יום שישי, 19.04.2024 שעה 21:46
ליגת העל 23-24
 פלייאוף עליון 
6622-5829מכבי ת"א1
5921-5829מכבי חיפה2
5521-4829הפועל ב"ש3
5036-4229הפועל חיפה4
4029-3029מכבי בני ריינה5
3635-2829בני סכנין6
 פלייאוף תחתון 
3733-3228הפועל ירושלים1
3239-2328הפועל חדרה2
3051-3128מכבי פ"ת3
2944-2928מכבי נתניה4
2835-3728בית"ר ירושלים5
2740-3028הפועל ת"א6
2642-2128מ.ס אשדוד7
2141-2228הפועל פ"ת8
לוח משחקים
  • מכבי ת"א
  • שבת, 20/04, 17:00
  • הפועל חיפה
  • בני סכנין
  • שבת, 20/04, 18:00
  • מכבי בני ריינה
  • מכבי חיפה
  • שבת, 20/04, 20:00
  • הפועל ב"ש
  • הפועל ירושלים
  • שבת, 27/04, 17:30
  • הפועל חדרה
  • מכבי פ"ת
  • שבת, 27/04, 18:00
  • מכבי נתניה
  • הפועל ת"א
  • שבת, 27/04, 20:00
  • בית"ר ירושלים
  • מ.ס אשדוד
  • שבת, 27/04, 20:00
  • הפועל פ"ת

תורג'מן וממן בהרכב הפועל חיפה מול א. א. פאחם

החבורה של אלישע לוי תפגוש את הקבוצה מהלאומית ב-19:40 במסגרת הגביע, גם משפתי ומלול ב-11, סירושטיין לא בסגל. בוגנים, פדידה, טורה וסרדל פותחים

|
אלון תורג'מן (עמרי שטיין)
אלון תורג'מן (עמרי שטיין)

אחרי שירדה אתמול (שני) למקום השמיני בטבלה, הפועל חיפה תנסה להעפיל לשלב רבע גמר גביע המדינה, כאשר תתארח הערב ב-19:40 אצל הפועל אום אל פחם מהליגה הלאומית. ניצחון ישחרר לא מעט לחץ רגע לפני המשחק החשוב בסוף השבוע מול מכבי פתח תקווה.

הרכב הפועל חיפה: טל בומשטיין, דודי טוויטו, גיא משפתי, עלי כיאל, דור מלול, סאקו טורה, לירן סרדל, סער  פדידה, איתי בוגנים, חנן ממן ואלון תורג׳מן.

הרכב אום אל פאחם: תומר ליטבינוב, מוחמד ג’בארין (אבו שאקר), עמיד מחאג’נה, אופיר בנבנישתי אחמד יונס, מוחמד ג’בארין (גינדין), עמנואל סמדיה, ניב סרדל, רז כהן, איהאב שאמי ותימור אביטן.

האדומים מהכרמל יאלצו להסתדר ללא אותם שחקנים שנדבקו בנגיף הקורונה ובכללם השוער אוהד לויטה, הבלם אנתוני איזיצ’ווקו והחלוץ אלן אוז'בולט. על כל אלה צריך להוסיף גם את חסרונו של ניסו קפילוטו הפצוע. מי שנמצא בסגל למרות שלא חש בטוב בימים האחרונים הוא בן והבה, שנבדק ויצא שלילי לקורונה.

בן והבה (עמרי שטיין)בן והבה (עמרי שטיין)

מי שנגרע שוב מהסגל ולא בפעם הראשונה הוא מיקי סירושטיין. לטענת חבריו לקבוצה הבלם מציג יכולת טובה באימונים ואינו מבין את פשר הדחתו מהסגל למרות החיסרון המשמעותי בבלמים. קווין טאפוקו, שעמד לדין משמעתי אחרי שבהפסקה מול הפועל ת"א עזב את המגרש, טרם יודע מה עונשו. הצרפתי בכל מקרה יהיה בסגל. איתי בוגנים יפתח בחוד על חשבון נס זמיר.

איתי בוגנים (עמרי שטיין)איתי בוגנים (עמרי שטיין)

נס זמיר הגיע להשקת תכנית "שווים ניצחון" לנערים עם צרכים מיוחדים

אתמול התקיים במגרש האימונים של אצטדיון נשר, הטורניר הראשון אי פעם של התכנית החדשה של עמותת שער שוויון "שווים ניצחון", הפועלת לשילוב נערים עם צרכים מיוחדים בחברה הישראלית באמצעות הפעלת קבוצות כדורגל הכוללות בפעילותן אימונים, טורנירים ופעילויות חברתיות.
 
בטורניר המיוחד השתתפו קבוצות של צעירים עם צרכים מיוחדים מיישובים שונים בצפון – קבוצות מכרמיאל הפועלות בשיתוף עם עירוני כרמיאל ובחסות חברת "ארומה", קבוצה ממעלות-תרשיחא וכמובן הקבוצה המארחת הפועלת בשיתוף עם עיריית נשר ומועדון עירוני נשר, שאף אירח את הטורניר בצורה מרשימה.

אורח מיוחד בטורניר היה שחקן הפועל חיפה, נס זמיר, שהגיע לשוחח עם הצעירים בטקס הפתיחה החגיגי, להצטלם איתם ואף שיחק איתם כדורגל. זמיר אמר לילדים בטקס הפתיחה: "אני כל כך שמח להיות פה בטורניר הזה. יש מצב שאני מתרגש אפילו יותר מכם. אני מאחל לכם שתגיעו לכל מקום שתרצו, ושתוכלו לעשות כל דבר שתשאפו בחיים. תעבדו קשה ותצליחו בהכול".

נס זמיר (עמרי שטיין)נס זמיר (עמרי שטיין)

כששאלו אותו הצעירים על העונה של הפועל חיפה ושלו, זמיר, שבדיוק חזר מהיעדרות ארוכה בגלל קרע ברצועה הצולבת, השיב: "אני בדיוק עכשיו חזרתי מפציעה ארוכה, כך שלצערי לא הייתה לי הזדמנות להשפיע על היכולת של הקבוצה על המגרש עד כה. אבל אני מקווה שאוכל לסייע לקבוצה להשתפר, להציג כדורגל טוב יותר, ולהתקדם במעלה הטבלה".
 
סגנית ראש עיריית נשר, אדווה קאופמן, אמרה באירוע: "זה לא מובן מאליו ואת האמת זה ממש מרגש, להיות שותפה לחלום ולהיות חלק מהגשמתו. היום ראינו את ההתרגשות עבור הילדים ובני משפחותיהם. לפני שלוש שנים כשנכנסתי לתפקיד, שמתי לי למטרה להעניק פעילות עבור ילדים בעלי צרכים מיוחדים, מה שלא היה קיים בעבר בעיר נשר. ראש העיר נרתם לנושא והיום אנו עדים לתוצאה".

נס זמיר (צילום: אביב הברון)נס זמיר (צילום: אביב הברון)

מעמותת שער שוויון נמסר: "זה אירוע היסטורי ומרגש עבורנו, ואנחנו מאושרים שהתמזל מזלנו לאפשר גם לצעירים עם צרכים מיוחדים להשתתף בפעילות ספורטיבית מעצימה, שאנו שואפים שתסייע להם להשתלב בחברה באמצעות חיזוק תחושת השייכות שלהם, הביטחון העצמי וחוויית המסוגלות. זו הזדמנות מצוינת להודות לעיריית נשר ומועדון עירוני נשר על שיתוף הפעולה ועל האירוח החם, גם בערב קריר שכזה".
 
שווים ניצחון, מבית שער שוויון, היא תכנית חברתית שמטרתה פיתוח כישורי עצמאות בקרב בני נוער עם צרכים מיוחדים, וקידום שילובם בחברה הישראלית. במסגרת התכנית פועלות קבוצות המשלבות אימוני כדורגל עם פעילויות חברתיות המותאמות לצורכיהם של המשתתפים. השילוב המיוחד המתרחש על מגרש הכדורגל מייצר חוויה משותפת וחיבור משמעותי למשתתפים, ומקדם באופן משמעותי את שילובם של הנערים בחברה.

אסור לפספס
נגןהכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
הכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
נגןמלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
מלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
נגןמסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
מסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
נגןטניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
טניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */