יום שבת, 20.04.2024 שעה 13:27
לוח תוצאות

הפתעה: יבנה ניצחה את רמה"ש מהמקום הראשון

קבוצתו של ניר אבגי, שנלחמת על חייה בתחתית הליגה הלאומית לנוער דרום, ניצחה 2:3 את מי שמחפשת להגיע לליגת העל. הצמרת בוערת וכך גם התחתית

|
שקד קריו, אופיר לינר, משה וורקנה, גיא ארנשטיין, לידור ביאדגו (באדיבות מכבי יבנה)
שקד קריו, אופיר לינר, משה וורקנה, גיא ארנשטיין, לידור ביאדגו (באדיבות מכבי יבנה)

ליגה לאומית לנוער דרום מעולם לא הייתה צפופה ככה הן בחלק העליון והן בחלק התחתון שלה. אתמול (ראשון), אחרי ההפסדים של גדנע תל אביב יהודה והפועל ירושלים, שדולקות אחרי הפועל ניר רמת השרון, קיוותה האחרונה להשיג ניצחון על מכבי יבנה במסגרת המחזור ה-26 בליגה ולהתרחק לעבר המטרה: לעלות לליגת העל לנוער. לניר אבגי, ול-15 שחקניו שהגיעו אתמול לבית של רמת השרון, היו תוכניות אחרות.

המצב בצמרת, אחרי ניצחונה של יבנה על רמת השרון, ארבעה מחזורים לסיום, עומד על כך שהפועל ניר רמת השרון מוליכה הטבלה בפער של שתי נקודות בלבד מגדנע תל אביב יהודה, בעוד הפועל ירושלים והפועל פתח תקווה רחוקות שש נקודות מהמקום הראשון. לחץ גובר כשרמת השרון תלויה בעצמה וחייבת להשיג ארבעה ניצחונות על מנת להשיג את מטרתה. בתחתית, מכבי יבנה עלתה מעל הקו האדום בטבלה בזכות הניצחון. הערב (שני) ישחקו הכח מכבי עמידר רמת גן והפועל אשקלון בקרב תחתית מסקרן במיוחד. ניצחון של הפועל אשקלון יחזיר את יבנה מתחת לקו האדום. הפער בין יבנה לאשקלון עומד על נקודה אחת בלבד.

החגיגה אתמול, כאמור, החלה כבר בדקה ה-10 למשחק, כאשר עומר חורש הימם את רמת השרון בשערו השלישי במספר העונה והשני ברציפות, כשקבע 0:1 לזכות יבנה. בדקה ה-20, מכבי יבנה הכפילה התוצאה משערו השמיני במספר העונה של רון לרנר, שהוא גם מלך השערים של הקבוצה העונה. יבנה המשיכה לשטוף את המגרש, לצד ניסיונות של רמת השרון לחזור למשחק, אלא שבדקה  ה-30 זה היה נראה אבוד מתמיד, אחרי 0:3 של אביב עשור. רמת השרון התעשתה במעט ובדקה ה-40 למשחק צימקה את התוצאה ל-3:1 משערו של רועי דוד. במחצית השנייה הלחץ של רמת השרון הניב שער נוסף בדקה ה-75 בזכות עמרי יחזקאל, שער שלא הספיק לרמת השרון שרשמה את הפסדה הרביעי העונה. 2:3 בסיום לזכות יבנה שהשיגה ניצחון חשוב במיוחד במאבקי התחתית.

מכבי יבנה (באדיבות המועדון)מכבי יבנה (באדיבות המועדון)

ניר אבגי, מאמנה של מכבי יבנה, התייחס לניצחון על מוליכת הטבלה, הפועל ניר רמת השרון: "הצוות המקצועי, אני, לצד מוטיקו מויאל, הכנו את הקבוצה למשחק שאף אחד לא האמין שמכבי יבנה ייקחו בו שלוש נקודות. במהלך כל השבוע, באימונים לקראת ההתמודדות, החדרנו בשחקנים שהכול אפשרי בכדורגל ושרמת השרון לא שד כזה גדול. האמונה הייתה גדולה מתחילתו ועד לסופו של המשחק. אני מודה לכל אחד ואחד מהשחקנים הצעירים שנתן 200% על כר הדשא על מנת שנשיג את מלוא הנקודות ונמשיך במסע ההישרדות שלנו בליגה. באנו לשחק פתוח. היה ניצול מצבים מיטבי, לא באנו לשחק בונקר ולקטוף נקודה. רצינו ללכת על כל הקופה וידענו שזה אפשרי. גאה בכולם ושמח שאנחנו במומנטום חיובי".

עוד הוסיף אבגי: "תודה רבה ליוסי זוזוט, המנהל המקצועי שלנו, שנתן בנו אמון מלא, ולשוקי אמין, מנהל הקבוצה. אנחנו עדיין במסע משוגע, שטרם הסתיים לו. מכבי יבנה היא מועדון גדול שמגיע לו להישאר בליגה הלאומית לנוער".

במשחקים נוספים, במסגרת המחזור, גילי לבנדה והפועל פתח תקווה ניצחו 1:2 את גדנע תל אביב יהודה במשחק צמרת פיקנטי. רז זרבאילוב ומקסים בבקו כבשו לזכות פתח תקווה, עמית נאבי צימק את התוצאה. קרלוס טיזיאנו צ'קאנה, בנו של קרלוס צ'קאנה האגדי, לא השתתף במשחק, אך כן היה חלק מהסגל. הפועל הוד השרון גברה 1:2 על הפועל ירושלים. עדו חלמיש ופלג בראון כבשו לזכות הוד השרון, עידו גל צימק את התוצאה. בכך, גם גדנע תל אביב וגם הפועל ירושלים פספסו הזדמנות להיצמד עוד יותר להפועל ניר רמת השרון, מוליכת הטבלה.

בתחתית, ניצחונות למכבי קביליו יפו ומועדון ספורט כפר קאסם, שרשמו 0:1 כ"א במשחקה. יפו ניצחה את מכבי הרצליה, משער של אדיר מיה. כפר קאסם ניצחה את מכבי עירוני אשדוד, משער של ח'דר אסעד. במשחק אחר, שמשון רעיה תל אביב ניצחה 0:1 את בית"ר תל אביב בת ים משער בדקה ה-75 של גיא נוף.

האוהד פרץ לדשא ולימד את השוער לזנק
אסור לפספס
נגןהכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
הכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
נגןמלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
מלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
נגןמסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
מסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
נגןטניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
טניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */