יום שישי, 29.03.2024 שעה 03:55
לוח תוצאות

מטוברוק לנבחרת ישראל: סיפורו של אורי אזולאי

הוא גדל במחלקות הנוער של עמק המעיינות ובית שאן והעונה הוא פורח עם 14 שערים כשהוא משחק עם שנתון מעליו בנערים א'. מאמנו: "מדובר בילד מדהים"

|
אורי אזולאי בביתר טוברוק (צילום מיכה בננו באדיבות המדיה של המועדון)
אורי אזולאי בביתר טוברוק (צילום מיכה בננו באדיבות המדיה של המועדון)

השחקן הצעיר והמוכשר, אורי אזולאי (16), שחוגג בדיוק היום את יום הולדתו, הגיע למועדון הכדורגל בית"ר טוברוק לפני כשלוש עונות מהפועל בית שאן. כמו הרבה ילדים צעירים, חלם הוא להפוך ולהיות כדורגלן. אזולאי, שחקן מוכשר, המשחק כחלוץ במועדון, רצה שיטפחו, יפתחו ויקדמו אותו כדי להגשים את החלום. על כן, הצטרף לבית של השחקנים הטובים ביותר – בית"ר טוברוק. "הצטרפתי לטוברוק לפני שלוש שנים לקבוצת ילדים א'", שיתף אזולאי בגאווה והוסיף: "מאז, אני משחק באופן תדיר בשנתון גבוה יותר. אני מאוד אוהב את המועדון ומעריך מאוד את כל מה שהוא עשה עבורי. האימונים שקיבלתי הם ברמה גבוהה ביותר והרבה בזכות הדברים שקיבלתי התקדמתי".

יחד עם זאת, זוכר לתת מילה טובה לצוות שעוטף אותו ומכוון אותו להגיע לגדולות. "היו לי ויש לנו בטוברוק מאמנים מצוינים ובכלל אני נהנה כי יש כאן אווירה טובה וכיף לי עם החברים שלי בקבוצה. אני אוהב את המאמן שלי, לידן דלויה, ומעריך את האמונה שלו בי ואת כל מה שאני לומד ממנו. בקיץ האחרון היה קצת חוסר וודאות, אבל לנו זה בכלל לא שינה כי המשכנו לעבוד חזק כרגיל. והנה – עובדה שהמועדון עמד על הרגליים ונותן לנו את כל הכלים להצליח. אני מאוד מעריך את כל מה שלמדתי ועוד אלמד בבית"ר טוברוק ואין ספק שמה שלמדתי במועדון תרם רבות להתפתחות שלי כשחקן", מסכם אזולאי.

אזולאי, שזוכה לתמיכה גדולה מההורים ומהמשפחה שלו, שנותנים לו הרגשה של הגשמת חלום, משחק בקבוצת נערים א' של המועדון, על אף שהוא בכלל שנתון 2006 (שנתון של קבוצת נערים ב'), וזאת מכיוון שהוא תמיד הוקפץ לשנתון בוגר יותר. החלוץ מוכיח את היכולת הגבוהה ובולט בקבוצה. "בטוברוק הקפיצו אותי שנתון ונתנו לי את הביטחון והכלים להצליח ובד בבד אני עובד קשה ומתאמן חזק כל הזמן, כך שלא סתם הוזמנתי לסגל האקדמיה של נבחרת ישראל. בסופי שבוע אני מגיע לאימונים ולמשחקים בטוברוק", מציין אזולאי.

ביתר טוברוק נערים א על (באדיבות המועדון)ביתר טוברוק נערים א על (באדיבות המועדון)

השחקן, שכבש כבר 14 שערים בכל המסגרות, קיבל לפני כשבועיים, לראשונה, זימון רשמי לסגל נבחרת נערים ב' של ישראל. ההתרגשות ניכרת באוויר מבחינתו: "עצם הזימון היה מרגש מאוד עבורי. זה תמיד כיף לייצג את המדינה שלי שאני אוהב אותה מאוד. אני מרגיש גאווה כשאני לובש את חולצת הנבחרת ועם זאת אני תמיד מזכיר לעצמי שחובת ההוכחה היא קודם על עליי ושאני צריך לתת את ה-100% למען המדינה שלי".

משאלת לב, לרגל יום ההולדת? "קודם כל אני רוצה להודות לאלוהים על כל מה שהוא נותן לי ועושה בשבילי ובשביל המשפחה שלי. ברמה האישית אני רוצה לשחק ברמות הכי גבוהות שיש ולהשתלב בקבוצת בוגרים חזקה ואיכותית שאוכל לתרום בה ולהציג את היכולת שלי. אני עובד קשה ועוד אעבוד הכי קשה שיש בכדי להצליח ולהגשים את המטרות שלי ולהגיע הכי רחוק שאפשר. החלום הוא לשחק בריאל מדריד ובעזרת השם אני אגשים את החלום הזה".

לידן דלויה, מאמן קבוצת נערים א' – על, התייחס בכמה מילים על השחקן המוכשר: "זכיתי לאמן את אורי אזולאי. אני מאמן אותו שנתיים ותמיד בתחושה נתן שהוא יותר בוגר, ילד שאוהב לעבוד קשה וחי כל הזמן את המשחק. אורי מסוגל לשלוח לי הודעה ב-12 בלילה ולספר לי כמה חשוב להשתפר, להתקדם ולנצח. זה לא מובן מאליו. הוא כל הזמן חי את העונה, הקריירה והקבוצה. אורי זה הסוג ה-DNA שיש במועדון ובקבוצה. תמיד מעודד את החברים. זה מסוג החלוצים האלה שאם הוא רץ וחבר שלו לקבוצה מול שער ריק הוא ייתן לחבר להבקיע וזאת גדולה מבחינתי. זה אומר כמה שחקן מאמין בעצמו. אם לא הולך למישהו, הוא הראשון שירים אותו וינסה לגרום לו לחזור לגרסה הכי טובה שלו. מדובר בילד שחושב קודם על הקבוצה, מדהים מבחינתי".

נערים ג': חגיגות בסיום הדרבי של גדרה
אסור לפספס
נגןמי המנצח הגדול באתגר ההשחלות על חוף הים?
מי המנצח הגדול באתגר ההשחלות בחוף הים?
נגןכשהמציל שלך בבריכה הוא ארלינג הולאנד
כשהמציל שלך בבריכה הוא ארלינג הולאנד
נגןמה חושבים החברים לנבחרת ברזיל על אנדריק?
מה חושבים החברים לנבחרת ברזיל על אנדריק?
נגןרונאלדו בפרסומת חדשה לחלב גמלים בסעודיה
רונאלדו בפרסומת חדשה לחלב גמלים בסעודיה
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */