יום שלישי, 19.03.2024 שעה 09:06

אלו הפרשי הרמות: ישראל הובסה 7:0 מול גרמניה

נבחרת הנשים של לנדאו ספגה תבוסה כואבת במוקדמות המונדיאל והיא עדיין ללא שער זכות. ברנד (צמד), דבריץ', פרייגאנג, מגול, ווסמאות' וראוך כבשו

|
קארין סנדל ולינה מגול (שחר גרוס)
קארין סנדל ולינה מגול (שחר גרוס)

לא באותה רמה. אחרי הופעה מכובדת בשבוע שעבר שנגמרה בהפסד 1:0, נבחרת הנשים של ישראל הובסה הערב (שלישי) 7:0 מול גרמניה במוקדמות מונדיאל הנשים. השחקניות של גילי לנדאו היו פשוט חסרת אונים מול אחת הנבחרות החזקות ביותר בעולם.

הישראליות עדיין מחפשות את שער הזכות הראשון שלהן בשלב המוקדמות אחרי שהפסידו 4:0 לפורטוגל במשחק הראשון וכאמור, 1:0 לגרמניה בשבוע שעבר. בהמשך תפגוש הנבחרת את בולגריה, טורקיה וסרביה.

הגרמניות שלטו מהשנייה הראשונה והישראליות התקשו לצאת קדימה. בדקה ה-20 החגיגה של המארחות התחילה, ז’ול ברנד כבשה את הראשון אחרי מהלך קבוצתי נהדר של הגרמניות. 6 דקות בלבד חלפו ושרה דבריץ’, שבישלה את השער הראשון, כבשה את השני והכפילה את היתרון. בדקה ה-43 לאורה פרייגאנג כבשה את השער השלישי, שתי דקות לאחר מכן ז’ול ברנד השלימה צמד והורידה את ישראל להפסקה בפיגור 4:0.

השליטה הבלעדית של הגרמניות המשיכה גם במחצית השנייה. על אף מספר חילופים של המאמנת הגרמנייה, המארחות לא עצרו והמשיכו ללחוץ על השער של עמית ביילין. בדקה ה-56 לינה מגול, שכבשה את שער הניצחון בארץ, מצא את הרשת פעם נוספת בבעיטה נהדרת מהאוויר. בדקה ה-71 טאבה ווסמאות’ המחליפה כבשה את השישי בנגיחה מתוך הרחבה. 7 דקות חלפו ופאליקיטס ראוך חתמה את תוצאת המשחק עם שער נוסף.

גם נבחרת הנערות עד גיל 19 שיחקה הערב והפסידה 1:0 לנבחרת רומניה. בעקבות ההפסד הנבחרת סיימה במקום השני בבית בליגת האומות.

מחצית ראשונה:

דקה 6: הזדמנות ראשונה לגרמניות. סופיה קליינהרן שחררה בעיטה נהדרת מ-25 מטרים, אך עמית ביילין הגיבה מצוין והדפה את הכדור לקרן.

דקה 20, גרמניה עלתה ל-0:1: מהלך קבוצתי נהדר של הגרמניות הסתיים בבישול של שרה דבריץ’ לז’ול ברנד, שמקרוב דחקה את השער הראשון במשחק.

דקה 26, גרמניה עלתה ל-0:2: הגרמניות הכפילו את היתרון שלהן אחרי טעות בהגנת הנבחרת הישראלית. לאורה פריגאנג חטפה כדור מהגנת הנבחרת והוציא רוחב לשרה דברץ’, שבעזרת נגיעה של ליאור אדרי הכניעה את עמית ביילין.

דקה 43, גרמניה עלתה ל-0:3: לאורה פריגאנג התכבדה גם היא בשער אחרי שבישלה את השני. שחקני הכנף בעטה מקרוב ופנימה אחרי עבודה הכנה טובה של ז’ול ברנד.

דקה 45, גרמניה עלתה ל-0:4: זה כבר לא נעים. ז’ול ברנד השלימה צמד עם שער קליל נוסף מתוך הרחבה.

מחצית שנייה:

דקה 56, גרמניה עלתה ל-0:5: גם לינה מגול הצטרפה לחגיגה. הקשרית של הנבחרת גרמנית שחררה בעיטה נהדרת מהאוויר הישר לרשת של עמית ביילין.

דקה 71, גרמניה עלתה ל-0:6: הגרמניות לא עוצרות. טאבה ווסמהות’ המחליפה כבשה בנגיחה חזקה מתוך הרחבה.

דקה 78, גרמניה עלתה ל-0:7: פאליקיטס ראוך ניצלה חוסר הבנה בהגנת ישראל על מנת לדחוק מקרוב את השביעי של הגרמניות.

הרכב נבחרת גרמניה: מרל פרוהם, סופיה קליינהרן (יאנה פלדקאמפ, 46), לאוניה מאייר, סבינה הות’, לאורה פריגאנג (לינה שולר, 69), שרה דבריץ’ (ג’אניפר מארוג’ן, 61), לאנה לאטווין, פאליקיטס ראוך, מאלני לאופולז, ז’ול ברנד (טאבה ווסמהות’, 46) ולינה מגול (לינדה דלמאן, 61).

הרכב נבחרת ישראל: עמית ביילין, ליאור אדרי, אופל סופר (טליה זומר, 78), שחר נקב, נועם אכטל, שני דוד, אירנה קוזצנוב, מריאן עודד (שי פרל, 46), קארין סנדל (קורל חזן, 83), רחל שטיינשיינדר (נועה סלימהוציץ’, 46) ושרון בק.

אסור לפספס
נגןהצצה לחופשה החלומית של משפחת רונאלדו
הצצה לחופשה החלומית של משפחת רונאלדו
נגןהסדרן נרדם בזמן המשחק, הקהל המציא לו שיר
הסדרן נרדם בזמן המשחק, הקהל המציא לו שיר
נגןספיד כובש שער מרהיב עם סלטה במספרת
ספיד כובש שער מרהיב עם סלטה במספרת
נגןחלטורה: רונאלדו הולך במרפסת ומצלם פרסומת
חלטורה: רונאלדו הולך במרפסת ומצלם פרסומת
/* LAST / NEXT ROUNDs */