יום רביעי, 24.04.2024 שעה 01:22
ליגת העל 23-24
 פלייאוף עליון 
6922-6230מכבי ת"א1
6222-6230מכבי חיפה2
5525-4930הפועל ב"ש3
5040-4230הפועל חיפה4
4329-3230מכבי בני ריינה5
3637-2830בני סכנין6
 פלייאוף תחתון 
3734-3229הפועל ירושלים1
3341-2529הפועל חדרה2
3353-3529מכבי פ"ת3
3244-3029מכבי נתניה4
3135-3929בית"ר ירושלים5
2744-3229הפועל ת"א6
2744-2329מ.ס אשדוד7
2143-2229הפועל פ"ת8
לוח משחקים
  • מכבי בני ריינה
  • שבת, 27/04, 17:00
  • מכבי ת"א
  • הפועל ב"ש
  • שני, 29/04, 20:00
  • בני סכנין
  • הפועל חיפה
  • שני, 29/04, 20:30
  • מכבי חיפה
  • מכבי נתניה
  • שבת, 04/05, 17:00
  • הפועל ת"א
  • הפועל פ"ת
  • שבת, 04/05, 20:00
  • הפועל ירושלים
  • הפועל חדרה
  • שני, 06/05, 20:30
  • מכבי פ"ת
  • בית"ר ירושלים
  • שני, 06/05, 20:30
  • מ.ס אשדוד

קורצקי: ראוי לקבוצות גדולות, בטוח שאחזור לשם

הימים בהפועל ("שחקנים פחדו להגיע"), בית"ר, חלום הנבחרת, הירידה במשקל והבעיה הבריאותית ("חששתי שהכול נגמר"): המאמן מצא בית בחדרה ופותח את הלב

|
מנחם קורצקי (איציק בלניצקי)
מנחם קורצקי (איציק בלניצקי)

מנחם קורצקי עבר הרבה בקריירת האימון שלו. ירידות ליגה לצד הצלחות, מעבר לקבוצות הגדולות יחד עם פיטורים מוקדמים וגם תקופה בליגת הלאומית, אך שום דבר לא הכין אותו לפרופורציה שתגיע ב-2020. בעיה רפואית איימה לשים קץ לקריירה שלו אך דווקא מהמקום הזה, המאמן (47) ידע לצאת קדימה בחזרה לליגת העל ולרשום מסע הישארות מוצלח עם הפועל חדרה, אותה הוא מוביל גם העונה לפתיחת עונה יוצאת מגדר הרגיל ובניגוד לציפיות המועדון, עם חמישה מחזורים ללא הפסד, שני ניצחונות ושלוש תוצאות תיקו. 

קורצקי הגיע לחדרה אשתקד כשהיא מתחת לקו האדום וקרובה לחזרה לליגה הלאומית, אך דרך שכללה 24 נקודות ב-12 משחקים הובילה להישארות. גם עונת 2021/22 בליגת העל נפתחה בצורה חיובית ונראה שקורצקי, שאימן בשבע קבוצות שונות בטרם הגיע לחדרה, מצא נחלה בשרון.

מנחם קורצקי (איציק בלניצקי)מנחם קורצקי (איציק בלניצקי)

בראיון מיוחד ל-ONE מספר קורצקי על הבית שמצא בחדרה, שיתוף הפעולה עם הצוות שלצידו במועדון, הריצה החיובית והמטרות. בנוסף, המאמן מתייחס לאותה בעיה רפואית שהגיעה בעונה שעברה, מספר ממה חשש ומה החלום הכי גדול שלו. כמו כן, מדבר על האירועים שהובילו אותו לפרידה מבית”ר ירושלים והפועל תל אביב והטעויות שמהן למד בדרך. “הכל בסדר, ברוך השם”, מספר קורצקי על התקופה האישית האחרונה כשכולנו רגילים לשגרת הקורונה. “זה משהו שלמדנו לחיות איתו, גם החיסונים עשו לנו טוב. בעזרת השם שנצא לגמרי מהדבר הזה”.

נראה שמצאת בית בחדרה. 
”כן. בכל מקום שהייתי התאמתי את עצמי. מנסה להביא את מה שאני מאמין ואת האופי שלי לקבוצה, לחבר את השחקנים והמועדון לסגנון שלי. לפעמים זה מצליח, לפעמים פחות, ופה אני מרגיש טוב ויש תחושה של בית. לאורך הקריירה ידעתי להטמיע את הסגנון שלי בכל מקום שהייתי בו”. 

מנחם קורצקי (ראובן שוורץ)מנחם קורצקי (ראובן שוורץ)

בגביע הטוטו זה נראה פחות מעודד, בליגה זה אחרת. איך עשיתם את הסוויץ’? 
”אני חושב שמבחינת הכנה כן עשינו הכנה טובה, כל מחנה האימונים שהיה ברמה מאוד גבוהה, ואז נפצעו לנו שחקנים מאוד משמעותיים והסגנון שרציתי בתחילת השנה לא התאים לשחקנים שנשארו זמינים לרשותנו. שינינו סגנון ושיטה. התאמנו את הדרך לחומר השחקנים שנשארו לנו לא פצועים. זה כן עשה טוב לקבוצה ואני שמח שזה מביא תוצאות”.

“הציפיות גבוהות יותר בגלל העונה שעברה, השאיפה – לא לעשות שינוי בינואר”

נחזור לסוף העונה שעברה. הגעת לקבוצה כשהיא בתחתית, אני בטוח שהאמנת שאפשר להשאיר אותה בליגה, אבל חשבת שהריצה תהיה ככה ללא הפסד?
”קשה היה לתאר שאלו יהיו התוצאות ואחוזי ההצלחה. השחקנים עשו בעיקר שינוי בראש, בהתנהגות שלהם, באיך שהם מתייחסים למשחק ולאימונים, זה עיקר השינוי. כמובן שהבאתי את הדברים שאני מאמין בהם ושאני חושב שהם מתאימים לסוג הקבוצה ולמועדון. ביחד עם הצוות שלי ואורן גולן שהצליח לחבר את השחקנים למה שאני מאמין, שמח שזה התחבר. התוצאות היו מעל המצופה”.

קורצקי ושחקני הפועל חדרה מודים לקהל (איציק בלניצקי)קורצקי ושחקני הפועל חדרה מודים לקהל (איציק בלניצקי)

בגלל איך שסיימתם את העונה שעברה, הציפיות עלו העונה?
”הציפיות גבוהות יותר בגלל העונה שעברה ואני חושב שזו נקודת הזכות שמגיעה לשחקנים שעומדים בציפיות מהם. זה התחיל לא קל בגביע הטוטו אבל בליגה עד עכשיו עומדים בזה. יודעים שזה רק ההתחלה ויש עוד הרבה עבודה, תמיד לעבוד קשה כדי להביא תוצאות. אם נסטה מהדרך לרגע, ניענש”.

בסוף, המטרה שאתם מדברים עליה היא להישאר בליגה, אבל אולי זה הזמן להגדיר ציפיות מחדש?
”חד משמעית הציפיות להישאר בליגה. השנה התחלנו עם ציפיות בגלל סוף העונה הקודמת ורצו מאיתנו יותר בגלל שייצרנו גם תוצאות טובות וגם כדורגל פנטסטי. רצינו להמשיך באותה הדרך שאפיינה אותנו, ברגע שנפצעו שחקנים בעמדות מכריעות מאוד אז העדפנו קודם כל להתעסק באיך להביא תוצאות, לתת ביטחון לשחקנים שזמינים וגם לנו כמאמנים. אני בטוח שתהיה מלחמה גדולה על ההרכב כשיחזרו השחקנים ונשתפר עוד יותר גם באיכות. כרגע עסוקים בתוצאות טובות”.

מנחם קורצקי (איציק בלניצקי)מנחם קורצקי (איציק בלניצקי)

“לגבי המטרות, אני חושב שאורן גולן הגדיר בתחילת העונה את המטרה העיקרית והוא קלע בדיוק לנקודה – השאיפה היא שבינואר לא נעשה שום שינוי. להמשיך עם הסגל והשחקנים ולהקפיץ שחקנים צעירים שיכירו את הליגה והעניינים, את הדרישות שיש בליגה. יש כאלה שנוטים לזלזל בליגה שלנו אבל היא מאוד קשה ומאוד צפופה, טקטית וקשוחה. הצעירים בעיקר יצטרכו להבין את זה ולהיכנס לסגנון הזה. יש פה פוטנציאל טוב, צריכים לחבר את זה לקשיחות של הליגה ואני בטוח שנשתפר ונהיה משמעותיים כמועדון. זו למעשה המטרה העיקרית שלנו”.

איך נראה הקשר שלך עם אורן גולן?
”אני חושב שמהרגע הראשון הרגשנו כאילו אנחנו מכירים המון שנים. מהשיחה הראשונה שלנו ראינו שאנחנו מחוברים בשאיפות, בהבנה של הכדורגל, אנחנו מדברים באותה שפה. אורן מבין מאוד בכדורגל, הוא בא משם. אפשר להתייעץ איתו ולקחת ממנו הרבה דברים, אבל הוא סומך עליי ונותן לי את המקום שלי והשקט לעבוד. כמובן שיש את הטיפים שלו והדברים שהוא נותן, אבל החיבור משני הצדדים הוא מאוד טוב”.

אורן גולן (שחר גרוס)אורן גולן (שחר גרוס)

אתה מרגיש הסמכות העליונה בקבוצה?
”בכל מקום שהייתי הרגשתי ככה. אורן, מהצד שלו והעזרה, זה יותר לאזן אותי כי יש דברים שאני לא רואה והוא כן. דווקא במשברים קטנים, דברים שלי אולי היה קשה יותר להתמודד, שם אורן משלים אותי ונכנס טוב יותר לקבוצה”.

אתה עובר דרך של כמה שנים עם העוזר שלך, אסף נמני. איך התיאום בניכם?
”יש חיבור טוב עם כל הצוות בכללותו. לגבי אסף שהגיע השנה, אפשר להגיד שגידלתי אותו. הכנסתי אותו לעבודה הראשונה בבוגרים, זה היה ברמת השרון. בן אדם שזיהיתי בו את הפוטנציאל עוד כשהיה ממש צעיר. אני שמח שהייתה ההזדמנות גם למועדון כמו חדרה לקחת בעל מקצוע כזה, מהטובים שיש בארץ. הוא עבד במועדונים הכי גדולים ואני שמח שהוא פה איתי. המועדון נהנה ממנו ברמה הכי גבוהה שיש”.

אסף נמני (אורן בן חקון)אסף נמני (אורן בן חקון)

איך עבד תהליך בחירת השחקנים בקיץ?
”האמת שהשנה, בגלל שדאגנו להשאיר את רוב הסגל, אז הייתה פחות לנו עבודה מיתר הקבוצות. כן עזבו אותנו שחקנים משמעותיים, שחקנים שהשפיעו מבחינה התקפית בעיקר על השנה שעברה. היה חשוב לנו להביא שחקנים בעמדות שלהם ולהשלים אותן, כאלו עם ניסיון בליגה ועם מספרים. אני יודע שהשחקנים שהבאנו יתנו את התרומה. אני רואה את האימונים ואיך הם מתחברים לקבוצה. פציעות מסוימות טיפה עיכבו את זה, אבל בטוח שכשהם יחזרו כשירים נראה גם את המספרים. העבודה העיקרית הייתה לשמור על השחקנים והסגל, ופה צריך לתת את נקודות הזכות להנהלה, אורן, אלי דגני (המנכ”ל) ולאיציק טפירו (מנהל הקבוצה) שהוא זה שדחף ועשה את ההבדל בין שחקן שיחתום לזה שלא, אם זה בשיחת טלפון האחרונה ודברים כאלה. מהבחינה הזו הצלחנו והשארנו את מרבית הסגל פה. חיברנו שחקנים שאני מאמין שיתרמו ויעזרו לעשות קפיצת מדרגה”.

שחקנים כמו מרמנטיני, סיסה, לבקוביץ’, פלקושצ’נקו… איך משאירים אותם בחדרה?
”זו האיכות שיש במקום הזה. יש פה שחקנים שהיו להם הצעות עם הרבה כסף ממועדונים יותר גדולים בכדורגל הישראלי, אבל הקסם במקום הזה הוא שידענו עם פחות תקציב להשאיר אותם פה מחויבים שזה לא פחות חשוב, אלו שחקנים מצוינים שעוד יתרמו לנו הרבה”.

מקסים פלקושצ'נקו ורובי לבקוביץ' חוגגים (נעם מורנו)מקסים פלקושצ'נקו ורובי לבקוביץ' חוגגים (נעם מורנו)

איך אתה רואה את יחסי הכוחות בליגה?
”הליגה מאוד מאוד שוויונית ולא כקלישאה. כל קבוצה שתבוא מוכנה ביום נתון יכולה לנצח כל קבוצה. אני מסתכל גם על הגדולות שכרגע בשילוב של אירופה והליגה. כל קבוצה יכולה להוציא נקודות גם מהגדולות. זה נכון וטוב לליגה. אני מקווה שאנחנו נמשיך בדבר הזה, אני רוצה להביא את הקבוצה שלי, שאולי אין לה יתרון מבחינת חומר השחקנים על קבוצות אחרות, אבל אם נגיע מחויבים ומרוכזים למשחקים, זה מה שיעשה את ההבדל. רוצים להמשיך באותה הדרך”.

“פחדתי שכל מה שבניתי ייגמר. היום אני יודע לקחת דברים בפרופורציה”

למעלה משנה אחורה. קורצקי, אז מאמן הפועל ראשון לציון בליגה הלאומית, נאלץ לעזוב מיידית ובמפתיע את הקבוצה בעקבות בעיה רפואית. במהלך אימון חש קורצקי בסחרחורות שהובילו אותו לקבלת טיפול רפואי ושם נודע לו על פגיעה באוזן שמאל ואיבוד שמיעה בה במשך תקופה ארוכה, בנוסף לבעיות שיווי משקל.

מנחם קורצקי (איציק בלניצקי)מנחם קורצקי (איציק בלניצקי)

”עברתי סיטואציה רפואית לא קלה, היו מחשבות שהדברים יסתיימו, כל מה שבניתי כל החיים, כל המקצוע הזה שעסקתי בו ייגמר, זה מה שראיתי”, מספר קורצקי. “התייעצתי עם רופאים ואנשים שעברו את הסיטואציה הזו, זה לא משהו קל והבנתי שאם לא אדע לעשות את ההתאמות ולקחת את עצמי בידיים מבחינה בריאותית אז זה משהו שיכול לחזור. אני שמח שידעתי לחזור בריאותית ונפשית. חזרתי רעב יותר, בריא יותר, ואני שמח ומקווה שזה מאחוריי”.

זה משהו שמלווה אותך ביום-יום?
”כן, יש לי את הפגיעה באוזן בשמיעה. זה משהו שיישאר איתי כנראה לנצח. אבל אני יודע לקחת היום את הדברים בפרופורציות, צורה שונה, הייתי לוקח הביתה דברים בעבר והיום אני יודע לעשות קאט. מבחינת הרצון לנצח והתוצאות הטובות זה לא יכול להיפגע כי זה באופי שלי אבל לעשות את ההפרדה בין הכדורגל לאזור הפרטי שלי”.

מנחם קורצקי (ניסן עייש)מנחם קורצקי (ניסן עייש)

זה קשור לירידה במשקל?
”זה חלק מהעניין הבריאותי. הרופאים המליצו לי לשמור על אורח חיים בריא יותר וכחלק מזה גם עניין המשקל. השלתי עד עכשיו 20 קילו והשאיפה עוד 10 כדי להגיע למשקל תקין ובריאותי. אסתטית זה נראה ומרגיש טוב יותר, אבל מבחינה בריאותית קודם כל”.

כמה מנחם של היום שונה ממנחם של לפני כמה שנים?
”כל אחד משדרג את עצמו, השתלמויות, רואה כדורגל, מי שלא נמצא שם ועושה את השינוי בכדורגל אז יהיה לו קשה לאורך זמן להצליח. חשוב לראות את השינוי בכדורגל, זה חשוב שכל מאמן יביא את הסגנון שלו ויאמין בו. בסופו של דבר זה המתכון להצלחה”.

מנחם קורצקי (איציק בלניצקי)מנחם קורצקי (איציק בלניצקי)

“הפועל? לקחתי קבוצה במצב אנוש. שחקנים פחדו להגיע”

עברת לא מעט בקריירה. יש דברים שאתה מתחרט עליהם?
“כמובן, עשיתי טעויות ואני מודע להן. כחלק מזה אני יודע שאני מסוגל לחזור למועדונים גדולים ולהיות משמעותי שם ולהוביל להצלחות, זה שלמדתי מהטעויות שעשיתי. אני מרגיש שאני יודע מה הטעויות שעשיתי ולא אחזור עליהן. אטעה אולי בדברים אחרים באופן טבעי, אבל בדברים שטעיתי ושהפריעו לי לעשות תוצאות טובות יותר במועדונים גדולים, עליהן לא אחזור”.

אתה מדבר על הפועל תל אביב?
”הפועל זה בכלל סיפור בפני עצמו כי עצם ההגעה שלי לשם אנשים אמרו שאני עושה טעות, כי לקחתי קבוצה במצב אפשר להגיד אנוש. אף אחד לא נתן לה סיכוי לשרוד בליגה. אני עצמי לא באמת הבנתי את המצב עד שהגעתי לאימון הראשון ושם באמת הבנתי את הקושי שיהיה לנו. הגעתי לאימון ראשון, שלושה ימים לפני דרבי מול מכבי, עם ארבעה שחקני סגל חתומים שזמינים למשחק. לא האמנתי בתקופה הזו כמה קשה יהיה להחתים שחקנים. כי שחקנים פחדו לבוא להפועל. חשבתי שבגלל שזה מועדון גדול עם שם, אמנם כזה שעבר פשיטת רגל, אבל עדיין ירצו להגיע אליו. אני יכול להגיד שהפסדנו שחקנים לקבוצות כמו רעננה שלא בסדר גודל של הפועל ת”א. אפילו לאשקלון הפסדנו שחקן”.

מנחם קורצקי באימון הפועל ת"א (שחר גרוס)מנחם קורצקי באימון הפועל ת"א (שחר גרוס)

“לא תיארתי לעצמי שיהיה קשה לחבר שחקנים בהפועל. אני יכול להגיד לך שמבחינת אחוזי הצלחה שעשיתי בהפועל ת”א, אמנם זה לא הספיק להישארות ולקחתי אחריות על הכישלון אפשר להגיד, אבל עשיתי כמעט 50 אחוז הצלחה. אני חושב שהפועל ת”א של היום יהיה לה קשה לעשות 50 אחוז הצלחה, למרות הסגל הטוב והבריא, זה יהיה קשה להם. מבחינת תוצאות הצלחתי להביא תוצאות טובות. נכשלתי במשחק אחד קריטי שהיה מול הפועל אשקלון ראש-בראש על מי תישאר בליגה ואם הייתי מנצח אותו זה היה הישג חסר תקדים. זה נגמר בתיקו וזה המשחק שהוריד את הפועל ליגה. כשהגעתי לקבוצה, צריך לזכור, היא הייתה במקום האחרון בינואר עם מינוס תשע נקודות. זה היה נשמע הזוי שנגיע למחזור אחד לפנמי הסוף עם סיכוי להישאר והצלחנו, אבל במשחק הכי חשוב לא הצלחנו”.

ואיך אתה מסכם את התקופה בבית”ר?
”מבחינתי זו הייתה הצלחה אדירה. כשהגעתי לבית”ר הייתה תקופה ארוכה שהם נשארו בליגה במחזור האחרון. בדיוק אלי טביב לקח את הקבוצה ועם תקציב מהנמוכים בליגה ובכלל שהיה לבית”ר בכל התקופות, תקציב שחקנים של 8-9 מיליון ש”ח זה נשמע הזוי לבית”ר. בניתי קבוצה מאוד חזקה שהייתה תחרותית, כשאני עזבתי היא הייתה במקום השלישי בטבלה, עם שחקנים צעירים שהבאנו ובית”ר הצליחה למכור אם זה שלומי אזולאי, אלי דסה ששדרג את עצמו באותה עונה, החזרנו את חנן ממן וגם עומר אצילי שעשה עונה פנטסטית. הרבה צעירים התבשלו בעונה הזו ותרמו באופן אישי”.

מנחם קורצקי בימים בבית"ר (משה חרמון)מנחם קורצקי בימים בבית"ר (משה חרמון)

“אבל בית”ר, עד עכשיו יש אוהדים שמדברים איתי ונזכרים במשחקים גדולים שעשינו, ניצחונות על מכבי חיפה בבית ובחוץ, ניצחונות על הפועל ת”א, משחקים מול מכבי ת”א בשיאה שהיינו תחרותיים וסיימנו בתיקו בחוץ. משחקים שאוהדים זוכרים עד היום כמו הצגות נגד באר שבע. כן נפלנו במשחקים קטנים מול יריבות מהתחתית, אבל מבחינת משחקים גדולים הקבוצה הגיעה והראתה. גם הגיעה לאירופה אחרי הרבה שנים שזה משהו שמאוד שימח אותי. אני לא זכיתי לסיים את העונה אבל הקבוצה הגיעה לאירופה והתחילה שנים מאוד טובות, עד שבאה התקופה האחרונה שיותר מתקשים. הקבוצה שאני בניתי עשתה שנים טובות”.

אתה רואה את עצמך חוזר למקומות האלה כמו בית”ר והפועל?
“חד משמעית. תמיד כיוונתי למקומות הכי גבוהים שיש ואני חושב שגם ההצלחה של השנה שעברה וגם התקופה האחרונה יעזרו בכך. הייתי במקומות האלה ואני יודע מה הדרישות שם, בטוח שאגיע מאמן טוב יותר ובשל למקומות האלה, גם הרבה יותר משודרג. אין לי ספק שאגיע לשם”.

מנחם קורצקי (איציק בלניצקי)מנחם קורצקי (איציק בלניצקי)

ומה עם נבחרת?
”אחד החלומות הכי גדולים שלי. לצערי כשחקן לא הצלחתי להגיע לשם והייתי רחוק מזה למען האמת, אבל כמאמן זו אחת השאיפות הכי גדולות שלי. זה הדבר שאני הכי חולם עליו, להיות במעמדים גדולים עם האוהדים, בתקווה שאגיע לזה”.

“ברעננה ויתרו עליי מוקדם מדי. אשר אלון הקשיב לאינטרסנטים”

דיברת על הקשר הטוב פה עם ההנהלה בחדרה, אבל ברעננה, מקום שיקר לליבך, זה נגמר פחות טוב עם ההנהלה, אשר אלון.
”מועדון שהצלחתי בו וייצרתי משהו חיובי עם בסיס טוב מאוד, עשיתי תקופה לא פחות טובה מחדרה. שלוש שנים טובות ובריאות, העלנו שחקנים מהנוער והצלחנו למכור שחקנים לכל הליגה, היו שנים טובות. לצערי חודש-חודש וחצי לא טובים ושכחו הכול וזה מאוד כאב לי. הייתי בקשר טוב עם כולם, הייתה אווירה טובה וחיבור טוב. חודש וחצי של תוצאות פחות טובות ופיטרו אותי מהר מדי”.

אשר אלון (רדאד ג'בארה)אשר אלון (רדאד ג'בארה)

אנחנו רואים את רעננה היום, מתגעגעים לקורצקי?
”זה צריך לשאול אותם, אבל אני מעריך שכן. עשיתי טוב לרעננה כמו שאני עושה טוב לחדרה. ויתרו עליי מוקדם מדי. גם אשר, שאנחנו בקשר טוב מאז, הודה בפניי שאנשים עם אינטרסים, חד משמעית, הוא שמע להם ואמרו לו לפטר אותי ושהקבוצה איתי תתרסק ותרד ליגה. הוא הקשיב להם ואמר לי שזו הייתה הטעות שלו”.

מה דעתך באופן כללי על שוק המאמנים בישראל? משחק כיסאות.
”דווקא עכשיו כן יש מאמנים שמחכים בחוץ עם הרבה ניסיון שכבר הצליחו בכדורגל הישראלי וזה מאתגר את המאמנים שנמצאים בגלגל ומאמנים כיום, זה טיפה מלחיץ ולכן יש משחקים יותר הגנתיים. בסופו של דבר אנחנו המאמנים תלויים באיכות השחקנים, יש הרבה מאמנים טובים, בסוף תלויים ביכולת של השחקנים, במה שהצלחנו לחבר בקיץ ואיזו איכות הצלחנו להביא. כמובן שמי שמצליח יותר ועובד יתר קשה אז נשאר יותר בקבוצה”.

מנחם קורצקי (איציק בלניצקי)מנחם קורצקי (איציק בלניצקי)

מה דעתך על הבאת מאמנים מחו”ל? גם בנבחרת.
”אני לא חושב שזה מתפקידי לתת חוות דעת על זה. כן יש מאמנים ישראלים טובים בארץ שמכירים את השחקן הישראלי וזה לפעמים משהו שהוא עוזר ונכון. אני לא שולל, אם יש מאמן שיכול לשדרג את הכדורגל הישראלי ולעזור גם לי להתפתח באיך שאני רואה את המשחק, לא אתנגד”.

לסיום, המטרות שלך לשנים הקרובות?
”אני מאוד רוצה לקחת את חדרה לקפיצת מדרגה, לתקוע יתד ושידברו על חדרה לא כאפיזודה חולפת אלא להביא אותה למקום יציב ובטוח. באופן אישי אני רוצה להגיע הכי רחוק. לא מסתיר ולא חושש להגיד את זה. מרגיש מאוד בשל וראוי להגיד למועדונים גדולים ובטוח שאם יתנו לי את ההזדמנות, עם תקציב נכון ושקט תעשייתי, אביא כל קבוצה שאגיע אליה להצלחות”.

השקת מרכז ׳פרידמן לשלום מתוך עוצמה׳
אסור לפספס
נגןהוא נשבר! שיא העולם בזריקה לאחור לסל
הוא נשבר! שיא העולם בזריקה לאחור לסל
נגןמאוהבים: רונאלדו וג'ורג'ינה מבלים בים
מאוהבים: רונאלדו וג'ורג'ינה מבלים בים
נגןפחד אלוהים: שוער אחד מול מאה בועטים
פחד אלוהים: שוער אחד מול מאה בועטים
נגןהכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
הכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */