יום ראשון, 02.06.2024 שעה 11:13
לוח משחקים
  • מכבי פ"ת
  • 0 - 1
  • הפועל ב"ש

"שרי מביא מנהיגות ולוחץ על הגז במאני טיים"

מאמן מכבי חיפה לקראת הדרבי בחצי גמר הגביע הערב ב-20:30: "איסור הכנסת הציוד מאכזב". אלישע: "העתיד שלי? יש לי ביקוש". דור מלול: "רק גמר יתקבל"

|
גולדברג, בכר, אלישע ומלול עם הגביע (שחר גרוס)
גולדברג, בכר, אלישע ומלול עם הגביע (שחר גרוס)

בזמן שתואר האליפות בדרך אליה, מכבי חיפה תנסה להשאיר גם את חלום גביע המדינה חי וקיים. הירוקים יתמודדו הערב (שלישי, 20:30) מול הפועל חיפה בדרבי של הכרמל בסיומו רק אחת תעפיל לגמר. לקראת המפגש המסקרן המאמנים, שון גולדברג ודור מלול דיברו במסיבת עיתונאים שהועברה בשידור חי באתר.

מאמן מכבי חיפה, ברק בכר, דיבר על צ'ירון שרי שכיכב עם שער גדול בניצחון 0:1 על בני סכנין: "הוא מצוין כל העונה, אבל במאני טיים הוא לוחץ על הגז ומביא גם מנהיגות. הוא מעודד שחקנים תוך כדי המשחק וזו חוויה לאמן שחקן כזה".

על המשחק אמר בכר: "זה גם דרבי וגם חצי גמר, כך שאנחנו שמים את הליגה בצד ומתמקדים במעמד מאוד מכובד שכל אחד רוצה להיות חלק ממנו. בלומפילד? אנחנו לא צריכים להתעסק באצטדיון, הוא יתמלא ותהיה אווירה טובה". המאמן התייחס גם להחלטת המשטרה לאסור הכנסת ציוד עידוד: "זה מאוד מאכזב, הקהל הוא כח - גם של הפועל חיפה וגם שלנו ואני מקווה שזה יסתדר".

תקציר מסע"ת לקראת הדרבי החיפאי בגביע

בכר הוסיף: "יש פה שחקנים שיודעים להגיע למאני טיים והם הוכיחו את זה בליגה. אנחנו משחקים נגד קבוצה שפגשנו פעמיים, המשחק השני מולה (0:1 למכבי חיפה) היה מאוד שקול, כך שאנחנו יודעים שיהיה משחק צמוד. מבחינת תארים, עדיין אין לנו שום דבר ביד ולפחות כרגע אנחנו שמים את הליגה בצד". שון גולדברג אמר: "ברור שאנחנו רוצים לזכות בכל התארים, אבל יש לנו עוד הרבה עבודה לעשות. בפן האישי אני מאוד נהנה במכבי חיפה".

רק אחד יתקרב למרחק ניצחון מזכייה בגביע. ברק בכר ואלישע לוי (שחר גרוס)רק אחד יתקרב למרחק ניצחון מזכייה בגביע. ברק בכר ואלישע לוי (שחר גרוס)

אלישע לוי: במשחק אחד אפשר לעשות הכל

מנגד, אלישע לוי אמר: "המשחק במגרש נייטרלי, ברור שלמכבי חיפה יהיה את הרוב, אבל גם הקהל שלנו יגיע בכמות גבוהה. בכל מקרה מה שיקבע זה מה שיהיה על הדשא. אנחנו פוגשים את הקבוצה הכי טובה בארץ ומקווים שהתוצאה תהיה שונה מהדרבים הקודמים. עברנו הרבה שינויים והיה לנו קשה לייצב הרכב כי היו לנו הרבה פצועים. להפתיע? היום כבר כולם יודעים הכל. במשחק אחד אפשר לעשות הכל".

בצל ההתעסקות בעתידו הלא ברור, מאמן הפועל חיפה אמר: "אני רוצה לכבד את המעמד. יש פער בין מה שמופיע בתקשורת לבין מה שקורה ביני ליואב כץ. הוא יגיע לארץ, נשב בארבע עיניים וזה לא ייקח הרבה זמן. אני מתכוון להמשיך לאמן, יש לי ביקוש".

איך יסתיים הדרבי הזה? (עמרי שטיין)איך יסתיים הדרבי הזה? (עמרי שטיין)

דור מלול הוסיף: "אנחנו יודעים לקראת מה אנחנו באים ולשמחתי יש לנו שחקנים שהיו במעמדים האלה. מיותר לציין שהחיסרון של חנן (ממן) מאוד משמעותי עבורנו, אבל למדתי כבר שלא מתעסקים במי שלא נמצא. יש לנו שחקנים מצויינים וכל תוצאה פרט לעלייה לגמר לא תתקבל מבחינתנו. מאחלים לו החלמה מהירה".

"יש לנו שחקנים שהיו במעמדים האלה". מלול עם גולדברג והגביע (שחר גרוס)"יש לנו שחקנים שהיו במעמדים האלה". מלול עם גולדברג והגביע (שחר גרוס)
אסור לפספס
נגןהתנין הנשכן חיכה לשחקני נבחרת אנגליה
מי משחקני נבחרת אנגליה קיבל ביס מהתנין?
נגןנחש מה בקופסה עם דניאל פרץ ושחקני באיירן
נחש מה בקופסה עם דניאל פרץ ושחקני באיירן
נגןכואב: ספיד נפצע בתחרות גלגול הגבינה מההר
כואב: ספיד נפצע בתחרות גלגול הגבינה מההר
נגןקאסמירו עובד עם היורש על ביעטה מעל החומה
קאסמירו מלמד את הבן שלו לבעוט מעל החומה
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */