יום חמישי, 28.03.2024 שעה 21:04

יובה תרים הילוך לגבי ממפיס, נרס בדרך לשחטאר

העברות: הגברת הזקנה עשויה לבקש את דפאיי בהשאלה. שחקן אייאקס על סף מעבר לקבוצה של סולומון. וגם: אוליביירה חתם רשמית ברומא, גודין עבר למיניירו

|
ממפיס. יגיע לטורינו? (La Liga)
ממפיס. יגיע לטורינו? (La Liga)

שליש של חלון ההעברות מאחורינו וברחבי אירופה נמשכים המאמצים של הקבוצות לחזק את הסגלים לקראת החודשים המכריעים של העונה. כמו בכל יום, כאן ב-ONE אנחנו עושים סדר בדיווחים, בעסקאות, בחוזים ובשחקנים עם כל העדכונים האחרונים משוק ההעברות.

עסקאות רשמיות

# עכשיו זה סופי: באיירן מינכן האריכה את החוזה של קינגסלי קומאן עד 2027. לא מעט דיווחים עלו לפיהם הצרפתי ייפרד, אולם בסופו של דבר הוא יישאר במועדון הבווארי.

# אחרי שהתיר את חוזהו בקליארי בתום תקופה רעה, דייגו גודין, הבלם האורגוואי הוותיק בן ה-35, הצטרף באופן רשמי לאלופת ברזיל, אתלטיקו מיניירו, במדיה חתם לעונה. 

רונאלדו וגודין (רויטרס)רונאלדו וגודין (רויטרס)

# רכש חדש לז’וזה מוריניו. קשרה של פורטו ונבחרת פורטוגל, סרחיו אוליביירה, הצטרף בהשאלה תמורת מיליון אירו לרומא, כשלקבוצה ישנה אופציה לרכוש את הקשר המצוין בתום העונה תמורת 13.5 מיליון אירו נוספים.

ספקולציות חמות

# דיווח מסקרן במיוחד מגיע מ’ספורט’ הספרדי. בעקבות פציעת פדריקו קייזה שקרע את הרצועה הצולבת, יובנטוס עשויה להרים הילוך בניסיון לצרף את ממפיס. הגברת הזקנה, שמעוניינת בשחקן, צפויה לפנות לברצלונה ולבקש אותו בהשאלה עד לסיום העונה. צעד שכזה עשוי להעביר את אלברו מוראטה לבארסה, זאת כשכזכור מסימיליאנו אלגרי הכחיש שהחלוץ שלו יעזוב.

ממפיס דפאיי (רויטרס)ממפיס דפאיי (רויטרס)

# דיווח מסקרן של פבריציו רומנו. דויד נרס מאייאקס על סף מעבר לשחטאר דונייצק, כאשר הושג סיכום בין הצדדים. האוקראינים ישלמו סכום של 16-17 מיליון אירו עבור שחקן הכנף.

דויד נרס (רויטרס)דויד נרס (רויטרס)

# העיתונאי פבריציו רומנו מדווח: מילאן מעוניינת לחזק את מרכז ההגנה ולשם כך היא רוצה את בלמה של מנצ’סטר יונייטד, אריק באיי. שיחות נפתחו בין שני המועדונים כשהרוסונרי רוצים לקבל את הבלם מחוף השנהב בהשאלה.  כזכור, גם דיאלו מפאריס סן ז’רמן נמצא בפנקסים של הרוסונרי.

# העיתונאי פבריציו רומנו מיישר קו: רומא תכריז במהלך השעות הקרובות על הגעתו של סרחיו אוליביירה מפורטו, כשהעסקה היא השאלה עד לסיום העונה עם אופציה לרכישה. בורחה מיוראל, בעקבות זאת, עשוי לעבור לחטאפה בהשאלה. 

סרחיו אוליביירה מול פדריקו קייזה (רויטרס)סרחיו אוליביירה מול פדריקו קייזה (רויטרס)

# רפא בניטס מעוניין לחזק את החלק הקדמי של אברטון, ולפי הדיווחים האופציה הטובה ביותר מבחינתו הוא שחקן הכנף של ג’רארד ואסטון וילה, אנואר אל גאזי. הנהלת המועדון מברמינגהאם כבר קבעה את תג המחיר של השחקן העומד על 15 מיליון ליש”ט. סכום שהטופיז לא מוכנים לשלם כרגע, ועל כן עומדת אופציית השאלת השחקן עד תום העונה.

אנואר אל גאזי (רויטרס)אנואר אל גאזי (רויטרס)

# עדיין באברטון. מגן הקבוצה, לוקה דין, סיכם באסטון וילה שתעביר לאברטון 27 מיליון אירו עבורו. דין עושה את דרכו לברמינהאם שם יעבור בדיקות רפואיות כשלאחריהן הוא אמור לחתום בקבוצה של סטיבן ג’רארד, שישלים רכש שני בחלון העברות של ינואר אחרי פליפה קוטיניו.

לוקה דין (רויטרס)לוקה דין (רויטרס)

# העיתונאי פבריציו רומנו מדווח כי ארסנל תצרף קשר בחלון ההעברות הנוכחי כאשר השם החם בפנקסים של התותחנים הוא ארתור, קשרה הברזילאי של יובנטוס. למרות זאת, העסקה עדיין לא בשלבים מתקדמים. בנוסף לארתור, ארסנל סימנה שני קשרים נוספים ועשויה לעשות צעדים נוספים בדרך לרכש חדש שיחזק את האמצע של מיקל ארטטה.

כל מה שצריך לדעת לקראת מחזור 21 בפנטזי
אסור לפספס
נגןמי המנצח הגדול באתגר ההשחלות על חוף הים?
מי המנצח הגדול באתגר ההשחלות בחוף הים?
נגןכשהמציל שלך בבריכה הוא ארלינג הולאנד
כשהמציל שלך בבריכה הוא ארלינג הולאנד
נגןמה חושבים החברים לנבחרת ברזיל על אנדריק?
מה חושבים החברים לנבחרת ברזיל על אנדריק?
נגןרונאלדו בפרסומת חדשה לחלב גמלים בסעודיה
רונאלדו בפרסומת חדשה לחלב גמלים בסעודיה
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */