן עם גיא גודס, אבל היכולת שלו הייתה לא פחות מעמוד תווך בשני צדי המגרש מבחינת חולוניה, בדרך לעונה מופתית. בגלל שמדובר בשחקן שתלוי מאוד ברכז שמשחק לצידו, שכן מדובר בפיק אנד רולר, המשך דרכו במועדון תלוי בשאלה מי יהיה הרכז, כמו גם במצב הגבוהים הישראלים בשוק.
סטטוס חוזי: תלוי ברכז ובגבוה הישראלי

מיקיל קייזר חוגג (חגי מיכאלי)מיקיל קייזר חוגג (חגי מיכאלי)

פרדריק בורדיון – ציון 7.5 

משחקים: 30
"פרדי" הוא שחקן משלים, ולרוב שחקנים על התקן הזה לא מקבלים ציון כזה. אבל בורדיון הוא גארד גדול שיכול להציק וגם הציק ללא מעט שחקני קו אחורי של היריבות, הוא קולע טוב מבחוץ, ובשלוש השנים האחרונות הוא זכה באליפות עם מכבי תל אביב, בליגה הבלקנית עם הפועל חולון, והשנה כאמור באליפות עם חולוניה. בורדיון קיבל ניקוד נוסף גם על ההקרבה שלו כאשר בשבועות האחרונים הוא שיחק עם מיניסקוס קרוע עד שכבר לא יכול היה וזו חתיכת הקרבה שבהחלט ראויה להערכה.
סטטוס חוזי: מסיים חוזה ובחולון מעוניינים להאריך את חוזהו

פרדריק בורדיון חוגג (איציק בלניצקי)פרדריק בורדיון חוגג (איציק בלניצקי)

רפי מנקו – 7.5

משחקים: 35
האמוציות, השלשות ובעיקר האש שבוערת בו בפנים. רפי מנקו היה העונה לשחקן שכל מאמן ירצה לצאת איתו לקרב, ולא בכדי. מעבר למספרים ולאחוזים, רפי מנקו הוא ללא צל של ספק אחת ההפתעות הנעימות של חולוניה העונה. אלו לא היכולת או המספרים שהפתיעו, אלא כמה שהיה כיף לראות את הפורוורד על הפרקט השנה בהיכל הטוטו בחולון, ובעצם בכל פרקט עליו עלה.
סטטוס חוזי: קיימת בחוזה אופציית יציאה דו צדדית, במועדון ישמחו לראותו נשאר 

רפי מנקו חוגג (איציק בלניצקי)רפי מנקו חוגג (איציק בלניצקי)

גיא פניני – ציון 7 

משחקים: 35
שחקן העשור, האיש והקלאץ', מי שתקף פנימה על סגירות לשלוש, אחראי על אינספור שלשות מהפינה ומהכנף ובעצם כמעט מכל מקום, מסיים חוזה בחולוניה כאשר עתידו עדין לוט בערפל. מבחינת פניני הזכייה באליפות אינה המילה האחרונה שלו בתור שחקן פעיל, והוא רוצה להמשיך לשחק. פניני המשיך להראות שבדקות שלו על הפרקט יש רכז/מאמן נוסף על הפרקט עם IQ כדורסל גבוה מאוד ויכולת להנהיג ולאחד את חבריו לקבוצה. שאלת השאלות תהיה כמובן עתידו במועדון שמעוניין לשמור על השלד עד כמה שאפשר עם דגש על השלד המקומי.
סטטוס חוזי: מסיים חוזה, המשך דרכו תלוי בסיטואציה וברצונו של השחקן

גיא פניני חוגג (שחר גרוס)גיא פניני חוגג (שחר גרוס)

אדם סמית' – ציון 7 

משחקים: 13
מוזר לכתוב על שחקן שקיבל ציון 7 שהוא לא צפוי להמשיך, אך חשוב לזכור שסמית' הגיע במהלך העונה כמחליפו של סטיבן גריי. הגארד שמימדיו הפיזיים לא בדיוק מרשימים, שהאתלטיות שלו אינה יוצאת מגדר הרגיל (באופן יחסי) ושטכניקת הקליעה שלו נראית מוזרה מעט, סיפק הופעות לפניתאון וניצח בכוחות עצמו משחקים, אך כשהגיעה ההזדמנות בדמות ההתפרקות הטוטאלית של בורגוס, במועדון החזירו חזרה את טיירוס מגי שיכול לעשות יותר דברים. יחד עם זאת הלב של סמית' הוא ללא ספק אחד הגדולים והשם שלו חרוט על צלחת האליפות הזו בדיוק כמו השמות של שאר חבריו לקבוצה.
סטטוס חוזי: מסיים חוזה ולא צפוי להמשיך 

אדם סמית' (חגי מיכאלי)אדם סמית' (חגי מיכאלי)

היידן דלטון – 6.5

משחקים: 10
הסיטואציה של הפורוורד, שבכלל הגיע לסדרת חצי הגמר רק לאחר שסטיב זאק נפצע באימון רגע לפני המפגש הראשון מול הפועל ירושלים, קצת מוזרה. במדי חולוניה במסגרת העונה הסדירה של הליגה, דלטון שיחק בדיוק חמישה משחקים, אך בפלייאוף הוא הכפיל את כמות המשחקים. הקליעה שלו מבחוץ כמו גם היכולת בקרב על הלוחות יותר מעשו את שלהם.
סטטוס חוזי: מסיים חוזה, תלוי בשיטת המשחק ושאר הגבוהים 

היידן דלטון בטירוף (איציק בלניצקי)היידן דלטון בטירוף (איציק בלניצקי)

סטיב זאק – ציון 5.5

משחקים: 16
הסנטר שהגיע במהלך העונה כחלק ממקצה שיפורים והעמקת הסגל לקראת המשכה עשה את שלו בסופו של דבר, העמיד ממוצעים טובים והיה חלק בהצלחה של קבוצתו בכל המפעלים. העניין מבחינתו של זאק הוא תפקידו כשחקן רוטציה, אותו כאמור הוא ביצע נאמנה. יחד עם זאת הוא לא היה לנשק שובר שוויון ונראה שגיא גודס וצוותו הצליחו יותר עם הרכבי הפורוורדים שהיו ניידים הרבה יותר ואפשרו אופציות התקפיות נוספות.
סטטוס חוזי: מסיים חוזה ולא צפוי להמשיך 

סטיב זאק חוגג (חגי מיכאלי)סטיב זאק חוגג (חגי מיכאלי)

ניב משגב – ללא ציון (מעט מדי משחקים)

משחקים: 16
משגב לא שיחק המון העונה, הפציעות אותן חווה הגארד השביתו אותו לתקופות ממושכות ואין ספק שאם היה משחק יותר, היה ממשיך להראות את קו השיפור אותו הציג עוד בעונה שעברה. כבר במהלך הפלייאוף הוא הראה שהוא יכול לשמור את קבוצתו במומנטום בדקות בהן הוא משחק ואפילו לעשות את חבריו טובים יותר. במשחק השלישי והמכריע מול הפועל ירושלים היו לו דקות נהדרות, אך במהלך העונה הסדירה הגארד שותף רק בתשעה משחקים. בפלייאוף הוא כבר לא החמיץ משחק, והטעם שהוא השאיר הוא טעם של עוד. אם היה אפשר לתת לו ציון אך ורק על היכולת בפלייאוף, זה היה ציון לא רע בכלל.
סטטוס חוזי: מסיים חוזה ורוצים להמשיך איתו

ניב משגב (איציק בלניצקי)ניב משגב (איציק בלניצקי)

עומר טל – ללא ציון

משחקים: 25
טל הגיע במהלך העונה לאחר פציעתו של משגב, הוא לא שיחק מספיק, והמשך דרכו במועדון מאוד תלוי במה יקרה בגזרתו של משגב. אם האחרון יעזוב הרי שלא מן הנמנע שבחולוניה יפעלו להשארתו של טל, אך אם משגב יישאר, טל צפוי לעזוב.
סטטוס חוזי: אופציית יציאה של חולון, צפוי לעזוב ותלוי במשגב

עומר טל מול יפתח זיו (איציק בלניצקי)עומר טל מול יפתח זיו (איציק בלניצקי)
אסור לפספס
נגןהתנין הנשכן חיכה לשחקני נבחרת אנגליה
מי משחקני נבחרת אנגליה קיבל ביס מהתנין?
נגןנחש מה בקופסה עם דניאל פרץ ושחקני באיירן
נחש מה בקופסה עם דניאל פרץ ושחקני באיירן
נגןכואב: ספיד נפצע בתחרות גלגול הגבינה מההר
כואב: ספיד נפצע בתחרות גלגול הגבינה מההר
נגןקאסמירו עובד עם היורש על ביעטה מעל החומה
קאסמירו מלמד את הבן שלו לבעוט מעל החומה
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */