יום שלישי, 19.03.2024 שעה 07:05

"נהיינו קהל מפקיר, מפוצל, מלשין ומגעיל"

ליאור פטורי מראשי ארגון לה פמיליה שלח ל-4 אוהדים מכתב התראה לפני תביעה על כך שהואשם שלקח חלק באירועי בלומפילד: "לרוב הארגון אין קשר לזה"

|
אוהדי בית
אוהדי בית"ר ירושלים (ראובן שוורץ)

אחד מראשי ארגון לה פמיליה, ליאור פטורי, שלח באמצעות עורך הדין איתי ליבנה מכתב התראה לפני תביעה לארבעה אוהדי בית״ר ירושלים. בכתב ההתראה לפני הגשת בקשה להליכים משפטיים טוען פטורי כי הוא מואשם ע״י אוהדים מסוימים כי היה מעורב בדרך זו או אחרת במעשים המכוערים במשחק של בית״ר נגד הפועל תל אביב. עורך דינו של פטורי טוען כי אין שחר לדברים, וכי הכפשות אלו עולות כדי הגדרות הביטוי לשון הרע, בחוק איסור לשון הרע.

בתוך כך, בפוסט שפרסם פטורי הוא כתב: ״מאז המקרה בבלומפילד צולבים את הארגון. וכאוהד שמסתכל מהצד זה בצדק מוחלט. מה שכן אנשים שלא מחבבים את הארגון וחיכו לו בצד החליטו ללכת במסע אישי ובהאשמות כלפי אנשים פרטיים וכלפי הארגון בלי בסיס, נטו הסתה שמונעת משנאה. הכפשות בלי בסיס ועל זה הם יתנו את הדין בבתי המשפט. היום נשלחו 4 התראות לפני תביעה לאנשים שלא הפסיקו לדבר ולהכפיש. עוד 2 אוהדים שחצו את הגבול יקבלו תביעה ללא התרעה. יש לנו בקהל אנשים מסיתים שתמיד דאגו לקרוא "איחוד". ברגע שפונים אליהם הם מאיימים במשטרה. לא שיש על מה אבל השתמשו בכלי הזה”.

קומאן:"היינו צריכים להרוג את המשחק"

“חלקם פתחו עשרות פרופילים פיקטיביים במחשבה שלא ידעו מי הם. הרשו לעצמם לשפוך דם של אנשים מסוימים ובשביל זה לקחנו גם חברה שמתמחה להגיע אליהם. כל מה שרושם זה בצער. הארגון טעה בבלומפילד! לא במכות, הארגון טעה כשהפסיק לעודד! המכות לא קשורות לארגון אבל מביישות את הארגון! גם אם אותם אנשים שרבו היו או נמצאים בארגון, זה משהו שכולנו התביישנו בו כל אוהדי בית"ר! כל אחד שמכיר את הנפשות הפועלות מקרוב יודע שלרוב הארגון אין קשר לזה והוא מתבייש בזה! באו כמה שונאים שישר צעקו וקפצו "זה לה פמיליה עשו". מי אלה לה פמיליה בדיוק? כל אחד ששם קפוצ'ון או אומר שלום? אחרי שחלק מהקהל של בית"ר הפעיל לחצים על חוגג להלחם בארגון, מה שתרם לפילוג עכשיו אותם אנשים מציפים את הנהלת נוף הגליל שתמנע ממי שקשור ללה פמיליה או בא עם חולצות של הארגון להיכנס”.

אוהדי בית"ר עם דגל 'לה פמיליה' (רדאד ג'בארה)אוהדי בית"ר עם דגל 'לה פמיליה' (רדאד ג'בארה)

“כאילו הארגון בא לריב עם יושבי היציע… נהיינו קהל מפקיר, מפוצל, מלשין ומגעיל. מי שמכיר אותנו יודע שאנחנו אנשים פשוטים. אוהדי בית"ר מבטן ולידה, עוזרים לאחים שלנו ליציע, חיים ונושמים בית"ר. אין לנו מיליונים בכיס אבל יש לנו אהבה לבית"ר ירושלים. יש לנו כבוד ולא ניתן לאנשים לרמוס אותו תחת פרופילים פיקטיביים או רגילים רק בגלל שיש להם רוח גבית. ההודעה הזאת היא מייצגת אותי באופן עצמאי. וכל החכמים למיניהם דברו לעניין. תפיצו שקרים או תסיתו – תקבלו תביעה כי בצער אומר רק זאת הדרך״.

אסור לפספס
נגןהצצה לחופשה החלומית של משפחת רונאלדו
הצצה לחופשה החלומית של משפחת רונאלדו
נגןהסדרן נרדם בזמן המשחק, הקהל המציא לו שיר
הסדרן נרדם בזמן המשחק, הקהל המציא לו שיר
נגןספיד כובש שער מרהיב עם סלטה במספרת
ספיד כובש שער מרהיב עם סלטה במספרת
נגןחלטורה: רונאלדו הולך במרפסת ומצלם פרסומת
חלטורה: רונאלדו הולך במרפסת ומצלם פרסומת
/* LAST / NEXT ROUNDs */