יום ראשון, 02.06.2024 שעה 20:00
לוח משחקים
  • מכבי פ"ת
  • 0 - 1
  • הפועל ב"ש

"באף הרכב אסור להתפרק ככה, משהו לא עובד"

בהפועל ת"א לא יודעים איך לעצור את כדור השלג ומודאגים: "המשחק מול אשדוד יהיה על החיים, ניר חוטף את כל האש, הקהל כועס בצדק". רוסה צפוי להיעדר

|
שחקני הפועל ת
שחקני הפועל ת"א בהלם (נעם מורנו)

משבר גדול בהפועל תל אביב. אחרי שישה משחקים ללא ניצחון, כדור השלג המשיך להתגלגל והפעם במפעל הגביע. החבורה של ניר קלינגר עפה אמש (שבת) בדרבי הקטן של תל אביב, כשהפסידה בביתה 3:1 לבני יהודה מהליגה הלאומית. פיינליסטית הגביע בעונה שעברה נפרדה מהמפעל כבר בסיבוב ח', והיא תאלץ להתרכז בליגה, כאשר כבר מחרתיים (שלישי) מצפה לה קרב קשה נגד עוד קבוצת ליגת העל שהודחה בסיבוב הזה, מ.ס אשדוד.

"ההפסד הזה צריך להדאיג כל אחד בקבוצה", אמרו בהפועל תל אביב, "באף הרכב אסור לנו להתפרק ככה נגד בני יהודה. משהו לא עובד בקבוצה וזה מדליק נורת אזהרה בוהקת. הפציעות לא מפסיקות לנחות עלינו וזה משפיע על היכולת של הקבוצה, יחד עם זאת אנחנו חייבים לעבור משחק כזה. ברור שעכשיו הלחץ עלינו רק גדל, אבל יש לנו הזדמנות לעצור את המשבר הזה ביום שלישי ונתרכז בזה".

קלינגר: לא היינו צריכים להראות ככה

במועדון קיימת דאגה גדולה בעקבות ההדחה לבני יהודה, בטח לאחר שהיו תקוות גדולות לשחזר את מסע הגביע מהעונה שעברה. ההפסד אמש מסביר עד כמה שחקני הפועל תל אביב נמצאים בלחץ בעקבות המשבר העמוק, שגדל כאמור לשבעה משחקים ללא ניצחון בכל המסגרות.

הלחץ הגדול בעקבות התוצאות במשחקים האחרונים באים לידי ביטוי גם ביציעים, כאשר הקריאות מצד האוהדים למאמן ניר קלינגר להתפטר הולכות וגוברות. המתח המשיך גם מחוץ לאצטדיון, כשעשרות אוהדים התגודדו וקיללו את בעלי הפועל תל אביב שרון ואיציק ניסנוב. אנשי האבטחה ושוטרי יס"מ התעמתו עם האוהדים שניסו לפרוץ לאיזור הסטרילי ממנו יוצאים השחקנים ואחרי שהבינו כי חלק מהם הצליחו לצאת מתחומי האצטדיון, התפזרו כל אותם האוהדים.

אוהדי הפועל ת"א (נעם מורנו)אוהדי הפועל ת"א (נעם מורנו)

בהפועל תל אביב לא מתכוונים לפטר את קלינגר, שמבחינתו מאמין בלב שלם שיש ביכולתו להוציא את הקבוצה מהמשבר אליו נקלעה. המשחק נגד אשדוד הופך לקריטי עוד יותר מבחינת המאמן, מאחר והפסד יסבך את המצב שלו ושל הפועל תל אביב עוד יותר. "המשחק נגד אשדוד יהיה על החיים שלנו, ניר חוטף את כל האש ואנחנו רוצים להחזיר לו ולקהל שהלך הביתה מאוכזב ובצדק", אמר אחד השחקנים בקבוצה.

רוב הביקורת בקבוצה הופנו כלפי כל שחקני רביעיית ההגנה שהציגו יום חלש מאוד. החיסרון של הבלם אדי גוטליב שוב הורגש, אבל בהפועל תל אביב האמינו שההגנה תצליח להסתדר מול ההתקפות המתפרצות של בני יהודה. גם שחקני הקישור האחורי ספגו ביקורת כחלק ממשחק ההגנה הקבוצתי. "כמות האיבודים הייתה מתחת לכל ביקורת, שני השערים במחצית השנייה הגיעו בגלל איבוד כדור שלנו", אמר גורם.

שחקני הפועל ת"א בהלם (נעם מורנו)שחקני הפועל ת"א בהלם (נעם מורנו)

קלינגר היה רוצה לתקן את הבעיות המקצועיות כמה שיותר מהר, אבל רשימת ההיעדרויות לא נגמרת. הפעם מדובר בשחקן שנמצא בכושר הכי טוב בתקופה האחרונה, פארליי רוסה. הברזילאי הרגיש כאב בשריר הירך האחורי אבל לא כאב כזה שמרמז על קרע. ההערכה שקיים סיכוי שרוצה סובל מכיווץ וייבדק היום. נכון לרגע זה, רוסה בסימן שאלה גדול למשחק הקרוב בשלישי.

לקראת המשחק החשוב של פתיחת הסיבוב השני בחוץ מול אשדוד, עידן ורד ושי אליאס יחזרו מהשעיית חמישה כרטיסים צהובים. דני גרופר ואדי גוטליב שלא היו כשירים במאת האחוזים למשחק הגביע וקיבלו מנוחה מהצוות המקצועי, יעמדו לרשותו של ניר קלינגר נגד אשדוד.

ניר קלינגר (נעם מורנו)ניר קלינגר (נעם מורנו)

דורון ליידנר שקרוב לקראת חזרה לכשירות מלאה, יקבל מנוחה משחק נוסף, כאשר המטרה בקבוצה היא לשלב אותו נגד הפועל קריית שמונה. מי שימשיך להיעדר בשורות האדומים הוא הקשר שלומי אזולאי, שמחלים בקרע בשריר הירך האחורי, דווקא אחרי שנכנס לקצב. אזולאי עושה בעיקר תרגילי כוח ובמועדון מקווים שיעמוד לרשותם בתוך שבועיים-שלושה. 

אסור לפספס
נגןהתנין הנשכן חיכה לשחקני נבחרת אנגליה
מי משחקני נבחרת אנגליה קיבל ביס מהתנין?
נגןנחש מה בקופסה עם דניאל פרץ ושחקני באיירן
נחש מה בקופסה עם דניאל פרץ ושחקני באיירן
נגןכואב: ספיד נפצע בתחרות גלגול הגבינה מההר
כואב: ספיד נפצע בתחרות גלגול הגבינה מההר
נגןקאסמירו עובד עם היורש על ביעטה מעל החומה
קאסמירו מלמד את הבן שלו לבעוט מעל החומה
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */