יום שלישי, 19.03.2024 שעה 07:15

נעצרו חשודים בגין הימורים בעשרות מיליוני שקלים

לאחר חקירה מקיפה משטרת ישראל עצרה 13 חשודים בגין ארגון וניהול אתר הימורים בלתי חוקיים ברשת, שעסק במגוון ענפי ספורט בארץ ובעולם, בסכומי עתק

|
חקירת המשטרה בתחום ההימורים הבלתי חוקיים (דוברות המשטרה)
חקירת המשטרה בתחום ההימורים הבלתי חוקיים (דוברות המשטרה)

במסגרת המאבק של משטרת ישראל מול תופעות הפשיעה הכלכלית החמורה בתחום ארגון וניהול הימורים ברשת, נערכה בתקופה האחרונה חקירה מקיפה על ידי משטרת ישראל יחד עם חוקרי יחידת יהלום מרשות המיסים, בסיוע הרשות לאיסור הלבנת הון ומימון טרור ובליווי המחלקה הכלכלית בפרקליטות המדינה, בגין ארגון וניהול אתר הימורים בלתי חוקיים ברשת ועבירות של עשרות מיליוני שקלים. 

הבוקר (שלישי), עם מעבר החקירה למישור הגלוי, עשרות שוטרים מהיחידה הארצית למאבק בפשיעה כלכלית (יאל"כ) בלהב 433, יחד עם יחידת יהלום מרשות המיסים, פשטו על בתיהם ובתי העסק של החשודים, עצרו 13 חשודים ועיכבו עשרות נוספים.

חקירת המשטרה בתחום ההימורים הבלתי חוקיים (דוברות המשטרה)חקירת המשטרה בתחום ההימורים הבלתי חוקיים (דוברות המשטרה)

על פי החשד ניהלו וארגנו החשודים, אתר אינטרנט בארץ שעסק בהימורים "בטים" על תוצאות המשחקים בענפי הספורט השונים בארץ ובעולם, במטרה להפיק רווחים כספיים באופן בלתי חוקי באמצעות סוכנים, אשר שימשו ‘צינור’ להעברת הכספים של המהמרים למנהלי האתר, תוך שימוש בעסקי חלפנות כספים לביצוע עבירות של הלבנת הון, עבירות על פי חוק איסור הלבנת הון ועבירות מס, בהיקף של עשרות מיליוני שקלים.

מחומרי החקירה עולה כי המהמרים איבדו סכומי כסף גבוהים, כאשר גבייתם, על פי החשד, נעשית בחלק מהמקרים על ידי מנהלי האתר תוך איומים והפעלת לחצים לתשלום החוב. כאמור, בתום החיפושים נתפסו סכומי כסף מזומן במטבעות שונים, מסמכים, מכונות לספירת כספים, מחשבים, טלפונים וכרטיסי סים רבים. כלל העצורים הועברו לחקירה במשרדי להב 433 ובמהלך היום יובאו לדיון הארכת מעצרם בבית משפט השלום בראשון לציון.

יש לציין כי כבר באוקטובר שעבר התרענו ב-ONE על עליית ההימורים הבלתי חוקיים, תופעה שהתפרצה בתקופת הקורונה ויותר ויותר אתרי הימורים נפתחו בארץ ופעלו באינטרנט ובטלגרם, כשגם אתרים שלא פעלו בעבר בישראל הרחיבו את הפעילות שלהם והנגישו הכול בשפה העברית.

התחקיר של אסי ממן (מערכת ONE)התחקיר של אסי ממן (מערכת ONE)
אסור לפספס
נגןהצצה לחופשה החלומית של משפחת רונאלדו
הצצה לחופשה החלומית של משפחת רונאלדו
נגןהסדרן נרדם בזמן המשחק, הקהל המציא לו שיר
הסדרן נרדם בזמן המשחק, הקהל המציא לו שיר
נגןספיד כובש שער מרהיב עם סלטה במספרת
ספיד כובש שער מרהיב עם סלטה במספרת
נגןחלטורה: רונאלדו הולך במרפסת ומצלם פרסומת
חלטורה: רונאלדו הולך במרפסת ומצלם פרסומת
/* LAST / NEXT ROUNDs */