יום שלישי, 16.04.2024 שעה 20:30
לוח תוצאות

בדרך לעליית ליגה: מכבי ב"ש חגגה עם 0:4

הדרומיים המשיכו את הדהירה בליגת הנוער מחוז שפלה עם ניצחון על בית"ר אשדוד. הפועל רהט ניצחה בחוץ 2:5 את מכבי כנות, 3:4 מטורף למכבי אשקלון

|
מכבי באר שבע (באדיבות המועדון) (מערכת ONE)
מכבי באר שבע (באדיבות המועדון) (מערכת ONE)

המחזור ה-18 בליגת נוער שפלה מאחורינו ומכבי באר שבע טרם הבטיחה את עלייתה כשנותרו שמונה מחזורים לסיום. מי שרודפת אחריה זו בני אלסלאם רהט שלא שיחקה השבוע. הפער אמנם עומד על 12 נקודות וקשה לראות את באר שבע מועדת, אבל לפחות על הנייר, עליית הליגה עדיין לא מובטחת, אך בהחלט בדרך לשם. “המסע עוד ארוך”, אומרים במועדון מבירת הנגב. 

מוליכת הטבלה, לא התקשתה מול בית"ר אשדוד שממוקמת אחרונה, ורוי בן גרא יכול להיות מרוצה מאוד משחקניו שעושים עונה מהסרטים. בדקה ה-27 אופק דלל העלה את ב"ש ליתרון 0:1, היה זה שערו ה-13 העונה. במחצית השנייה הכחולים לחצו יותר, העיזו יותר ואף השכילו לכבוש שלושה שערים נוספים. ג’אבר אלגואברה, יהב חוטה וירין חיון היו אחראיים על הכיבושים. 0:4 לב”ש בסיום.

התוצאה המסקרנת ביותר במחזור הייתה ה-1:5 של הפועל בארי אשכול מול מועדון צעירי רהט, שנמצאת מעליה בטבלה. המשחק דווקא החל עם 0:1 לטובת רהט, משער מהיר של אחמד אזברגה כבר בדקה השביעית, אך לא חלפו ארבע דקות וקבוצתו של יואל ארזי השוותה משער של גבע מלאכי. ליאור באום העלה את המקומיים ליתרון 1:2 טרם הירידה להפסקה. המחצית השנייה הייתה שייכת כל כולה לבארי אשכול, צור גוזן כבש את השלישי בדקה ה-55, נעם נוחומוביץ את הרביעי בדקה ה-72, כשבדקה ה-90 אוריה עבדי נעץ את החמישי וקבע את תוצאת המשחק. בארי אשכול אמנם לא צפויה לעלות ליגה, אך בהחלט רושמת עונה טובה, היא הקבוצה השלישית בטיבה בליגה מבחינת כיבושים העונה.

הפועל רהט, שהתבססה במקום השלישי, פגשה את מכבי כנות למשחק שעל הנייר, לא היה אמור להוות מכשול. למרות שניצחה 2:5, זה לא היה קל. רומן קוזניצוב, מאמן כנות, יכול להיות גאה בשחקניו על הדרך. בדקה ה-38 גטאצ'או בנימין קאסה כבש את השער הראשון במשחק והעלה את כנות ליתרון. שלוש דקות לאחר מכן סלאח אלקשאעלה הישווה ל-1:1. במחצית השנייה רהט חזרה מרוכזת יותר. צמד של רביע אלרגילאת ושערים של חאסן אבו יחיה וליאל מליח (עצמי), סגרו עניין. בדקה ה-88, אותו ליאל מליח דייק מהנקודה הלבנה וכיפר מעט על העצמי כשכבש קודם לכן.

הנוער של הפועל רהט (באדיבות המועדון) (מערכת ONE)הנוער של הפועל רהט (באדיבות המועדון) (מערכת ONE)

מכבי אשקלון, קבוצתו של פאבל ברזין, ניצחה 3:4 את מועדון ספורט דימונה. יוסף וורקו ואביחי טגדייה העלו את אשקלון ליתרון מהיר של 0:2. בדקה ה-45, הלל שמעון אסף צימק את התוצאה ל-1:2. בדקה ה-84, ליעד רטה כבש את השלישי של אשקלון, כשבתוספת הזמן נכבשו שלושה שערים. אופק עטר צימק ל-3:2, דולב שריקאר כבש את הרביעי לאשקלון, והלל שמון אסף השלמים צמד וצימק התוצאה ל-4:3.

מכבי אשקלון (באדיבות המועדון)מכבי אשקלון (באדיבות המועדון)

פאבל ברזין, מאמנה של מכבי אשקלון, אמר בסיום המשחק: “זה היה משחק שקול עם הרבה מצבים. בסופו של דבר כנראה שהחבר'ה שלנו רצו קצת יותר והשיגו ניצחון חשוב מול קבוצה טובה, מאומנת ואיכותית לא פחות. היות והתחלתי בינואר לעבוד עם החניכים הצעירים, אני יכול להגיד שיש כאן קבוצה מאוד שאפתנית ומתלהבת שרוצה לבוא לכל משחק ולנצח. אני מאוד מרוצה מהשחקנים שלי וגאה בהם. יש כאן קבוצה בריאה, אני רוצה להאמין שאפשר להגיע למקום השלישי בטבלה".

במשחק אמצע טבלה נוסף, עירוני כסייפה ניצחה 1:3 את מועדון ספורט באר שבע. מחמד אבו עגאג, אמיר צראיעה ומואיד אבו חמיד הבקיעו לזכות כסייפה. אמין אבו רביע כבש שער עצמי שהיה היחיד של באר שבע במשחק. החל מהדקה ה-44 כסייפה נותרה בעשרה שחקנים.

שריקאר כובש מול דימונה
אסור לפספס
נגןטניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
טניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
נגןאיראן: השוער ספג מכות רק כי חיבק אוהדת
איראן: השוער ספג מכות בגלל שחיבק אוהדת
נגןמתאו מסי כובש חמישייה לזכותה של מיאמי
מתאו מסי כובש חמישייה לזכותה של מיאמי
נגןחכו לסוף: ג'ורדי אלבה עם דיוק אדיר מרחוק
חכו לסוף: ג'ורדי אלבה עם דיוק אדיר מרחוק
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */