יום שלישי, 07.05.2024 שעה 00:57
ליגת ווינר סל 23-24
88%1899-220224מכבי ת"א
75%1971-225124הפועל ת"א
72%2021-211825עירוני רמת גן
62%1903-199524הפועל ירושלים
54%1904-196624הפועל חולון
50%2030-198724עירוני קריית אתא
46%2004-197124בני הרצליה
46%2152-199724הפועל חיפה
39%1874-184223הפועל עפולה
38%2017-196224עירוני נס ציונה
30%1951-175423הפועל אילת
25%2138-196124הפועל גליל עליון
24%2215-207325הפועל ב"ש/דימונה
לוח משחקים
  • עירוני רמת גן
  • 93 - 79
  • הפועל ירושלים
  • הפועל חיפה
  • 89 - 93
  • הפועל ב"ש/דימונה
  • הפועל ת"א
  • שלישי, 07/05, 18:40
  • הפועל חולון
  • הפועל עפולה
  • שלישי, 07/05, 19:00
  • הפועל גליל עליון
  • עירוני נס ציונה
  • שלישי, 07/05, 19:05
  • הפועל אילת

תקציב מכבי יגדל, פראסוביץ' בפנקס האופציות

אחרי הכישלון ואיבוד האליפות, הצהובים יגדילו את התקציב וסימנו את מי שהיה מאמן השנה בספרד כאפשרות להגיע. וגם: הרמז של ג'ייק כהן על חדר ההלבשה

|
שחקני מכבי תל אביב מאוכזבים (איציק בלניצקי)
שחקני מכבי תל אביב מאוכזבים (איציק בלניצקי)

אחרי ארבע אליפויות רצופות, מכבי תל אביב באופן רשמי היא האלופה היוצאת, לאחר שבני הרצליה הביסה אותה אמש (רביעי) 96:74 במשחק שהתפתח באופן חד צדדי, ובסיומו, החבורה של אבי אבן סיימה את העונה שלה כבר בסדרת חצי גמר הפלייאוף. אצל אלופת המדינה התחושות הראשונות הן הלם, פשוט כך. בעונה שהייתה מלאה בעליות ומורדות וכללה היעדר הכנה, רצפים של ניצחונות, השוואת שיא רצף ההפסדים, פיטורים של מאמן, התרוממות, פלייאוף יורוליג וקריסה של ממש בסופו של דבר, כזו שתשחרר גל הלם שלא ברור היכן הוא הולך להתחיל ובטח שלא היכן הוא יסתיים.

באזור חדרי ההלבשה אנשי האלופה היוצאת בירכו את בני הרצליה, ואיחלו להם ללכת עד הסוף, קלאס אותו הראה אבי אבן גם בתום הסדרה עם ריאל מדריד. אנשי הקבוצה נשארו עד השעות המאוחרות של הלילה בהיכל כאשר הם מנסים לעכל ולהכיל את ההפסד שסיים את העונה (בסדרה שבה דווקא יריבתה הייתה עדיפה). אחרים ניסו לחפש ולהעלות זיכרונות טובים מהעונה הזו וציינו את העובדה שעלו לפלייאוף היורוליג מהמקום החמישי, אך בסופו של דבר התחושות היכו בכולם, ובזה אחר זה יצאו השחקנים שכשהם מנסים להבין את גודל המאורע שזה עתה קרה.

"לא בדיוק הייתה פה קבוצה חוץ מהרצליה. חטפנו 96 נקודות, זה לא משהו שאפשר לקבל. כולם ברחו מהכדור. אונואקו עשה מה שהוא רוצה, זה היה נורא", סיכמו במכבי תל אביב. הצהובים התרגשו מהמחווה של האוהדים שכן הם נשארו כדי למחוא כפיים לקבוצה וכבר עכשיו מבהירים, כי לאחר שהסתיימו מגבלות הקורונה, תקציב הקבוצה הולך לגדול בעונה הבאה.

אהרוני: "מגיע קרדיט ענק לשחקנים״

סימן השאלה העצום הראשון נוגע בכלל לעמדת המאמן, והשאלה מי יאמן בעונה הבאה את מכבי תל אביב מטרידה לא רק את המועדון עצמו, כי אם את היבשת כולה. ברור וידוע שהאופציה המועדפת על הצהובים היא זו של צ'אבי פסקואל, אך יחד עם זאת שם נוסף שמעניין את מכבי תל אביב, כך נודע לראשונה ל-ONE, הוא זה של ולימיר פראסוביץ', נצר לשושלת הכדורסל של יוגופלסטיקה ספליט הגדולה, שהוכיח את עצמו כמאמן נהדר והוביל את באסקוניה לפיינל פור היורוליג.

עם ולנסיה זכה המאמן ביורוקאפ, זכה בגביע הספרדי ובסופרקאפ הספרדי, בנוסף, הוא זכה בגביע הטורקי, באליפות קרואטיה ובתואר מאמן השנה בספרד. העונה, פראסוביץ' חזר לקדמת הבמה ביורוליג עם אוניקס קאזאן שהייתה בדרך לפלייאוף היורוליג, אך כזכור הקבוצות הרוסיות הורחקו מהתחרות הבכירה של אירופה ולא נראה כי הן יחזרו בעונה הבאה.

"אף אחד לא היה טוב חוץ מסקוטי", אמרו אצל האלופה היוצאת, במה שמסכם אולי יותר מכל את העונה שלהם. היעדר אופציות נוספות, ומהבחינה הזו העונה הבאה מביאה עימה המון סימני שאלה, תחילה בנוגע לסקורינג גארד של הצהובים היות ולא מן הנמנע שרעידת האדמה תגיע בגזרה הזו. תחילה, חשוב להבהיר שלווילבקין חוזה מובטח לעונה הבאה, וקבוצה שתרצה אותו תצטרך לשלם, העניין הוא שמספר קבוצות דולקות אחריו, בין היתר מטורקיה.

סקוטי ווילבקין ואנטה ז'יזי'ץ' (איציק בלניצקי)סקוטי ווילבקין ואנטה ז'יזי'ץ' (איציק בלניצקי)

התצוגה של הסקורינג גארד אמש הראתה עד כמה הוא והקבוצה משוועים לשחקן נוסף שיוכל לעזור. מבחינת הסיוע בגזרת הישראלים, התחושה הייתה שחסר היה שחקן שיוכל לשים נקודות על הלוח, ובעקבות כך הצהובים בונים על מקס היידגר לעונה הבאה. האחרון, כזכור, סיים את העונה הסדירה בבונדסליגה במקום השלישי ברשימת הקלעים המובילים של הליגה וזאת לאחר שבשנה שעברה הוא סיים כסגן מלך הסלים של הליגה, ובתור מלך הסלים פר 40 דקות של הליגה הגרמנית.

ג'ייק כהן אמר לאחר המשחק: "לא שיחקנו טוב בכלל, חוץ מכמה רבעים ברבע הראשון לא שיחקנו טוב כל הסדרה. הרצליה שיחקה טוב מאוד ואנחנו לא. קשה להתווכח עם התוצאות. זה משהו שכדאי שתשאלו אותי אחרי שאני אפרוש מכדורסל. אנחנו נלחמים עם זה כל העונה”. בנוסף, כהן מספק הצצה אל חדר ההלבשה: “אני לא אזרוק שחקנים מתחת לאוטובוס, אבל לא הייתה לנו את הכימיה שרציתי שתהיה לנו כקבוצה, קשה להתעלות על זה. מה שהיה בחדר ההלבשה בסיום, אני אשאיר אותו שם".

אסור לפספס
נגןיפן בהלם: שער נדיר נכבש מיותר מחצי מגרש
יפן בהלם: שער נדיר נכבש מיותר מחצי מגרש
נגןכמה יעלה לכם לילה בחדר עם נוף לאצטדיון?
כמה יעלה לכם לילה בחדר עם נוף לאצטדיון?
נגןהיתרון הגדול בלהיות שכנים של משפחת מסי
היתרון הגדול בלהיות שכנים של משפחת מסי
נגןכמו ילד: רונאלדו מקפיץ את הבקבוק ומתלהב
כמו ילד: רונאלדו מקפיץ את הבקבוק ומתלהב
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */