יום שבת, 20.04.2024 שעה 05:46
ליגת העל 23-24
 פלייאוף עליון 
6622-5829מכבי ת"א1
5921-5829מכבי חיפה2
5521-4829הפועל ב"ש3
5036-4229הפועל חיפה4
4029-3029מכבי בני ריינה5
3635-2829בני סכנין6
 פלייאוף תחתון 
3733-3228הפועל ירושלים1
3239-2328הפועל חדרה2
3051-3128מכבי פ"ת3
2944-2928מכבי נתניה4
2835-3728בית"ר ירושלים5
2740-3028הפועל ת"א6
2642-2128מ.ס אשדוד7
2141-2228הפועל פ"ת8
לוח משחקים
  • מכבי ת"א
  • שבת, 20/04, 17:00
  • הפועל חיפה
  • בני סכנין
  • שבת, 20/04, 18:00
  • מכבי בני ריינה
  • מכבי חיפה
  • שבת, 20/04, 20:00
  • הפועל ב"ש
  • הפועל ירושלים
  • שבת, 27/04, 17:30
  • הפועל חדרה
  • מכבי פ"ת
  • שבת, 27/04, 18:00
  • מכבי נתניה
  • הפועל ת"א
  • שבת, 27/04, 20:00
  • בית"ר ירושלים
  • מ.ס אשדוד
  • שבת, 27/04, 20:00
  • הפועל פ"ת

סכנין ביקשה: פסילת פוקסמן ובר נתן ממשחקיה

בעקבות האירועים מול מכבי חיפה במרכזם לא נבדק השער של אצילי, הקבוצה שלחה מכתב חריף לאיגוד השופטים בו תקפה: "אנו חושדים לטעויות משיקולים זרים"

|
קבהא וג'אבר עם השופט בר נתן (רדאד ג'בארה)
קבהא וג'אבר עם השופט בר נתן (רדאד ג'בארה)

הרוחות בבני סכנין עדיין סוערות אחרי שהקבוצה ספגה 2:1 ממכבי חיפה בדקות הסיום. כפי שנחשף ב-ONE, השער לא נבדק על ידי צוות ה-VAR בטענה הזויה כי דוד פוקסן “שכח” לבדוק במערכת את המהלך שהוביל לשער הניצחון של עומר אצילי, שלפי הצילומים הכדור נמסר אליו מעמדת נבדל. בקבוצה הצפונית שלחו הבוקר (רביעי) מכתב חריף לאיגוד השופטים בו הם דרשו לפסול את השופט דניאל בר נתן ששפט במשחק ואת שופט ה-VAR, דוד פוקסמן, ממשחקי הקבוצה. באיגוד לא מבינים מה אנשי סכנין רוצים מבר נתן כייוון שהוא לא היה השופט ב-VAR ולא היה באפשרותו לראות את האירוע.

דוד פוקסמן (עמרי שטיין)דוד פוקסמן (עמרי שטיין)

במכתב ששלחה הקבוצה לאיגוד השופטים והיו"ר רונית תירוש נכתב: "בשם קבוצת הפועל איחוד בני סכנין, הנני פונה אליכם בכל הקשור לטעויות השיפוט במשחק האחרון בין מכבי חיפה לבני סכנין מיום 11/09/21, ואשר קבעו את תוצאת המשחק. האירוע הראשון, שריקת עונשין בדיקה ה-70 של המשחק: בדקה ה- 70 למשחק שרק השופט הראשי למשחק דניאל בר נתן, כדור קרן בעקבות הרחקת הכדור ע"י שחקן בני סכנין עבדאללה ג'אבר. השופט הראשי של המשחק בקש משחקן מכבי חיפה לבעוט את הקרן אולם השחק סרב, מה שגרם להתערבות שופט המסך דוד פוקסמן בטענה כי הייתה הכשלה ברחבה ויש לקבוע בעיטת עונשין. לשופט המשחק לקח כ-6 דקות כדי לבדוק את האירוע ובסופו שרק לעונשין. כלי התקשורת אשר שידרו את המשחק כולל מומחים רבים בתחום הכדורגל חוו את דעתם בשריקת העונשין וקבעו כי ההחלטה הייתה "שגויה". ההחלטה השגויה הנ"ל העלתה את מכבי חיפה ליתרון 0:1 על בני סכנין".

דין דוד ומארון גאנטוס (רדאד ג'בארה)דין דוד ומארון גאנטוס (רדאד ג'בארה)

"האירוע השני, שער בדקה ה-90: לאחר שבני סכנין השוותה את תוצאת המשחק בדקה ה-86, הבקיעה מכבי חיפה שער של עומר אצילי אשר קבע את תוצאת המשחק, 1:2 למכבי חיפה מהגבהת כדור של שחקן מכבי חיפה "שהיה בנבדל". המשחק הסתיים עם הפסד לבני סכנין. יובהר כבר עכשיו כי השער הנ"ל לא נבדק במערכת ה-VAR".

"כתוצאה משתי טעויות שיפוט חמורות נקבעה תוצאת המשחק וקבעה הפסד של שלוש נקודות לבני סכנין אשר יכול לחרוץ גורל עונה שלמה עבור הקבוצה מבחינת מקומה בטבלה וכנגזר מכך השלכות כלכליות רבות. בשני המקרים הטעיות של השופט היו חד משמעיות היות ובמקרה הראשון נושא שריקת העונשין לא היה גבולי היות וגם עין לא מקצועית הייתה קובעת כי לא הייתה הכשלה וכי הייתה הרחקת כדור לקרן, ובמקרה השני גם השחקן שבשל לכאורה את השער לאצילי עומרי היה בנבדל ברור".

שחקני מכבי חיפה מקיפים את בר נתן (רדאד ג'בארה)שחקני מכבי חיפה מקיפים את בר נתן (רדאד ג'בארה)

"מה שהדהים את אנשי סכנין, היא העובדה כי התירוץ כי שופט המסך דוד פוקסמן "שכח" !!! לבדוק את השער השני במשחק של אצילי. ההיסטוריה של השופט דוד פוקסמן, ודניאל בר נתן עם בני סכנין רצופה טעויות שיפוט כנגד הקבוצה, מה שמעלה חשד כי לא מדובר בטעויות בשיקול דעת במהלך משחק כדורגל רגיל אלא בטעויות משיקולים זרים ומה שמחדד את החשד העובדה כי התירוץ לאי פסילת השער השני של מכבי חיפה בדיקה ה- 90 בשל שהיה נבדל. השופט פוקסמן "שכח" !!!! לבדוק את השער".

"לא היה קל לאנשי בני סכנין שסומכים על החלטות איגוד השופטים והעומדת בראשו בעיניים עצומות לכתוב את הדברים הנ"ל אולם מעשה שני השופטים הנ"ל במשחק האחרון "זעקו לשמים", ומה שחייב את הקבוצה לכתוב את הדברים הנ"ל לאחר התלבטות רבה. ההיסטוריה של ה-VAR עם בני סכנין, במהלך עונת המשחקים החולפת ובעונה הנ"ל כל החלטות ה-VAR היו לרעת בני סכנין ובסוף התבררו כהחלטות שגויות ולרעת בני סכנין ואף הכריעו את תוצאות המשחק לרעת בני סכנין. ריבוי המקרים גורם לאנשי בני סכנין לחשוב כי לא מדבר הוא בטעויות אשר קוראות במהלך משחק רגיל, לכן הדבר טעון בדיקה יסודית של הארגון ע"מ לשמור על אמון כל הגורמים בכדורגל הישראלי.
13. מערכת ה-VAR  נולדה לעולם על מנת להקטין את טעיות השיפוט ובמיוחד אלה אשר קובעות את תוצאת המשחק ומשנות עונה שלמה לקבוצות, אולם במציאות של בני סכנין ה-VAR באופן שיטתי וקבוע שינה לרעתה את תוצאות המשחקים".

עומר אצילי חוגג (רדאד ג'בארה)עומר אצילי חוגג (רדאד ג'בארה)

"לסיום המתחייב מאיגוד השופטים והעומדת בראשו לעשות הפעם מעשה ולבדוק את העניין לעומק להסיק מסקנות ולטפל בהם, בנוסף לכך להיענות לבקשת בני סכנין לפסול את שני השופטים פוקסמן דוד ובר נתן דניאל מלשפוט במשחקי בני סכנין בכל תפקיד שיהיה, לפסול אותם משיפוט משחקים בכלל לתקופה ממשוכת, ולשקול את בקשת בני סכנין לקיום משחקיה ללא שופטי ה-VAR".

אסור לפספס
נגןהכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
הכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
נגןמלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
מלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
נגןמסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
מסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
נגןטניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
טניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */