יום חמישי, 28.03.2024 שעה 11:17
ליגה לאומית 23-24
5417-4727עירוני ק"ש1
5432-5127בני יהודה2
5126-4427עירוני טבריה3
4934-5427מכבי יפו4
4330-4227הפועל נוף הגליל5
4042-4627הפועל ניר רמה"ש6
3837-2927מכבי הרצליה7
3733-3527הפועל א.א. פאחם8
3538-3827הפועל עכו9
3433-2727מ.ס כפר קאסם10
3347-3527סקציה נס ציונה11
2932-3227הפועל ר"ג12
2935-2327הפועל ראשל"צ13
2637-2427הפועל כפ"ס14
2147-2727הפועל עפולה15
1657-2327איחוד בני שפרעם16
לוח משחקים
  • הפועל ר"ג
  • שישי, 29/03, 16:00
  • עירוני טבריה
  • עירוני ק"ש
  • שישי, 29/03, 16:00
  • הפועל א.א. פאחם
  • הפועל כפ"ס
  • שישי, 29/03, 16:00
  • סקציה נס ציונה
  • הפועל נוף הגליל
  • שישי, 29/03, 16:00
  • בני יהודה
  • הפועל עפולה
  • שישי, 29/03, 16:00
  • הפועל ראשל"צ
  • מ.ס כפר קאסם
  • שני, 01/04, 19:00
  • מכבי הרצליה
  • איחוד בני שפרעם
  • שני, 01/04, 19:00
  • הפועל עכו
  • מכבי יפו
  • שני, 01/04, 19:00
  • הפועל ניר רמה"ש

אטוולד: מתרגש לקראת הבכורה, משחק לא קל

מאמן ראשל"צ התייחס למשחקו הראשון מול רמה"ש מחר ב-15:00: "רוצים לנצח ולטפס בטבלה". קשטן: "נגיע לנצח את הדרבי הראשון בין הקבוצות בליגה"

|
ריימונד אטוולד (נעם מורנו)
ריימונד אטוולד (נעם מורנו)

הכדורגל הישראלי יחל את חזרתו מהפגרה עם המחזור ה-12 של הליגה הלאומית שיפתח מחר (שישי, 15:00) עם חמישה משחקים במקביל, כשבמוקד מכבי אחי נצרת תארח את מכבי בני ריינה בקרב על הניסיון להיצמד לפסגה. הפועל ראשון לציון תנסה לצאת לדרך חדשה עם המאמן החדש שלה, ריימונד אטוולד, כשתתארח אצל הפועל רמת השרון. האחרונה בטבלה, שגם היא החליפה מאמן ופיטרה את אליעזר בן אהרון, תתארח אצל הפועל עכו. הפועל רעננה תפגוש את אדומים אשדוד והפועל פ”ת תשחק מול הפועל ר”ג.

מכבי אחי נצרת – מכבי בני ריינה (עילוט)

המארחת מגיעה למשחק אחרי שהתאוששה מפתיחת עונה לא טובה ונמצאת ברצף של ארבעה משחקים ללא הפסד בליגה, במהלכו הצליחה לגרוף שמונה נקודות ולהתרחק מהתחתית הלוהטת. מהצד השני, ריינה מגיעה אחרי ניצחון גדול על אום אל פאחם שקירב אותה חזרה אל הרביעייה המובילה, והיא רושמת 3 ניצחונות בארבעת משחקיה האחרונים. 

מאמן מכבי אחי נצרת, תומר קשטן אמר: “אנחנו שמחים לחזור למשחקי הליגה, מצפה לנו דרבי נגד קבוצה מהטובות בליגה, שתגיע במטרה ברורה לנצח את הדרבי הראשון בין הקבוצות בליגה הלאומית. נצטרך להיות מרוכזים ומפוקסים על מנת לצלוח את המשחק הקשה והיוקרתי בצורה טובה ולהמשיך את המומנטום החיובי עימו יצאנו לפגרה”.

חוליו סזאר, חלוצה של בני ריינה, סיפר לקראת המפגש: “אנחנו מוכנים לקראת המשחק ויודעים כמה קשה הוא יהיה. אנו בטוחים מאוד בניצחון בדרבי נוסף אחרי הניצחון על אום אל פאחם”. מאהר חאמד, יו”ר אחי נצרת הוסיף: “יהיה משחק קשה לשתי הקבוצות. ברור שזה משחק שבו כל קבוצה רוצה לנצח אבל אנחנו משחקים בבית שלנו בעילוט ורוצים לקחת את כל הנקודות”.

חוליו סזאר חוגג (נעם מורנו)חוליו סזאר חוגג (נעם מורנו)

הפועל רמה”ש – הפועל ראשל”צ (לוד)

המארחת שמגיעה במומנטום חיובי ולא הפסידה בשלושת המחזורים האחרונים, מקווה שהפגרה לא עצרה לה את התכניות להמשיך לרוץ לכיוון הצמרת. מהצד השני, עם שם חדש על הקווים במקום חיים שאבו, הכתומים רוצים לצאת לדרך חדשה בליגה אחרי שלא ניצחו בשלושת המחזורים האחרונים. ההגעה של מאמן כמו ריימונד אטוולד אמורה לעזור לחבורה מעיר היין להגיע למטרה שלה, ואולי הוא גם יצליח לייצב את ההגנה הרעועה שכבר ספגה 18 שערים עד כה העונה.

בלמה של רמה”ש, דודי תירם, סיפר לקראת המפגש: “משחק קשה נגד קבוצה טובה, יצאנו לפגרה עם ניצחון חשוב ומומנטום חיובי ואנחנו רוצים לבוא ולהמשיך את זה. יודעים שהם עשו שינוי בעמדת המאמן וזה עושה משהו אבל מבחינתנו המשחק תלוי בנו”.

ריימונד אטוולד אמר לקראת הבכורה בראשל”צ: “אני מאוד מתרגש לקראת המשחק הראשון עם הפועל ראשון לציון. היה לנו שבוע ראשון טוב ביחד ואני מרגיש שהשחקנים מבינים בצורה טובה את הדרישות החדשות באימונים, אז זה הולך להיות מבחן ראשון מעניין עבורנו. למעשה זה מבחן לא קל כי רמת השרון תמיד יריבה קשה, אבל אנחנו מגיעים עם ביטחון טוב לקחת שלוש נקודות כי אנחנו רוצים לטפס בטבלה”.

ריימונד אטוולד ואריאל אברם (באדיבות הפועל ראשון לציון)ריימונד אטוולד ואריאל אברם (באדיבות הפועל ראשון לציון)

הפועל עכו – בית”ר ת”א/בת ים (עכו)

המארחת מגיעה למשחק אחרי הפסד מפתיע מאוד להפועל ר”ג שעצר את המומנטום החיובי בו הייתה. החבורה של מסאיי דגו מכוונת גבוה גם השנה והיא לא יכולה להרשות לעצמה עוד הפסד לקבוצה מהתחתית. מהצד השני, בית”ר ת”א/בת ים עדיין לא מצאה מחליף לאליעזר בן אהרון שפוטר ומי שיעמוד על הקווים יהיה קלמי סבן, שישמש כמאמנה הזמני של הקבוצה.

אחרי שלא מצאו מבחינתם את המאמן המתאים החליטו ללכת על סבן כאשר במידה והוא יוכיח את עצמו ויוציא את הקבוצה מהבוץ, בקבוצה ישקלו את המשך דרכו כמאמן הקבוע. הקבוצה מהמקום האחרון בטבלה לא הצליחה לנצח מאז המחזור השישי והיא חייבת לנצח על מנת להישאר בליגה, כשהפער מחוף מבטחים עומד על חמש נקודות.

קלמי סבן (חגי מיכאלי)קלמי סבן (חגי מיכאלי)

מאמן הפועל עכו, מסאי דגו אמר: “אנחנו מאוד שמחים לחזור למשחקי הליגה אחרי פגרה של שלושה שבועות ואחרי שעבדנו מאוד קשה בפגרה. אני מקווה ומאמין שנגיע מוכנים כי מצפה לנו משחק מאוד מאוד קשה נגד קבוצה שניצחה אותנו כבר העונה בגמר גביע הטוטו. אוי ואבוי אם אנחנו נסתכל על המיקום שלהם בטבלה כי הוא משקר. מדובר על קבוצה מאוד מסוכנת שמגיעה לאחר הפיטורים של המאמן שלה, ואני בטוח שהשחקנים שלה יבואו כדי להוכיח, וכדי לצאת מהמצב הלא נעים שהם נמצאים בו. אמרתי לשחקנים שלנו שבליגה הזאת אין פערים, וכל קבוצה יכולה לנצח כל קבוצה. הכי חשוב מבחינתנו שנבוא בגישה טובה, ונעשה את הכל כדי להשאיר את הנקודות בבית״.

שוער בית”ר ת”א/בת ים, אביחי דהן סיפר: “זה אף פעם לא נעים להחליף מאמנים. קלמי איתנו מתחילת העונה והוא העביר את האימונים במהלך הפגרה. אני מאמין בצוות ובשחקנים ואנחנו נבוא לקחת שלוש נקודות כדי לצאת לדרך חדשה”.

מסאי דגו (עמרי שטיין)מסאי דגו (עמרי שטיין)

הפועל רעננה – אדומים אשדוד (רמלה)

אחרי התיקו שחילץ אותה מהמקום האחרון בטבלה, השרונים חייבים עוד נקודות כדי להתחיל את הדרך אל מעל לקו האדום. ההשפעה מההגעה של אלי כהן נתנה את אותותיה במשחק האחרון מול המוליכה מכפר סבא, והמאמן המנוסה ינסה להביא עוד נקודות לקבוצה איתה העפיל ליגה לפני עשור. מהצד השני, העולה החדשה הצליחה לצאת מהתקופה הלא טובה שלה עם ניצחון על עפולה רגע לפני היציאה לפגרה, ותרצה להמשיך לניצחון נוסף שיחזיר אותה לצמרת.

שחקנה של רעננה, ליעד אלמליח, סיפר ל-ONE על ההכנות של הקבוצה בפגרה: “עבדנו קשה בפגרה לקראת המשך הליגה. התקדמנו גם מקצועית וגם חברתית. אנחנו נרגשים לחזור למשחקי הליגה בתקוה לעלות על מסלול הניצחונות”.

מאמן אדומים אשדוד, רוני אוואט אמר: “עבורנו זה משחק עם משמעות גדולה שלאחריו נדע לאן מועדות פנינו. ניצחון ידביק אותנו גבוה בצמרת וירחיק אותנו משמעותית מקבוצות התחתית. אחרי פגרה ארוכה תמיד חוזרים אל הלא נודע ואני מקווה שנמשיך מאיפה שהפסקנו. יש לנו משחק קשה נגד יריבה שהחליפה מאמן ותבוא עם מוטיבציית שיא כדי להתאושש מפתיחת עונה רעה, אבל הלחץ יהיה עליהם”

הפועל פ”ת – הפועל ר”ג (שלמה ביטוח)

ההגנה הטובה בליגה מול ההגנה הרעה בליגה. המארחת הצליחה להבקיע במחזור האחרון אחרי שלא כבשה בחמישה משחקים שלפני כן ותקווה לא לייצר רצף חדש, שכן היא כבשה בסך הכל ארבעה שערים בלבד העונה. הניצחון על כפר קאסם השיב לחבורה של עופר טסלפפה את התקוות לברוח מתחתית הליגה, כשהיא רחוקה רק שלוש נקודות מהמקום שמוביל לפלייאוף העליון.

מנגד, האורחת תרצה להמשיך במומנטום שלה, הפעם עם ליאור זדה על הקווים, ולעבור את יריבתם בטבלה. הפער בינה לבין הקו האדום עומד על שלוש נקודות בלבד וזה לא מקום שהאורדונים רוצים לחזור אליו. הבלם אופק פישלר ייעדר אצל המארחת עקב צבירת כרטיסים צהובים.

מאמן הפועל פ”ת, עופר טסלפפה, דיבר לקראת המשחק: “ברור לכולם במועדון עד כמה המשחק הזה חשוב. הליגה נמצאת עכשיו במצב שלא הייתה בו שנים, אין עולות ויורדות בטוחות ואנחנו צריכים לנצל זאת כדי להביא נקודות ולשים את עצמנו במקום בטוח”. מהפועל ר”ג נמסר: “הקבוצה עדיין בצרות וניתן לשחקנים לדבר על המגרש”

עופר טסלפפה (רדאד ג'בארה)עופר טסלפפה (רדאד ג'בארה)
אסור לפספס
נגןמי המנצח הגדול באתגר ההשחלות על חוף הים?
מי המנצח הגדול באתגר ההשחלות בחוף הים?
נגןכשהמציל שלך בבריכה הוא ארלינג הולאנד
כשהמציל שלך בבריכה הוא ארלינג הולאנד
נגןמה חושבים החברים לנבחרת ברזיל על אנדריק?
מה חושבים החברים לנבחרת ברזיל על אנדריק?
נגןרונאלדו בפרסומת חדשה לחלב גמלים בסעודיה
רונאלדו בפרסומת חדשה לחלב גמלים בסעודיה
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */