יום שלישי, 19.03.2024 שעה 07:01

אגוארו ורוברטו בהרכב ברצלונה מול ראיו וייקאנו

הקטלונים יפגשו את הקבוצה המוכשרת מפרברי מדריד ב-20:00 (חי בערוץ ONE), גם קוטיניו וממפיס בהתקפה, ניקו הצעיר פותח בקישור. אנסו פאטי מחוץ לסגל

|
סרחיו אגוארו (La Liga)
סרחיו אגוארו (La Liga)

לברצלונה אין יותר מדי זמן להכות על חטא מההפסד לריאל מדריד בקלאסיקו, כאשר הערב (רביעי, 20:00) היא כבר תתארח אצל ראיו וייקאנו במסגרת המחזור ה-11 בליגה הספרדית, בניסיון למנוע כדור שלג שלילי שייצור כאוס נוסף במועדון ואולי גם זעזוע על הקווים. המשחק, כמו כל משחקי הליגה הספרדית, ישודר בערוץ ONE למנויי HOT, מנויי yes, סלקום TV ופרנטר TV.

הרכב ברצלונה: מארק-אנדרה טר שטגן, סרג’יניו דסט, ג’רארד פיקה, אריק גארסיה, ג’ורדי אלבה, סרחיו בוסקטס, ניקו גונסאלס, סרג’י רוברטו, פיליפה קוטיניו, ממפיס דפאיי וסרחיו אגוארו.

לקראת המשחק, מאמן בארסה רונאלד קומאן דיבר במסיבת עיתונאים והתייחס תחילה למה שקרה בסיום הקלאסיקו, כאשר אוהדים הקיפו את רכבו ומנעו ממנו לצאת מהקאמפ נואו: “אני לא חושב שיש לזה פתרון, זו בעיה חברתית של אנשים שיש להם בעיית חינוך. לא פחדתי, חשבתי על לצאת מהרכב. זה מוגזם מאוד. לא אהבתי את מה שקרה, אבל אני אוהב את המקום שאני נמצא בו”.

אוהדי ברצלונה מתנפלים על הרכב של קומאן

על המשחק הקרוב: “ראיו קבוצה טובה ואגרסיבית, אנחנו מצפים למשחק קשה מאוד ורוצים לחזור עם הניצחון. יכול להיות שפדרי ייעדר לזמן נוסף, כולנו מודאגים מהפציעות. סרחיו אגוארו עדיין לא יכול לשחק 90 דקות. בברצלונה תמיד יש דרישה לנצח משחקים, אני מבין את זה. אני אוהב להיות עם השחקנים, לנתח משחקים ולהדריך אותם. יש עתיד למועדון הזה למרות המצב המסובך”.

אסור לפספס
נגןהצצה לחופשה החלומית של משפחת רונאלדו
הצצה לחופשה החלומית של משפחת רונאלדו
נגןהסדרן נרדם בזמן המשחק, הקהל המציא לו שיר
הסדרן נרדם בזמן המשחק, הקהל המציא לו שיר
נגןספיד כובש שער מרהיב עם סלטה במספרת
ספיד כובש שער מרהיב עם סלטה במספרת
נגןחלטורה: רונאלדו הולך במרפסת ומצלם פרסומת
חלטורה: רונאלדו הולך במרפסת ומצלם פרסומת
/* LAST / NEXT ROUNDs */