יום שישי, 29.03.2024 שעה 18:10
ליגת העל לנשים 23-24
 פלייאוף תחתון 
383-113מ.ס. קרית גת1
361-53הפועל בנות קטמון2
288-23הפועל פ"ת3
239-33אסא ת"א4
  
243-93מכבי כשרונות חדרה1
174-43מ.כ. רמת השרון2
107-53הפועל רעננה3
106-23בנות נתניה4
לוח משחקים
  • מ.ס. קרית גת
  • 1 - 2
  • הפועל בנות קטמון
  • הפועל פ"ת
  • 1 - 1
  • הפועל רעננה
  • מכבי כשרונות חדרה
  • 4 - 2
  • בנות נתניה
  • אסא ת"א
  • 2 - 2
  • מ.כ. רמת השרון

מנפלאות ההתאחדות: הקנס המגוחך לבנות אילת

השיאים ממשיכים להישבר: הקבוצה שיחקה בראשון בליגה, באותו יום נקבע לה משחק גביע מול ב"ש אליו כמובן לא הופיעה. אילת ספגה טכני ו-1,000 ש"ח קנס

|
אילוסטרציה (חגי מיכאלי)
אילוסטרציה (חגי מיכאלי)

כנראה שזה יכול לקרות רק בכדורגל הישראלי. פטנט חדש. קבוצת הנשים של בנות אילת נקנסה ביום רביעי השבוע ב-1,000 שקל והפסד טכני של 3:0 על אי הופעה במסגרת משחק שמינית גמר גביע המדינה נגד הפועל באר שבע, שהיה אמור להיות ביום ראשון השבוע.

העניין הוא שלא סתם בנות אילת לא הופיעו הפעם למשחק, שהיה אמור להיות אגב באילת. באותו זמן ביום ראשון בשעה 19:00, הן שיחקו בירושלים במסגרת הליגה הלאומית במשחק ליגה נגד בית"ר ירושלים בו, הפסידו 8:1. אגב, אילת היא נועלת הטבלה ללא נקודות לאחר 12 מחזורי ליגה עם מאזן שערים של 104:6.

בבית הדין, ציין הדיין שקבע את הקנס שזו אי הופעה שנייה העונה של אילת. איך בכלל בהתאחדות לכדורגל מאפשרים לקיים באותו יום גם משחק ליגה וגביע יחד? זה פטנט חדש, האם חצי קבוצה הייתה צריכה לשחק בליגה וחצי קבוצה בגביע?

באילת הגיבו וסיפרו על מה שקרה: "בגלל שיש לנו בעיה עם שעות משחקי החוץ, לאחר דין ודברים עם בית"ר נקבע המשחק ליום ראשון. הם שוב הזמינו אותנו לשעת ערב. בב"ש, איתן היינו צריכים לשחק בגביע, אמרו שלא תהיה להם בעיה שנדחה את המשחק ליום אחרי, אבל אחרי שסגרנו את המשחק עם בית"ר, הן פתאום התעקשו שנשחק רק ביום ראשון. בגלל שאנחנו לא יכולים לשחק גם פה וגם שם, אז לא קבענו שעה ולא כלום". עוד מוסיפים באילת: "בסוף בית הדין עוד נותן לנו קנס של 1,000 שקל, גמרו אותנו העונה עם הקנסות. זה בא בסוף על חשבון הבנות, פוגע בתנאים, שנקנה עוד נעליים ועוד דברים".

ההתאחדות לכדורגל (שחר גרוס)ההתאחדות לכדורגל (שחר גרוס)

תגובת ההתאחדות לכדורגל: ״אנו חוששים כי הדמיון הקודח של המקור מבנות אילת האחראי לטענות ההזויות והשקריות צריך לשמש תמרור אזהרה צריכים לשמש עבור מי שנעזרים בו. נעזוב אגדות אורבניות ונעבור למציאות - אילת הודיעה להתאחדות כי תיאמה עם באר שבע את דחיית משחק הגביע למועד אחר ולכן אושר לה לדחות את משחק הליגה לתאריך האמור. רק לאחר מכן באר שבע טענו אחרת, כי דיברו איתם על הקדמה ולא על דחייה ושתי הקבוצות לא הגיעו להסכמה ביניהן. 

יתרה על כן, לאחר שאילת שלחה מסרון לנציג ההתאחדות בו הודיעה כי תיאלץ לא להופיע, יצרנו קשר עם מיכאל ראובן, יו״ר הפועל באר שבע, במטרה להזיז את המשחק לפגרה כדי להימנע מהעמדה לדין. מיכאל סרב בתוקף מאחר שלדבריו חש מרומה מהתנהלות אילת. רק לאחר הוחלט על העמדה לדין. אגב, אם טענות אילת נכונות, מדוע לא טרחה אפילו לשלוח כתב הגנה?!״

איך בכלל בהתאחדות נותנים לקבוצה לקבוע לבד משחק במסגרת הליגה הלאומית? איפה מנהל הליגה שיש מטעם ההתאחדות לכדורגל? מדוע הוא לא מתאם בין הקבוצות? בגברים כזה דבר לא היה יכול לקרות. בהתאחדות אומרים על כך כי: ״אתה מקבל הסבר מדויק על מקור הכפילות, על הרשעה של קבוצה שרימתה ועדיין חושב שהמנהל אשם?!״.

נכון שאילת לא הייתה בסדר בהתנהלות, אך כל השכונה הזו לא הייתה מתרחשת אם בליגות העל ולאומית לא הקבוצות היו מתאמות משחקים. בשנת 2022 זה לא צריך לקרות. מדוע מנהל הליגות לא בודק לפני שמאשרים? שיחת טלפון אחת. ועוד הערה לסיום, בהתאחדות מצאו עוד דבר חדש לומר על ההתנהלות שלהם: שזו נקמנות של כותב הידיעה. אז נמשיך לכתוב על הכול וכדאי שבהתאחדות יעשו בדק בית, במקום הזיות והאשמות.

צריך תוספת סיכון: המאבטח לא ראה את זה בא
אסור לפספס
נגןמי המנצח הגדול באתגר ההשחלות על חוף הים?
מי המנצח הגדול באתגר ההשחלות בחוף הים?
נגןכשהמציל שלך בבריכה הוא ארלינג הולאנד
כשהמציל שלך בבריכה הוא ארלינג הולאנד
נגןמה חושבים החברים לנבחרת ברזיל על אנדריק?
מה חושבים החברים לנבחרת ברזיל על אנדריק?
נגןרונאלדו בפרסומת חדשה לחלב גמלים בסעודיה
רונאלדו בפרסומת חדשה לחלב גמלים בסעודיה
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */