יום שישי, 29.03.2024 שעה 17:53
ליגה לאומית 23-24
5534-5328בני יהודה1
5417-4727עירוני ק"ש2
5126-4427עירוני טבריה3
4934-5427מכבי יפו4
4432-4428הפועל נוף הגליל5
4042-4627הפועל ניר רמה"ש6
3837-2927מכבי הרצליה7
3733-3527הפועל א.א. פאחם8
3538-3827הפועל עכו9
3433-2727מ.ס כפר קאסם10
3347-3527סקציה נס ציונה11
2932-3227הפועל ר"ג12
2935-2327הפועל ראשל"צ13
2637-2427הפועל כפ"ס14
2147-2727הפועל עפולה15
1657-2327איחוד בני שפרעם16
לוח משחקים
  • הפועל ר"ג
  • 0 - 0
  • עירוני טבריה
  • עירוני ק"ש
  • 2 - 0
  • הפועל א.א. פאחם
  • הפועל כפ"ס
  • 2 - 2
  • סקציה נס ציונה
  • הפועל נוף הגליל
  • 2 - 2
  • בני יהודה
  • הפועל עפולה
  • 1 - 3
  • הפועל ראשל"צ
  • מ.ס כפר קאסם
  • שני, 01/04, 19:00
  • מכבי הרצליה
  • איחוד בני שפרעם
  • שני, 01/04, 19:00
  • הפועל עכו
  • מכבי יפו
  • שני, 01/04, 19:00
  • הפועל ניר רמה"ש

סיפור הרביעייה: השבוע הקשה שעבר על רויזמן

היהלום של מכבי ת"א עבר שבוע לא פשוט עם מות דודו בתאונת דרכים, אך הצעיד את קבוצתו ל-0:4 מהדהד. וגם: אריאל אברם על מצבה של ראשל"צ. מדור לאומית

|
אור רויזמן (שחר גרוס)
אור רויזמן (שחר גרוס)

הליגה הלאומית מתקרבת לסיום הסיבוב הראשון, כשמחזור אמצע השבוע סיפק לא מעט תוצאות מעניינות. בית"ר תל אביב בת ים הביסה 0:4 את הפועל ר"ג בתוצאה שהובילה לפיטוריו של מאמן האורדונים ליאור זאדה, כשגם סקציה נס ציונה ניצחה בתוצאה דומה את הפועל עפולה המתרסקת.

מי ש"גנב" את ההצגה, היה שחקן ההתקפה של קבוצת הבת של מכבי ת"א, אור רויזמן, שבגיל 19 כבש את כל ארבעת השערים של קבוצתו בתצוגת תכלית יוצאת דופן. לא רבים יודעים, אבל עוד לפני המשחק עבר השחקן הצעיר שבוע לא פשוט. רק יומיים לפני כן, הוא התבשר על מותו של דודו בתאונת דרכים. כשרויזמן, נשאל ע"י קבוצתו אם ירצה לעלות לשחק, השיב בחיוב ועל כן גם לא חגג את השערים שכבש.

אור רויזמן עם הכדור (שחר גרוס)אור רויזמן עם הכדור (שחר גרוס)

"כל שמחה תמיד מהולה בעצב. עברו עליי ועל משפחתי יומיים קשים" כתב רויזמן בחשבון האינסטגרם שלו לאחר המשחק. "איבדנו דוד בתאונת דרכים, דוד שהיה אהוב וקרוב לליבנו. אתמול היה המשחק הכי מיוחד עבורי כי בכל דקה על המגרש חשבתי רק עליו והכול היה מוקדש רק לו. אני גאה בחברים לקבוצה ובמאמן שנתנו לי את הכוח לעלות לשחק. זה משהו שלא אשכח בחיים".

כבר שנים שרויזמן מסומן כדור העתיד של מכבי ת"א. שערים רבים לאורך השנתונים השונים במדי הצהובים הובילו לכך, כשאשתקד הוא התפוצץ עם לא פחות משמונה עשר שערים במדי קבוצת הנוער של הצהובים תחת המאמן אליעזר בן אהרון, אותו אחד שהתקדם ביחד איתו לקבוצת הבוגרים של בית"ר ת"א בת ים בליגה הלאומית.

אור רויזמן (שחר גרוס)אור רויזמן (שחר גרוס)

כבר מגיל קטן, עשה רויזמן את הדרך מביתו באיזור הדרום למגרש האימונים בקריית שלום. מדובר במשפחה שמאוד מחוברת לצהובים ותעיד על כך תשובתו של אביו לחוזה ההתקשרות שחתם השחקן בגיל 16 עם הצהובים: "החלום שלו לשחק במכבי", הבהיר אביו וביטל כל ניסיון לספק לו פרטים על החוזה.

רויזמן, אשר משחק כשחקן כנף עם רגל שמאל, הספיק להתאמן תחת ריימונד אטוולד בקבוצת הנערים, כשבהמשך שבן אהרון מונה לעוזרו של פטריק וואן לוון, הוא ערך מספר אימונים עם הקבוצה הבוגרת (גם בתחילת העונה הנוכחית) כשבמהלך הפלייאוף העליון, זכה להופעת בוגרים יחידה מול מכבי פ"ת. בקיץ, הוא אף חתם באמצעות סוכנו אבי נמני, על חוזה לחמש שנים והבטיח את עתידו עם הצהובים.

אבי נימני עם אור רויזמן (אינסטגרם)אבי נימני עם אור רויזמן (אינסטגרם)

כשמדברים עם אנשים במכבי על רויזמן, מיד עולה ההשוואה ליונתן כהן. אולי זו העמדה הדומה, אולי זה קור הרוח, אבל רבים שם מסכימים ומוצאים את הדמיון בין כהן, לבין השחקן שסומן בשנים האחרונות ע"י ואן לוון כפוטנציאל בוגרים גדול. אלא שהדרך לפריצה ולרביעייה המהדהדת ביום שלישי לא הייתה קלה. הדרך לבוגרים לא הייתה חלקה. השחקן הצעיר, כבר היה קרוב כמה פעמים לפרישה בצעירותו, בשנים שלוו בלא מעט בעיות וקושי לעמוד בדרישות הגבוהות למשך זמן.

מי שלא ויתר עליו, היה בן אהרון, שהקפיד על עבודה יומיומית ובעיקר שיחות מנטליות רבות. באחת הפעמים, באחד מרגעי המשבר ליתר דיוק, קבעו בן אהרון ורויזמן לאכול. ברקע? חנות האוהדים של מכבי ת"א. "מה אתה מוכן לעשות בשביל להיות על התמונה פה?" נשאל רויזמן, כשברקע ממולו מופיעים גיבוריו הצהובים.

אליעזר בן אהרן (שחר גרוס)אליעזר בן אהרן (שחר גרוס)

"הכול", הוא ענה. בן אהרון אהב את התשובה והבהיר לו: "הגיע הזמן לעשות שינוי ולנסות להגשים את זה". מאז מספרים, על גישה שונה לחלוטין. השינוי המשמעותי כאמור חל בעונה השנייה בקבוצת הנוער, אז הוא התפוצץ. מדברים על שחקן בוגר יותר, מאמין יותר, עם תשוקה גדולה ובעיקר אחד שיודע מה הוא רוצה מעצמו. "אני מאחל לאור שיעשה דרך וקריירה ארוכה במכבי ובעיקר שיישאר עם רגליים על הקרקע וימשיך לעבוד יותר ויותר קשה כי אין דרך אחרת", אמר השבוע בן אהרון ל-ONE.

ולצד ההופעה של רויזמן, מי שנמצאת בצרות היא עירוני ראשל"צ. שלושה מחזורים עברו מאז החליף ריימונד אטוולד את חיים שאבו בתפקיד ולפחות עד כה נראה שההולנדי ממשיך את המומנטום השלילי איתו סיים במכבי נתניה ולא מצליח לספק תוצאות גם בעיר היין. מי שהפעם יספק לנו תשובות לכישלון היחסי עד כה, הוא נציגו של בעלי הקבוצה עמוס לוזון ומי שמוגדר כמעין מנהל מקצועי במועדון, אריאל אברם.

אריאל אברם (פרטי)אריאל אברם (פרטי)

"המצב קצת יותר מורכב מכותרת של כישלון, אכזבה או דברים מהסוג הזה. צריך להבין את התמונה הכוללת: התחלנו לבנות את הקבוצה די מאפס, שבועיים או שלושה לאחר שמרבית הקבוצות החלו להתאמן. נבנה פה סגל עד כמה שאפשר לתכנן. למעלה מ-60% ממנו הצטרף בקיץ. נבנתה פה קבוצה חדשה לכל דבר ועניין. התחלנו איזשהו תהליך עם חיים שאבו. הוא מאמן טוב מאוד, שהגיע לסגל שנבנה תוך כדי תנועה. הייתה ציפייה שהדברים יתחברו מהר יותר ושגם אם יתחברו לאט, נראה קו יציב של שיפור בפרמטרים. לצערי הרב זה המשיך פחות טוב. הרגשנו בעיקר חוסר יציבות שזה משהו שחלש על כל הפרמטרים. הרגשנו לפעמים שהקבוצה היא כמו קזינו שאנחנו לא יודעים מה נקבל בכל יום נתון. קיבלנו איזושהי החלטה שאנחנו צריכים להיפרד ועשינו את זה ממש בכניסה לפגרת השזרוע, אחרי ההפסד לאחי נצרת".

אברם הוסיף: “זה משחק שהיינו צריכים לנצח בו, ייצרנו לא מעט מצבים והיינו צריכים להבקיע. אבל משהו ברמת האנרגיות לא הלך לכיוון טוב. קיבלנו החלטה, שלא ידעתי אם היא הנכונה, אבל ככה זה הרגיש. אחרי שבועיים של הליך לא פשוט, בו חיפשנו להביא מישהו שיביא משהו שונה ממה שחיים הביא, נפלה בחלקנו ההזדמנות להביא את ריימונד. הוא מביא דברים אחרים מבחינת תפיסת העבודה ומעוד בחינות. אם עבדת איתו בנתניה, אני לא צריך להגיד לך. ההחתמה שלו הייתה בשבוע השלישי של הפגרה ובחמישה ימים הוא העמיד את הקבוצה בצורה מרשימה מול רמה"ש. לא הצלחנו לנצח, לאחר לא מעט מצבים שהיו לנו. הבנו שיש לנו דרך לעשות. המשחק מול הפועל עכו לא היה דומה לשום דבר. המשחק מול הפועל פ"ת? אני לא יכול לדבר על חוסר מזל. בסופו של דבר זו חוסר יכולת. להחמיץ פנדל זה לא מזל, להחמיץ את ההחמצות שהחמצנו, זה לא יכול לקרות. אם זה היה נגמר חמש או שש לנו זה היה משקף. אבל זה המצב. הפסדנו והלכנו עם הזנב בין הרגליים".

ריימונד אטוולד ואריאל אברם (באדיבות הפועל ראשון לציון)ריימונד אטוולד ואריאל אברם (באדיבות הפועל ראשון לציון)

בשורה התחתונה. אולי שגיתם איתו. עשיתם נקודה מתשע.
"עשינו שינוי וייחלנו לתוצאות מהירות יותר מהשינוי הזה. להגיד לך שאני רואה פה הצלחה? ארבעת החודשים הראשונים היא לא הצלחה. קצב צבירת הנקודות הוא רחוק ממה שציפינו. נכון לעכשיו זה סיפור מאוד מדאיג לאיך העונה הזו התחילה. יחד עם זאת אני אופטימי כי אני מאמין בשינויים שריימונד מתווה. יצא לי לעבוד עם מאמנים בעבר. זה סגל שלא נבנה על ידי ריימונד ולא בהכרח מתאים לתפיסה שלו. אנחנו נעשה התאמות אם נידרש. נקווה שגם נראה את התוצאות".

אבל כל בחירת המאמנים שלכם השנה. זה לא עובד.
"בכל רגע נתון אנחנו מנסים להחליט את ההחלטה הכי טובה על סמך המציאות שאנחנו חיים בתוכה. אף פעם אתה לא יודע מה נכון או לא. בסוף העונה נדע אם טעינו בבחירת המאמנים. אם לא נעמוד במטרות שהצבנו לעצמנו, נצטרך להסתכל איפה טעינו. מאמנים, שחקנים, עיתוי ההחלפה. אבל אנחנו רחוקים משם מרחק שישה חודשים. לגבי ריימונד: הוא מביא תהליך ואתה יודע איך הוא עובד. היה לי שבוע של שיחות איתו לפני שהחלטנו להיקשר איתו ודיברנו על ההתאמות שצריך לעשות. הוא לא מגיע בקיץ ויש לזה הרבה היבטים: שיטת משחק, סגנון, נושא גופני. הוא עושה את ההתאמות ככל שנדרש כדי להביא תוצאות גם בטווח הקצר".

אריאל אברם עם עמוס לוזון (פרטי)אריאל אברם עם עמוס לוזון (פרטי)

הוא בן אדם של תהליך ואתם רציתם תוצאות.
"אני לא חושב שתוצאות ותהליך זה דבר והיפוכו. הדבר היחיד שנדרש כדי להכיל תהליך במועדון זה סבלנות. אנחנו רוצים תוצאות ורוצים לאזן בין השינויים שלו לתוצאות". 

עם עוד שני הפסדים, הוא בטוח ישאר?
"זה שיח תאורטי. לקחנו אותו במטרה שיסיים את העונה. לדבר על המעמד שלו אחרי שלושה משחקים? אני מוציא את המשחק מול עכו מהמשוואה, אבל אני רואה את התהליך שהקבוצה עוברת בשבועיים האחרונים וההתקדמות על המגרש. זה לא מתחבר עדיין עם תוצאות, אבל אני מאוד מאמין בו ובדרך הזו. אני משוכנע שהתוצאות יבואו".

דיברת קודם על מטרות, אבל המטרה היא לעלות ליגה נקודה.
"לא מתכחש לזה. אנחנו רוצים להתמודד חזק ורצינו לעשות הרבה יותר נקודות. בוא נהיה רגע מציאותיים. היום כשאני במקום השתים עשרה עם 16 נקודות מתוך 42, לדבר על עלייה זה יהיה מביך. המטרה בקיץ הייתה לבנות בסיס של שחקנים בקבוצה, שלא נצטרך לעשות שוב מהפכה בקיץ. כן רצינו להיות חזק למעלה וככל שהתנאים יבשילו להתמודד על עלייה. לדבר היום על עלייה יהיה מגוחך. להגיד לך שאנחנו לא תחרותיים ורוצים להתמודד? אנחנו מאוד רוצים".

אריאל אברם (פרטי)אריאל אברם (פרטי)

אבל אני מרגיש קצת את עמוס ואת הלוזונים, זה לא אנשים של תהליך לרוב, עמוס רוצה תוצאות ולעלות.
"המטרות של עמוס לא השתנו. אם ריאלי לדבר על זה? לא. עכשיו צריך צעד צעד, להתעסק באימון הבא ובמשחק הבא. אנחנו אחרי שישה משחקים ללא ניצחון, צריכים להחזיר את הביטחון. צבירת הנקודות הייתה רעה אבל לא משקפת את היכולת. נצטרך להסתכל על הטבלה רק אחרי הסיבוב השני".

עמוס מאוכזב?
"כולנו מאוכזבים. עמוס מאוכזב ומתוסכל מהתוצאות בדיוק כמוני. הוא מקבל שיקוף מאוד ברור של הדברים ושל מה שנעשה. אנחנו מקווים שהתוצאות יגיעו לפני שהליגה בורחת".

אבל אם המצב יימשך, בינואר עמוס ישחרר שחקנים. אתה יודע שהוא אחד שעושה מה שהוא רואה לנכון.
"אגלה לך סקופ. בינואר אשחרר שחקנים גם אם המצב יתהפך. להביא 14-16 שחקנים בשבועיים ולפגוע בכולם? מי שעושה את זה הוא גאון. אני לא חושב שיש מישהו כזה, גם אם יש לו שלושה חודשים. מי שלא מתאים, ויש כאלה שאנחנו מבינים כבר שהם לא מתאימים, לא יישארו בינואר. מה נביא במקום? אני חושב שריימונד ראוי לקבל כלים לעשות התאמות בסגל על מנת שהקבוצה תוכל לשרת את הרעיונות שלו והדברים שהוא רוצה להביא. חד משמעית בינואר ועוד לפני ישוחררו שחקנים".

עמוס לוזון (איציק בלניצקי)עמוס לוזון (איציק בלניצקי)

בוא נדבר עליך. יגידו אנשים שאולי קפצת מעל הפופיק בזה שהפכת למעין מנהל מקצועי. הרי אין לך ניסיון בזה.
"הטייטל מנהל מקצועי הוא נחמד, הוא מעניין בשביל לכתוב אותו. אבל בוא נסתכל על מהות הדברים. התפקיד שלי הוא נציג הבעלים. אני המנכ"ל של עמוס בחברת הבנייה שלו, עבדתי הרבה שנים בכדורגל. החלטנו השנה שאנחנו נעשה את זה ביחד. לא הייתי מעורב לפני. מנהל ספורטיבי או מקצועי, כל מועדון יוצק תוכן אחר לתוך זה. אני לא אדם שעושה קריירה כמנהל מקצועי ומסתובב עם איזושהי פילוסופיה. בסוף, נכנסתי לסיטואציה שבה אין צוות מקצועי ויש ארבעה או חמישה שחקנים חתומים. הבאתי מאמנים ושחקנים שמבחינתי היו הכי נכונים באותה נקודת זמן. מבלי לזלזל, לא מדובר במדעי האטום. היו לי מספיק שנים במועדונים בהם ראיתי מה הכרוניקות של ההצלחות והכישלונות. השתדלתי לא לחזור על טעויות שנעשו ולחקות את הדברים הטובים. חלק מזה זה להביא את ריימונד. אם אתה רוצה לפרוס את תחומי האחריות שלי? אני יושב עם ריימונד על צוות השחקנים והמעטפת. יעידו חיים וריימונד: ההחלטות על השיטה, על סגנון המשחק ובטח על ההרכב אלו החלטות שמקבל המאמן בלבד.

אני אומר מה אני חושב, שניהם התייעצו, החלפנו רעיונות ויש שיח. אבל בסופו של דבר, הם נושאים באחריות. אני יכול לדבר איתך שלוש שעות על מה תפקידו של מנהל ספורטיבי במועדון. ההחלטה שלי בתחילת העונה היא לתת לבלמים הצעירים: מוסרי, רועי זריהן. אלו החלטות של מנהל ספורטיבי. חשוב ששחקני בית יקבלו את המקום. היו דיבורים על להביא בלם מנוסה וותיק לצד ההגנה הצעירה שלנו וקיבלתי החלטה ללכת עם הצעירים. אני לא בורח מזה ויכול להיות שבינואר נשנה אותה. בסוף העונה נדע אם צדקתי. חיים ביקש בלם ותיק אני מודה. ייאמר לזכותם ששניהם (חיים וריימונד) מערכתיים והבינו את האינטרס של המועדון. מה התפקיד שלי עוד? המעטפת המקצועית. תשאל את השחקנים שמה שהם מקבלים במסגרת  הקבוצה לא נופל ממה שמקבלות קבוצות בליגת העל בפלייאוף העליון. אתה יודע כמה שחקנים חופשיים פנו לבוא לפה? כמה מאמנים כולל כאלה שעובדים פנו עכשיו אחרי הפיטורים של חיים? תגיד לי למה? כי התוצאות מרשימות? לא. כי נבנה פה משהו והמועדון עשה קפיצת מדרגה".

אריאל אברם (פרטי)אריאל אברם (פרטי)

אבל אתה בסוף מקבל ההחלטות.
"ואני לא בורח מזה. בוא נבין מה זה מקבל ההחלטות. החלטה על מאמן? זה אני. החלטה על שחקנים? יחד עם המאמן חד משמעית. כמי שמייצג את האינטרסים הכלכליים וארוכי הטווח של המועדון. איפה שאנחנו מצליחים זה יחד ואיפה שאנחנו טועים ונכשלים זה יחד. הניסיון הבלתי פוסק לשלב שחקנים צעירים: מוסרי, ששון, זריהן וכו'. מה לעשות, מי שמייצג את האינטרסים המקצועיים של המועדון זה אני ואני לא בורח מזה לטוב ולרע. כל המעטפת המקצועית, שעשתה קפיצת מדרגה השנה, זה אני. להגיד לך שזה שווה משהו בלי תוצאות? בטווח הקצר כנראה שלא ובטווח הרחוק אני בטוח שזה יגיע. חוויתי ונוכחתי לראות שלאורך זמן, אם אתה מאמין בדרך שלך, זה יביא תוצאות. בינתיים זה לא מצליח ואני סופג את האש, הכול בסדר".

יש חשש שעמוס ירים ידיים?
"זו שאלה ששואלים אותה על כל בעלים ותמיד התשובה היא מה פתאום עד שהוא מרים ידיים. עמוס היה במכבי פ"ת 20 שנה? זה נשמע לי יחסית עקבי".

זו לא מכבי פ"ת. אין לו זיקה למועדון הזה.
"קודם כל צריך לשאול את זה את עמוס. אני בסופו של דבר עובד עם עמוס ואעשה את כל מה שאני יכול כדי להביא את הארגונים שאני עומד בראשם, בין אם זה בכדורגל ומחוצה לו להישגים. זו שאלה שתמיד תישאל בתקופות שמצליחים פחות. עמוס מאוד מחוייב למועדון ומביא לא מעט כסף מהבית כדי שהקבוצה תבנה משהו גם השנה וגם לטווח הארוך. אם עמוס היה חושב לטווח הקצר לא היית רואה שחקני בית בהרכב, זר בין 19 או מושאלים צעירים. אני הרי יכול להביא מושאלים בני 27 או 25. יש חשיבה לטווח הארוך. לכמה זמן? זו שאלה לעמוס. יש לו זיקה לעיר ולמועדון והוא רוצה להצליח. החיבור גם עם העירייה התומכת הוא גדול. ההצלחה חשובה לתושבי העיר ולראש העיר ואנחנו רוצים שלראשון לציון תהיה קבוצה בליגת העל".

שחקני ראשון לציון (שחר גרוס)שחקני ראשון לציון (שחר גרוס)

שימו לב ל:

ירדן כהן – לאחר שער במחזור הראשון מול בני יהודה, שחקן ההתקפה חוזר להוכיח למה צורף להפועל פ"ת עם שני שערים בשני המחזורים האחרונים.

הפועל רעננה – לאחר לא מעט מחזורים מתחת לקו האדום, הקבוצה של אלי כהן עלתה מעליו עם ניצחון מרשים על מ.ס כפר קאסם הראשונה.

הגנה של בני יהודה – לאחר שספגה שנים עשר שערים בשבעת המחזורים הראשונים, סופגת רק שער חובה אחד בשבעה האחרונים.

אור זהבי עם הכדור (עמרי שטיין)אור זהבי עם הכדור (עמרי שטיין)

אדומים אשדוד – שלא הפסידה בשמונת המחזורים הראשונים ומאז סופרת ארבעה הפסדים בשישה משחקים.

הפועל ר"ג – שלא הצליחה לשמור על שער נקי באף אחד ממשחקיה העונה.

גיל יצחק – שלצד התקופה הפחות טובה של קבוצתו לאחרונה, רושם פתיחת עונה מצוינת  עם שבעה שערי ליגה

אום אל פאחם – לאחר שהיה נראה שהקבוצה של מוטי איווניר נכנסת למשבר עם ארבעה משחקים ללא ניצחון, היא הוכיחה שהיא כאן כדי להישאר בצמרת עם שני ניצחונות רצופים.

אסור לפספס
נגןמי המנצח הגדול באתגר ההשחלות על חוף הים?
מי המנצח הגדול באתגר ההשחלות בחוף הים?
נגןכשהמציל שלך בבריכה הוא ארלינג הולאנד
כשהמציל שלך בבריכה הוא ארלינג הולאנד
נגןמה חושבים החברים לנבחרת ברזיל על אנדריק?
מה חושבים החברים לנבחרת ברזיל על אנדריק?
נגןרונאלדו בפרסומת חדשה לחלב גמלים בסעודיה
רונאלדו בפרסומת חדשה לחלב גמלים בסעודיה
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */