יום שבת, 11.05.2024 שעה 05:55
לוח משחקים
  • אולימפיאקוס
  • רביעי, 29/05, 22:00
  • פיורנטינה

פלאניץ' בספק, בכר: הפציעות? הכל באחריותי

בלם מכבי חיפה לא חש בטוב ונעדר מהאימון המסכם לקראת סלביה פראג ב-22:00, המאמן במסיבת העיתונאים: "הפציעות הגיוניות ביחס לכמות המשחקים"

|
ברק בכר (עמרי שטיין)
ברק בכר (עמרי שטיין)

מכבי חיפה תתארח הערב (חמישי, 22:00) אצל סלביה פראג למשחק חוץ קשה מאוד במסגרת המחזור הרביעי בשלב הבתים של הקונפרס ליג. הירוקים, שניצחו 0:1 בביתם, יקבלו תמיכה מכ-3,000 אוהדים שיעשו את דרכם לפראג על מנת לתמוך באלופת המדינה. בוגדן פלאניץ’ לא חש בטוב, נשאר במלון והוא בספק להתמודדות. 

מאמן הירוקים, ברק בכר, דיבר במסע”ת לקראת המשחק: “אנחנו נכנסים לשני משחקים מאוד קשים וצמודים. נכון שהמשחק האחרון היה פחות טוב, אבל כל משחק זה סיפור אחר. אנחנו אחרי ניצחון גדול ונעשה הכל כדי לעשות פה תוצאה טובה, אנחנו יודעים שיהיה קשה אבל מתכוננים בצורה הכי טובה. ראינו את הקהל האדיר שיהיה פה ואנחנו רוצים לעשות הכל כדי לגרום לו להיות גאים בנו ובאים באנרגיות טובות”.

בוגדן פלאניץ'. בספק למשחק (האתר הרשמי של מכבי חיפה)בוגדן פלאניץ'. בספק למשחק (האתר הרשמי של מכבי חיפה)

מכת הפציעות שפוקדת את הקבוצה והביקורת שנשמעה על הצוות הרפואי ומאמני הכושר: “ביקורת יש תמיד ותמיד תהיה, אני כן אתייחס לנושא ואני יכול להגיד שבסופו של דבר כל האחריות היא עליי לטוב ולרע. יש לי דרישה מהשחקנים לשחק בצורה הכי אינטנסיבית שיש וכשאתה משחק ככה אז יש פציעות. אנחנו קבוצה שמשחקת בקצב גבוה ולוחצת גבוה, על היכולת נגד אשדוד אפשר להתווכח אבל לחצנו אותם והם החזיקו נגדנו הכי פחות בכדור. הדרישות שלי הן ללחוץ ולשחק בקצב הרבה יותר גבוה ויש פה פציעות, אבל זה לא משהו חריג. אני יכול להבין ביקורת אבל גם יכול להגיד לכם שזה משהו טבעי לגמרי, כולם מנסים לנתח ולהיות פיזיולוגיים, אבל אני חושב שהפציעות ביחס לכמות המשחקים זו לא כמות חריגה”.

ההיערכות לסלביה: “אנחנו יודעים למה לצפות, אנחנו יודעים שהמשחק עבורם הוא מאוד חשוב, משחק ביתי ואנחנו מבינים שבבית הזה הקבוצות הן מאוד ביתיות ולכן האתגר הוא מאוד גדול. מבחינתם זו הזדמנות אחרונה לטפס לראש הטבלה ולכן צריך לבוא מאוד דרוכים, יהיה קשה יותר מהמשחק הקודם, לנו יש את ההכנות שלנו ונשתדל לעשות את ההכנות בצורה טובה”.

עומר אצילי חוגג עם גודסווי דוניו במשחק הקודם (עמרי שטיין)עומר אצילי חוגג עם גודסווי דוניו במשחק הקודם (עמרי שטיין)

השילוב של הקונפרנס ליג עם משחקי הליגה: “אין ספק שחייבים לקחת הכל בחשבון, כי יש פציעות בגלל האינטנסיביות. לשחק נגד קבוצות כמו סלביה ופיינורד זה דורש מאמץ מאוד גדול ואנחנו יודעים לעמוד שווה בשווה, צריך לחשוב על יום ראשון וצריך לחשוב על כל התקופה הקרובה. מצד אחד לא לסכן שחקנים ומצד שני עדיין לעלות בהרכב הכי חזק מבחינתי בסיטואציה שנוצרה כדי לעשות תוצאה טובה במשחק מאוד מאוד קשה. אנחנו כל היום יושבים וחושבים מה נכון לכל שחקן, יש שחקנים שיותר פציעים וצריך לקחת הכל בחשבון, אין מה לעשות”.

איך לא משחזרים את היכולת הלא טובה ממשחק החוץ הקודם נגד אוניון ברלין: “נגד ברלין התבטלנו ולא שיחקנו את המשחק, שינינו גישה נגד סלביה והיינו שווים יותר מגול. נכון שהקבוצות פה מאוד ביתיות בבית הזה, אנחנו נבוא לשחק את המשחק שלנו ונעשה הכל כדי לשחק, לתקוף ולא להתבטל, אנחנו מבחינתו באים לשחק את המשחק שלנו ולעשות תוצאה טובה”.

ברק בכר (ראובן שוורץ)ברק בכר (ראובן שוורץ)

החזרה של אבו פאני: “כשאתה חזור מפציעה זה אמור להיות הדרגתי, נחכה ונראה, אולי הוא יפתח”.

אבו פאני עצמו דיבר גם כן במסיבת העיתונאים: “מרגיש שאני יכול לשחק, כשיר ב-100 אחוז והכל בסדר. היה קשה מאוד לראות את החברים מבחוץ, הייתי כמו כל האוהדים, עודדתי את החברים. כל שחקן רוצה לשחק וכמה שיותר, עברתי פציעה, עשיתי ניתוח שהוא ניתוח קטן, אבל עבדתי קשה וסוף סוף עבדתי. משחקים נגד קבוצה חזקה ומאוד ביתית, באים לתת הכל ונעשה את המקסימום בשביל לנצח ולחזור עם שלוש נקודות”.

מוחמד אבו פאני (עמרי שטיין)מוחמד אבו פאני (עמרי שטיין)
אסור לפספס
נגןויניסיוס הפרנזטור של פפסי בפרסומת חדשה
ויניסיוס הפרנזטור של פפסי בפרסומת חדשה
נגןשולחן הפינג פונג החדש שמשנה את המשחק
שולחן הפינג פונג החדש שמשנה את המשחק
נגןהכי יקר בפער: כמה עולה לנשנש בפורמולה 1?
הכי יקר בפער: כמה עולה לנשנש בפורמולה 1?
נגןיפן בהלם: שער נדיר נכבש מיותר מחצי מגרש
יפן בהלם: שער נדיר נכבש מיותר מחצי מגרש
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */