יום שישי, 29.03.2024 שעה 15:52

"נתן לידיים לטייל לי על הגוף": סערת ענק בטניס

חשיפה: טניסאית ישראלית קטינה טענה ברשתות החברתיות שהוטרדה ע"י מאמנה: "אמר לי לשכב עליו, היה לי בלקאאוט. אימן אותי מגיל 5, היה כמו אבא שני"

|
אילוסטרציה (רויטרס)
אילוסטרציה (רויטרס)

חשיפה: פרשה חדשה מסעירה את הטניס הישראלי. טניסאית קטינה, שזכתה בעברה באליפות ישראל, פרסמה בחשבון שלה ברשתות החברתיות כי עברה לכאורה הטרדות מיניות מאחד המאמנים שלה לאחר שעות האימונים.

הסיפור מסעיר את הענף הישראלי, לאחר שהטניסאית הקטינה דיברה בפנים גלויות על ההטרדות המיניות שחוותה, תוך כדי שבכתה: “הייתי בת 12 וחצי בערך, הוא היה המאמן שלי מגיל 5, תמיד החשבתי אותו כמו אבא שני, כי ההורים שלי גרושים ואבא שלי לא היה כל הזמן לידי, אז הוא מילא את המקום. סמכתי עליו והיה לי איתו אמון חזק מאוד. יום אחד אחרי שהיה לי אימון איתו אז הוא אמר שהוא יסיע אותי אבל נעשה הפסקה קטנה בשביל שאני אוכל סנדוויץ’ אצלו בבית”.

הטנסיאית המשיכה: “כשדיברנו על האימון אז הוא התחיל לחבק אותי ולגעת במקומות מסוימים שהם לא מקומות נורמליים. אחר כך הוא שכב ואמר לי לשכב עליו. עשיתי כי חשבתי שזה חיבוק אבל אז הוא התחיל להתנהג ולתת לידיים שלו לטייל על הגוף שלי כאילו כלום. לא יכולתי לעשות כלום כי היה לי בלקאאוט ולא הצלחתי להזיז את הגוף שלי או לעשות משהו, אז זה המשיך ככה איזה 15 דקות ואז הוא התחיל ללכת למקומות מיניים יותר. אחרי זה התקשרו אליי, זו הייתה אמא שלי ואני כל כך שמחה שזה קרה כי אני לא יודעת מה היה קורה אם היא לא הייתה מתקשרת”.

הנערה הוסיפה לגבי ההשפעה של המקרה עליה: “אחרי המקרה הזה יש לי בעיות אמון ואני לא יכולה להיפתח לאנשים בקלות מסוימת. לא יכולתי להיות בקרבת גברים בלבד, אז אם נגיד היו מצבים כאלה הייתי אומרת שאני ממהרת או לא מרגישה טוב והולכת כי לא יכולתי להסתכל על גברים אפילו אם הם קרובי משפחה שלי”.

המשפחה החליטה שלא להתלונן במשטרה, ומקורבת למשפחה סיפרה: “מצבה טוב, הוקל לה אחרי שסיפרה את זה והוציאה החוצה. הסיפור הזה כעת מאחוריה”. המקרה הגיע לידיעת איגוד הטניס וטופל על ידי האחראית על הטרדות מיניות ומוגנות של בני נוער, הנושא טופל בהתאם לחוק. באיגוד אף עמדו בקשר עם הוועד האולימפי ועם המשפחה.

מאיגוד הטניס נמסר: “ברגע שאיגוד הטניס נחשף למידע שהופץ ברשת החברתית, הוא מיד ביצע תחקיר בשיתוף פעולה עם הוועד האולימפי והאחראית על מוגנות בספורט מטעמו. כחלק מהתחקיר התקיימה שיחה עם האמא שאמרה שמבחינתה הפרשה סגורה. האם, לא הסכימה לתת פרטים על האירוע והמאמן המדובר וביקשה בכל תוקף לא לעסוק בנושא כדי לא לפגוע בילדה. בשל העובדה שהילדה עברה מספר אגודות ומאמנים בשנים בהן הייתה שחקנית פעילה באיגוד הטניס, לא היה ניתן לדעת באיזה מאמן מדובר”.

אסור לפספס
נגןמי המנצח הגדול באתגר ההשחלות על חוף הים?
מי המנצח הגדול באתגר ההשחלות בחוף הים?
נגןכשהמציל שלך בבריכה הוא ארלינג הולאנד
כשהמציל שלך בבריכה הוא ארלינג הולאנד
נגןמה חושבים החברים לנבחרת ברזיל על אנדריק?
מה חושבים החברים לנבחרת ברזיל על אנדריק?
נגןרונאלדו בפרסומת חדשה לחלב גמלים בסעודיה
רונאלדו בפרסומת חדשה לחלב גמלים בסעודיה
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */