יום שלישי, 16.04.2024 שעה 22:03

לא רק מרסיאל: המועמדים לעזוב את יונייטד

מדללת את הסגל: בעקבות המעבר הרשמי של הצרפתי לסביליה, מגזין המירור האנגלי ציין שישה שמות שמועמדים לעזוב את השדים האדומים גם כן. לינגרד במוקד

|
אנתוני מרסיאל. שחקן סביליה (רויטרס)
אנתוני מרסיאל. שחקן סביליה (רויטרס)

אנתוני מרסיאל הוא רשמית שחקנה של סביליה. שחקן הכנף הצרפתי מיעט לקבל דקות העונה בעקבות העומק הרב בחלק הקדמי של מנצ’סטר יונייטד. המאזן שלו בליגה עומד על שער אחד בשמונה הופעות בלבד, מתוכן רק שתיים בהרכב. 

מיעוט הדקות של הצרפתי הגיע בעקבות הגעתו של כריסטיאנו רונאלדו לאולד טראפורד בקיץ האחרון. ההתקפה של השדים האדומים כוללת לא מעט תותחים כבדים, מה שגורם לשחקנים שמקומם ברוטציה היה מובטח בעבר להידחק למעמקי הספסל, וכן למיעוט הזדמנויות לשחקנים צעירים. רונאלדו, אדינסון קבאני, מרקוס רשפורד, ג’יידון סאנצ’ו, ג'סי לינגרד ומייסון גרינווד הם רק חלק מהאופציות ההתקפיות שיש לראלף ראנגניק.

מגזין ה’מירור’ האנגלי, מנה שישה שמות שעשויים לעזוב גם הם את מנצ’סטר. בראש הרשימה נמצא ג'סי לינגרד. הקשר האנגלי שנהנה מחצי עונה נהדרת מבחינתו בווסטהאם בעונה שעברה, ממעט לקבל הזדמנויות העונה, ולא פתח בהרכב ולו פעם אחת. הפטישים הוזכרו כמועמדים לקלוט את השחקן בחזרה, אך ביונייטד לא ימהרו לעשות זאת שכן הלונדונים מתמודדים איתם ישירות על מקום בליגת האלופות. הקשר מסיים את חוזהו בקיץ ויוכל לעבור בחינם לכל קבוצה. ניוקאסל מעוניינת להחתים אותו כבר בחלון ההעברות הנוכחי, ועושה רושם שזו תהיה עסקה טובה לכל הצדדים.

ג'סי לינגרד מאוכזב (רויטרס)ג'סי לינגרד מאוכזב (רויטרס)

גם בהגנה לא חסרות אפשרויות למאמן הגרמני. הגעתו של רפאל וראן בקיץ הוציאה מספר שחקני הגנה מהרוטציה בחלק האחורי. מי שעשוי לעזוב בעקבות כך הוא אריק באיי שממעט לקבל דקות. הבלם שהודח מאליפות אפריקה עם נבחרו חוף השנהב מבוקש במילאן. האיטלקים מחפשים מחליף לסימון קר שגמר את העונה. הרוסונרי נמצאים חזק במרוץ לאליפות, ורואים בבאיי כפוטנציאל לעזור להם לעשות זאת.

שחקן הגנה נוסף שממעט לשחק ומועמד לעזוב הוא פיל ג’ונס. האנגלי בן ה-29 שהגיע לאולד טראפורד ב-2011 לבש את חולצת ההרכב רק שלוש פעמים בשתי העונות האחרונות. בדיילי מייל מדווח שבנפיקה מעוניינת בשירותיו. כזכור, הפורטוגלים העפילו לשמינית הגמר בליגת האלופות, שם ייפגשו את אייאקס. מלבד המאבק באירופה, הנשרים מליסבון נמצאים בתמונת האליפות בליגה המקומית.

פיל ג'ונס ואריק באיי (רויטרס)פיל ג'ונס ואריק באיי (רויטרס)

חזרה לחלק ההתקפי. חואן מאטה, שכבש שני שערים בלבד בשתי העונות האחרונות, מבוקש בריאל סוסיאדד. לאחר שלקחה כבר ספרדי אחד מהצד השני של העיר, דוד סילבה, היא מעוניינת בספרדי נוסף ממנצ’סטר. הקשר כבר בן 33 וצריך לשקול בכובד ראש את הצעד הבא בקרירה. השילוב בסוסיאדד עם חברו לנבחרת לשעבר יכול להיות מעניין מאוד, שכן השניים שיתפו פעולה בעבר בשורות ולנסיה, כבשו בגמר יורו 2012 ואף זכו במונדיאל יחדיו.

דוד סילבה וחואן מאטה. יתאחדו שוב? (רויטרס)דוד סילבה וחואן מאטה. יתאחדו שוב? (רויטרס)

השם הבא שהוזכר כמועמד לעזוב את השדים האדומים הוא אמאד דיאלו. החלוץ נרכש מאטלנטה בשנה שעברה ב-19 מיליון ליש”ט ונכון לרגע זה לא מצדיק את המחיר. פאבריציו רומאנו, העיתונאי האיטלקי מדווח שב-100% השחקן מחוף השנהב יעזוב בהשאלה כבר בחודש הקרוב. מי שהוזכרו כמועמדות לקלוט אותו הן פיינורד מהליגה ההולנדית וכן ברנינגהאם סיטי מהצ’מפיונשיפ. 

אמאד דיאלו (רויטרס)אמאד דיאלו (רויטרס)

השחקן השישי ברשימה שעשוי לעזוב הוא דוני ואן דה בייק. מאז שהגיע מאייאקס לפני שנה וחצי הקריירה של ההולנדי באנגליה לא מוגדרת כהצלחה בלשון המעטה. הקשר בן ה-24 פתח רק ארבע פעמים בהרכב מאז הגיע לאולד טראפורד, כולן בעונה שעברה. ראנגניק אמנם מעוניין שהשחקן ימשיך להלחם על המקום שלו אך פאבריציו רומנו מדווח שוולנסיה וקריסטל פאלאס מעוניינות בעסקת השאלה בחלון הנוכחי. 

דוני ואן דה בייק. יישאר להלחם על מקום בהרכב? (רויטרס)דוני ואן דה בייק. יישאר להלחם על מקום בהרכב? (רויטרס)
חוזר בגדול: לקראת הקאמבק המרגש של אריקסן
אסור לפספס
נגןטניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
טניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
נגןאיראן: השוער ספג מכות רק כי חיבק אוהדת
איראן: השוער ספג מכות בגלל שחיבק אוהדת
נגןמתאו מסי כובש חמישייה לזכותה של מיאמי
מתאו מסי כובש חמישייה לזכותה של מיאמי
נגןחכו לסוף: ג'ורדי אלבה עם דיוק אדיר מרחוק
חכו לסוף: ג'ורדי אלבה עם דיוק אדיר מרחוק
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */