יום שישי, 29.03.2024 שעה 15:28
ליגת העל 23-24
 פלייאוף עליון 
6220-5526מכבי ת"א1
5518-5526מכבי חיפה2
4919-4526הפועל ב"ש3
4732-3826הפועל חיפה4
3426-2726מכבי בני ריינה5
3331-2626בני סכנין6
 פלייאוף תחתון 
3133-2826הפועל ירושלים1
3048-3126מכבי פ"ת2
2841-2926מכבי נתניה3
2838-2126הפועל חדרה4
2637-2926הפועל ת"א5
2534-3426בית"ר ירושלים6
2242-2026מ.ס אשדוד7
1939-2026הפועל פ"ת8
לוח משחקים
  • הפועל ב"ש
  • שבת, 30/03, 16:00
  • הפועל חיפה
  • הפועל חדרה
  • שבת, 30/03, 17:00
  • הפועל פ"ת
  • מכבי פ"ת
  • שבת, 30/03, 19:30
  • מ.ס אשדוד
  • מכבי ת"א
  • שבת, 30/03, 20:00
  • בני סכנין
  • מכבי נתניה
  • ראשון, 31/03, 20:00
  • בית"ר ירושלים
  • מכבי חיפה
  • ראשון, 31/03, 20:30
  • מכבי בני ריינה
  • הפועל ירושלים
  • שני, 01/04, 20:00
  • הפועל ת"א

טירוף בב"ש: מכבי זלזלו, החגיגות לא מוגזמות

אחרי ה-0:2 אלונה הצטרפה לחגיגות שכמותן לא נראו זמן רב בטרנר: "שחררנו לחץ". רוקאביצה התלונן על כאבים ובספק למכבי חיפה, הערכה שמיכה סובל מקרע

|
שחקני הפועל ב
שחקני הפועל ב"ש חוגגים בסיום (רדאד ג'בארה)

הרבה מאוד לחץ השתחרר אמש (שבת) בהפועל באר שבע. אחרי שתי תוצאות תיקו מאכזבות והפסד בדו קרב פנדלים בגמר גביע הטוטו נגד מכבי חיפה רק לפני שלושה ימים, החבורה של רוני לוי הוכיחה כמה גדול הפוטנציאל שלה כשניצחה 0:2 בטרנר את סגנית האלופה מכבי תל אביב. בנוסף, באר שבע שברה רצף לא מחמיא כשניצחה בטרנר את הצהובים לראשונה מאז 2017 והעלתה את מאזנה ל-8 נקודות מתוך 12 אפשריות.

הניצחון המתוק על סגנית האלופה הוביל לחגיגות גדולות בחדר ההלבשה יחד עם הבעלים אלונה ברקת, חגיגות שהרבה זמן לא נראו במסדרונות של טוטו טרנר. מאמן הקבוצה רוני לוי שיחרר קיטור בסיום ולא הסתיר את השמחה שלו מהניצחון שהגיע בתזמון קריטי, אחרי ההפסד בגביע הטוטו למכבי חיפה ולקראת המשחק הקרוב נגד אותה מכבי חיפה, הפעם בליגה באצטדיון סמי עופר. לוי קיבל מחמאות בסיום מאנשי המועדון על ניהול המשחק ובעיקר על ההכנה המנטלית בעקבות ההפסד בגמר גביע הטוטו.

"ניצחון חשוב בזמן קריטי", אמרו בבירת הנגב, "קודם כל להרים את השחקנים, אפילו שמדובר במפעל השלישי בחשיבותו, היה דבר לא פשוט. לאור המעמד והקהל, ההפסד גרם לאכזבה אצל כולנו, בטח כשמדובר בהפסד למכבי חיפה. השחקנים עלו כמו גברים שרצו לנצח בכל מחיר את מכבי ת”א שקצת זלזלנו בנו לפני המשחק, אבל זה שלהם. זה היה מבחן גדול עבורנו, ידענו שאם אנחנו רוצים להיות פקטור משמעותי העונה צריך לנצח את מכבי ת”א, שחקנים היו ממושמעים ושיחקו כיחידה אחת. ידענו שרק אם נהיה ביחד נצליח לעשות משחק טוב". לגבי החגיגות הגדולות בסיום אמרו בקבוצה: "לא חושבים שהחגיגה הייתה גדולה מדי, אבל שחררנו קצת לחץ וזה בסדר. הכי חשוב לקחת את הדברים הטובים גם למשחק נגד מכבי חיפה, אחרת לא עשינו כלום. המשכיות זה שם המשחק".

לוי וספורי אחרי הניצחון מול מכבי ת"א

מאמן הקבוצה רוני לוי החמיא לשחקנים על הנחישות והאגרסיביות בכל שלבי המשחק וזה מה שעשה את הניצחון. "עלינו לשחק כיחידה אחת, היה ברור שאחרי ההפסד ביום רביעי רק אם נהיה מאוחדים נצליח לתקן", אמרו שחקנים. אחד מגיבורי הניצחון היה דנילו אספרייה שחגג לראשונה בתנועת "הקרוקודיל" שלו. הקולומביאני כבש שער בכורה בבאר שבע והראה ניצוצות אחרי שהיו כאלה שכבר הספידו אותו.

בקבוצה החמיאו לשחקני ההגנה שהצליחו לשמור על רשת נקייה, כאשר חאתם עבד אלחמיד ומיגל ויטור הרשימו במרכז ההגנה. המגן הימני אור דדיה קיבל שבחים מהצוות המקצועי וכך גם המגן השמאלי הלדר לופס שרשם בישול בכורה. בבאר שבע מרוצים מאוד מהפורטוגלי שהגיע מא.א.ק אתונה, שמסתמן כרכש בינגו של רוני לוי ואליניב ברדה.

הלדר לופס לפני ברנדלי קוואס (רדאד ג'בארה)הלדר לופס לפני ברנדלי קוואס (רדאד ג'בארה)

בבאר שבע ציינו לטובה את שחקני הקישור וההתקפה שהגיבו היטב לקישור האגרסיבי של מכבי ת”א. מריאנו בריירו קיבל מחמאות על עוד משחק הקרבה, כך גם תומר יוספי ורועי גורדנה. בנוסף, מי שעוד זכה לשבחים הוא הקשר רמזי ספורי שהחליף את דור מיכה וכבש את השער השני לבאר שבע, שכנראה יתחרה על שער העונה. בקבוצה מציינים את ספורי כאחד מהשחקנים המשמעותיים בסגל וטוענים שהמעבר לאשדוד בעונה שעברה, יחד עם העבודה האישית שלו, גורמים לשיפור הגדול ביכולתו העונה.

מי שבלטו בחסרונם הם דווקא שלושת האקסים של מכבי תל אביב, עבורם זה היה משחק אמוציונלי במיוחד. איתן טיבי לא נכלל בסגל בגלל פציעה, דור מיכה אמנם פתח בהרכב אך הוחלף בשלב מוקדם ואיתי שכטר פתח על הספסל. בבאר שבע ידעו ששכטר רוצה מאוד להיכנס, אבל שמחו לראות איך החלוץ מעודד את חבריו במחצית. "שכטר בן אדם מיוחד, מודל לחיקוי", אמרו בבאר שבע.

דור מיכה (רדאד ג'בארה)דור מיכה (רדאד ג'בארה)

הגיבור הטראגי מגמר גביע הטוטו, דור מיכה, התרגש מאוד לקראת המפגש נגד חבריו לשעבר, אבל נפצע בדקה ה-32 והוחלף עם חשש לקרע בשריר. מיכה הרגיש מתיחה חזקה ואמר לספסל: "מרגיש שקרעתי". במהלך האימונים האחרונים מיכה התלונן על רגישות ולכן התאמן בקצב קל ולפני המשחק התעקש לעלות לשחק. הקשר יערוך היום צילום, כאשר ההערכה היא שאכן מדובר בקרע, והשאלה באיזה גודל. במידה והקרע יהיה קטן, מיכה עשוי לחזור בתוך שלושה שבועות, כאשר בכל מקרה זאת מכה לא פשוטה לבאר שבע ורוני לוי.

אם כבר בפציעות ואקסים עסקינן, בקבוצה דואגים לגבי ניקיטה רוקאביצה. מלך השערים בשנתיים האחרונות המשותף בצורה מבוקרת מאז שהגיע, התלונן בסיום על כאבים בשריר הארבע ראשי ובצוות הרפואי יבדקו את הסיבות לרגישות. דווקא לפני המשחק נגד האקסית ממכבי חיפה בסמי עופר, רוקאביצה נמצא בספק, אבל בבאר שבע אומרים שבכל מקרה הוא לא היה מיועד לפתוח בהרכב.

אסור לפספס
נגןמי המנצח הגדול באתגר ההשחלות על חוף הים?
מי המנצח הגדול באתגר ההשחלות בחוף הים?
נגןכשהמציל שלך בבריכה הוא ארלינג הולאנד
כשהמציל שלך בבריכה הוא ארלינג הולאנד
נגןמה חושבים החברים לנבחרת ברזיל על אנדריק?
מה חושבים החברים לנבחרת ברזיל על אנדריק?
נגןרונאלדו בפרסומת חדשה לחלב גמלים בסעודיה
רונאלדו בפרסומת חדשה לחלב גמלים בסעודיה
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */