יום חמישי, 18.04.2024 שעה 19:00
ליגת העל 23-24
 פלייאוף עליון 
6622-5829מכבי ת"א1
5921-5829מכבי חיפה2
5521-4829הפועל ב"ש3
5036-4229הפועל חיפה4
4029-3029מכבי בני ריינה5
3635-2829בני סכנין6
 פלייאוף תחתון 
3733-3228הפועל ירושלים1
3239-2328הפועל חדרה2
3051-3128מכבי פ"ת3
2944-2928מכבי נתניה4
2835-3728בית"ר ירושלים5
2740-3028הפועל ת"א6
2642-2128מ.ס אשדוד7
2141-2228הפועל פ"ת8
לוח משחקים
  • מכבי ת"א
  • שבת, 20/04, 17:00
  • הפועל חיפה
  • בני סכנין
  • שבת, 20/04, 18:00
  • מכבי בני ריינה
  • מכבי חיפה
  • שבת, 20/04, 20:00
  • הפועל ב"ש
  • הפועל ירושלים
  • שבת, 27/04, 17:30
  • הפועל חדרה
  • מכבי פ"ת
  • שבת, 27/04, 18:00
  • מכבי נתניה
  • הפועל ת"א
  • שבת, 27/04, 20:00
  • בית"ר ירושלים
  • מ.ס אשדוד
  • שבת, 27/04, 20:00
  • הפועל פ"ת

גררו ואלמוג ב-11, מכבי ת"א עם שלושה בלמים

מהפכה של קרסטאיץ': המאמן עולה עם סבוריט כבלם מול מכבי פ"ת ב-20:30, גם בלטקסה, שמיר וחוזז פותחים, הרננדס לא בסגל. אדניי ומיהליק בהרכב הנגדי

|
אילון אלמוג וגבי קניקובסקי (רדאד ג'בארה)
אילון אלמוג וגבי קניקובסקי (רדאד ג'בארה)

אחרי התיקו המאכזב מול בני סכנין בבכורה של מלאדן קרסטאיץ’ בליגת העל, מכבי תל אביב תפגוש את מכבי פתח תקווה הערב (שני) ב-20:30. לקראת ההתמודדות, מאמן הצהובים דיבר והתייחס לחיזוק האפשרי שיגיע ולמצב הסגל. כמו כן, שחר פיבן התאמן אך לא יהיה סגל, בעוד דן ביטון לא עלה על הדשא בקריית שלום וגם הוא ייעדר. שחקן נוסף שלא יעמוד לרשות המאמן הוא לואיס הרננדס, שלא התאמן בימים האחרונים בשל סיבות אישיות.

באופן כללי, קרסטאיץ’ עשה מהפכה של ממש. אנריק סבוריט יפתח כבלם במערך של שלושה בלמים, בעוד בהתקפה ישחקו אילון אלמוג ואדוארדו גררו. אגב, מי שיענוד את סרט הקפטן הוא השוער דניאל פרץ. מנגד, ג’יימס אדניי וירוסלאב מיהליק פותחים אצל גיא לוזון.

הרכב מכבי ת”א: דניאל פרץ, עידן נחמיאס, אנריק סבוריט, מתן בלטקסה, אנדרה ז’ראלדש, אופיר דוידזאדה, עדן שמיר, גבי קניקובסקי, מתן חוזז, אילון אלמוג ואדוארדו גררו.

הרכב מכבי פ”ת: אריק ינקו, תומר לוי, מוחמד הינדי, מרכוס דיניז, אור בלוריאן, ינון אליהו, ארד בר, איתן אזולאי, לאמק בנדה, ג’יימס אדניי וירוסלאב מיהליק.

שחקני מכבי ת"א (רדאד ג'בארה)שחקני מכבי ת"א (רדאד ג'בארה)

“צפינו במשחק מול סכנין, הם בזבזו הרבה אנרגיה מולנו, הם נתנו יותר מ-100 אחוז מהיכולת שלהם. אחרי המשחק הזה היה ברור שהם לא מסוגלים לייצר עוד משחק הקרבה וזו הסיבה שהם הפסידו 6:0 למכבי חיפה”, אמר קרסטאיץ’.

“בשליש האחרון, ב-30 המטרים האחרונים, יש לנו בעיה. התאמנו היטב השבוע, צריכים להיות יותר ישירים בסיטואציות מסוימות ולמצוא יותר אופציות בסמוך לרחבה. עשינו את זה באימונים, זו אולי הבעיה המרכזית שלנו כרגע. אנחנו מודעים לזה ומנסים לפתור את זה. השחקנים צריכים לעשות”, הוסיף.

על איך זה לחגוג את חג המולד בישראל אמר: “אנחנו כאן שבועיים ובתקופה הזאת היינו מרוכזים רק בעבודה שלנו במכבי, אז במהלך היום אנחנו בעיקר באימונים, אחרי הצהריים אנחנו בבית מנתחים וחושבים על היריבה הבאה, אנחנו מרוכזים רק בעבודה ובכדורגל”.

שחקני מכבי ת"א (רדאד ג'בארה)שחקני מכבי ת"א (רדאד ג'בארה)

על מה הוא רוצה לראות מהקבוצה שלו השיב: “כבר עניתי על זה בעבר, אין ספק שיש כאן איכות, אנחנו יודעים את זה, אבל צריכים לעבוד קשה, זאת המטרה העיקרית שלנו. צריכים להיות יותר מאורגנים וישירים וזה הכול. בחלון ההעברות ננסה לעשות דברים, זאת מכבי ת”א וצריכים להתחזק, חשוב שהשחקנים יבינו שהם משחקים במכבי ת”א וצריכים להיות ברמה גבוהה יותר”.

הסרבי הוסיף: “יש לי את הפילוסופיה שלי, אני מצפה מהשחקנים לעבוד קשה באימונים, וכמו שאמרתי לפני כן, השחקנים צריכים להבין שהם במכבי ת”א ושהם צריכים לעשות את הטוב ביותר שלהם בכל רגע. צריכים רעב לגביעים, אנחנו קבוצה אחת, מכבי ת”א הקבוצה הכי גדולה בישראל. ביטון לא יהיה זמין בתקופה הקרובה, השאר יהיה בסגל”.

מאמן הצהובים סיכם: “אנחנו צריכים עוד זמן להבין הכול, יש לנו שבועיים, כרגע קיבלנו תמונה לגבי הקבוצה, אנחנו יודעים איך אנחנו רוצים שמכבי ת”א תיראה בעתיד, אל תדאגו. אני לא רוצה שחקנים שיכבשו שער אחד ולא יעשו כלום אחר כך. זה מוקדם להתייחס ליריבות שלנו. חשוב לנו שמכבי ת”א תעשה דברים אחרת. הייתי במועדונים גדולים. אני יודע איך זה צריך לעבוד”.

מלאדן קרסאטיץ' (רדאד ג'בארה)מלאדן קרסאטיץ' (רדאד ג'בארה)

דניאל פרץ הוסיף: “אנחנו מודעים למצב שלנו שהוא לא מזהיר כרגע ומצפים ליותר. זה כואב לנו. אנחנו עושים הכול כדי לשנות את זה. אנחנו מתרגלים לרעיונות החדשים, לא מתרכזים במטרות לסוף העונה אלא בפוקוס על המשחק הבא”. 

על ספיגת השערים אמר: “זה מאוד כואב לי וזה לא רק לי כי זה לכל הקבוצה כואב. אנחנו מדברים לפני כל משחק שאנחנו לא רוצים לספוג אלא לשמור על רשתות נקיות, אבל צריך לשפר את משחק ההגנה שלנו. זה לא סוד. משחק הגנה זה כל הקבוצה. לא רק ההגנה או אני. כמות ספיגת השערים היא משהו שלא מתאים למועדון הזה. אנחנו עושים הכול כדי לחזור למצב הקודם”.

דניאל פרץ (עמרי שטיין)דניאל פרץ (עמרי שטיין)

על הפערים מהפועל באר שבע ומכבי חיפה אמר השוער: “אנחנו מתרכזים רק במכבי פתח תקווה ורק אחרי המשחק הזה נתחיל את ההכנות למשחקים הבאים שלנו. ההכנות והרעיונות של המאמן החדש הם חדשים לנו. אנחנו רוצים ליישם אותם כבר מהמחזור הקרוב ואני מקווה שנצליח”.

אסור לפספס
נגןהכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
הכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
נגןמלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
מלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
נגןמסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
מסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
נגןטניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
טניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */