יום שישי, 29.03.2024 שעה 04:05

שמיט סיפר שהותקף וטען: בחיים לא אפגע באישה

סוער בצרפת: המאמן, שחשוד כי הכה את בת זוגו הג'ודאית פינו, חשף כי גם פניו הושחתו. הפרקליטות צפויה לערער על שחרורו. הג’ודאים הבכירים הגיבו

|
הפנים הפגועות של שמיט ופינו (צילום מסך)
הפנים הפגועות של שמיט ופינו (צילום מסך)

פרשת התקיפה בה חשוד המאמן אלן שמיט כי תקף את הג’ודאית מרגו פינו ממשיכה להסעיר את צרפת. הבוקר (חמישי) התקשורת במדינה מציגה את קרב הגרסאות בין הצדדים, כאשר גם שמיט חושף תמונות לפיהן נראה שהותקף רגע לפני שהיה אמור לעלות על הטיסה לישראל ולהצטרף לצוות האימון בנבחרת הנשים הישראלית בג’ודו. בינתיים, האיגוד הישראלי החליט להשעות את המגעים מולו ויש ספק רב אם יגיע לארץ בעקבות המקרה.

בצרפת חשפו פרטים חדשים על הפרשה. רגע לפני שיצא בטיסה לישראל, שמיט פגש את פינו בדירתה בשעת לילה, שם השניים התעמתו. לפי דיווח בעיתון צרפתי: “פינו מאשימה את שמיט כי חבט בה באגרופים, משך בשערה וניסה לחנוק אותה במהלך העימות בדירתה. קריאותיה לעזרה גרמו להתערבות מצד השכנים, אצלם היא מצאה מחסה עד שהגיעה המשטרה לדירה”. הג’ודאית נמצאה כשהיא סובלת מחבלות בפניה ומאף שבור.

אלן שמיט (רויטרס)אלן שמיט (רויטרס)

הדיון בין השניים בבית המשפט היה בין שתי גרסאות שונות. מצד אחד, אלן שמיט טען כי לא תקף את בת זוגו הג’ודאית וסיפר כי “היה ויכוח בין שני אנשים שאוהבים זה את זה”, בעוד שפינו תיארה את הפחד מהעימות מולו: “זה לא היה קרב ג’ודו, זה היה קרב איגרוף”. שמיט הגיב לה: “בחיים לא פגעתי באישה ולא אפגע, זה הכל שטויות”.

כאמור, שמיט טוען כי לא תקף אותה כלל, אלא דווקא הותקף על ידה רגע לפני שעזב את צרפת. את הדברים אמר בבית המשפט כאשר גם פניו היו חבולות. בעקבות חשיפת פניה של פינו אמש, גם שמיט העביר הבוקר לעיתונות בצרפת תמונות של פניו שנפגעו.

מרגו פינו (רויטרס)מרגו פינו (רויטרס)

בבתי המשפט בצרפת ישנו הליך שיפוטי מזורז למקרים מהסוג הזה, בו יש אזרח החשוד בתקיפת נשים, כדי להגיע לחקר האמת מהר ולא למשוך את הזמן ולהתיר לאדם אלים להסתובב חופשי במדינה. במהלך הדיון, הפרקליטות דרשה לכל הפחות מאסר של שנה על תנאי לשמיט בטענה כי “הייתה אלימות חמורה מאוד מצידו”, אך בית המשפט החליט לשחררו משום שלא היו מספיק ראיות להרשעתו. לפי הדיווחים, הפרקליטות צפויה להגיש ערעור על ההחלטה לשחררו ממעצר.

בינתיים נבחרת הג’ודו הצרפתית נותרה בהלם מהאירועים האחרונים. לאחר שפינו חשפה את החבלות בפניה, הג’ודאי טדי רינר הגיב: “כולנו הזדעזענו עמוקות מהסבל שחברתנו לנבחרת מרגו פינו נאלצה לעבור, ואנחנו נותנים לה את מלוא התמיכה שלנו. מה צריך לעשות כדי להבטיח שדברי הקורבנות יישמעו? כדי שהתוקפים יורשעו?”

טדי רינר (רויטרס)טדי רינר (רויטרס)

גם קלריס אגבגננו צייצה בחשבון הטוויטר שלה על הפרשה: “אין לי מילים כדי לבטא את מה שעובר בראשי ואת מה שאני מרגישה בגופי כאישה שרואה את מה שעבר על חברתי לנבחרת מרגו פינו. אני מזועזעת מהחלטת בית המשפט. מה צריך לקרות כדי שתהיה ענישה? מוות?”

אסור לפספס
נגןמי המנצח הגדול באתגר ההשחלות על חוף הים?
מי המנצח הגדול באתגר ההשחלות בחוף הים?
נגןכשהמציל שלך בבריכה הוא ארלינג הולאנד
כשהמציל שלך בבריכה הוא ארלינג הולאנד
נגןמה חושבים החברים לנבחרת ברזיל על אנדריק?
מה חושבים החברים לנבחרת ברזיל על אנדריק?
נגןרונאלדו בפרסומת חדשה לחלב גמלים בסעודיה
רונאלדו בפרסומת חדשה לחלב גמלים בסעודיה
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */