יום שלישי, 23.04.2024 שעה 18:05

חסון: המטרה שהוצבה בפני בניון היא יורו 2024

יו"ר ההתאחדות בראיון בלעדי: פארסת בלבול, מינוי בניון, האם המאמן הבא יהיה ישראלי או זר ומה הוא חושב על התרומה של וילי לכדורגל שלנו? חלק א'

|
אורן חסון (נעם מורנו)
אורן חסון (נעם מורנו)

ההתאחדות לכדורגל עמדה במוקד במהלך השבוע החולף בשל סערת העזיבה של מאמן הנבחרת, מרקו בלבול, רגע לפני צמד מפגשי הידידות מול גרמניה ורומניה. המחלוקת שנוצרה בין בלבול למנהל המקצועי הטרי של הנבחרת הבוגרת, יוסי בניון, היא ממש לא הסוגיה היחידה איתה מתמודד בתקופה האחרונה יו”ר ההתאחדות, אורן חסון. 

חסון, סוגר שנתיים וחצי בתפקיד וכעת בראיון בלעדי ל-ONE, מדבר בפתיחות על הכול, כולל הכול, ללא מעצורים ולא מבקש לדלג על שום שאלה, גם אם היא מעמידה אותו במצב לא נוח. האיש שעומד בראש ההתאחדות לכדורגל, הגיע לראיון מוכן מאוד ונראה שהתכונן לכול אפשרות שייתכן ותעלה בשיחה בנינו, שנמשכה למעלה משעתיים.

חסון נראה להוט מאוד להצליח בתפקיד. הוא נחוש לבצע את השינויים המתבקשים ובטוח כי בסופו של דבר האקדמיה ומרכזי המצוינות, שמאפיינים את המהפכה שנעשית בתשתיות מלמטה, תביא לעליית הנבחרת הבוגרת לטורניר גדול. בכל מקרה, את הפירות הוא כבר לא יקטוף, כי זה עשוי לקרות רק בעוד 6-8 שנים.

אורן חסון (נעם מורנו)אורן חסון (נעם מורנו)

יו”ר ההתאחדות רוצה להמשיך לקדנציה נוספות לאחר הבחירות שאמורות להתקיים בספטמבר-אוקטובר, והוא בטוח בניצחון שלו ללא קשר לזהות היריבים במרוץ, בין אם זה יהיה היו”ר הקודם שינו זוארץ או כל אחד אחר.

לפני תחילת חלק א’ של הראיון המרתק, שחולק לשני חלקים, יש לציין כי בשנתיים האחרונות אני וחסון היינו מצויים בסכסוך. בעבר טענתי כאן באתר ובתוכנית הספורט של ישראל ברדיו 102FM, כי קיימים שני אורן חסון, א' וב', ואף קישרתי זאת לאלמנטים נפשיים בעייתיים. הדברים לא היו ראויים להיכתב ו/או להיאמר על ידי, לא היה להם כל ביסוס ואני מצר על כך.

חסון בזמנו הודיע לוועדת הכשירות שאין לו כל ניגודי עניינים ואני בטוח שכאשר העביר את המידע לא לקח בחשבון את מכלול הדברים ועשה זאת בתמימות ולא מכל רצון אחר. כמי שמכיר את חסון שנים רבות, גם אם היחסים ידעו עליות ומורדות, אין חולק על כך שהוא לעולם כן בדבריו. יו"ר ההתאחדות נתפס כדמות אמינה על ידי אנשי הכדורגל השונים וידוע כאדם שפיו ולבו שווים.

אורן חסון (נעם מורנו)אורן חסון (נעם מורנו)

“אף פעם לא אמרתי שמרקו לא יהיה חלק מהנבחרות בעתיד”

אורן, אי אפשר להתחיל את הראיון בלי לעסוק במה שקרה עם מרקו בלבול והנבחרת בשבוע האחרון. מרקו טוען שהוא סגר איתך כי יוכל לקחת שחקנים מהנבחרת הצעירה בתנאי שהם ישחקו לפחות 45 דקות. זה התחיל מחמישה שחקנים ואז ירד לליאל עבדה ודניאל פרץ. כל הסיפור הזה לא הוסיף למרקו עצמו ולא להתאחדות. אני חושב שאם היה מאמן קבוע כל זה לא היה קורה.
"אני מסכים איתך. בדיעבד הפארסה הזאת מוטב היה שלא הייתה מתרחשת. מצד אחד השמיכה שלנו קצרה, אנחנו לא משופעים בכוכבים. מצד שני יש לנו נבחרת הצעירה שנמצאת בעמדה מבטיחה ובעיקרון מאמן הבוגרת רשאי לקחת את מי שהוא מוצא לנכון לנבחרת הבוגרת, שנמצאת בראש סדר העדיפויות. יש פה סיטואציה יוצאת דופן, שאגב אני לא אכנס לשיחות עם מרקו. הוא ידע שמדובר בשני משחקי ידידות לצד שני משחקים של הנבחרת הצעירה שנמצאת באמת בסיטואציה מיוחדת להיאבק על הכרטיס להעפיל ליורו 2023. אף פעם לא התייחסתי לנבחרת הצעירה כחממה לנבחרת הבוגרת, יש לה מטרות משל עצמה ויש פה אתגר לאומי מאוד גדול שאני הייתי צריך בסופו של דבר להכריע לאן לנתב את השחקנים”.  

מרקו בלבול (עמרי שטיין)מרקו בלבול (עמרי שטיין)

מרקו טעה לדעתך?
”אני חושב שמרקו טעה בהתנהלות ובמשיכת הזמן. כשיצאנו לדרך ביקשתי ממרקו, יחד עם אלון חזן ויילה חוס, לשבת ולראות מתוך השחקנים שכבר בעבר זומנו לנבחרת הבוגרת, וחלקם היה בנבחרת הבוגרת, להבין בכמה שחקנים מדובר על מנת שההכנות של הנבחרת הצעירה יהיו בהתאם. אני חושב שגרירת הזמן לא עשתה לנו טוב, אבל מרקו טעה כי הוא חלק מתוך מערכת. אתה צריך גם להקשיב לאנשים, לראות מה הביא אותם לעמוד מאחורי העמדה שלהם. כשאתה מסתכל על סך המשימות של נבחרות ישראל בחלון הקרוב, אני חושב שההחלטה לאן היית צריך לשלוח את השחקנים ברורה. מה גם שאני חושב שיש לנבחרת הבוגרת שוער מצוין, מנוסה מאוד. על אף שלא שיחק גם בעונה החולפת כל פעם שאופיר מרציאנו הגיע לנבחרת הבוגרת הוא היה מהמצטיינים".

השבוע המאמן של מרציאנו בפיינורד ביקר אותו בפומבי ואמר שהוא אשם בגולים שהקבוצה שלו ספגה מול אייאקס. הוא טען שאולי הוא השוער הטוב בישראל, אבל לא בהולנד ושהקבוצה משלמת על הקיצוץ הכלכלי. מרקו אמר עליו שהוא שוער טוב אבל שלא נשכח שלא שיחק תקופה ארוכה.
"הוא לא שיחק גם חמישה חודשים כאשר הוזמן לנבחרת בעבר והיה מבין המצטיינים.  בסופו של דבר היה צריך לקבל החלטה ואני חושב שההחלטה ההגיונית, הנכונה והרצויה מבחינתי הייתה שדניאל פרץ יעמוד לרשות הנבחרת הצעירה".

אופיר מרציאנו (רויטרס)אופיר מרציאנו (רויטרס)

ושוב אומר, אם היה מאמן קבוע כל זה לא היה קורה.
"מבחינתי ומבחינת ועדת האיתור, עשינו את התהליך הנכון. לכן לא מיהרתי. לא הסכמתי להתפשר על אף שחלק מהשמות שמועמדים לאימון הנבחרת הבוגרת היו זוכים פה למחיאות כפיים מצד הציבור על הבחירה בהם. אני חושב שההחלטה להוסיף פונקציה של מנהל מקצועי היא נראית מאוד מכונה. החלטה נפלה בחודשיים האחרונים ובחודש האחרון ניהלתי שיחות עם יוסי בניון. ועדת האיתור, יחד עם חוס, הגיעה להחלטה ומינינו את יוסי. ניהלתי עם יוסי שיחות במהלך השנה האחרונה. זה לא הסתייע בסיבוב הקודם כי עמדתי על כך שתהיה הפרדה בין הנבחרת הצעירה לבוגרת והוא רצה אחיזה בשתיהן. אני שמח שהצעתי לו את הנבחרת הבוגרת והוא התרצה. זה לא הסתייע קודם אבל הרווחנו את יילה חוס, בוני גינצבורג וגם את משה סיני”.

איך אתה רואה את העבודה של כולם כרגע?
“כמי שנמצא המון בבית הנבחרות, אני מבקר לפחות פעם בשבוע, העבודה שנעשית שם היא פשוט מדהימה. מנגד, יש כאלה מבקרים ואומרים מדוע צריך יחד את בניון, יילה ובוני, עם כל כך הרבה בעלי תפקידים. אז קודם כל,  בוני גינצבורג מספר שתיים מתוך הבנה וידיעה שלא נישאר לעד עם הידע שמביא איתו יילה חוס. אני חושב גם שהביאו את וילי רוטנשטיינר זו הייתה טעות לא למנות לו מספר שתיים. המטרה של חוס היא להישאר פה 3-5 שנים ובאיזה שהוא שלב הוא יעזוב את הארץ. אז להשקיע מיליונים כדי להביא את הידע הזה ולא לשמר אותו, אני חושב שזו טעות". 

בוני גינצבורג, יילה חוס ומשה סיני (רדאד ג'בארה)בוני גינצבורג, יילה חוס ומשה סיני (רדאד ג'בארה)

“וילי קידם אותנו אבל צריך לעבור שלב”

אני יודע שהפעילו עליך לחץ גדול, כולל טלפונים מצד שחקנים, להשאיר את וילי בתפקיד המאמן. עמדת בלחץ ולא נכנעת לכל מני אינטרסנטים שרצו שהאוסטרי יישאר על הקווים.
"קודם כל זה בסדר, זה טבעי שיש כל מיני גורמים שמנסים להפעיל לחץ על מאמן כזה או אחר".

זה טבעי לדעתך שחלק מאותם גורמים יהיו שחקנים?
"זה טבעי שיש כל מני גורמים שרוצים להפעיל לחץ. בסוף אני מסתכל מה לטובת נבחרת ישראל. אני חושב שווילי קידם את הנבחרת בשלוש שנים שלו פה, הן כמנהל טכני והן כמאמן. אני חושב שהגיע השלב שאנחנו צריכים לקחת את זה עוד שלב קדימה".

אני לעומתך, חושב שווילי קידם את הנבחרת רק כמנהל טכני ולא כמאמן. הוא הכין מצוין את הנבחרת לקראת משחקים אבל הייתה לו בעיה בניהול המשחק. לפני שנכנסת לתפקיד היו"ר אמרת לי ‘וילי  לא יהיה מאמן נבחרת’. יכולת להתנהל אחרת מול וילי, אולי התפשרת על דברים מולו? ואם כן, למה?
"לא אמרתי שווילי לא יהיה מאמן. הבחירה בו הייתה אילוץ. היינו בתקופת קורונה, לא ידענו איפה ומתי משחקים. היינו קשורים איתו בהסכם, כאשר היפרדות ממנו הייתה מחייבת את ההתאחדות לכדורגל בהוצאה של כ-12 מיליון שקל. הבחירה הייתה אילוץ והסתברה כהחלטה טובה. אני חושב שהוא קידם את הנבחרת במספר מובנים, אך הגיע העת להיפרד ולקחת שלב קדימה. הבחירה של יוסי בשילוב מאמן, אני רוצה להאמין שתתברר כבחירה הנכונה, שתעזור לנו להביא את הנבחרת לאחר 50 שנה להשתתפות בטורניר גדול".

וילי רוטנשטיינר (רדאד ג'בארה)וילי רוטנשטיינר (רדאד ג'בארה)

מרקו רצה להכין את הנבחרת לליגת האומות ולא ראה במשחקים כמשחקי ידידות, אלא כהכנה לכך. בכל העולם מתייחסים למשחקים האלה ברצינות וגם אתם לפי מרקו לא חסכתם בתנאים והעמדתם כל מה שצריך. מרקו סבור שטעיתם בהתייחסות למשחקים. לפני כארבעה חודשים וילי הזמין שחקנים מהצעירה שישבו על הספסל וביציע במשחקי הבוגרת, כאשר הצעירה שיחקה גם אז משחקים קובעים, ואף אחד לא התנגד לכך. מה קרה כעת?  
"לא תשמע ממני דברים רעים על מרקו וגם לא תשמע שהוא לא יהיה חלק מההתאחדות. אנשים אולי דיברו, אבל לא בשמי. אני מאוד מעריך את מרקו, בחרתי בו בעקבות הדברים הטובים, לטעמי הוא קיבל החלטה שגויה. אני לא מייחס לו מניעים זרים, הוא היה ונשאר בעיני איש מקצוע מצוין. כמו שאמרת, באמת המשכתי להעמיד תנאים עוד יותר טובים. כל מי שעוטף את הנבחרת יכול להעיד על כך. צירפנו את אבי לוי כסמנכ"ל בכיר ומנוסה ללוות את הנבחרת כמנהל, במקביל לידע והניסיון הבינלאומי שיש לו. התנאים היו והשתפרו ממה שהיו בעבר".

ומה לגביע העובדה שבעבר נלקחו שחקנים מהצעירה, מה השתנה הפעם?
"אמרתי שנבחרת בוגרת בראש סדר עדיפות, אבל כאשר יש משחקי ידידות לעומת משחקים שיכולים לעלות את הסיכוי לעלייה ליורו, פה זה משתנה. וילי, כאשר לקח מהצעירה שחקנים לבוגרת, זה היה כשהיא התמודדה בפלייאוף מוקדמות".

לקח שחקנים למראית עין.
"הסיכום עם מרקו היה ששחקן מהצעירה שהוא לוקח ישחק לפחות 45 דקות ובעניין הזה היינו תמימי דעים. זה לא לקחת מהצעירה כדי לחמם שחקן בוגרת". 

דניאל פרץ (ראובן שוורץ)דניאל פרץ (ראובן שוורץ)

ומה יקרה בחודש יוני הקרוב כאשר לצעירה יהיו עוד משחקים חשובים והבוגרת תתחיל את ליגת האומות?
"הייתה פה סיטואציה ייחודית ויוצאת דופן כאשר הצעירה מתמודדת על העפלה, לצד משחקי אימון בבוגרת. בכל נקודת זמן אחרת ששתי הנבחרות מתמודדות על העפלה, העדפה לנבחרת הבוגרת. כך היה ויהיה בעתיד".

יוסי לא היה בשיחות עם מרקו בלבול, למה לא להגיד לו ‘תטוס עם הנבחרת, תלמד מהצד מה קורה’ ואתה לא קראת למרקו, חוס וחזן, לשבת בחדר עד שיוצא עשן לבן?
"אין מישהו שלא דיברתי איתו שקשור למעטפת, מאמנים, חוס או בניון, כי במהלך השיחות שלי ועם ועדת האיתור רציתי לשמוע את דעתו. לא היה אחד שחשב שצריך לתת עדיפות לנבחרת הבוגרת על הצעירה. ישבתי איתם מספר פעמים, הבנתי שככל שהדברים לא יגיעו להבנות אני אקח את ההכרעה אלי".

יש לא מעט נבחרות בעולם שאצלן כאשר שחקן עולה מהצעירה לבוגרת, הוא לא יורד יותר, כדי לא לבלבל אותו. 
"ויש נבחרות שעולים כמו בקבוצות וחוזרים למטה, כאשר צריך וכו’".

אורן חסון (נעם מורנו)אורן חסון (נעם מורנו)

“הבונוס למאמן על העפלה ליורו יהיה בין 300 ל-500 אלף אירו”

וכעת, מבחינתך הבוגרת תקבל את העדיפות?
"המנהל המקצועי יחד עם המאמן שיבחר, יקבעו את הדרך. אני מבחינתי יש רק מטרה אחת לנגד עיני והיא שאנחנו צריכים להעפיל ליורו 2024. קבלנו הגרלה סבירה לקמפיין ליגת האומות ואנחנו לא יודעים עוד מה תהיה ההגרלה למוקדמות היורו".

רוסיה בחוץ אז בכלל ההגרלה נוחה.
"עדיין זו הגרלה סבירה, לא קשה גם אם רוסיה בפנים. אני לפחות מצפה להגיע לשלב הפלייאוף. מוקדמות אליפות אירופה, ככל שתהיה הגרלה סבירה, אין תירוצים. השמעתי לבניון ואשמיע גם למאמן שייבחר שזו המטרה – להעפיל ליורו 2024" .

יוסי בניון (ראובן שוורץ)יוסי בניון (ראובן שוורץ)

העדיפות מבחינתך היא למאמן זר או ישראלי?
"ראיינו עד אתה מספר מאמנים זרים, יוסי יצטרף עכשיו לצוות ויהיה לו משקל כבד בהמלצה שלו למאמן זר או ישראלי. אחרי שבוע הנבחרות ניכנס להליך מואץ. המטרה היא עד סוף חודש אפריל לבחור את המאמן הקבוע. ראיינו קרוב ל-10 מאמנים זרים, רוב הראיונות היו בזום. גם הבחירה של חוס הייתה דרך הזום. עשינו תהליך מעמיק, צירפתי לצוות את חוס כי חשובה הסינרגיה בין הנבחרת הבוגרת לצעירה. היה חשוב מבחינתנו שההסתכלות של בניון וחוס על הדברים תהיה דומה. אתה לא יכול לאמן בני 15, 17, 21 עם פילוסופיה של כדורגל התקפי, כדורגל יצירתי, ואז הם יגיעו לנבחרת הבוגרת וישחקו משחק הגנתי או הפוך. הייתה חשובה הסינרגיה בין תפיסת העולם של יוסי בניון לתפיסה של חוס, שמגדל את דור העתיד שלנו. אני שמח שהם רואים את הדברים עין בעין".

בכסף שאתם מציעים, אתה חושב שתוכלו להביא מאמן טוב שעונה על הציפיות להובלת הנבחרת?
"במסגרת שיחות שקיימתי עם מאמנים פוטנציאליים, אני חושב שאנחנו יכולים לעשות את זה. אני לא מתבייש להודות ששניתי את הרכב השכר, כדי לתת שכר ראוי למאמן, בין שהוא זר או ישראלי. לתת לו בונוס משמעותי בגין העפלה. אני חושב שזה חשוב לגייס מאמן שמאמין שעיקר השכר והתמורה שהוא יוכל  להביא, יהיה אם יעפיל".

אורן חסון (ההתאחדות לכדורגל)אורן חסון (ההתאחדות לכדורגל)

300 אלף אירו זה שכר ראוי מבחינתך?
"אני חושב שזה שכר ראוי. אני חושב שמאמן שמאמין שיכול להביא את הערך המוסף שיוכל להביא את נבחרת ישראל לטורניר גדול ובגין זה מקבל מענק משמעותי, זה משהו שמראה את הרצון שלו להצליח. אני יכול לומר לך שרוב המאמנים שדיברתי איתם נרתמו לדבר הזה. אגב אני חייב להגיד שהופתעתי לגלות ששינוי מודל התגמול מורכב משכר סביר ובונוס בגין העפלה, קצת שונה בכדורגל. אני מכיר את זה יותר מעולם העסקים".

הבונוס על העפלה יהיה כחצי מיליון אירו?
"בונוס משמעותי, מה שאמרת,  בין 300-500 אלף אירו".

כולם בטוחים כי אלון חזן יהיה בסוף המאמן.
"אני יכול להגיד שהעדפה זה ללכת על מאמן זר. ככל שנחליט מסיבות מקצועיות ללכת על מאמן ישראלי, אז נבחר בדרך הזו. אמרתי שיש ישראלים מועמדים, ללא ספק אלון חזן שנמצא  קרוב ל-13 שנה בהתאחדות לכדורגל ומתמחה באימון נבחרות, ביניהם. יש הבדל גדול בין לאמן קבוצה ולאמן נבחרת. כל המאמנים הזרים שדיברנו ונדבר איתם, אלו מאמנים שבעבר בהכרח אימנו נבחרת. יש הבדל גדול לאמן נבחרת ולהצליח ולאמן קבוצה ולהצליח, אלו שני דברים מאוד שונים. אלון עומד בקריטריונים האלה".

אלון חזן (שחר גרוס)אלון חזן (שחר גרוס)

לשחקנים גם תגידו שיקבלו בונוס על עלייה?
"בהחלט. אני לא מתבייש להגיד שזה המודל. אני לא חושב שיתאמצו פחות כדי לעלות. נכנסתי לקמפיין כשהנבחרת כבר התמודדה, נכון להניח את הדברים על השולחן בצורה ברורה".

כמה כסף?
" עוד לא חשבתי".

כמה מקבלים כיום על העפלה?
8-10 מיליון אירו ועוד הכנסות עקיפות".

אז תיתן לשחקנים להתחלק במיליון אירו?
"אני עוד לא נמצא בכך. חושבים על הדבר כחלק מהמוטיבציה להביא מאמן ומנהל מקצועי, לתת להם אופק כי השכר שאנחנו משלמים לא גבוה. מצד שני, כסף שעל העץ, צריך לעבוד מאוד קשה כדי לקטוף אותו".

שחקני נבחרת ישראל באימון (רדאד ג'בארה)שחקני נבחרת ישראל באימון (רדאד ג'בארה)

בלי להיכנס לכיס של בניון, אני בטוח שהוא לא הגיע ממניע כלכלי.
"מו"מ בהיבט כלכלי עם יוסי היה קצר מאוד. החלום של יוסי זה להיות במקום הזה של להצעיד את הנבחרת במקומות שהוא לא הצליח בהם כשחקן. אני רוצה להאמין ולקוות שיוסי יצעיד את הנבחרת, עם זה במוקדמות היורו או מוקדמות המונדיאל, להפעיל סוף סוף לטורניר גדול. יש סבלנות, מינינו את יוסי לארבע שנים".

הגדרתם לו את התפקיד מבחינת סמכויות? מה מצפים ממנו?
"בצורה מאוד מדויקת הגדרנו את כל הסמכויות בתפקיד. הגדרנו חלוקת עבודה והפרדה מוחלטת בין הנבחרת הבוגרת לכלל החטיבה הצעירה. גם הגדרנו מה קורה במקרה של מחלוקת בינו ובין המנהל הטכני, כל הדברים מוסדרים בהגדרות התפקיד".

ברק בכר, המאמן הישראלי הכי המצליח, לא נגעתם בו כי יענקל'ה שחר ביקש ממכם? 
"ואז יכולה להישאל שאלה שהוא מאמן שאף פעם לא אימן נבחרת. כל החלטה שנקבל יכולה להיות עליה ביקורת, זה לא מדע מדויק. יש מאמנים זרים שמכבי ת"א הביאו ומאוד הצליחו ויש מאמנים זרים שלא הצליחו. לנבחרת היו מאמנים זרים שלא הצליחו ומאמנים ישראלים שלא הצליחו. לצערי נכון לרגע זה אפשר לשים על כף יד אחת את הצלחת המאמנים שאימנו את נבחרת ישראל בשנים האחרונות. האם זה אפשרי? כן, צריך  למצוא מתכונת נכונה. יחד עם יוסי, איתי ועם ועדת האיתור אני מקווה שנמצא".

ברק בכר (עמרי שטיין)ברק בכר (עמרי שטיין)

בגלל מה שקרה החלטתם למנות את גדי ברומר למאמן זמני. הוא בחור נהדר, אבל לא אימן מעולם בוגרים. לצידו שמתם את אלון חרזי שמאמן את הנוער בחיפה, זה נראה כמו הפיכת הנבחרת לקרקס.
"את זה אני לא מקבל. זה לא מה שתכננתי ולא רציתי. אבל כמנהל לפעמים אתה נאלץ לקבל החלטות  בזמן אמת. מרקו בלבול קיבל החלטה שהוא לא מקבל את מרותו של המנהל המקצועי ויו"ר ההתאחדות. קבלנו החלטה להיפרד ממרקו, מאותה נקודת זמן הדבר הנכון היה למנות את מי שנמצא בתוך ההתאחדות לכדורגל. מהיכרותי בשנתיים האחרונות מעבודתו של גדי ברומר,  זה מאמן שצפוי לו עתיד גדול בכדורגל הישראלי. בעל ניסיון באימון, שחקן עבר,  אישיות יוצאת דופן, צפוי לו עתיד מזהיר”.

בחלק ב’ של הראיון שיפורסם בהמשך: חסון מסכם את שנותיו הראשונות בתפקיד, עתידו בהתאחדות לכדורגל, מדבר על היחסים בין ההתאחדות למנהלת עם ארז כלפון, שינו זוארץ, מי האיש החזק בכדורגל הישראלי, המצב של איגוד השופטים, פעילות בתי הדין והאם הוא חותר להקמת אצטדיון לאומי חדש. 

עבדה מאוכזב שלא קיבל יותר דק' בבוגרת
אסור לפספס
נגןהוא נשבר! שיא העולם בזריקה לאחור לסל
הוא נשבר! שיא העולם בזריקה לאחור לסל
נגןמאוהבים: רונאלדו וג'ורג'ינה מבלים בים
מאוהבים: רונאלדו וג'ורג'ינה מבלים בים
נגןפחד אלוהים: שוער אחד מול מאה בועטים
פחד אלוהים: שוער אחד מול מאה בועטים
נגןהכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
הכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */