יום שלישי, 16.04.2024 שעה 21:36
ליגת העל 23-24
 פלייאוף עליון 
6622-5829מכבי ת"א1
5921-5829מכבי חיפה2
5521-4829הפועל ב"ש3
5036-4229הפועל חיפה4
4029-3029מכבי בני ריינה5
3635-2829בני סכנין6
 פלייאוף תחתון 
3733-3228הפועל ירושלים1
3239-2328הפועל חדרה2
3051-3128מכבי פ"ת3
2944-2928מכבי נתניה4
2835-3728בית"ר ירושלים5
2740-3028הפועל ת"א6
2642-2128מ.ס אשדוד7
2141-2228הפועל פ"ת8
לוח משחקים
  • מכבי ת"א
  • שבת, 20/04, 17:00
  • הפועל חיפה
  • בני סכנין
  • שבת, 20/04, 18:00
  • מכבי בני ריינה
  • מכבי חיפה
  • שבת, 20/04, 20:00
  • הפועל ב"ש
  • הפועל ירושלים
  • שבת, 27/04, 17:30
  • הפועל חדרה
  • מכבי פ"ת
  • שבת, 27/04, 18:00
  • מכבי נתניה
  • הפועל ת"א
  • שבת, 27/04, 20:00
  • בית"ר ירושלים
  • מ.ס אשדוד
  • שבת, 27/04, 20:00
  • הפועל פ"ת

אייל סגל: הגיע הזמן שאבו יונס יפסיק ליילל

בעלי נתניה בתגובה על המשחק בדוחא: "אירועי אוקטובר 2000 יתגמדו לעומת אירוע סכנין הבא". סכנין: "המשטרה קבעה שנתניה התחילו, סגל חותר לשיח שנאה"

|
המשטרה בדוחא (עמרי שטיין)
המשטרה בדוחא (עמרי שטיין)

בצל אירועי אמש בין בני סכנין למכבי נתניה, במסגרתם בסיום המשחק אמש (שבת) מול השליכו אוהדי סכנין שהיו מחוץ לאצטדיון אבנים לעבר יציע אוהדי מכבי נתניה, הצדדים הגיבו בצורה חריפה.

מבני סכנין נמסר: “משטרת ישראל קבעה שאוהדי נתניה התחילו בהשלכת אבנים לעבר אוהדי בני סכנין, שבתגובה השליכו אבנים בחזרה”. המשטרה קבעה גם ש”חלק מאוהדי סכנין מנעו מאלו להמשיך בהשלכת אבנים””.

“המשטרה פתחה בחקירה לאירוע ודוברות המשטרה (גליל) מסרה היום: “אתמול שוטרי משטרת ישראל אבטחו את משחק הכדורגל שהתקיים בין בני סכנין למכבי נתניה באצטדיון דוחא. השוטרים נכחו ופעלו במהלך המשחק אשר עבר ללא אירועים חריגים, כאשר בדקה ה-95, בעקבות ההפסד של בני סכנין, החלו חלק מאוהדי בני סכנין לקרוא קריאות גנאי ואף זרקו חפצים לעבר המגרש”, המשיכה הקבוצה מהמגזר.

אוהדי בני סכנין (עמרי שטיין)אוהדי בני סכנין (עמרי שטיין)

“על מנת למנוע חיכוך בין אוהדי שתי הקבוצות, ובהתאם לנהלים הקבועים, השוטרים פינו את אוהדי בני סכנין אל מחוץ לאצטדיון והורו לאוהדי מכבי נתניה לחכות ביציע. בשלב מסוים כשאוהדי בני סכנין כבר היו מחוץ לאצטדיון, התחילו חילופי גידופים בין שני הקהלים וכמה אוהדי נתניה השליכו אבנים לעבר אוהדי בני סכנין שבתגובה השליכו אבנים לכיוון היציע של מכבי נתניה ונמלטו לאחר שהשוטרים החלו לנוע לעבריהם ולאחר שאוהדי בני סכנין אחרים מנעו מהם להמשיך בהשלכת האבנים”.

הקבוצה פנתה ישירות לאייל סגל: “דבריך מריחים חתירה ליצירת שנאה ושיסוי, אנחנו בני סכנין, לא שם “גולל אבן אליו תשוב”. תרגע. עם זאת, הנהלת בני סכנין מגנה באופן חד וברור את השלכת האבנים בין שני מחנות האוהדים והיא תערוך פעילות קהילתית מקומית והסברה בנושא. היציעים רוויי רגשות וכאן נדרשת התנהגות סבירה, נטולת אלימות. בואו כולנו נפעל למען יצירת חוויית צפייה ללא אלימות לסוגיה”.

אוהדי בני סכנין (רדאד ג'בארה)אוהדי בני סכנין (רדאד ג'בארה)

מוקדם יותר היום זה היה אייל סגל, בעלי היהלומים: “לו לא היו מושלכות אבנים על אוהדי נתניה (לעיני כל ובשידור ישיר) ביציע ועל השוטרים (שנמלטו בעור שיניהם מהאזור) שתפקידם להגן על תושבי מדינת ישראל, לו לא הייתה השתוללות וזריקת חפצים למגרש (לקראת סיומו), עוד משחק בסכנין היה עובר ב"שקט יחסי", למרות שממשחק למשחק, יותר ויותר אוהדים ואנשי תקשורת, ממדרים עצמם מחוויית משחק כדורגל בסכנין, בגלל האווירה והתנהלות סביב סביב”, כתב סגל.

אייל סגל ביציע (נעם מורנו)אייל סגל ביציע (נעם מורנו)

“צר לי שאני נאלץ "לשכב על הגדר", אך אם לא יעשה מעשה כאן ועכשיו, אירועי "אוקטובר 2000" או "מאי 2021" יתגמדו לעומת אירוע "סכנין" הבא. וכן אבו יונס, הגיע הזמן שתפסיק להזיל דמעות תנין וליילל בכל פעם שאתה נקרא לסדר, אחרי פעם נוספת שפרקתם עול ועברתם על כל תקנה אפשרית ותמיד בחסות "הגזענות" והאפליה לבני סכנין”.

“מעולם לא יוחסה לי גזענות ובטח ובטח לא קרבה לימין קיצוני, אך ברמ"ח איברי, אני בראש ובראשונה ציוני שכבוד מדינתי ותושביה היהודים והערבים עומד לנגד עיני ולכן, אני זועק היום לאזנייך אבו יונס ולאוזני כל המנהיגות שעומדת מאחורי הכדורגל בסכנין, תעשו מעשה ומהר, כי כמות הארועים החריגים סביב המשחקים בסכנין, כלפי אנשי תקשורת ובעיקר נשות תקשורת, עובדי מועדונים ובעיקר אוהדי קבוצות, חצו כל גבול אפשרי”.

שחקני בני סכנין (רדאד ג'בארה)שחקני בני סכנין (רדאד ג'בארה)

“בחמישי בבוקר כשנודע לי שהסופ"ש הקרוב, ייוחד לאירועים סביב "אירועי אוקטובר 2000", כולל צעדה מסכמת בשבת אחר הצהרים בסכנין, דרשתי את דחיית המשחק ב-24 שעות, על מנת למנוע חיכוך ואירועים לאומנים מיותרים, כפי שכולנו חווים מפעם לפעם. ניסיונותיי לא צלחו והכל תחת הבטחות של אבו יונס למנהלת "שהכול יהיה בסדר" ושל משטרת ישראל, שאין מה להיות מוטרדים, "אנחנו נלווה מקרוב (בדיוק כמו הניידת שנמלטה מהאזור ברגע שאתחיל הפוגרום)את האירוע".

“וכן, האירועים אתמול לא קשורים לתוצאה, מי שהיה שם, חש על גופו לאורך כל המשחק ובכל היציעים בהם נכחו אנשים שמזוהים נתניה, אלימות ושפה בוטה, כולל אירוע נוסף של רגימה באבנים, לעבר רופא המועדון שהגיע לטפל באוהד סכנין שנפל ביציע”.

“זה הזמן לעצור את ההידרדרות, לפני שיהיה מאוחר. הספורט בכלל והכדורגל בפרט, הם המאחד בן כולנו, בלי הבדל דת מין או גזע. מי ייתן ויגור זאב עם כבש ולמשחקים בסכנין לא נגיע לעולם, דרך "פרדסים" ושאר דרכי מילוט”, סיכם.

אסור לפספס
נגןטניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
טניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
נגןאיראן: השוער ספג מכות רק כי חיבק אוהדת
איראן: השוער ספג מכות בגלל שחיבק אוהדת
נגןמתאו מסי כובש חמישייה לזכותה של מיאמי
מתאו מסי כובש חמישייה לזכותה של מיאמי
נגןחכו לסוף: ג'ורדי אלבה עם דיוק אדיר מרחוק
חכו לסוף: ג'ורדי אלבה עם דיוק אדיר מרחוק
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */