יום חמישי, 28.03.2024 שעה 20:40

אוהדי בית"ר: חוגג יחזיר את הקבוצה תמורת שקל

בהמשך לחשיפת ONE ובתגובה לדברי הבעלים, שטען כי יהיה מוכן למכור את המועדון לאוהדים תמורת 15 מיליון ש"ח, נמסר מהעמותה: "הזדמנות שראויה לבחינה"

|
אוהדי בית
אוהדי בית"ר ירושלים (רדאד ג'בארה)

“מדובר בהזדמנות שראויה לבחינה אמיתית”. כך נטען בתגובה מצד עמותת אוהדי בית”ר ירושלים לדבריו של משה חוגג. על המו”מ בין העמותה לחוגג פורסם ב-ONE.

הבעלים אמר היום על רקע החקירות נגדו והבעיות הכלכליות במועדון, בין היתר: “לא פשעתי, הפרשה תסתיים בלא כלום”. על הניסיונות מצד עמותת האוהדים לקבל לידיה את הקבוצה אמר חוגג: “אם יביאו כ-15 מיליון ש"ח הם יקבלו את בית"ר. שנה אני מחפש רוכש, אנשים לא רוצים”.

בתגובה פרסמה העמותה הודעה בה נכתב: “לפעמים תהליך לוקח שנים, לפעמים חודשים או שבועות, ולפעמים דברים מתקדמים בימים. בשעות. בימים האחרונים קיבלנו פנייה ממשה חוגג שהבשילה לכך שהבוקר הודיע מר חוגג כי הוא מוכן להחזיר את הקבוצה לאוהדים - דרך עמותת האוהדים, במחיר סמלי של שקל אחד.

משה חוגג (אחמד מוררה)משה חוגג (אחמד מוררה)

“במסגרת התהליך, ועל פי הודעתו שפורסמה זה עתה הקבוצה יוצאת מידיו של חוגג ותועבר לבעלות העמותה או בהמשך לבעלות אחרת במעורבות העמותה, בצורה מלאה (100% מהמניות במועדון). מדובר בהזדמנות שראויה לבחינה אמיתית, תוך כוונה להשלים את המהלך ולעזור למועדון לצאת מהמצב אליו נקלענו”.

עוד נכתב בהודעה: “בהמשך להצעתו של מר חוגג - העמותה נכנסת להליך של בחינת הנתונים כולם בצורה מלאה, ע"י עורכי הדין של העמותה, כאשר רק טובת בית"ר עומדת לנגד עינינו לצד הצורך המיידי להבריא את המועדון בכדי שנוכל לפתוח את העונה הבאה כבית"רים גאים ולבנות עתיד טוב יותר לנו כקהל אוהדים מסור שרואה את טובת המועדון מעל טובתנו האישית.

“זה לא יהיה פשוט, וזה יקרה בצורה מיטבית רק אם אנחנו כקהל נפנים את המצב, נשנס מותניים וניקח אחריות - כקולקטיב. לעיתים מתוך משבר נוצרות הזדמנויות ייחודיות – ייתכן שישנה כעת בפנינו הזדמנות לקחת את גורלנו בידינו. אנו יוצאים מכאן בקריאה חשובה לכל מי שאוהב את המועדון והמועדון חשוב לו, להבין שהמציאות מורכבת, אבל אם לא נבין שזו השעה להתאחד, אנחנו עלולים לפספס הזדמנות בלתי חוזרת. אנו מבקשים מכם, אם בית״ר חשובה לכם - הצטרפו לעמותה כדי שנוכל, אנחנו, כקהל בית״רי תומך - להביא את המועדון לימים טובים יותר”.

לסיום נכתב: “כאמור ובהמשך להודעתו של חוגג מהשעה האחרונה - אנו מתחייבים לעדכן כבר במהלך היממה הקרובה בהתפתחויות ובכלל הפרטים שנמצאים על השולחן - כדי לשקף, לשתף ולערב אתכם במהלך, אשר כל מי שייקח חלק בעמותה, תהיה לו הזדמנות אמיתית להשפיע על גורל המועדון בעת הנוכחית. מוזמנים להציף כל שאלה ואנו נענה את כלל התשובות בשיקוף מצב מלא כבר במהלך היממה הקרובה. שלכם, חברי וועד עמותת "מדליקים את המנורה"”. 

אסור לפספס
נגןמי המנצח הגדול באתגר ההשחלות על חוף הים?
מי המנצח הגדול באתגר ההשחלות בחוף הים?
נגןכשהמציל שלך בבריכה הוא ארלינג הולאנד
כשהמציל שלך בבריכה הוא ארלינג הולאנד
נגןמה חושבים החברים לנבחרת ברזיל על אנדריק?
מה חושבים החברים לנבחרת ברזיל על אנדריק?
נגןרונאלדו בפרסומת חדשה לחלב גמלים בסעודיה
רונאלדו בפרסומת חדשה לחלב גמלים בסעודיה
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */