יום שבת, 20.04.2024 שעה 03:50
לוח תוצאות
ליגת נערים א' צפון 23-24
5522-6923צעירי טמרה1
5427-10123מ.כ. קרית חיים2
5422-9123מכבי קרית אתא3
5219-10623הפועל עכו4
4927-7622בית"ר נהריה5
3026-4421מ.ס. שפרעם6
3058-5224מכבי עוספיא7
3059-4023בית"ר חיפה8
2591-4424איחוד בני שפרעם9
2346-4321מ.ס. טבעון10
19105-3623מ.ס. קרית ים11
1775-2923מכבי נווה שאנן12
1488-3522מ.כ. מג'דל כרום13
8115-1423מכבי נהריה14
לוח משחקים
  • בית"ר חיפה
  • 1 - 2
  • מכבי נווה שאנן
  • הפועל עכו
  • 1 - 4
  • איחוד בני שפרעם
  • מכבי עוספיא
  • 0 - 3
  • מכבי נהריה
  • צעירי טמרה
  • רביעי, 24/04, 00:00
  • מ.כ. מג'דל כרום
  • מ.ס. קרית ים
  • רביעי, 24/04, 00:00
  • מ.ס. שפרעם
  • בית"ר נהריה
  • רביעי, 24/04, 00:00
  • מ.כ. קרית חיים
  • מ.ס. טבעון
  • רביעי, 24/04, 00:00
  • מכבי קרית אתא

הזוי: המאמן הוריד את שחקניו מהמגרש בדקה ה-60

אבו עלי, מאמן טמרה מליגת נערים א' צפון, פוצץ את המשחק מול בית"ר חיפה: "שיפוט חד צדדי. לא יכולתי לשאת זאת". דו"ח שיפוט חמור: "השחקנים קיללו"

|
צעירי טמרה - נערים א' (באדיבות המועדון)
צעירי טמרה - נערים א' (באדיבות המועדון)

אירוע הזוי התרחש בסוף השבוע בליגת נערים א' צפון, כאשר המשחק בין בית"ר חיפה לצעירי טמרה הופסק בדקה ה-60, אחרי שמאמן טמרה, הישאם אבו עלי, הוציא את שחקניו בהפגנתיות מכר הדשא בטענה כי השופט, אלמוג דהן, שורק רק כנגד קבוצתו והתנהלותו לא מתאימה לרוחו של המאמן. בדו"ח השפוט נכתבו דברים קשים על המאמן, שמלבד זה שהוציא הילדים מכר הדשא וגרם להפסקת המשחק באופן יזום, עקב אחר השופט וצילם אותו בכדי שיהיה לו להעביר לגורמים הרלוונטיים בהתאחדות לכדורגל. "אני יודע מה העונש שההתאחדות תביא לי ולקבוצה שלי. אני מקווה שיקשיבו גם לדבריי וללב שלי", אמר אבו עלי ל-ONE.

בדו"ח השיפוט נכתבו כאמור דברים לא פשוטים כנגד הקבוצה האורחת, צעירי טמרה ומאמנה. "מתחילת המשחק קבוצת צעירי טמרה עשתה בעיות בנוגע לדו"ח השחקנים שהגיע כ-10 דקות לפני תחילת המשחק. משריקת הפתיחה, מאמן צעירי טמרה, לא הפסיק להעביר ביקורות על השיפוט שלי בהפגנתיות מוחלטת. במחצית דיברתי עימו על מנת להוריד את ההתלהמות. אך רגע השיא הגיע בדקה 60 כששרקתי פנדל שהוא מאה אחוז לטובת בית"ר חיפה והמאמן של טמרה החליט לצעוק עליי ולבקר את השיפוט שלי. בנוסף, פרץ אל הדשא והחליט לפוצץ את המשחק".

עוד הוסיף השופט: "לאחר ששאלתי אותו מספר פעמים בנוגע לכך שהוא רוצה לפוצץ את המשחק, הוא ענה בהפגנתיות מוחלטת ואמר לי 'אתה לא יודע לשפוט', 'מתחילת המשחק אתה בא נגדי', 'לא מגיע לך לשפוט את השחקנים האלה' וכל זה נעשה באווירה נורא מאיימת שחשתי איום ממנו. כמובן שבאישורו שרקתי לסיום. אך לא פה נגמר הסיפור. לאחר כ-10 דקות הוא מתפרץ אל חדר השופטים ומבקש ממני את תעודת הזהות שלי, ושהוא רוצה לצלם אותי, אני הייתי בלי חולצה בחדר השופטים כדי להתלבש ללכת למשחק אחר שלי והוא התפרץ אליו ורצה לטענתו 'לצלם אותי כדי להעביר להתאחדות' דבר שפגע לי במרחב האישי וכמובן שהסברתי לו שהוא מפריע לי למרחב האישי ושיצא מחדר השופטים. לאחר המתנה של דקה הוא יצא מחדר השופטים".

צפו בשערי המחזור בנוער לאומית דרום

עוד מן הדו"ח החמור: "לאחר שסיימתי להתלבש, הוא (המאמן) יצא אחריי מחדר השופטים עד לחנייה מחוץ לאבירן (המגרש) בטענה 'אני רוצה לצלם אותך כדי להעביר הלאה', דבר ששוב פעם פגע לי במרחב האישי ובאזור נוחות שלי. הרגשתי כמו רדיפה כזאת, המאמן הלך אחריי כ-5 דקות וניסה לצלם אותי, לאחר ששוב ושוב הסברתי לו שזה לא מתאים ואני לא מעוניין, מבחינתי זה פגיעה צורמת במרחב האישי. לאחר שהמאמן הולך אחריי הוא ביקש בערבית 'לעצור אותי ולצלם אותי'. כמובן שהמשכתי לדרכי והוא עשה לי אצבע משולשת עם כל השחקנים שלו והקבוצה שלו התחילה לקלל אותי באמירות של 'השופט בן %ונה', 'אנחנו נ%יין את השופט', לאחר מכן שהמשכתי ללכת הם עצרו עם המיניבוס לידי ועשו לי %ין והמשיכו לגדף אותי. אני מקווה שימצו את מלוא חומרת הדין עם המאמן. זה דבר שלא צריך לקרות בספורט שלנו ובתור מאמן שלא מהווה דוגמה אישית לכלום אני מקווה שזה יפסק כמה שיותר מהר".

הישאם אבו עלי מאמן צעירי טמרה אמר: "שופטים הורסים לנו את המשחקים. שולחים חבר'ה צעירים שאין להם ניסיון, ללא קווים והכל הולך נגדך. לא פנדל, לא נבדל, לא שער חוקי, הכל נשרק נגדך. מההתחלה היה אנטי אליי ולטמרה. למה הגעתי אליו מאוחר, אמרתי לו שהיו פקקים בדרך ולכן לא יכולתי להגיע מוקדם יותר. הוא לא קיבל את זה ואמר שיירשם בדו"ח שלו. כל המשחק השריקות היו בעד הקבוצה השנייה. הרגשתי שרומסים אותי ולא יכולתי להמשיך יותר. אני מאמן כבר כמה שנים טובות, הרגשתי שזה שפל המדרגה. אני כבר לא רוצה לאמן כדורגל. לא במצב בו השופטים קובעים מההתחלה מה תהיה התוצאה. אי אפשר ככה".

המאמן המשיך: "בסיום המשחק ניגשתי אליו בבקשה לצלם אותו. אמר לי שהוא מתלבש וחיכיתי 20 דקות בחוץ שיסיים את מה שצריך בצורה מכובדת. כשיצא מחדר השופטים ביקשתי ממנו לצלם אותו שאוכל להעביר להתאחדות שיראו את פרצופו של השופט שהגיע להיות כאן. הוא לא הסכים ולא הבנתי מדוע. אם הוא טוען שלא עשה דבר רע במשחק, למה מתנגד שאצלם אותו. אנחנו נגיע לבית הדין של ההתאחדות לכדורגל ונציג את הצד שלנו. אנחנו מאוד מאוכזבים מתצוגת השיפוט שהייתה בחיפה. כבר כואב לי. נמאס לי שבכל פעם מחדש בתקופה האחרונה השופטים אחראיים על התוצאות שפוגעות בנו כמועדון כדורגל".

מבית"ר חיפה נמסר: "המומים מההחלטה המוזרה של מאמן טמרה להוריד את שחקניו מכר הדשא בגלל ההחלטה של השופט לשרוק לטובתנו פנדל אחרי 2:2. זה היה הזוי. פעם ראשונה שאנחנו נתקלים באירוע מסוג זה. זה החינוך שיש להקנות לנערים הללו? להוריד השחקנים הצעירים מכר הדשא בגלל החלטה נכונה או לא נכונה של שופט? כמה החלטות כאלה ניתנו בקבוצות בוגרים ואף בליגת העל? מאמן צריך להוות דוגמה לחניכיו, להתאפק ולקחת הדברים לעצמו, בין אם לטוב ובין אם לרע. זו לא הייתה דרך".

אסור לפספס
נגןהכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
הכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
נגןמלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
מלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
נגןמסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
מסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
נגןטניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
טניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */