יום שישי, 19.04.2024 שעה 16:19

ארד סובב את הקרסול באימון, ייבדק ביום ראשון

בלם מכבי חיפה, שחזר רק לאחרונה מפציעה, נפגע באימון ויעבור בדיקה. במועדון סיפרו: "פשוט לא ייאמן מה שהוא עבר, אף אחד לא היה לידו והוא נפצע"

|
עופרי ארד (עמרי שטיין)
עופרי ארד (עמרי שטיין)

במכבי חיפה התמוגגו בסיום המשחק מול סלביה פראג מעצם הניצחון 0:1 על היריבה הצ’כית החזקה. הירוקים לא רק הכניסו לקופת המועדון חצי מיליון אירו – מלבד הניצחון הם כבשו שער ראשון במסגרת הקונפרנס ליג והצליחו להישאר בתמונת הסיכויים להגיע לשלב הבא. 

יממה לאחר המשחק התקבלו חדשות לא טובות עבור הקבוצה – כאשר עופרי ארד, שחזר רק לאחרונה מפציעה, סובב את הקרסול במהלך האימון והוא ייבדק ביום ראשון. “פשוט לא ייאמן מה שארד עבר. אף אחד לא היה לידו והוא נפצע”, אמרו בקבוצה.

בחזרה למשחק אמש. מי שגרף את מלוא המחמאות הוא המאמן ברק בכר שהצליח בניהול משחק מבריק להוכיח עד כמה מדובר במאמן שיודע להפנים את טעויות העבר הלא רחוק מהמשחק מול אוניון ברלין, שם קבוצתו הובסה 3:0, לתקן ולהביא את חניכיו לרמת מוכנות הכי גדולה שניתן: "כל מה שברק עבד איתנו טקטית באימון המסכם של לפני המשחק ישמנו במשחק עצמו, אחד לאחד. בכר הוא ללא ספק מאמן כמה דרגות מעל הליגה שלנו. ברק מאמן של פעם בעשרים שנה", אמרו בסיפוק במכבי חיפה.

בכר:"נמשיך לשחק התקפי גם אם נחטוף בראש"

בכר הימר שוב על שון גולדברג כבלם לצידו של בוגדן פלאניץ', ושון החזיר בגדול במגרש. גם ההחלטה להמשיך ולתת למחמוד ג'אבר לשחק בקישור והפעם לצידם של חוסה רודריגס ועלי מוחמד התבררה כנכונה. ג'אבר הפך בתקופה קצרה לשחקן של קבע בהרכב והמחמאות לבכר שידע לקלוט ולהפיק ממנו את המקסימום, בדיוק כמו במקרה של מוחמד אבו פאני בשנה שעברה.

במכבי חיפה טוענים שגם ההחלטה לתת לגודסוויי דוניו את המפתחות בחוד התבררה כנכונה. דוניו שכבש שער מדהים בניצחון מול הפועל ירושלים במחזור האחרון היה אחד השחקנים טובים אתמול. מעבר למשחק הלחץ המצוין שלו, החלוץ בעט לקורה כדור אחד וכבש שער גדול מבישול של עלי מוחמד.

ברק בכר וגודסווי דוניו (עמרי שטיין)ברק בכר וגודסווי דוניו (עמרי שטיין)

דוניו התייחס לביקורות שהוא ספג לאחרונה ואמר: "שחקן כדורגל צריך להיות מוכן להכול. בשנה שעברה לא הצגתי בפתיחה את היכולת שלי אבל במחצית השנייה של העונה הלכתי והשתפרתי והבקעתי כמות יפה של שערים. אני מודע לביקורות כאשר פחות הולך, אני מקשיב לצוות המקצועי ואני נעזר גם בפסיכולוג וזה עוזר לי מאוד”.

“ברק בכר וגיא צרפתי אמרו לי שאחרי שאבקיע את השער הראשון תהיה המשכיות והכול ייפתח, והם כאלה שעברו הרבה בכדורגל אז הם יודעים מה שהם אומרים, וזה אכן קורה עכשיו", הוסיף. על המשחק עצמו אמר: "זה היה משחק קשה, אבל תצוגה נהדרת של הקבוצה. שיחקנו בדיוק לפי התבנית שברק בכר ביקש מאיתנו וזה הצליח". במכבי חיפה הוסיפו ואמרו על דוניו: "כאשר הוא נכנס לכושר אנחנו יכולים להיות רגועים". 

גודסווי דוניו ובוגדן פלאניץ' חוגגים (עמרי שטיין)גודסווי דוניו ובוגדן פלאניץ' חוגגים (עמרי שטיין)

לפני המשחק, היה אפשר להבחין שמי שעלה למספר רגעים לחימום עם שאר השחקנים וירד מהר מאוד מכר הדשא כאשר הוא כועס לכיוון חדר ההלבשה, היה מוחמד אבו פאני, שהיה משוכנע שהוא בסגל אבל התברר לשחקן שאינו רשום בטופס המשחק. הקשר נראה באותם רגעים כעוס במיוחד וירד לחדר ההלבשה, שם פגש את בכר שאמר לשחקן: "אני מבין את הכעס שלך, זו הייתה טעות שלי להגיד לך לעלות לחימום".

אבו פאני עלה ליציע שם צפה במשחק. בכל מקרה, הוא אמור לחזור לסגל ביום שני מול מכבי נתניה. מי שנראה ונשמע נרגש מאוד לפני המשחק הוא פלאניץ', שזכה בפעם הראשונה לענוד את סרט הקפטן במקומו של צ'ירון שרי שפתח בספסל.

אסור לפספס
נגןהכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
הכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
נגןמלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
מלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
נגןמסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
מסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
נגןטניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
טניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */