יום ראשון, 16.06.2024 שעה 18:32
ליגת ווינר סל 23-24
 בית עליון 
86%2310-267029מכבי ת"א
72%2348-266329הפועל ת"א
64%2220-232628הפועל ירושלים
62%2348-242729עירוני רמת גן
55%2321-235729הפועל חולון
45%2493-238829עירוני קריית אתא
 בית תחתון 
48%2588-240329הפועל חיפה
47%2461-246530עירוני נס ציונה
40%2503-244930בני הרצליה
38%2370-232629הפועל עפולה
33%2598-246930הפועל גליל עליון
31%2475-225729הפועל אילת
30%2646-248130הפועל ב"ש/דימונה
לוח משחקים
  • מכבי ת"א
  • שני, 17/06, 21:00
  • הפועל ת"א

גודס: אני אוהב אתגרים, רוצה להיות חלק מחולון

מאמן הנבחרת, שלאחרונה עזב את מכבי ראשל"צ, הוצג כמאמן הפועל חולון: "כל הריכוז מופנה למשחק מול בשיקטאש. זה כמו לקפוץ לרכבת שטסה על 180 קמ"ש"

|
גיא גודס (שחר גרוס)
גיא גודס (שחר גרוס)

לאחר שמונה בשבת כמאמנה החדש של הפועל חולון, זאת לאחר שעזב את מכבי ראון לציון, גיא גודס כבר העביר את אימון הבכורה שלו והוא מוצג כעת במסיבת עיתונאים. המסע”ת הועברה בשידור חי כאן באתר.

גודס, שמשמש גם כמאמן נבחרת ישראל, החליף בתפקיד את מאוריציו בוסקאליה שפוטר בשבוע שעבר מאימון הקבוצה. הצדדים הגיעו לסיכום לאחר שתחילה המשא ומתן לא הבשיל בעקבות אי הסכמות על אורך החוזה. הסעיף שתקע את המו”מ היה אורך החוזה, כשהמאמן דרש לחתום לשנה וחצי, ובסופו של דבר קיבל את מבוקשו מהסגולים, שרצו תחילו חוזה עד סיום העונה עם אופציה לעונה נוספת.

גיא גודס ואיתן לנציאנו (שחר גרוס)גיא גודס ואיתן לנציאנו (שחר גרוס)

“אני שמח להיות פה. אני שמח להצטרף למשפחה הסגולה”, פתח גיא גודס את דבריו. “זו חוויה, זה אתגר ואני מאוד מכור לאדרנלין. הרבה שאלו אותי למה אני לא נח, אבל מן הסתם אני אוהב אתגרים וחולון זו אתגר ולהיות חלק מהמועדון, המסורת, המטרות והלכתי על זה. הכרתי פה אנשים מדהימים, קיבלו אותי בזרועות פתוחות ורוצים להתחיל לעבוד”.

לגבי המטרות אמר: “אנחנו מגיעים לשבוע מאוד משמעותי. מתחיל ברביעי הקרוב נגד בשיקטאש בחוץ, משחק של להישאר בחיים, רוצים לנצח ומרוכזים ועובדים כדי להגיע מוכנים פיזית ומנטלית ולנצח. אחרי זה זה נגרר לראשון, לרבע גמר הגביע. המטרות הן להגיע הכי רחוק שיש ואלו הסטנדרטים של המועדון ואלו הסטנדרטים שלי. בכל מקום אלו הסטנדרטים שאני מציג, רוצים לצאת מהשבוע בצורה מאוד חיובית”.

גיא גודס (שחר גרוס)גיא גודס (שחר גרוס)

גודס המשיך: “בדרך כלל כשמועדונים גדולים מחליפים מאמן זה לאו דווקא כשנמצאים למטה, אבל זה העסק שלנו, הוא דינמי ואתה חושב ומתכנן משהו אחד ופתאום קורים דברים אחרים. יש פה הרבה שחקנים שאני מכיר, כאלה שאימנתי בעבר וכאלה ששיחקתי נגדם כמאמן. מבחינתי זה להכיר לעומק, להכיר את היכולות של כל אחד, עמית שרף עושה עבודה טובה, מכניס אותי לעניינים מהר, השחקנים קיבלו אותי היטב ועכשיו הפנים לרביעי, זה הדבר החשוב באמת מבחינת המועדון”.

על שינויים בסגל אמר: “אין לי זמן לחשוב על שינוי בסגל. נכנסתי לרכבת שטסה ב-180 קמ”ש, הדבר האחרון שאני רוצה זה לחשוב על דברים לא נכונים והריכוז שלי כרגע זה בשיקטאש. אחרי השבוע הקרוב נפנה את המוח לדברים אחרים ונראה איפה אנחנו עומדים ואם צריך שינוי או לא”.

גיא גודס (שחר גרוס)גיא גודס (שחר גרוס)

על החוויה במועדון אמר המאמן: “החוויה שאני מדבר עליה זה חווית קהל, עוצמות של קהל. עכשיו אני חווה את זה מאחוריי, שהקהל דוחף אותי, אני אוהב את זה, זה מדליק אותך, מעורר אותך, דוחף אותך להיות הכי טוב וכל אחד צריך ליהנות מהסיטואציה הזו ואני בא לתת הכי טוב שלי”.

לקראת בשיקטאש ברביעי הוסיף: “אני לא חושב שאנחנו צריכים להתרכז במי משחק אצלם או לא, מחר נראה את הסגל שלהם. זה הרבה תלוי בנו, עם כל הכבוד להם, אם נעשה את הדברים שאנחנו מדברים עליהם באימונים. היא קבוצה טובה בבית יותר מאשר בחוץ אבל לי הכי חשוב להתרכז בנו, ללמוד את ההרכבים וזה זמן קצר, אז הרכבת טסה ואני צריך לקפוץ עליה. כולנו מודעים לסיטואציה וכולנו צריכים לתת את המיטב. אחרי בשיקטאש, שאני מאמין שיהיה בסדר, נעבור לרבע גמר, אנחנו צריכים לחיות ממשחק למשחק”.

מסע"ת הפועל חולון (שחר גרוס)מסע"ת הפועל חולון (שחר גרוס)

על השילוב כמאמן הנבחרת אמר גודס: “אני חושב שהחלונות של הנבחרות זו סיטואציה שונה, יש פגרת נבחרת שאתה מפספס כמה ימים, יש עוזר מאמן מדהים שיודע את העבודה, זה לא אמור להפריע, זה לא כזה קריטי. אנחנו נתכונן מראש, יש פה סגל טוב, לא רוצה להיכנס לעתיד זה רחוק מדי, אני רוצה להתעסק ביום רביעי, אז אני לא מתעסק בחלונות כרגע זה לא רלוונטי”.

גודס המשיך: “אני כבר בניתי על כל מיני חופשות עם אשתי ובסוף דבר אחר קורה זו הדינמיקה של הספורט, זה מה שיפה וקשה, אבל זו הייתה הזדמנות ובחרתי לקחת את האתגר. אני לא טיפוס של לשבת בבית, זה היה מאוד קורץ מבחינתי, יש פה סגל טוב שעשה דברים מדהימים בתחילת העונה ואני רוצה להיות חלק מזה, אני לא אוהב לבזבז זמן כמאמן”.

גיא גודס עם גיא פניני (שחר גרוס)גיא גודס עם גיא פניני (שחר גרוס)

על שינויים בסגנון המשחק אמר: “מי שמכיר אותי יודע שאני אוהב משחק מהיר ובכל הקבוצות שהייתי בהן אני אוהב לדחוף את הכדור וזה לא בהכרח בא על חשבון איבודי כדור. אני אוהב לרוץ בכל הזדמנות והתחלנו לדבר על זה באימונים וכמובן למקסם את ההתקפות, יש המון התקפות שהולכות לשום מקום, חולון קבוצת הגנה טובה ולמקסם את ההתקפה. וכמובן שכושר הקליעה יעלה, בתקופה האחרונה הכושר ירד וזריקות לא נכנסו ולפעמים זה ההבדל בין להפסיד משחקים לבין לנצח, וכמובן שלכל אחד יש אחריות להביא את הכי טוב שלו למשחק, יש פה שחקנים עם איכויות וצריך להביא את התוצאות”.

יו”ר הפועל חולון איתן לנציאנו אמר: “באמת רוצים להתחיל לעבוד. שמח שבזמן קצר התחברנו עם גיא, המטרות של שנינו הם ברורות, רוצים להתחיל מאיפה שהפסקנו בדרך קצת יותר טובה. צריך להתחיל לעבוד ואני מקווה שניתן הרבה רגעי אושר לקהל ונחזור ליכולת מתחילת העונה, ואני מקווה שזה יקרה במהרה כי אין לנו זמן, יום רביעי זה משחק מאוד חשוב וכולי תקווה שנצא לדרך חדשה. בהצלחה גיא”.

איתן לנציאנו (שחר גרוס)איתן לנציאנו (שחר גרוס)

לנציאנו הוסיף: “הסיטואציה של שנה שעברה נוצרה כשהחלפנו מאמן זר בישראלי וזה לא עבד ואז הגיע סטפאנוס דדאס והכול התחבר, זה עניין של כימיה, יש דברים שלא מסתדרים, זה מה שקרה עם בוסקאליה, שמבחינת אימון ראיתי דברים מדהימים שלא ראיתי שנים בחולון, ואני מקווה שעצרנו את הרכבת לפני התהום. לגבי גיא? עם גיא הייתה כימיה ממש מהירה וקיבלנו את הכי טוב שיכולנו לקבל”.

על השינוי בקבוצה אמר: “כבר יש לו את אפקט המאמן, אנחנו מקום שני בלי לעשות כלום, זה בצחוק. אבל כשדברים קטנים לא עובדים והם גורמים לך להפסדים פעם אחר פעם, אז כמו שתמיד אומרים אי אפשר להחליף 12 שחקנים אז אתה מחליף את המאמן, זה ההסבר. אני חושב שאנחנו צריכים להיות במקום אחר, אבל זה היסטוריה וכולנו ממוקדים ברביעי בתקווה להחזיר הנה את בשיקטאש למשחק קובע”.

גיא גודס באימון הפועל חולון (שחר גרוס)גיא גודס באימון הפועל חולון (שחר גרוס)
גיא גודס עם השחקנים (שחר גרוס)גיא גודס עם השחקנים (שחר גרוס)
גיא גודס עם כריס ג'ונסון (שחר גרוס)גיא גודס עם כריס ג'ונסון (שחר גרוס)
ניב משגב וגיא פניני (שחר גרוס)ניב משגב וגיא פניני (שחר גרוס)
רפי מנקו (שחר גרוס)רפי מנקו (שחר גרוס)
אסור לפספס
נגןבצילו של מסי: החיים ה"קשים" של סאורס
בצילו של מסי: החיים ה"קשים" של סוארס
נגןמחזירים לו: זידאן אוכל את תרגיל הסיבוב
סוף סוף: מישהו עשה לזידאן תרגיל "זידאן"
נגןנשבר שיא חדש! לאופניים הגבוהים בעולם
נשבר שיא מטורף! האופניים הגבוהים בעולם
נגןאנדריק מול לאמין ימאל: מי מקפיץ יותר טוב
אנדריק מול לאמין ימאל: מי מקפיץ יותר טוב
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
יורו 2024
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */