יום שישי, 19.04.2024 שעה 13:04
ליגה לאומית 23-24
 פלייאוף עליון 
6136-5730בני יהודה1
6019-5030עירוני ק"ש2
5428-4630עירוני טבריה3
5040-5830מכבי יפו4
4734-4630הפועל נוף הגליל5
4548-5530הפועל ניר רמה"ש6
4234-3830הפועל א.א. פאחם7
4241-3430מכבי הרצליה8
 פלייאוף תחתון 
4140-4130הפועל עכו1
3739-3130מ.ס כפר קאסם2
3539-2730הפועל ראשל"צ3
3435-3630הפועל ר"ג4
3453-3830סקציה נס ציונה5
3140-2830הפועל כפ"ס6
2453-3330הפועל עפולה7
1666-2730איחוד בני שפרעם8
לוח משחקים
  • בני יהודה
  • שישי, 19/04, 16:00
  • הפועל נוף הגליל
  • עירוני ק"ש
  • שישי, 19/04, 16:00
  • הפועל א.א. פאחם
  • עירוני טבריה
  • שישי, 19/04, 16:00
  • הפועל ניר רמה"ש
  • מכבי יפו
  • שישי, 19/04, 16:00
  • מכבי הרצליה
  • הפועל עכו
  • שישי, 19/04, 16:00
  • סקציה נס ציונה
  • מ.ס כפר קאסם
  • שישי, 19/04, 16:00
  • הפועל עפולה
  • הפועל ראשל"צ
  • שישי, 19/04, 16:00
  • הפועל כפ"ס
  • הפועל ר"ג
  • שישי, 19/04, 16:00
  • איחוד בני שפרעם

דגו: מקווה שנתקן את הבושה מהמשחק הקודם

מאמן עכו נערך למשחק מחר ב-16:00 מול אחי נצרת. המוליכה כפר קאסם תצא לרמה"ש, אום אל פאחם במושבה מול פ"ת, ר"ג תארח את נס ציונה, ראשל"צ - עפולה

|
מסאי דגו (דן יידוב)
מסאי דגו (דן יידוב)

המחזור השביעי בליגה הלאומית ייצא לדרך מחר (שישי, 16:00) עם חמישה משחקים, כשבמוקד המוליכה הפועל כפר קאסם תנסה להמשיך בכושר הנהדר שלה מול הפועל רמת השרון. הפועל עכו תנסה לברוח מהתחתית מול מכבי אחי נצרת בבית, הפועל אום אל פאחם תגיע למושבה למפגש קריטי בין שתי הקבוצות, הפועל ראשל”צ והפועל עפולה ינסו לצאת לדרך חדשה במשחק ביניהן והפועל רמת גן תארח את סקציה נס ציונה.

הפועל רמת השרון – מ.ס כפר קאסם (לוד)

משחק בין שתיים מהמרשימות של המחזור האחרון. בעוד כפר קאסם המשיכה בכושר הטוב מפתיחת העונה וניצחה 2:3 את בני יהודה, רמת השרון הביסה 0:4 את אחי נצרת ורשמה סך הכל את הניצחון הראשון שלה העונה. בקבוצה שתארח את המשחק ייאלצו להסתדר ללא השוער הראשון שלהם, עומר ניראון, שנמצא עם הנבחרת האולימפית בגרמניה, והיא חייבת להמשיך לצבור נקודות אם היא לא רוצה לחזור להיות מתחת לקו האדום. מנגד המוליכה רוצה להמשיך לשמור על המקום הראשון ולברוח משלוש הקבוצות שדולקות אחריה.

מאמן רמה”ש, עידן בראון סיפר לקראת המשחק: “יש לנו משחק קשה מאוד נגד הקבוצה בכושר הטוב ביותר בליגה, יחד אם זאת גם אנחנו בתקופה טובה ומאמינים ביכולות שלנו להשיג תוצאה טובה בכל משחק”.

עידן בראון (איציק בלניצקי)עידן בראון (איציק בלניצקי)

הפועל עכו – מכבי אחי נצרת (עכו)

שתי הקבוצות שרוצות להשכיח כמה שיותר מהר את המחזור הקודם. המארחת ספגה שער ניצחון בדקה ה-90 אחרי שהוליכה רוב המשחק, בעוד נצרת חטפה רביעייה בבית אחרי ההרחקה המוקדמת של איציק שולמייסטר. עכו לא הצליחה לנצח בשני המשחקים האחרונים ותחסר את ירין שרעבי ואוהד עטיה בעקבות פציעות, בעוד האורחת רושמת רצף של שלושה משחקים כאלו ונעזרת בפתיחת עונה טובה כדי להישאר קרובה לצמרת.

מאמן עכו, מסאי דגו, התייחס למשחק: “אני מאוד מקווה שנתקן את הבושה שהייתה במשחק הקודם מול אום אל פאחם, שבו עשינו את כל הטעויות האפשריות והפסדנו במשחק שהיינו חייבים לנצח. אנחנו פוגשים יריבה חזקה עם סגל איכותי והגיע הזמן שנעשה ניצחון בית ראשון ולא בדיבורים אלא במעשים. אם נבוא חכמים ואגרסיביים, ונפסיק להיות נאיביים, נשאיר את הנקודות בבית”.

משה מולה מאחי נצרת אמר: “מחכה לנו משחק קשה מול קבוצה טובה שניצחה אותנו בגביע הטוטו. אנחנו מתכוננים למשחק הזה כמו כל משחק ובאים לשחק את המשחק שלנו, בליגה הזאת כמעט כל הקבוצות שוות”. ההפסד 4:0 במחזור הקודם: “תחושה לא נעימה, אך זה מאחורינו ואנחנו מתרכזים אך ורק במשחק נגד עכו, נבוא מרוכזים מאוד ומחויבים כמו כל משחק שלנו ובעזרת השם יהיה טוב”.

שחקני עכו חוגגים עם עומר בוארון (עמרי שטיין)שחקני עכו חוגגים עם עומר בוארון (עמרי שטיין)

הפועל פ”ת – הפועל א.א. פאחם (שלמה ביטוח)

האורחת רוצה להמשיך את המומנטום החיובי מפתיחת העונה ולהישאר צמודה ברביעיית המוליכות של הליגה אחרי ניצחון הירואי על עכו במחזור הקודם, אבל זה לא יהיה פשוט מול קבוצת ההגנה הטובה ביותר העונה. א.א. פאחם תחסר את עמנואל סמדיה המורחק, כאשר מנגד, פ”ת רוצה להשכיח את ההפסד המפתיע לנס ציונה ולהשיג 3 נקודות יקרות שיקרבו אותה לצמרת. המלאבסים ייאלצו להסתדר ללא רן ואתורי המורחק.

שחקן האורחת, תימור אביטן, סיפר ל-ONE על התחושות של הקבוצה לקראת המפגש: “מגיעים למשחק נגד הפועל פ״ת במושבה משחק שיכול לתת לנו דחיפה משמעותית לחלק העליון, ומנגד צריכים להיות חכמים כי פ״ת הראתה השנה שהיא קבוצה חזקה שספגה עד עכשיו רק שלושה שערים. מקווה שנגיע כמו שהגענו לכל המשחקים ושבסיום נחגוג עם עוד 3 נקודות”.

שחקני הפועל אום אל פאחם חוגגים (רדאד ג'בארה)שחקני הפועל אום אל פאחם חוגגים (רדאד ג'בארה)

הפועל ראשל”צ – הפועל עפולה (הברפלד)

המארחת, שמחזיקה המאזן ההתקפי הטוב בליגה (11 כיבושים), תנסה להתייצב ולברוח ממאבקי התחתית אחרי שני הפסדים רצופים לאשדוד וכפר סבא, כאשר היא עם 2 ניצחונות גדולים עד כה, אך שלושה הפסדים ממקמים אותה רק שתי נקודות מהקו האדום. הקבוצה של חיים שאבו תשחק בלי אבו דוסו שהורחק בהפסד לאדומים אשדוד וטריקו גטהון הפצוע. בצד השני, הקבוצה מבירת העמק רוצה לנצח בפעם השנייה העונה אחרי 3 מחזורים בהם לא הצליחה לעשות זאת, ויכולה להתעודד מכך שהמקומיים לא הצליחו לשמור על שער נקי העונה.

מגן הכתומים, אורי צעדון, דיבר לקראת המפגש: ״זה בהחלט משחק מאוד חשוב עבורנו. אנחנו באים בכל הכוח למשחק הזה בכדי לייצר מומנטום חיובי להמשך הליגה ולהשאיר את הנקודות בבית״.

שחקן האורחת, נהוראי יפרח, התייחס ליחסי הכוחות וההכנות לקראת ההתמודדות: ״אנחנו מגיעים אחרי הפסד כואב לבית״ר ת״א, משחק שיכולנו לגמור אותו במחצית הראשונה ולצערנו זה לא קרה ובסופו של דבר חטפנו שער ואיבדנו את הנקודות. עבדנו קשה ואנחנו לקראת משחק מאוד חשוב, ראשון קבוצה חזקה עם סגל מצוין, זאת תהיה משימה לא פשוטה אך אני מאוד מקווה שנחזור עם הנקודות״.

אורי צעדון (שחר גרוס)אורי צעדון (שחר גרוס)

הפועל רמת גן – סקציה נס ציונה (אצטדיון רמת גן)

האורדונים מגיעים אחרי משחק מלהיב במחזור הקודם, בו ניצחו 3:4 את רעננה בבית, ורוצים למנף את המומנטום החיובי לעוד נקודות אחרי פתיחת עונה לא טובה. מנגד, הכתומים מגיעים אחרי שצברו 7 נקודות בשלושת המחזורים האחרונים ועם רוח גבית שתנסה לעזור להם להתקדם לעבר הצמרת.

שחקנה של המארחת, שגיא דרור, התייחס להכנה של קבוצתו: “אחרי הניצחון במחזור הקודם האווירה בקבוצה חיובית וטובה. אומנם היה לנו רק 3 ימים להתכונן לקבוצה מצוינת כמו נס ציונה אבל הצוות הכין אותנו בצורה הטובה ביותר ואנחנו רוצים לייצר רצף ניצחונות ולהמשיך ביכולת הטובה”.

מגנה של נס ציונה, קובי מור, דיבר לקראת המשחק: "מצפה לנו משחק לא פשוט נגד קבוצה טובה, אבל אנחנו מתרכזים בעצמנו ועובדים קשה באימונים. הצוות המקצועי מכין אותנו בצורה הטובה ביותר ואנו מקווים להמשיך ליצור מומנטום חיובי שייתן לנו דחיפה קדימה."

שגיא דרור בועט (חגי מיכאלי)שגיא דרור בועט (חגי מיכאלי)
אסור לפספס
נגןהכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
הכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
נגןמלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
מלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
נגןמסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
מסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
נגןטניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
טניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */