יום חמישי, 28.03.2024 שעה 20:10
ליגת העל לנשים 23-24
 פלייאוף תחתון 
353-52מ.ס. קרית גת1
331-22הפועל בנות קטמון2
282-22הפועל פ"ת3
236-32אסא ת"א4
  
213-72מכבי כשרונות חדרה1
163-32מ.כ. רמת השרון2
104-22בנות נתניה3
96-42הפועל רעננה4
לוח משחקים
  • מ.ס. קרית גת
  • 1 - 2
  • הפועל בנות קטמון
  • הפועל פ"ת
  • 1 - 1
  • הפועל רעננה
  • מכבי כשרונות חדרה
  • 4 - 2
  • בנות נתניה
  • אסא ת"א
  • 2 - 2
  • מ.כ. רמת השרון

הדו"ח אישר: עוזר מאמן הנבחרת תקף שחקנית

כפי שפורסם לראשונה ב-ONE עוזר מאמן נבחרת ישראל, המשמש כמאמן הפועל מרמורק, דחף, דיבר בגסות וקילל את אופק קפואה, שחקנית עמק חפר, במשחק ביניהן

|
בנות עמק חפר נגד הפועל מרמורק (צילום: נועם רווחה)
בנות עמק חפר נגד הפועל מרמורק (צילום: נועם רווחה)

דו"ח השופט אור לוגסי מהמשחק בין בנות עמק חפר להפועל מרמורק שהיה ביום חמישי החולף מאשר את הפרסום ב-ONE לפיו עוזר מאמן נבחרת הנשים בכדורגל ומאמן מרמורק, עדי לוי, דיבר בגסות ואף תקף את שחקנית עמק חפר, אופק קפואה. השופט כתב בין השאר בדו"ח שלו: "בדקה ה-65 תקרית חריגה אירעה, מאמן הקבוצה האורחת, עדי לוי, החזיק את הכדור שהתגלגל מהמגרש לכיוונו ביד והשהה את המשחק, שחקנית עמק חפר, אופק קפואה, מבקשת ממנו את הכדור והוא בתגובה זורק אליה את הכדור ואומר: ‘יאללה תקחי גם ככה אתן משחקות כמו ה* שלי’".

עוד מוסיף השופט כי בסיום המשחק עדי לוי ירד לכר הדשא ללחוץ את היד ואמר: "תודה שאתה נותן לגיטימציה המסריח הזה שלהם”. לאחר מכן אותה שחקנית של עמק חפר הלכה להורים שלה ביציע מאחורי הספסלים שגם עדי לוי נמצא שם בסביבה, והתפתח עימות בינו לבין הקהל והשיא היה שעדי לוי תפס את אותה השחקנית בחוזקה בשתי ידיים בידיים שלה וצורח עליה, באותו הרגע נכנסו המון אנשים מהיציע לאזור הספסלים במטרה להפריד ולמנוע אלימות חמורה אף יותר, האירוע המשיך להתגלגל בקללות הדדיות בין המאמן עדי לוי לחלק מהקהל של עמק חפר, ובין מספר שחקניות בשתי הקבוצות שהיו בסערה לאחר האירוע יוצא הדופן הזה".

בנות עמק חפר נגד הפועל מרמורק (צילום: נועם רווחה)בנות עמק חפר נגד הפועל מרמורק (צילום: נועם רווחה)

כל זה התרחש במהלך המשחק ביום חמישי במסגרת ליגת הנשים בו ניצחו בנות עמק חפר 0:1 את מרמורק, כזכור כפי שפרסמנו לראשונה ב-ONE. שחקנית עמק חפר קפואה דיברה על מה שהיה ועל העימות בינה לבין עדי לוי: "כאשר הכדור עף החוצה, עדי לוי אמר לי: ‘לכי תביאי’, עניתי: ‘למה שאלך להביא?’, הוא השיב לי: ‘יש לכם חינוך כמו של ה* שלי’. הייתי בשוק שככה גבר מבוגר מדבר שכולה ביקשתי לקבל את כדור. פניתי לשופט והוא הוציא לו אדום על כך”. עוד סיפרה קפואה ל-ONE: "כאשר ראיתי את הוויכוח בין אבא שלי לעדי, רצתי לשם באופן טבעי כדי לעצור את זה. פתאום עדי תפס אותי חזק בכתפיים והפעיל עליי לחץ, נבהלתי ואמרתי: ‘מי אתה חושב שאתה תופס אותי’, כולם באו למקום ואז הוא עזב אותי, בכיתי מהלחץ, ילדה בת 20 באה להגן על אבא שלה". 

כבר בסוף השבוע הגיב עדי לוי על הדברים ואמר ל-ONE: "היה 0:1 לעמק חפר, הם בזבזו קצת זמן, כאשר הכדור יצא, אמרתי לה (אופק קפואה, ג.ל.): ‘למה את לא הולכת את הכדור?’, נכון הסתכלתי ואמרתי: ‘יש לכם חינוך כמו של הזה שלי’. לא אמרתי * שלי. אני קצין  ביטחון בעיריית ת"א במשך שנים רבות. אני לא מדבר ככה, היא יכולה להגיד מה שהיא רוצה. בסוף המשחק אשתי אמרה לי שאותו אוהד, שלא היה לי מושג מיהו, ואחר כך אמרו לי שהוא אבא של אחת השחקניות. לא מכיר אותה, לא את האבא. הייתה לי שיחה פרטית עם אשתי, לא קשורה לאבא. אחרי שכל המשחק הוא התעמת עם אשתי והבנות שלי. אחרי שהסתיים המשחק ניגשתי למגרש עצמו, והוא המשיך עם ההסטות ואמר: ‘המאמן שלהן’. אני ניגשתי אליו, צעקתי אליו: ‘אם יש לך מה להגיד למאמן, בוא תגיד לי’, רצה מישהי מהשחקניות דחפה אותי, לא אני דחפתי אף אחת".

בנות עמק חפר נגד הפועל מרמורק (צילום: נועם רווחה)בנות עמק חפר נגד הפועל מרמורק (צילום: נועם רווחה)

לוי הוסיף: "אין לי מושג מי זו השחקנית. אני באמת לא מכיר אותה ואת מי שדחפה אותי. אני פשוט הורדתי את היד שלה ממני, ואמרתי: ‘אל תגעי בי בשום מצב’ ואז עוזר המאמן שלי ואשתי הוציאו אותי. לא תקפתי אף אחת. אני מודע לכך ההתנהגות שלי לא הייתה בסדר, ואף בסיום המשחק שלחתי הודעת התנצלות לשחקניות שלי". בסיום המשחק אכן הוא התנצל בפני השחקניות שלו וכתב להן: "אני רוצה קודם כל להתנצל על התנהגותי במהלך וסיום המשחק. לא היה צריך לקרות ואני לא צריך להיגרר למצב כזה. יחד עם זה אני לא יכול כשמישהו פוגע בשחקניות או במי מאנשי הצוות בדיבור או במעשים. אני מלא הערכה לכולם ולכולן שמיד קפצו (גם עליי) והזיזו אותי משם ושם ראיתי והרגשתי שיש קבוצה מאחורי. הזמן עכשיו מחייב את כולנו לעשות יותר ולחזור למסלול הנכון. אני כמובן נושא באחריות המקצועית והאחריות גם עליי. תודה לכולם".

אסור לפספס
נגןמי המנצח הגדול באתגר ההשחלות על חוף הים?
מי המנצח הגדול באתגר ההשחלות בחוף הים?
נגןכשהמציל שלך בבריכה הוא ארלינג הולאנד
כשהמציל שלך בבריכה הוא ארלינג הולאנד
נגןמה חושבים החברים לנבחרת ברזיל על אנדריק?
מה חושבים החברים לנבחרת ברזיל על אנדריק?
נגןרונאלדו בפרסומת חדשה לחלב גמלים בסעודיה
רונאלדו בפרסומת חדשה לחלב גמלים בסעודיה
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראל כדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */