יום ראשון, 16.06.2024 שעה 20:43

זברב הדיח את אלקראס כבר ברבע הגמר בצרפת

ילד, עד כאן: כולם כבר שמו את הכוכב הצעיר בחצי, אך שכחו כמה כישרון יש לגרמני שעם הופעת ענק (4:6, 4:6, 6:4 ו-6:7) המשיך לחצי. גוף וטרביצאן עלו

|
זברב ואלקראס (רויטרס)
זברב ואלקראס (רויטרס)

שלב רבע הגמר בגברים ובנשים של הרולאן גארוס יצא היום (שלישי) לדרכו, כשברקע ומעל כולם קרב הענקים בין רפאל נדאל לנובאק ג’וקוביץ’. בינתיים, מי שהלך הביתה מוקדם מהצפוי הוא קרלוס אלקראס, ילד הפלא הספרדי שכבר כולם סימנו אותו כראשון שיגיע לשלב חצי הגמר, אך אלכסנדר זברב, הכישרוני והמאוד מפוספס עד כה יש לציין, היה פשוט גדול על יריבו הצעיר ועם הופעה מרשימה ביותר של 4:6, 4:6, 6:4 ו-6:7(7) המשיך לשלב חצי הגמר, המקום בו נעצר בשנה שעברה.

זה בוודאות היה אחד המשחקים הטובים בקריירה של הגרמני המדורג שלישי בעולם, שהגיש בצורה יוצאת מגדר הרגיל (לקח 73% מהנקודות בהגשה הראשונה), הראה הרבה אופי כשהתגבר על קאמבק ודחיפה עצומה שקיבל יריבו הצעיר, והוא ראוי בצדק להשיג את הכרטיס לשלב הבא. אגב, רק לפני כמה שבועות זברב שהפסיד לאלקראס בגמר במדריד אמר שהספרדי הצעיר הוא השחקן הטוב בעולם, אך ככל הנראה יש עוד זמן לכך.

ומה באשר לכוכב הצעיר, שביצע לא פחות מ-56 טעויות בלתי מחויבות? הוא היה רחוק מהיכולת שהרגיל אותנו ב-2022 ובעיקר בשני הסטים הראשונים, אחר כך הוא העלה את הרמה ועשה כמה נקודות אדירות, כולל אפילו זינוק שלא היה מבייש שוער, אך בהתמודדות הזו זברב פשוט היה עדיף עליו. הגראנד סלאם הראשון שלו בקריירה ימשיך לחכות, אחרי שכזכור הוא הגיע לטורניר כאחד משלושת הפייבוריטים לזכייה וזה שכנראה בטוח יחכה למנצח בין נובאק לרפא, אולם נראה שהלחץ והציפיות השפיעו עליו היטב בשעה הראשונה של המשחק. מה שכן הוא יכול לקחת – האופי והקאמבק שכמעט צלח, ילד בן 19 שמשחק עם כך הרבה ביטחון ואופי זה משהו שלא ראו בענף הלבן כבר הרבה הרבה שנים.

קרלוס אלקראס (רויטרס)קרלוס אלקראס (רויטרס)

בתחרות הנשים מרטינה טרביצאן האיטלקייה (59) וקוקו גוף (מקום 23) הבטיחו את המקום היוקרתי בשלב ארבע האחרונות. ראשונה לעלות לשלב הבא ולרשום כמובן את הישג השיא שלה הייתה האיטלקייה, שבגיל 28 נמצאת בשיאה. המדורגת 59 בעולם לא הגיעה כפייבוריטית, אך הייתה עדיפה על ליילה פרננדס, הקנדית הצעירה והמבטיחה, עם 2:6, 7:6(3) ו-3:6 אחרי שעתיים ו-19 דקות של טניס. המנצחת המאושרת הציגה משחק אגרסיבי מאוד שהשתלם לה בסיום, היא רשמה לא פחות מ-43 ווינרים בדרך לניצחון.

במשחק השני קיבלנו דרבי אמריקאי בין סלואן סטיבנס (64) לקוקו גוף בת ה-18 (23), שהגיעה כמעט לכל כדור, תיסכלה את סטיבנס ורשמה את הישג השיא בקריירה הלא ארוכה שלה עם 5:7, 2:6 אחרי שעה ו-33 דקות בלבד. בינתיים גוף, שמחזיקה על כתפיה המון לחץ וציפיות, מרשימה בצרפת ומעניין לראות האם תצליח גם להניף את התואר היוקרתי.

אסור לפספס
נגןבצילו של מסי: החיים ה"קשים" של סאורס
בצילו של מסי: החיים ה"קשים" של סוארס
נגןמחזירים לו: זידאן אוכל את תרגיל הסיבוב
סוף סוף: מישהו עשה לזידאן תרגיל "זידאן"
נגןנשבר שיא חדש! לאופניים הגבוהים בעולם
נשבר שיא מטורף! האופניים הגבוהים בעולם
נגןאנדריק מול לאמין ימאל: מי מקפיץ יותר טוב
אנדריק מול לאמין ימאל: מי מקפיץ יותר טוב
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
יורו 2024
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */