יום שלישי, 16.04.2024 שעה 12:36
ליגת העל 23-24
 פלייאוף עליון 
6622-5829מכבי ת"א1
5921-5829מכבי חיפה2
5521-4829הפועל ב"ש3
5036-4229הפועל חיפה4
4029-3029מכבי בני ריינה5
3635-2829בני סכנין6
 פלייאוף תחתון 
3733-3228הפועל ירושלים1
3239-2328הפועל חדרה2
3051-3128מכבי פ"ת3
2944-2928מכבי נתניה4
2835-3728בית"ר ירושלים5
2740-3028הפועל ת"א6
2642-2128מ.ס אשדוד7
2141-2228הפועל פ"ת8
לוח משחקים
  • מכבי ת"א
  • שבת, 20/04, 17:00
  • הפועל חיפה
  • בני סכנין
  • שבת, 20/04, 18:00
  • מכבי בני ריינה
  • מכבי חיפה
  • שבת, 20/04, 20:00
  • הפועל ב"ש
  • הפועל ירושלים
  • שבת, 27/04, 17:30
  • הפועל חדרה
  • מכבי פ"ת
  • שבת, 27/04, 18:00
  • מכבי נתניה
  • הפועל ת"א
  • שבת, 27/04, 20:00
  • בית"ר ירושלים
  • מ.ס אשדוד
  • שבת, 27/04, 20:00
  • הפועל פ"ת

מיץ', ההצעות והרכש: זהבי ישוב "לקבוצה שלו"?

הקשר עם הבעלים, התחרות והצורך להגיע לפרויקט מוגמר. חזרת חלוץ פ.ס.וו למכבי נראית אפשרית, ב-19:45: הקהל בבלומפילד יעשה הכל כדי לקדם אותו לכך

|
ערן זהבי באימון פ.ס.וו (רדאד ג'בארה)
ערן זהבי באימון פ.ס.וו (רדאד ג'בארה)

"מחר אני משחק נגד הקבוצה שלי, זה מוזר". המשפט הזה כנראה היה המושך ביותר במסיבת העיתונאים לקראת המשחק הערב (חמישי, 19:45), כאשר ערן זהבי יחזור לאצטדיון בלומפילד לראשונה כשחקן הקבוצה היריבה, מול מכבי תל אביב, הקבוצה שלו, לדבריו.

זו כנראה לא פליטה, עבור מספר 7 מכבי ת"א הוא כנראה המועדון של חייו. הקבוצה שלו. המקום בו הפך להיות השחקן שהוא היום, המקום שב-3.5 שנים חיבק אותו יותר מכל מקום אחר. זה יהיה רק טבעי שהוא יסיים בו את הקריירה שלו, השאלה היא האם העונה הבאה היא הרגע בו מתחיל המסע האחרון?

צפו בזהבי מדבר לקראת המפגש מול מכבי ת"א

את התשובה הזו עוד אין. השבוע, בתכנית הספורט של 102FM, אמר אייל ברקוביץ' שהוא קיבל עוד אינדיקציה לכך שזהבי ישחק במכבי ת"א בעונה הבאה. הוא העריך שיש לכך 75% היתכנות. אלו אחוזים גבוהים מדי, יש יגידו בסביבת המועדון והשחקן, אבל הסיכוי קיים. אם עד לפני כמה חודשים החזרה שלו לקריית שלום הייתה נראית כמו משהו קצת רחוק מהמציאות, לאחרונה אנו (מי שמסקרים את המועדון) למדים על מציאות קצת שונה. 

"ערן שם, כשחקן חופשי, ובנקודת זמן בקריירה ששחקנים חושבים אם לחזור הביתה, אז ברור שאנחנו נהיה שם", ניתח גורם במועדון הצהוב. "העניין עם ערן זה שמי שמתנהל מולו זה מיץ' גולדהאר. מאז ומעולם. הם שמרו על יחסים טובים ולמיץ' היה חשוב מאוד להמשיך ולהיות בקשר עם ערן גם בכל השנים שהוא היה מחוץ למכבי ת"א ובסופו של דבר, הוא הרי היה יותר זמן מחוץ למכבי ת"א מאשר בפנים. בסוף זה יקום ויפול על מה שיקרה בשיחות ביניהם. אם ערן ירגיש שזה הזמן שלו לחזור, אז הוא יהיה פה". 

ערן זהבי באימון פ.ס.וו (רדאד ג'בארה)ערן זהבי באימון פ.ס.וו (רדאד ג'בארה)

המשפט האחרון הוא כמובן החשוב ביותר. לערן זהבי יש הצעות, אף אחד לא חי בעולם מדומיין שבו לסקורר כזה מוכח לא יהיו הצעות ממדינות מעניינות. רק אתמול נכנסה בסערה אל חייהם של אוהדי מכבי ת"א בוטאפוגו הברזילאית ופתאום התחרות היא מוחשית. פתאום הם מבינים שיש סיכוי שהקאמבק שהם כל כך רוצים שיקרה, אולי לא יתרחש ב-2022. גם במכבי ת"א מבינים את זה. "אם ערן ומיץ' יעשו שיחות טובות ביניהם והכיוון יהיה חיובי, אבל בסוף תגיע קבוצה כלשהי שתגרום לערן להגיד ‘אולי אני צריך לחזור רק עוד שנה, אז זה מה שיקרה. אנחנו צריכים להבין שגם זו אפשרות שקיימת".

אחד הדברים שיכולים להוות שיקול רציני בבחירה של זהבי בקיץ הקרוב יהיה סוג הפרויקט שיחכה בקריית שלום. כבר עכשיו אנו מבינים שמיץ' גולדהאר מכוון גבוה ורוצה לעשות דברים מעניינים. הרכישה של חלוץ ב-1.9 מיליון אירו בדמותו של ג'ורג'ה יובאנוביץ' הייתה הצעד הראשון לעתיד. הסגירה מול יוריס ואן אובריים, שהמו”מ מולו נחשף ב-ONE, היא הצעד השני. השאלה מה יקרה בהמשך. מה יהיו המהלכים הבאים של מכבי ת"א. אילו שחקנים היא תצליח להביא. האם היא באמת תהיה מסוגלת לקנות את חמודי כנעאן מאשדוד, האם היא תצליח להיות מי שמושכת אליה בחזרה את אלי דסה. מי יהיו הזרים שהיא תצליח להביא כדי לשדרג את עצמה יותר.

אלי דסה (רדאד ג'בארה)אלי דסה (רדאד ג'בארה)

לכל אלה יש משקל גדול מאוד ויש מי שחשוב שכדי לשכנע את זהבי לחזור, מכבי ת"א תצטרך להראות לו פרויקט סגור ומוכן כבר בחודש יוני. משמע, הוא מגיע לתוך מציאות ברורה וידועה. מי המאמן, מי השחקנים ועכשיו אתה החלק האחרון בפאזל. האם זה דבר שיכול לקרות בשלושה וקצת חודשים? אי אפשר לפסול את זה. ג'ק אנגלידיס נמצא עם הקבוצה כבר שבועיים ומכבי ת"א עובדת. היא מכינה את העונה הבאה, היא קשובה לרחשי שוק ההעברות בישראל והיא שומרת על קשר מול שחקנים זרים שדחו אותה בעבר ואולי הקיץ כבר יהיו פתוחים להגיע לישראל. 

זהבי יכול להיות היהלום שבכל הסיפור הזה, אבל הוא גם יכול להיות היהלום של כל הסיפור הזה רק ב-2023. בסוף השילוב בין הדברים יקבע. הערב, מול אצטדיון סולד אאוט שבא לעודד גם את השחקן היריב, דבר שלא קרה במכבי ת"א מאז הימים השחורים יותר של המועדון, יכול להיות עוד רגע משמעותי במסע שאולי יסתיים בקאמבק לקריית שלום. אפשר רק לחשוב ולדמיין כיצד ירגיש זהבי כאשר הקהל שנגדו הוא מתמודד ישיר את השיר שלו, יקרא בשמו. בתוך תוכם, מקווים אוהדי מכבי ת"א וגם במועדון יש לא מעט כאלה, זה יהיה הרגע שבו ערן זהבי יחליט עם עצמו באופן סופי - בקיץ אני חוזר. 

אסור לפספס
נגןטניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
טניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
נגןאיראן: השוער ספג מכות רק כי חיבק אוהדת
איראן: השוער ספג מכות בגלל שחיבק אוהדת
נגןמתאו מסי כובש חמישייה לזכותה של מיאמי
מתאו מסי כובש חמישייה לזכותה של מיאמי
נגןחכו לסוף: ג'ורדי אלבה עם דיוק אדיר מרחוק
חכו לסוף: ג'ורדי אלבה עם דיוק אדיר מרחוק
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */