יום שלישי, 19.03.2024 שעה 07:22

גלושקו וקמחי זכו בטורניר הזוגות בפיוצ'ר נתניה

הישראליות ניצחו בגמר 4:6 ו-2:6 את לינה נוסקובה ופאני אוסטלונד. ביחידות ישחקו פאקה מול מוטאבדזיץ' על הזכייה. קמחי זכה בתחרות ITF בדרום אפריקה

|
המנצחות והפיינליסטיות (איגוד הטניס)
המנצחות והפיינליסטיות (איגוד הטניס)

שביט קמחי ולינה גלושקו זכו היום (שבת) בטורניר הזוגות של פיוצ’ר נתניה לנשים, המתקיים במועדון מכבי נתניה. הישראליות גברו בגמר 4:6 ו-2:6 על לינה נוסקובה הצ'כית ופאני אוסטלונד משבדיה תוך 57 דקות של משחק.

מחר ב-10:30 יתקיים גמר היחידות של הטורניר הבין-לאומי על סך פרסים בגובה 25,000 דולר. מתילדה מוטאבדזיץ' מבריטניה, שעלתה מהמוקדמות, גברה בחצי הגמר 0:6 ו-1:6 על פאני אוסטלונד השבדית, והיא תפגוש את קלואה פאקה מצרפת (מדורגת 2) שניצחה 6:3, 6:7 ו-1:6 את אנה סופיה סאנצ'ז ממקסיקו. זוהי התחרות הראשונה מבין ארבע תחרויות בין-לאומיות רצופות שיתקיימו בחודש הקרוב, שתיים לנשים ושתיים לגברים. בשבוע הקרוב יתקיים פיוצ'ר נשים נוסף, הפעם בקריית מוצקין.

כמו כן, אוראל קמחי, אלוף ישראל לנוער הטרי, זכה בתחרות ITF לנוער רמה 2 שהתקיימה בדרום אפריקה, לאחר שניצח בגמר 4:6 ו-3:6 את איליה סימקין הרוסי. קמחי (דורג 8 בטורניר), המתאמן אצל יונתן כרובני, ניצח ברבע הגמר את המדורג הבכיר בטורניר, לאו בורג, שהוא בנו של טניסאי העבר המפורסם ביורן בורג.

אסור לפספס
נגןהצצה לחופשה החלומית של משפחת רונאלדו
הצצה לחופשה החלומית של משפחת רונאלדו
נגןהסדרן נרדם בזמן המשחק, הקהל המציא לו שיר
הסדרן נרדם בזמן המשחק, הקהל המציא לו שיר
נגןספיד כובש שער מרהיב עם סלטה במספרת
ספיד כובש שער מרהיב עם סלטה במספרת
נגןחלטורה: רונאלדו הולך במרפסת ומצלם פרסומת
חלטורה: רונאלדו הולך במרפסת ומצלם פרסומת
/* LAST / NEXT ROUNDs */