יום חמישי, 18.04.2024 שעה 21:37

"מרשיי הותקפו באלימות קשה על ידי השוטרים"

אחרי ההודעה על הארכת מעצר של שניים משלושת אוהדי חיפה, עדיקה עורכת הדין של החשודים טוענת: "נגרמו להם חבלות. זה משחק כדורגל, לא אירוע טרור"

|
אוהדי מכבי חיפה (אורן בן חקון)
אוהדי מכבי חיפה (אורן בן חקון)

משטרת ישראל הודיעה היום (ראשון) כי בית המשפט הורה על הארכת מעצרם של שני אוהדי מכבי חיפה החשודים בתקיפת השוטרים אמש באצטדיון טדי, כאשר חשוד שלישי נשלח למעצר בית ובמקביל עורכת הדין המייצגת את שלושת האוהדים טוענת מנגד לאלימות מצד המשטרה.

במקביל הייתה זו עורכת הדין שלומית עדיקה, שמייצגת של שלושת האוהדים, ואמרה ל-ONE: “מרשיי מכחישים כל קשר לאלימות כלפי השוטרים במשחק שהתקיים אמש ואף מגנים אלימות מכל סוג. מרשיי אנשים נורמטיביים, נעדרי כל עבר פלילי, אשר פוקדים את מגרשי הכדורגל שנים רבות. מרשיי אלו הם שהותקפו אמש באלימות קשה ע״י שוטרים, נגרמו להם חבלות והם נשלחו לבדיקות רפואיות”.

“אנו בטוחים כי כאשר יתקבלו התוצרים ממצלמות האבטחה ומצלמות הגוף של השוטרים, התמונה תתבהר ותוכח חפותם של מרשיי. שניים מהלקוחות נלקחו לבה"ח הדסה. אחד מהם עם נפיחות בעין, השני עם שריטות בצוואר. אחד מהם היה אזוק עם אזיקון. אנחנו במשחק כדורגל ולא באיזה אירוע טרור”. על הטענות הקשות של המשטרה: "חשוב לי לומר שגם הלקוחות שלי, האוהדים שנעצרו, מגנים כל אלימות. מדובר באנשים נורמטיביים לחלוטין”.

שלומית עדיקה (פרטי)שלומית עדיקה (פרטי)

מהמשטרה נמסר: “אמש, במהלך משחק כדורגל באצטדיון טדי, בוצעה פעילות אכיפה של תקנות הקורונה ע"י פקחים ושוטרים שהיו במקום. פעילות האכיפה בוצעה כחוק באירוע המוני שבו התגלו הפרות של התקנות ולמען בריאות הציבור”.

התפרעויות בין שוטרים לאוהדי מכבי חיפה

“בשלב מסוים, על רקע פעילות האכיפה של שוטרות ופקח באחד היציעים ובניסיון להכשיל אותה, החלו עשרות אוהדים לתקוף אותם תוך שימוש במקלות, השלכת בקבוקים וחפצים נוספים. בשלב זה, שוטרים נוספים הוזעקו למקום לסייע להם, ובעקבות אלימות קשה שהופנתה כלפיהם, עצרו שלושה חשודים בגין תקיפת השוטרים”. 

“השוטרים שהותקפו נזקקו לטיפול רפואי בשל חבלות בפניהם ובחלקי גופם. בעקבות האלימות החמורה שהופנתה נגד השוטרים, אחד השוטרים פונה לבית החולים עם שבר באפו, ושוטר אחר עם סדק בעצם הלסת בפניו”.

אוהדי מכבי חיפה (אורן בן חקון)אוהדי מכבי חיפה (אורן בן חקון)

“החשודים הועברו לאחר מעצרם לחקירה בתחנת המשטרה. היום בית המשפט נעתר לבקשת המשטרה והאריך את מעצרם של שניים מהחשודים במעשה. חשוד שלישי נשלח למעצר בית והרחקה. בעקבות האלימות החמורה, המשטרה פתחה בחקירה ובכוונתה למצות את הדין עם המעורבים באירוע האלימות נגד השוטרים”.

“לצערנו מאז המקרה אנו עדים לפרסום דיסאינפורמציה, בניסיון להצדיק אלימות חמורה ופסולה שהופנתה נגד שוטרים. אנו רואים בחומרה רבה כל אלימות כלפי שוטרים המבצעים את תפקידם כחוק, במגרשי הספורט ובכל למקום אחר. לא נאפשר אלימות כלפי שוטרים ובכלל, ובכוונת המשטרה לפעול למיצוי הדין עם המעורבים”, נמסר מהמשטרה.

אסור לפספס
נגןהכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
הכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
נגןמלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
מלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
נגןמסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
מסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
נגןטניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
טניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */